Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zimni bunda s lepenymi švy je hezká, neni vsak tak tepla, jak deklaruje obchod. Rovnez nepromokavost je sporná. Od nákupu druhe bundy pro dalsi vnouce jsem proto upustila.

    Reakce obchodu Jožánek

    Dobrý den, mrzí nás, že nejste s bundou spokojená.
    Její nepromokavost garantujeme- je ušitá z nepromokavého materiálu a všechny švy má lepené, pod zipem je podkryt. Nerozumím dobře slovnímu spojení "nepromokavost je sporná"- promokla nebo ne? Pokud by promokla, určitě nám ji pošlete na reklamaci, ať můžeme případnou vadu prověřit, resp. vyřešit.
    Mrzí nás, že bunda Vám nepřipadá ani dost teplá. Všichni ostatní zákazníci, kteří tuto bundu zakoupili a poslali nám zpětnou vazbu, ji hodnotí jako velmi teplou. Protože tuto bundu nosí už druhou zimu i 3 z našich 4 dětí i v těch největších mrazech, tato Vaše zkušenost je pro nás opravdu překvapením.
    Všimli jsme si, že celkově nedoporučujete náš obchod, ale nezaznamenali jsme žádný problém s vyřízením Vaší objednávky nebo zákaznickým servisem. Je nějaký jiný důvod, kromě nespokojenosti s výrobkem, proč náš obchod nedoporučíte ostatním zákazníkům? Pokud ano, budeme Vám vděčni za zpětnou vazbu na e-mail [email protected].
    Děkuji, Jana Gebauerová

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Žádné
    • Pokud zákazníkovi nevyhovuje zboží a chce je vrátit, nemá dopravu zpět zdarma

    Zboží vypadá na obrázku jinak, než ve skutečnosti. Rolák má hodnotu tak polovinu ceny, za kterou jsem ho koupila. V den, kdy mi bylo zboží doručeno se na stránkách obchodu objevilo za nižší cenu...obchod proto nedoporučuji. Vracet nehodlám, protože mi nikdo neproplati dopravu, ale tady už nenakoupím.

    Reakce obchodu Jožánek

    Dobrý den,
    zboží můžete ve 14-denní lhůtě vrátit a my Vám vrátíme celkovou částku vč. dopravného. Dopravu vráceného zboží směrem k nám opravdu neproplácíme, nicméně nabízíme zákazníkům možnost zaslat zboží zpětnou zásilkou Zásilkovny za cenu 70,-Kč.
    Nevím, na čem se tedy zakládá Vaše tvrzení, že roláky jsou nyní na našich stránkách za jinou cenu, než za kterou jste objednala.
    Rolák digitálně potištěný s puntíky je stále za cenu 699,-Kč, jednobarevné roláky jsou za cenu 549,-Kč. Tyto ceny navzdory zvýšení cen materiálu a veškerých vstupů už držíme více než rok stejné.
    Dovolím si jen ještě poznamenat, že zboží je ušité profesionální švadlenami na průmyslových strojích, z atestovaného, velmi kvalitního materiálu, vyrobené kompletně v ČR. Pokud si zboží představujete za poloviční cenu, je nutné obrátit se příště při nákupu na dovoz z Asie. Možná takové zboží splní Vaše představy (minimálně ty cenové).
    Krásný den, Jana

    • objednávku jsem nemohl dokončit, protože neumím platbu kartou přes internet a platba dobírkou, kterou běžně využívám, mi nebyla nabídnuta
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Příliš drahé zbytky a materiál moc umělý.
  • Obchod bez souhlasu zaslal jiné, mnou neobjednané barvy prostřižků, 2/3 objednávky mi bylo k ničemu. Nevyplatilo se mi ani kvůli poštovnému vracet zpět.

