Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod se neozval ani po zaplacení částky nákupu, stále čekám....

    Reakce obchodu juwelakvarium.cz

    Dobrý den, nechápeme Vaši negativní recenzi. Máte objednávku na jezírko z 25.3. s dopravou do 3 týdnů. Doručíme tedy do 15.4. Jakmile bude doprava naplánována budema Vás kontaktovat s přesným termínem dodání. JUWELAKVARIUM

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tri z produktu byly prošlé.Nic méně obchod o tom neinformoval a prodava za běžnou cenu.Očekával bych,že prodávájicí alespoň řekne “zboží je prošlé,ale nekazí se.Dáme vam na něj slevu”

    Reakce obchodu juwelakvarium.cz

    Dobrý den pane Jaroslave,
    omlouváme se za chybu. Rozhodně není náš záměr prosílat prošlé zboží. Bohužel při 4000 položkách které máme skladem se to může stát. Při takovéto situaci máte napsat a obratem zašleme bezvadné zboží. Škoda že hned radši píšete recenze. Navíc jste si zbí osobně vyzvedával. Situace se mohla vyřešit obratem na prodejně.

    Juwelakvarium

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Pozdní doručení, objednáno ve středu ráno,doručeno v úterý následující týden. Všechny položky byli skladem. Kurýr zaměnil adresu-jizda na depo a zpět 40km že strachu o in-vitro rostliny.

    Reakce obchodu juwelakvarium.cz

    Dobrý den pane Ondřeji,
    ano máte pravdu. Vše včetně rostlinek bylo v době objednání skladem. Bohužel druhý den v expedici bylo zjištěno že rostlinky nejsou v dobré kondici a nejsou vhodné na zaslání. Čekalo se tedy na dodání čerstvých rostlin o čem jste byl informován emilem. Co se týká kurýrů rozvozových služeb tak za jejich rozvoz bohužel memůžeme ručit. Pokud ale i přes zdržení doručení rostlinky přijdou k úhoně obratem je po upozornění nahradíme novými. Vaše hodnocení tedy moc nechápeme jelikož jste se ani jednou neozval....
    Juwelakvarium

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Pravdepodobne kvalitní akvaria

    Po informaci, že je zboží připravené k expedici a že mne bude řidič kontaktovat 2-3 dny před zavozem se po 6 dnech nikdo neozval.

    Reakce obchodu juwelakvarium.cz

    Dobrý den pane Pavle,
    zvolil jste si dopravu ZDARMA s doručením do 3 týdnů od objednávky. Objednávku jste udělal 17.3. a dnes je 24.3. je to tedy týden. Zboží samozřejmě doručíme dle vybrané dopravy. Pokud na zboží (skřínku) spěcháte mohl jste si zvolit placenou dopravu s garantovaným dodáním do 5 dnů.
    Vaše recenze se nám tedy zdá nedůvěryhodná.
    Juwelakvarium

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé dodání

    Zboží dorazilo otevřeno a bez odměrky.

    Reakce obchodu juwelakvarium.cz

    Vážená paní Simono,
    zboží před odesíláním nekontrolujeme (nerozbalujeme). Pokud tedy je krmení rozbaleno muselo již tak přijít od dodavatele. Samozřejmě jste se měla ihned ozvat ať emailem nebo telfonicky a obratem bychom zaslali bezvadné nové zboží. Škoda že radši píšete recenze....
    Juwelakvarium

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prodávají akvaristiku

    Prodávají krmivo (možná zbytky ze západu - bez CZ popisu) 2 měsíce před expirací. Vyjádření obchodu na prosbu o dodání krmiva čerstvého: "...Krmivo není prošlé a je v době minimální použitelnosti, a tudíž jej lze stále možné distribuovat..."

    Reakce obchodu juwelakvarium.cz

    Vážený akvaristo, naše odpověď byla naprosto správná. Jen jste měl přiložit celou odpověď kde jsme také psali že krmivo můžete samozřejmě bez obav vrátit. Juwelakvarium

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zakoupil jsem osvětlení Twinstar III 300C které je super a k tomu jako dárek wifi stmívač Twinstar. Ovšem nejde o výrobek Twinstar ale o obyčejný čínský šmejd který fungoval dva dny. Nechápu proč tento výrobek vůbec dávají mezi lidi a nehodí ho rovnou do koše.

    Reakce obchodu juwelakvarium.cz

    Vážená pane Radku,
    WiFi stmívač nám dodává přímo výrobce Twinstar a tak ho také prezentujeme. Je nám líto že přestal fungovat. Bohužel to se u elektroniky může stát a od tohe je tu reklamace. Kdyby jste se ozval obratem zašleme nový stmívač. Vaše recenze se nám tedy zdá jako nedůvodná.
    Juwelakvarium

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Výběr
    • Cena
    • Při předání jsem zjistil že je zboží(bakterie) prošlé 5 měsíců

    Reakce obchodu juwelakvarium.cz

    Vážený pane Adame, je nám líto nastalé situace. Bohužel došlo k přehlédnutí u tohoto produktu mezi přes více než 3000 produkty. Objednávku jste měl na osobní vyzvednutí na Pražské prodejně. Pokud jte to zjistil při převzetí prodejci určitě prošlé balení vzali zpět a vyměnili za bezvadné.
    JUWELAKVARIUM

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Obchod přestal reagovat, neodpověděl na dotaz na téma víka k akváriu. Navíc mi nyní posílá tento dotazník, aniž by byl obchod uskutečněn. Nechápu. S tímto jednáním nejsem spokojen.

