Heureka.cz - porovnání cen a srovnání produktů

JUKO

94%
Zákazníků doporučuje obchod
Za posledních 90 dní
Ověřeno zákazníky

Hodnocení obchodu

186 recenzí z celkového počtu 506 hodnocení
 
Celková spokojenost
  • Dodací lhůta
  • Přehlednost obchodu
  • Kvalita komunikace
  • Kvalita dopravy
  • 97 % Zákazníků dorazilo zboží do 10 dnů
  • 3,2 dne Průměrná doba dodání v dnech
Ověřeno zákazníky

Obchod JUKO získal díky spokojenosti ověřených zákazníků prestižní certifikát Ověřeno zákazníky.
Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí.
Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu.
Více o Ověřeno zákazníky

Recenze JUKO

Ověřený zákazník JUKO

gita

Přidáno: před 6 hodinami

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

  • pohodlny nákup z domova

Recenze emailem

Pro příjem recenzí emailem, klikněte na tlačítko "Přihlásit".

Ověřený zákazník JUKO

Ověřený zákazník

Přidáno: 19. srpna 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

Našla jsem přesně to co jsem hledala a v jiných obchodech jsem nenašla
jsem mile překvapena jak s komunikací obchodu tak s rychlým dodáním zboží,tento obchod vřele doporučuji všem co mají zvířecí mazlíky

Ověřený zákazník JUKO

Jaroslav

Přidáno: 11. srpna 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

  • Rychlé dodání, dobré ceny

Tady jsem nakupoval poprvé a vše bylo bez problému.

Ověřený zákazník JUKO

Evas

Přidáno: 10. srpna 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

80%

  • Kvalitny tovar pre kralickov
  • Ziadnu
Ověřený zákazník JUKO

Tereza

Přidáno: 4. srpna 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

Zboží přesně odpovídá popisu, vše přehledně seřazeno a uvedeno.

Ověřený zákazník JUKO

Ověřený zákazník

Přidáno: 31. července 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

  • obchod nabízí jako jeden z mála mnou preferovanou značku granulí
Ověřený zákazník JUKO

Jiřina Š.

Přidáno: 29. července 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

Spokojenost,nakupuji zde již několik let

Ověřený zákazník JUKO

Ověřený zákazník

Přidáno: 25. července 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

Jen ty nejlepší.Nakupuji zde spoustu let,téměř od založení firmy.Vážím si hlavně osobního jednání a péče o klienty.

Ověřený zákazník JUKO

Ověřený zákazník

Přidáno: 25. července 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

  • velmi dobré ceny
Ověřený zákazník JUKO

Ověřený zákazník

Přidáno: 24. července 2017

  • Nedoporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

60%

  • Do této chvíle velká rychlost dodání objednaného zboží.
  • Prodávají kvalitní krmivo, na které je naše kočka zvyklá od původní majitelky.
  • Pokud je obchodník omezen, protože měl celozávodní dovolenou, tak to snad může napsat do úvodní věty, že se může stát, že zboží nebude rychle dodáno k objednavateli. Toto v čase dovolených každý pochopí... Otázkou je, jestli je vhodné omlouvat svoje zpoždění po deseti dnech od této dovolené.
  • Pokud komunikuji s objednatelem, který mi napíše, že se zbožím počítal v jiném čase a že nebude na místě zastižení půl týdne, tak když ten balíček počkal týden, tak počká ještě pár dní. Místo toho balíček pošlou a objednavatel pro změnu musí řešit kdo a kdy ho kde vyzvedne. Vše je jen o domluvě, v tomto případě ta domluva velmi vázla.

Reakce obchodu JUKO

Vážení obchodní partneři,

přijměte prosím naší omluvu za možné zdržení při vyřízení vašich objednávek.
Tato nepříjemná prodleva v dodací době vámi objednaného zboží je způsobena kombinací tří hlavních faktorů:
1.) Přechod na nový účetní a informační systém, který s sebou nese jisté komplikace a časové zdržení při fakturaci a přijímání objednávek (postupně se ladí a čas se zlepšuje )
2.) Tři pracovní dny ve 27. týdnu byla firma uzavřena, což způsobilo výrazné nakumulování objednávek.
3.) Celkové zvýšení objednávek oproti minulému období.
Chceme vás ujistit, že všichni děláme opravdu maximum pro co nejrychlejší návrat ke standardním termínům dodávek.
Pro urychlení jsme stáhnuli i některé obchodní zástupce a nyní vám například chystají zboží, nebo ho dopravují k vám.

Moc děkujeme za vaší trpělivost a pochopení.

Tým JUKO petfood

Zobrazuji 1 - 10 ze 187 recenzí [ 1 ] 2 3 4 5...19