    Reakce obchodu Jožánek

    Dobrý den, paní Mikutová, velice mě mrzí takové zavádějící a lživé hodnocení. :-(
    Z osmi Vámi požadovaných barev, které jste uvedla v poznámce své objednávky, nebyly dvě skladem. Okamžitě jsem Vám psala e-mail, jakými jinými barvami můžeme nahradit. Dva dny jsme nedostali žádnou odpověď a horlivá kolegyňka Vám bohužel místo navýšení množství ostatních barev nahradila chybějící barvy dvěma jinými, které patří k našim nejprodávanějším a hodily se k ostatním objednaným barvám .
    Váha obou "nechtěných" barev dohromady byla 500gr., jak jste sama i psala a vyfotila na mnoha fotkách, které jste nám poslala e-mailem. Nejednalo se tedy o 2/3 objednávky z celkového objednaného množství 2kg zbytků, ale o 1/4.
    Přesto jsme se Vám omluvili a nabídli vyzvednutí balíčku PPL (na naše náklady) a vrácení celé hodnoty objednávky vč. poštovného a dobírečného. Což jste odmítla.
    S pozdravem Jana Gebauerová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávala jsem dvě kojící trička, ale když mi přišla, byla jsem zklamaná, protože obruba u krku je celá pokroucená. Nekvalitně ušito. Takže trička mám spíše ne nošení doma. Příště budu objednávat u konkurence.

    Reakce obchodu Jožánek

    Dobrý den, mrzí náš Vaše nespokojenost s nákupem u nás.
    U výstřihů, která jsou šitá dokulata, je vždy lem lehce pootáčený. Není to vadou výrobního procesu, ale přímo charakterem tohoto způsobu výroby, kdy tričko má založený kraj, ale není lemované, ani nemá u krku všitý proužek, jako se to dělá třeba u pánských triček. Čím víc je výstřih do kulata, tím pokroucenější bude látka.
    Toto je nicméně patrné pouze po praní, před žehlením. Po žehlení musí být lem naprosto hladký, bez kroucení. Pokud byste měla trička, která nemají lem hladký ani po žehlení, pak jsme připraveni řešit Vaši reklamaci. U uznaných reklamací proplácíme i náklady na jejich zaslání k nám.
    Ke zboží byl přiložen formulář se všemi údaji, jak a kde je možné reklamaci uplatnit.
    S přáním příjemného dne Jana Gebauerová Havelková

  • Komunikace a spolehlivost obchodu je dobrá. Roušky jsou hezky šité, ale jsou nestálobarevné a materiál ze kterého jsou šité pánské roušky se ještě puckuje, tak bohužel velké zklamání.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • rychlost vyrizeni objednavky
    • tricka pri prani poustej barvu
  • Jožanek my vôbec neodpovedal na moje emaily.

    Reakce obchodu Jožánek

    Dobrý den, na oba Vaše e-maily se žádostí o zaslání IBANu jsme reagovali. Zkontrolujte prosím svou spamovou schránku, nejspíš budete mít e-maily tam. Budeme rádi, pokud přehodnotíte své rozhodnutí negativně nás hodnotit, když chyba není na naše straně. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • rychle poslali zbozi

    Zbozi dle velikosti vubec nesedi. Obratem jsem vracela. Behem tydne zatim nebyly vraceny penize. Nyni po prvnim prani se rozvolnili svy u latkove pleny. Budu reklamovat.

    Reakce obchodu Jožánek

    Dobrý den, nosící svetr se nám vrátil od Vás 7.2. a dnes, tj. 9.2. jsme Vám posílali zpět peníze. Co se týče reklamace látkové plenky, pošlete prosím na adresu uvedenou na našich stránkách, reklamace bude vyřízena také obratem..
    S přáním příjemného dne Jana Gebauerová Havelková, JOŽÁNEK

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Na stránkách jsem objevila chybu, na kterou jsem obchod v poznámce upozornila a prosila je, aby mi zaslali správné zboží. Ze dvou objednaných kusů dorazil jeden kus špatný. Paní z obchodu mi sdělila, že poznámky nečtou.

    S tak arogantním jednáním, jakým se mnou mluvila paní z firmy Jožánek, jsem se dlouho nesetkala. Místo, aby se omluvila, že mi zaslali špatné zboží, mi sdělila, že nemá čas, že se musí věnovat dalším zákazníkům.

    Reakce obchodu Jožánek

    Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
    Za chybu v dodávce jsme se omluvili a nabídli několik možností řešení, vč. objednání svozu PPL přímo z Vaší adresy. Bohužel jste ani jedno z těchto řešení neakceptovala a nebylo tedy možné dojít k dohodě.
    Vždy se snažíme vyjít zákaznicím maximálně vstříc. Mrzí nás, že ani po několika bezproblémových objednávkách, které jste učinila dříve, naše služby nedokážete ani trochu ocenit a naopak při první chybě, která se stala, jste s námi jednala způsobem, jakým jste jednala.
    S pozdravem Jana Gebauerová Havelková

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • vyřízení objednávky OK
    • zboží

    objednaná trička se lišila barvou a nelíbí se mi ani materiál...