    Reakce obchodu juwelakvarium.cz

    Dobr den pane Böhm,
    udělal jste objednávku na osobní vyzvednutí na prodejně v Praze. Objednávku jste zatím nevyzvedl ani nezrušil. Dotazník Vám byl zaslán automaticky po 10 dnech od objednávky Heurekou. Když koukám do objednávky žádný dotaz v poznámce nevidím. Nezbývá tedy než jen si myslet že chcete poškodit náš obchod.

    Juwelakvarium

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychle doruceni jeden den obednano druhy den doruceno

    Kdyz se na typka z prodejny v praze obratite s prosbou o radu s problemem v akvariu tak vubec nevi a nedokaze kloudne poradit kde by mohl bejt problem nebo na co se zamerit....vubec nevi vubec.....

    Reakce obchodu juwelakvarium.cz

    Vážený pane Miroslave,
    Mrzí nás, že jsme Vám během návštěvy nedokázali správně poradit. Rádi naší chybu napravíme. Pošlete nám fotky akvária/problému do emailu [email protected]
    Těšíme se na Vaší zprávu a další návštěvu.

    S pozdravem,

    Tým akvaristů juwelakvarium.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Rostlin bylo malé množství

    Reakce obchodu juwelakvarium.cz

    Vážený pane Jaroslave, je nám líto že nejste spokojen s rostlinkami. Objednané rostlinky in-vitro (v uzavřeném kelímku) bohužel nedokážeme ovlivnit kolik jich v balení je. Pokud jste nebyl spokojen měl jste nás kontaktovat a určitě bychom situaci vyřešili.
    Juwelakvarium.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nechtějí řešit reklamace, v tomto obchodě už nikdy nic

    Když prodávají to by se roztrhli, ale když člověk reklamuje šunt co prodali, tak to jsou drzí a reklamaci nechtějí řešit. Absolutně tento obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu juwelakvarium.cz

    Vážený pane Červenský, z prvu jsem váhal zada vůbec na Vaší recenzi odpovídat, ale nakonec jsem se rozhodl že ano. A víte proč? Člověk který jen v pvním dotazu ohledně za je výrobek vadný používá slova jako je "srá." a "do prd..." není vůbec hodný odpovědi. Nicméně pro Vaší informaci reklamace řešíme a to řekl bych až nad očekávání. Většinu reklamací totiž řešíme výměnou za nový kus, jelikož jsme si vědomi že bez filtru nebo světla akvárium dlouho nepřežije. Přejeme tedy lepší zkušenost s jiným obchodem. Vedoucí reklamačního oddělení Pavel Bartoš

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    nelze zaplatit online. Už poněkolikráté jsem objednával s platbou online ani jednou to nešlo!

    Reakce obchodu juwelakvarium.cz

    Vážený pane Jene, e-shop i on-line platby fungují bez problémů. Denně máme cca 150 uhrazených objednávek. Je tedy chyba na Vaší straně. Platby může blokovat nějaké nastavení firewallu, antiviru a pod. Proto nás mrzí že z důvodu Vaší chyby nedoporučujete náš obchod. Juwelakvarium

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • objednaval jsem svetlo TWINSTAR 120, o kterem jsem predpokladal, ze je take 120 cm dlouhe- svetlo vsak ma pouze 95 cm a nikde na to nebylo upozorneno.
    • na moji otazku mailem, proc takhle matou zakaznika, jsem dostal drzou a nic nevysvetlujici odpoved. stesti, ze svetlo, ketre je mimochodem az na delku TOP mohu pouzit u jineho akvaria, jinak bych jim ho poslal zpet

    Reakce obchodu juwelakvarium.cz

    Vážený pane Janisch,
    popis u výrobku je přesně dle dle výrobce. Při výběru produktu je také dobré pokud si nejste jist dát dotaz na konkrétní (v tomto případě na skutečnou délku osvětlovacího tělesa).

    Samozřejmě pokud Vám produkt nevyhovuje můžete jej zaslat zpět.

    Juwelakvarium

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    dlouho čekající doba

    Reakce obchodu juwelakvarium.cz

    Vážená paní Violeto, omlouváme se, ale objednala jste si zboží které není skladem na vybraném výdejním místě. Zboží převezeme z hlavního skladu v co nejkratší době. (jelikož se jedná o mražené krmivo nejde převézt běžnými službami).
    Děkujeme za pochopení

    Juwelakvarium

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlost, možnost vyzvednutí zboží na prodejně
    • Prodavač mi tvrdil, že pokud jsem vyzvedl zboží na prodejně, nemohu ho vrátit ve 14ti denní lhůtě, přestože bylo zboží objednáno elektronicky.
    • Zavádějící informace

    Reakce obchodu juwelakvarium.cz

    Vážený pane Pavel, omlouváme se za špatnou komunikaci. Samozřejmě i zboží vyzvednuté osobně můžete vrátit. Což běžně děláme.

