Přihlásit se a přidat příspěvek
  • dobrý den, přijímáte euro? A posíláte do jiných zemí?

  • Dobrý den, přijímáte eura?

  • Dobrý den,nikdo si u nás pod emailem [email protected] nic nebjednal. Každopádně i kdyby, stačí mobil přeci bez udání důvodu do 14ti dnů vrátit. Není to jednodušší než někoho pomlouvat kde jste si to ani neobjednal???

  • Objednal jsem si v K mobil, Samsung s9 plus. Hrúza. Mobil v hroznem stavu. Skrabli displej, zničenej rám, výdrž batérie hodina. Prisel jsem o necelých sedum tisíc.

  • Objednal jsem si v K mobil, Samsung s9 plus. Hrúza. Mobil v hroznem stavu. Skrabli displej, zničenej rám, výdrž batérie hodina. Prisel jsem o necelých sedum tisíc.

  • Zánovní telefony - jsou nepoužité telefony, které někdo dostal za prodloužení smlouvy od operátora nebo jako nevhodný dárek. Jedná se tedy o telefony z české distribuce, u kterých mohlo být pouze otevřeno balení či mohl být telefon krátce zapnut.Tyto telefony mají podobné podmínky jako nové a vypadají jako nové. Záruční list je na 24 měsíců od naší prodejny.

  • Pane co je na tom k nepochopení že posíláme zboží jen při platbě předem?Je to tam napsané a přesto jste si to objednal.Proč když Vám to nevyhovovalo?

  • Petr: Stepos: Dobrý den,stačí si přečíst tohle
    http://www.k-mobil.cz/page/co-jsou-zanovni-tele/23

  • To jsem ještě nezažil, zboží platba předem to levnější,a ještě komunikace jak nevychovaný puberták,jednání na urovni jim nic neříká......................

  • Jak mám rozumět formulaci „U tohoto produktu nelze odečíst Dph.prodej ve zvláštním režimu.“, mohu si to vysvětlit tekto? zdroj:mobilmania.cz

    Na co si dát pozor

    Nezanedbávejte obchodní podmínky. V obchodních podmínkách tohoto prodejce bude nejspíš stát následující formulace nebo její obdoba:

    „Námi nabízené výrobky jsou prodávány v tzv. „zvláštním režimu“ podle ust. § 90 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. Pro spotřebitele to znamená, že nemá nárok na odpočet daně z přidané hodnoty, jelikož kupuje hmotný movitý majetek použitý, který je vhodný k dalšímu použití v nezměněném stavu.“

    Co je to zvláštní režim? Na zboží ve zvláštním režimu nelze uplatnit odpočet DPH. Zboží ve zvláštním režimu je vedeno jako použité, proto se na něj ze zákona vztahuje pouze jednoletá záruční doba. Kdykoliv v textu najdete, že prodej zboží se řídí podle §90, raději hledejte u jiného obchodníka. Více na: http://www.mobilmania.cz/kupujete-telefon-nenechte-se-podvest/a-1123036/default.aspx#utm_medium=selfpromo&utm_source=mobilmania&utm_campaign=copylink

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Pomlouvání Vám jde dobře, ještě kdyby jste se představila. Asi nevíte jak funguje Heureka - ověřený zákazník se ověřuje podle IP adresy, kterou má každý počítač jinou - jestli tedy o tom náhodou nevíte. Kolik těch PC bychom měli mít? Evidentně střílíte od boku anebo pomlouváte že? Že reklamace neuznáváme? Telefony s 2letou zárukou máme z CZ distribuce, tudíž reklamaci řeší servis a ne my :))) Působíme na Praze 1 již téměř 9 let. Pro všechny co toto čtou: tuto recenzi pravděpodobně píše jedna zákaznice, která považuje obchody za půjčovny telefonů, s kterými si pohraje a pak si vymýšlí různé záminky, aby je vrátila.

  • Obchod nekontroluje původ telefonu a nedává na mobily záruku. Pokud někdo prodá mobil jinde zakoupený se zárukou upozorní, že mobil má záruku od prodejce xxx xxx, ale za serioznost neručí. Obchod složen z manželů a poskoka co vynáší odpadky tvrdí, že nemůžou každý mobil zkoušet před odesláním, že by nic jiného nedělali jen zkoušeli mobily. Jsou to amatéři, kteří mobilům vůbec nerozumějí, jednání příšerné, reklamace většinou na 99% neuznávají. Píšou zde jejích známy recenze a dělají si zde reklamu jak jsou výborný. Jinak je to spolek neseriozních prodejců, který jenom změnili název, zrušili působení na Praze 2 a jsou rádi, že jim funguje alespoň kšeft na Praze 1. Zásadně nedoporučuji, nejedná se o seriozního prodejce.

  • Zakoupil jsem v tomto obchodě Galaxy S4, kompletní balení, se vším jak má být, s 12ti měsíční zárukou. Po měsíci od koupě mě navštívila PČR a telefon mi zabavila s tím, že pochází z trestné činnosti(podvod).
    S obchodem jsem se bezproblémově domluvil a dostal zpět své peníze. Velice seriózní jednání, mohu jen doporučit.
    Kdyby měli v nabídce nový přístroj, v klidu bych ho od nich znovu koupil.

  • Holy True: Ten u nás už od léta nepracuje.

  • Vít Kolacia: Co má společného s námi Mobilmax?

  • Jednání prodavačky na nejlepší úrovni, ale jednání prodavače jak spratek z základní školy.

  • Obchod si dělá reklamu, vystavuje zboží za nízkou cenu (Nokia Lumia 800 cyan za 5295), ale ouha, produkt na stránkách neexistuje!!!
    + reakce
    Mobilmax: ale na Heuréce přeci je uvedeno, "nemusí se jednat o čestou distribuci" (nevím tedy jak dlouho, abych vám nekřivdil.

  • Doporučuji všem nespokojeným apelovat přímo na servry pro srovnávání cen.
    Tyto servery nám vpodstatě doporučují dovozové zboží a staví ho na stejnou úroveň jako je zboží určené pro český trh.
    Stačilo by, aby bylo jasně vyznačeno, jaký prodejce dodává šedý dovoz a jaký české mobily. Pak už by bylo na zákazníkovi, aby si vybral jestli mu nižší cena stojí za to ryziko.
    Proto všem nespokojeným a okradeným doporučuji, požádat srovnávač cen aby tuto službu zavedl. čím vícežadatlů bude, tím spíše nám vyhoví.