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Komunikace, výmluvy, zboží ve skutečnosti neodpovídá popisu uvedeném na stránkách e-shopu

    Zboží ve skutečnosti neodpovídalo popisu uvedeném na stránkách e-shopu, nazájem ze strany obchodu se domluvit na kompenzaci přijatelné pro obě strany

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • těhotenská tunika - barva neodpovídá fotu, ve skutečnosti mnohem tmavší
    • těhotenské legíny - málo pružné, příliš táhnou přes břicho, i v přeložené verzi - přes boky

    zboží je sice kvalitní, ale neodpovídající popisu/fotu

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Kvalita zboží není před odesláním kontrolována. Lněné kalhoty měli na stehně vytáhlou nit, znatelně vidět. 2 trička špatné zapošití, lemovací nitě se pářou. Nejosu řádně zapošity. Nebo ušití je nekvalitní.

    Nejlépe asi nakupovat přímo v kamenné prodejně, kde si kvalitu zboží můžete přímo zkontrolovat, tak Vás nebude stát další peníze a čas vrácení zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • České zboží, originální, příjemný materiál
    • -nepřehlednost eshopu
    • - špatná aktualizace skladových zásob
    • - nedostatečná kontrola objednávky při odesílání
    • - mikina má prazvláštně ušit díl na prsa, jako by křivě- trčí do prostoru, ale dá se s tím žít:-) a nepřirozně dlouhé rukávy a to jsem opravdu vysoká

    - nepřehledný eshop- výběr podle barevných variant, na obrazovce se vám zjeví desítky variant triček- nepřehledné

    -že je zboží skladem nic neznamená, koupila jsem zboží skladem, obratem ze stejné banky zaplatila, očekávala jsem i obratem odeslání, ale pak mi zaslán email,že zboží není skladem, což mi přišlo zvláštní, kus co jsem vložila do košíku se odečetl z počtu ks skladem. Bylo mi řečeno,že zboží skladem je přednostně pro neodeslané objednávky, které čekají na naskladnění zboží.

    - zboží dorazila až bylo naskladněno/ušito- netrvalo dlouho, ale prišla JINÁ VELIKOST! To už jsem měla uplně dost, mikina mi sice byla akorát,ale až mi břicho poroste o 4 měsíce, tak kdoví jestli by mi byla. Telefonicky se mnou paní domluvila výměnu, ale přišlo mi,že jí záměna vůbec netrápila. Nakonec mi zaslala správnou mikinu druhý den,což teda CHVÁLÍM, ale přijde mi,že by mikina nemusela mít tak dlouhé rukávy a jak jsem už psala podivně ušitý díl na prsa, možná na obří poprsí. Jen proto,že chci pohodlnou volnou mikinu, nemusím být kulička s rukama do nebe. Ale celkově jsem spokojená, tohle je asi můj 4-5. nákup, další už neplánuji, hlavně k vůli expedičním problémům.

    Reakce obchodu Jožánek

    Dobrý den, jsme jen lidé a stala se chyba, která nás mrzí. Za tuto vzniklou chybu jsme se Vám omluvili a obratem ji vyřešili. Odeslali jsme Vám zboží ve správné velikosti ještě dříve, než se nám od Vás vrátilo to původní. Pro mikinu v menší velikosti jsme k Vám poslali PPL, abyste neměla s jejím zasláním zpět žádné komplikace. Nic jiného už jsme dělat nemohli. Nemůžeme od Vás chtít, abyste ocenila náš přístup ke vzniklému problému, ale mrzí nás, že ani díky 4 předchozím bezproblémovým objednávkám, kdy jste byla spokojena nejen s expedicí, ale i se zbožím, nyní přesto náš obchod nedoporučujete ostatním zákazníkům. Je to samozřejmě Vaše právo. Jsou zkrátka lidé, kteří chyby nedělají, o tom se nám může bohužel jen zdát. :-(
    Co se týče rozměrů mikiny, jsou podrobně uvedeny v e-shopu- šíři mikiny i délku jejích rukávů jste tedy znala a přesto zboží objednala.
    Děkujeme Vám ale za Váš názor a přejeme jen dobré, tým Jožánek

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlé dodání
    • obchod nemá zaplaceno všechny služby od PPL, tzn.že se od nikoho nedozvíte, že máte čekat balíček. Nepřijde sms, nezavolají, nepřijde ani email. Když vás 2 dopoledne nezastihnou, posilaji zpatky.

