Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka 8 dnů nevyřízená, nikdo se neozval, že zboží není .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dosud nedorazili ani údaje pro platbu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala a zaplatila jsem 12.2. Přišel mi email s potvrzením objednávky a dál už nic.
    Dnes 19.2.stále nic.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem z tohoto e-shopu zboží,zboží v nedohlednu a ani žádná zpráva od prodejce.Divné chování vzbuzující nedůvěru.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nekomunikuje, žádný kontakt po odeslání objednávky, žádné info o průběhu. Objednali jsme jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    zboží šlo objednat, ale nebylo skladem a nepřišlo žádné info. Až když jsem volala, tak jsem se dozvěděla, že granule nejsou a nebudou

  • Obchod se za 10 dnů neozval.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Asi nastal komunikační šum , takže to nedopadlo....

  • Objednala jsem granule pro psa. Obchod mi poslal jiné, než bylo na faktuře a objednávce. Bohužel jsem je načala, v domnění, že výrobce změnil obal. Pes granule nesnese, takže vyhozené peníze.

    Reakce obchodu www.joyanimal.cz

    Ano výrobce obměnil řadu.
    Na stránkách máme uvedeno, že granule Brit Care Dog Adult Small Breed Lamb & Rice 7kg jsou vyprodané.
    Poslali jsme novou řadu Brit Care Dog Mini Grain Free Adult Lamb 7kg.
    Kdyby nebyly granule rozbalené, daly by se vrátit.
    Je nám líto, že pejskovi nova řada nesedí :(
    Výrobce tvrdí, jak vylepšil recepturu :(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Čekám už týden a nic, chudák moje kočka!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nabízí zboží, které nemá, přesto uvádí skladem. Po telefonické urgenci za 4 dny, mi pán v klidu oznámil, že zboží čeká za 3 týdny. Bez omluvy! Pokud bych sama nevolala, nikdo by mne neupozornil, v klidu by si nechali mých téměř 1200.-Kč a já bych neměla ani vitamíny ani peníze. Nehorázná neslušnost ze strany obchodu! NEDOPORUČUJI! Peníze mi snad dorazí zpět, zatím je zpět také nemám….
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si šampon Mediket Prevent, ale poslali mi zvířecí šampon

    Reakce obchodu www.joyanimal.cz

    Dobrý den,
    Vaše recenze nás mrzí, ale před třemi týdny jste si u nás objednal šampon Medivet 100ml a tento je dle popisu určen pro zvířata.
    Šampon Mediket Prevent ani nemáme v nabídce.

    joynanimal.cz

  • Zboží mi vůbec nebylo doručeno vůbec ne ve smluvený termín ani na druhý smluvený termín proto jsme objednávku zrušili byla to první a poslední zkušenost!!!

    Reakce obchodu www.joyanimal.cz

    Dobrý den,
    dodání objednávky trvalo delší dobu než je u nás obvyklé. Týden od objednání jsme Vás telefonicky kontaktovali ohledně předání a již nám bylo řečeno, že objednávku požadujete stornovat.
    Z naší strany nebylo dohodnuto více termínů předání.

    Omlouváme se za komplikace.

    joyanimal.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    17.1. objednávka potvrzena, do dnešního dne 24.1. zboží nepřišlo, ani žádná další informace, tak zatím čekám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod absolutně nereagoval, objednávku stornoval a ani neposlal např. informační email. Musela jsem pátrat sama, co je s objednávkou. Takže z mé strany totální nespokojenost .

    Reakce obchodu www.joyanimal.cz

    Dobrý den,
    nikdy nestornujeme objednávku aniž bychom se pokusili zákazníkovi dovolat a sdělit důvod. Pravděpodobně se nám nepodařilo s Vámi spojit.
    Omlouváme se za komplikace.

    joyanimal.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zatím nedorazilo (a to už je týden po objednávce), na urgující mail nereagováno, telefon sice zvednut a přislíbena odpověď na mail, ta však zatím nedorazila.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Před týdnem objednáno a zaplaceno zboží, obchod nekomunikuje, zboží zatím nedodáno

    Zboží nedodáno, od obchodu nemám vůbec žádné info. Kupovala jsem přes Heuréku, kteří měli obchod kontaktovat, přesto nulová reakce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přijde mi vtipné, že se tato stránka nazývá obchodem. Se zákazníkem absolutně nekomunikují, na emaily odpovídají cca za 2-3 dny.
    Na masovou konkurenci eshopů a obchodů s chovatelskými potřebami se nezdá, že by je nějak trápila absolutní laxnost z jejich strany.
    Zboží objednáno ke konci prosince a stále nedorazilo, objednávka již 2x urgována, sami nic nezašlou bez předchozího upozornění. Více již neobjednám.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží bylo uvedeno jako skladem, ale skladem nebylo a byl jsem upozorněn na to že cena bude vyšší než uvedená na eshopu, z důvodu nových cen dodavatele. Majitel eshopu vrátil peníze v pořádku po domluvě tak jak slíbil.
  • Zboží neodeslali,na mail nereagujou