Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Když to tady čtu, přidám jednu zkušenost. Taky jsem měl v Jinu problémy s reklamací. Dřív, když tam dělal Čáp, to bylo hrozné (např. jsem se dozvěděl, že v případě neuznání reklamace budu něco platit apod.), ale i později, reklamoval jsem vadný regulátor, který mi neuznali a já jsem to potom musel řešit s nějakým technikem (z Pelikána), který mi nebyl schopen dokázat, že věc byla vadná. Obrátil jsem se na Jino a říkali mi, že oni berou to, co jim řekl servis jako FAKT a že servisu se věří... Proto nakupujte tam, kde si váží zákazníků více. Existuje spousta obchodů. kde se reklamace normálně uznávají.
    Video reglu: https://youtu.be/CKGoAqi1grc
    Dle technika je tohle zřejmě normální chování regulátoru, ovšem celé to odporuje např. lineárnímu průběhu (zpoždění) a dále absolutně nefungovalo nastavení zpoždění. Regl byl v setu s motorem, takže nevhodný motor na regulátor se jaksi vylučuje...

  • xeres.cz: Pokud je zamítnuta reklamace baterie je k ní zřejmě pádný důvod. Reklamace jsou zasílány dovozci do autorizovaného servisu a pokud on reklamaci zamítne, není důvod mu nevěřit. Neuznaná reklamace je z důvodu nesprávného používání a skladování baterií(nerespektování pokynů v návodu - nesprávné skladovací napětí, nesprávné nabíjení(např.bez balanceru apod.)...
    M.Novotná
    JINO HK

  • Jsou sice rychle, ale proces vyrizovani objednavek nemaji nastaven nejlepe.

    Reklamace nove barie odmitli, z nesmyslnych duvodu.
    Nakupoval jsem u nich od doby co existovali. Ale nyni se jim moje penezenka obloukem vyhne.

    Take jsem zjisti, ze personal je absolutne neznaly oboru.

  • Souhlas reklamace naprosta silenost cili prodat a cau. Koupil jsem baterku jednou a od nich uz nikdy nic.A vsechny znamy na to upozornuji.

  • Jediný s čím mohu souhlasit je pouze to,že tovar byl rychle doručen,ale co se týče reklamací,to je katastrofa!!!29.4.2014 jsem si koupil lipolku do vrtulníku,až doma jsem přišel na to že jeden článek to má za sebou,následovala reklamace s požadavkem na výměnu za jinou baterii.Na www stránkách baterii měli skladem,ale výměna za jinou jaksi v tomhle obchodě nefunguje,byla odeslána dodavatelovi s tím oddůvodněním že vadný výrobek vyreklamuje dodavatel,ten pak odešle baterii Jinu,a Jino pak baterku pošle mně.To mi hlava nějak nebere,všude jinde automaticky mění kus za kus,ale tady je to unikát.Od 2.5.co jsem odeslal aku na reklamaci,žádný odezva,ani zmínka jak to s reklamací probíhá,kdyby se tam kolega průběžně nezastavil a nevyptával se,tak nic nevím. Tímto přístupem bohužel u mně Jino skončilo,radší dám přednost jiným e-shopům,kde si jsou vědomi toho že je zákazníci živí.

  • Aha, už to chápu :-).

  • Dobrý den,
    předplatitelská karta RCR se slevou 3% je hlavně pro kamenný obchod. Při nákupu na internetu v našem e-Shopu máte na každou Vaši objednávku slevu 3% automaticky, při prvním nákupu dostanete naši zákaznickou kartu a na tu pak můžete čerpat slevy i v našem obchodě. Nákupy se Vám načítají a při dosažení slevových limitů pak máte slevu buť 5%, nebo 7%. Jiří Čáp - JINO HK

  • Dobrý den,
    jak je předplatitelská karta RC revue, tak tam máte uvedenu slevu myslím 3%. Lze to uplatnit při nakupování na internetu?