    Zboží pouští chlupy, ale šílene, jen po minutovém vyzkoušení jsem byla černá od chlupů

    Reakce obchodu Jožánek

    Dobrý den, kromě platby kartou máme u PPL všechny služby, které tato přepravní služba nabízí. Mrzí nás Vaše problémy s PPL, ale vzhledem k tomu, že jste nás o žádných neinformovala, nemohli jsme Vám bohužel jakkoli pomoci. Co se týče Vaší nespokojenosti se zbožím- podobnou vadu jsme u našeho zboží ještě nikdy neřešili a pokud nám zboží nebude zasláno, nemůžeme ji ani posoudit. Jinak v našem obchodě platí standardní 14-denní lhůta pro vrácení nepoužitého ( pouze vyzkoušeného ) zboží nebo možnost uplatnit reklamaci na vady. S pozdravem Jana Havelková, Jožánek

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dorazilo mi jiné zboží, než jsem si objednala.

    Reakce obchodu Jožánek

    Dobrý den, omlouváme se za chybu způsobenou při expedici zboží. V takovém případě jsme připraveni k Vám poslat PPL pro zboží ( abyste nemusela na poštu ) a poslat Vám okamžitě správné zboží, došlo by tedy k prodlení jednoho dne s dodáním správného zboží. Bohužel Vy jste se celých 11 dní po obdržení balíčku neozvala, o naší chybě jsme tedy nevěděli ani ji nemohli napravit. To bohužel nemůžeme ani nyní, pokud od Vás nemáme informaci, který kus z celého balíčku Vám byl špatně dodán. Budete-li s námi řešit tento problém normální cestou ( přes e-mail nebo telefon ) rádi s Vámi situaci vyřešíme k Vaší spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Netuším
    • Dlouhá dodací lhůta, pokud zboží vůbec dorazí; zboží mělo být odesláno ihned po obdržení platby, kterou obdrželi po dvou dnech od objednávky; od zaplacení zboží jsem z obchodu neobdržela ještě žádnou informaci o stavu objednávky!

    Nedoporučuji

    Reakce obchodu Jožánek

    Dobrý večer,
    ověřili jsme Vaši objednávku a opravdu je chyba na naší straně. Zboží máme pro Vás ode dne objednávky připravené, platba přišla hned druhý den, ale bohužel jsme ji na účtu museli přehlédnout a Vaši objednávku jsme tedy evidovali jako neuhrazenou a zboží tudíž neodeslali, omlouváme se,. Zboží odešleme zítra. Pokud byste o něj již neměla zájem, okamžitě Vám vrátíme na účet peníze.
    S pozdravem Jana Havelková

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Kojící trika -vyber barev-nedostatkove zbozi v kamennych obchodech
    • Flexibilitu, neaktualni stav zásob "skladem", postovne zdarma jen u velke objednavky, z komunikace jsem neměla pocit, ze "zakaznik je jejích pan", ale naopak

    Za me nespokojenost ne s produktem, ale obchodem. .
    Nicmene objednávala jsem pred Vanoci, tak je možné, ze je muj nazor ovlivněn i stresem před svátky jakožto i komunikace pani z obchodu..
    A pred rokem jsem zas mela smůlu, ze mi poslali jedno triko vetsi než jsem chtela a meli omezene velikosti.... Trika jsou vsak kvalitni, i po roce drzi barvy atd. Každý at si udela obrázek sam.

    Reakce obchodu Jožánek

    Dobrý den, chyběly nám 2 položky z Vaší objednávky. Nabídli jsme Vám buď odeslání zboží bez těchto položek nebo došití zboží a odeslání kompletní objednávky o pouhé 3 pracovní dny později. Se zdržením jste nesouhlasila a napsala, není-li možné odeslat ty dvě položky na naše náklady, abychom odeslali bez nich. Chtěli jsme tak učinit, ale Vy jste v tu chvíli napsala, že nejste s naším jednáním spokojená a že objednávku rušíte.
    Cenu poštovného za balík „DO RUKY“ máme pouhých 65,-Kč- tato cena ještě balíky dotuje, nemáme v ceně poštovného tedy rezervu ( jako jiné e-shopy, které mají ceny často až dvojnásobné ) pro opakované odesílání zboží. Pokud by se jednalo o nějakou delší nedostupnost zboží, nabídli bychom Vám doposlání na naše náklady sami, ale to nebyl tento případ.
    S pozdravem Jana Havelková