    Juwelakvarium

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží nemají na skladě montáž akvarijní skřínky hrůza musel jsem si to předělat sám . Za skoro čtyři sta korun to bylo odfláknutý.
    • špatná komunikace

    Dvířka u stolku neodborně přidělaná po emailové konzultaci mě bylo řečeno že jsem si to udělal sám neodbornou manipulací proto obchod nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednával jsem zboží podle příručky k venkovnímu filtru který vlastním. Došla mi ovšem velikostně odlišná trubice než jsem potřeboval. Potřeboval jsem menší průměr trubice. Po mé telefonické reklamaci jsem byl vaším pracovníkem poměrně arogantně odmítnut, že poslal to co jsem objednal a že se liší údaje uvedené v příručce a ve zboží co mi bylo dodáno za to nemůže a stejně pokud jsem porušil obal ve které mi byla trubice dodána by moje reklamace nebyla uznána. Po mém názoru, že obal výrobku není předem reklamačního řízení mi sdělil Váš pracovník že to není pravda. Na rozdílnou velikost jsem přišel teprve po rozbalení výrobků. Jelikož cena zboží není malá (jsem důchodce) mně o to více zklamalo jednání vašeho pracovníka a v žádném případě nepřispívá k dobrému jménu vaší společnosti. Jsem hluboce zklamán a pokud se někdo z mých známých zeptá na mé zkušenosti s vaší společnosti, velice rád ho seznámím se svou nepříjemnou zkušeností.

    Nejsem spokojen a jsem zklamán celkovým výsledkem.

    Reakce obchodu juwelakvarium.cz

    Vážený pane Žárský,
    zboží jsme odeslali přesně takové které jste si objednal (mimochodem objednávku jste neučinil na našem eshopu, ale emailem.) Pokud se Vám zboží nehodilo stačilo jej zaslat zpět s žádostí o výměnu za typ který potřebujete. Nejedná se tedy o reklamaci, ale o vrácení zboží do 14-ti dnů kde vrácení není problém.

    Juwelakvarium.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Určitě zlepšit dopravu,DPD mi nedorucilo ale dalo na point. To je velké mínus když máte velkou krabici tahat.

    Reakce obchodu juwelakvarium.cz

    Vážený zákazníku, velice nás mrzí že náš obchod nedoporučujete. Bohužel na kvalitu doručení přepravcem DPD nemáme žádný vliv. Pravděpodobně Vás kurýr nezastihl doma a tak zásilku nechal na nejbližším výdejním místě.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Ceny
    • Komunikace
    • Rychlost doručení
    • Přehlednost eshopu

    Objednal jsem si 8. 3. na JuwelAkvarium.cz. Ve středu 10. 3. jsem se informoval, proč stále nebyla doručena moje zásilka. Bylo mi odpovězeno, že u pošty to není výjimka, že počkáme... Tak si tak říkám, to je snad váš problém, a ne můj, nemáte nabízet dopravu přes poštu... Mimochodem v konkurenčním eshopu mi přes poštu chodí balík do 24h od objednání...

    Tak jsem kontaktoval poštu a hledal balík. V pátek 12. 3. mi bylo z pošty řečeno, že je ztracený, ať odesílatel podá reklamaci.
    Tak jsem ihned napsal na Juwel, ať podají reklamaci a bylo mi odpovězeno, že budeme čekat na vyřízení reklamace. Takový postup eshopu je absurdní, pokud se v dopravě ztratí zásílka, tak mi jakýkoliv jiný eshop ihned proaktivně odeslal zboží nové, abych ho mohl mít včas. Tady se mi do dnes (19. 3.) neozvali, vůbec je to nezajímá jak to dopadlo, komunikace nulová.

    Problém na straně dopravy si má vyřešit prodejce, zákazník si objednává zboží a očekává doručení včas. Házet vinu na dopravce si můžete v reklamačním formuláři, zákazníka nezajímá kdo za to může. Já jsem si službu objednal od vás, ne od dopravce. Od dopravce jste si službu objednali vy.

    Balík jsem nakonec s poštou dohledal po šesti telefonátech a byl mi 15.3. doručen. Obchod pro to neudělal prakticky nic, pouze podal reklamaci a do dnes zřejmě čeká na reakci, to bych taky mohl na zboží čekat měsíce. Proto musím obchod hodnotit celkově 30%. Ty získává za o něco lepší ceny, než u konkurence.

    Čekal jsem alespoň omluvu, pak by bylo hodnocení, že obchod doporučuji, škoda.

    Reakce obchodu juwelakvarium.cz

    Vážený pane Jiří, je nám líto této situace na které bohužel neneseme žádnou vinu. Balík jsme odeslali a byl po 5 dnech doručen. uznáváme že je to poměrně dlouho, ale pokud chcete mít 100% jistotu doručení zvolte si příště přepravce DPD. Ne vždy je nejlevnější doprava ta nejspolehlivější.