Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Jeden z mála , neli jediný obchod s potřebami pro Junáky.
    • Velmi úzký sortiment co se týče velikostí a jednotlivých potřeb.
    • Nadsazené ceny vzhledem k monopolnímu postavení na trhu.

    Pokud by se vyskytl jiný obchod s tímto sortimentem, nakupujte tam!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • škoda, že neexistuje jiný obchod se stejným zbožím
    • na fakturu se čeká 3 dny
    • opět objednávka nedorazila kompletní

    Já nevím, co Jun dělá špatně, ale ještě nikdy se mi nestalo, že by bylo všechno v pořádku a včas.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Mají tam věci, co hledám.

    Opakovaně se mi stalo, že nějaké položky nedošly nebo byla záměna produktu. Musel jsem řešit a zbytečně mne to stálo čas... Nebo bylo e-mailem domluveno, že dojde zboží v určité specifikaci a nakonec přišlo něco jiného.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Výdejní místo a obsluha
    • Délka chystání objednávky
    • Při osobním převzetí zboží není v žádné tašce-pokud objednávám mnoho nášivek, tak to je problém
    • Obchod skaut a JUNshop jsou dva oddělené e-shopy-každý má jen určité věci (např. nášivky má jen jeden, ale zase diplomy a stezky ten druhý) - takže musím vytvářet dvě objednávky na odlišných stránkách - předpokládám, že se pracuje na jejich spojení
    • Nedostupnost a málo zboží skladem

    Jakožto asi největší skautský obchod (v Praze) nemá polovinu věcí na skladě-dají se objednat max. 2-5 kusů. Také se mi stalo, že mezitím co nakupuji, někdo jiný “vykoupí” věc co mám v košíku, takže mi to až po vyplnění všech údajů zahlásí, že je zboží nedostupné. A musím ho ručně z košíku odebrat.
    Takže pokud nakupuji víc věcí do oddílu/střediska, tak to nejde, prostě můžu koupit od některých věcí jen dvě nášivky a konec. Jsem velmi zklamán

    Reakce obchodu JUNshop

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost s nákupem na našem e-shopu.

    K uvedeným výtkám:

    - O delší době dodání jsme Vás včas informovali. Bohužel doba dodání v hlavní skautské sezoně bývá delší, obzvláště u objednávek, které obsahují mimo jiné individuální čísla oddílu, u kterých je tato informace uvedena také přímo v popisku produktu.

    - Při osobním převzetí chystáme zboží ze skladu do mnohonásobně použitelných bedýnek, které po vydání objednávky opět vracíme do oběhu. Převažující část našich zákazníků nosí vlastní tašky. Tímto krokem tedy ušetříme několik tisíc tašek a sáčků každý rok. V případě, kdy zákazník vlastní tašku nemá a požádá o ni, vždy mu vyjdeme vstříc.

    - V hlavní sezoně bylo průběžně skladem přes 95 % skautského sortimentu. Je možné, že během časově dlouhého nákupu na e-shopu zboží vypadne z rezervace, a vykoupí Vám jej někdo jiný. Je to naprosto standardní u všech obchodníků. Kdyby e-shop rezervoval zboží v nedokončených košících nekonečně dlouhou dobu, asi by to z dlouhodobého hlediska nebylo udržitelné.

    - Velkou část nášivek máme skladem v množství několika stovek kusů od druhu. To, že některé konkrétní nášivky se průběžně vyprodají, například po několika po sobě jdoucích velkých nákupech v krátkém časovém okamžiku, považujeme za naprosto standardní situaci. Chybějící nášivky většinou doplníme do 14 dnů.

    Děkujeme za pochopení,

    Tým JUNshopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednávka č. 89631 byla doručena, ale lilie klobouková 2 ks poškozena /ulomené placičky /po otevření zásilky jsem Vám poslal reklamační email s foto poškozené lilie a fakturu.
    Děkuji za pochopení a odpověd
    Zimmermann Josef Masarykova 601
    Kutná Hora 284 01

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Trvá dlouho, než zboží dorazí

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Posílají mi hodnocení nákupu který už proběhl, přitom zboží nikde.

    Dlouhá čekací doba nato że produkt je skladem, je to jen jeden kus,... Nevěřím kecům že mají toho teď moc, protoże toho mají moc furt.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Obchod má velké množství nejen skautského vybavení
    • Kamená prodejna je dobře zásobena
    • Část peněz se vrací do skautského hnutí
    • Nemalé množství zdrojů pro skautské vedoucí nabízejí zdarma
    • Zatím žádná má objednávka nedorazila včas/nebyla správně vyřešena, po opakovaných telefonátech ale vše dají rychle do pořádku
    • Prodejci v kamenné prodejně, dle mého, nemají dostatečné znalosti o produktech, které prodávají
    • Když se objednávka z nějakého důvodu zpozdí, většinou nejsou proaktivní aby se to dozvěděl zákazník
    • Nemají sledování v jakém stavu je objednávka, je stále nová, dokud někdy nedojde.

    Obchody, jako je tento, které jsou přímo napojeny na skautské hnutí jsou pro vedoucí důležitý zdroj nejen nových metodik, stezek, šátků, nášivek a krojů, ale i cenově dostupného vybavení pro mladší členy. Škoda je, že jejich e-shop a logistika nejsou dotaženy stejně kvalitně. Dle mého používají stejný systém jako rockpoint, stejně (ne)kvalitní.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Všechno příliš dlouho trvá, objednávka proběhla před 8 dny a stále nedorazily ani platební údaje.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednal jsem 20ks vázaček nebyly všechny stejné, fotce na eshop odpovídaly pouze 2 ostatní jinak pletené, různé průměry

    Reakce obchodu JUNshop

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nejste spokojený s dodaným zbožím. Skutečnost, že se jedná o mix více druhů, je uvedena v popisku u zboží. Samozřejmě máte právo zboží v zákonné lhůtě vrátit, a my Vám vrátíme částku v plné výši.

    Děkujeme za pochopení.

    Za tým JUNshopu,
    Martin Griner

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednaná knížka mi přišla s poškozeným rohem. Navíc jsem čekala od knížky úplně něco jiného. Vypadá to spíše jako komiks. Bambusový zápisník není kvalitní. Pouze jsou hezky udělané dřevěné desky. Za mě je to zklamání.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Nedávají fakturu jako PDF přílohu do mailu. Faktura sice přijde s objednávkou, ale když ji někdo ztratí, musí napsat na Junshop email.
    Na druhou stranu, vždy když jsem požádal, tak mi byla vystavena .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    prodavaji veci u kterych maji uvedeno skladem, prestoze skladem nejsou. a pak se vymlouvaji, ze neaktualizovali stav. ale skladem to ukazuji porad.

    Reakce obchodu JUNshop

    Dobrý den, omlouvám se za zklamání a nepříjemnost. Skutečně požadované zboží se prodalo na prodejně, jak vás informoval kolega. Bohužel se naše sklady na eshop nepropisují tak rychle, jak bychom si sami přáli. Kdyby byly šortky dostupné, moc rád bych vám je prodal.

    Přeji pěkný den, Janek Kotek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Z košíku brzy zmizí nákup,musela jsem vše znovu vkládat
    • Obchod potvrdil objednávku,ale dál už nekomunikuje
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Drahé poštovné.
    • Poplatek za platbu převodem a dobírku.
  • Nedoporučuje obchod

    • zaujala cena
    • Teprve čtvrtý den od objednávky oznámeno, že zboží není skladem.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Prodává součásti junáckého kroje

    Velmi špatná komunikace
    Většina nákupů je s nějakými obtížemi

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    zmatek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mají na netu produkty, o kterých po týdnu objednání napíšou, že nemají na skladě
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • pomalé vyřízení objednávky
    • zboží označené, že je skladem, skladem nebylo