-
Nelze doporučit k nákupu. Dávám věci do košíku a než stihnu vyplnit údaje k doručení, e-shop mě začne odmítat:
Vaše IP adresa byla zablokována majitelem tohoto e-shopu.
Zkoušeno opakovaně, evidentně nejde o dočasný problém.
Nakupte raději jinde, kde si majitel zákazníků váží. -
Pavla: Dobrý den,
Vaši objednávku jsem tedy zřejmě dohledal, uvedený dobíječ je originální HTC což lze ověřit jak váhou produktu, tak sériovým číslem, případně návštěvou renomovaného prodejce.
V některých obchodech rádi sdělují milné informace, jen aby Vás přesvědčili že jste udělala chybu a příště nakoupila například u nich.
Bohužel netušíme co si představit pod pojmem "vyjetá", konektor micro USB je na kabelu neměnný a nikterak se nedeformuje, jediný problémem bývá v opotřebebí konektoru v telefonu nebo jeho zanesení nečistotami (lze vyřešit vyčištěním například špendlíkem nebo výměnou celého dílu), toto se netýká pouze HTC nýbrž všech značek, s obdobným problémem se setkáváme dnes a denně, kdy má zákazník problém s nabíječkou ale nakonec se ukáže že je konektor zanesen nečistotami či usazeninami z kapes apod.
S pozdravem JHMobil -
JHMobil.cz: Dobrý den, objednávka byla nejspíše na křestní jméno Vilém.
Koncovka nikdy pořádně nedržela v telefonu a nyní už je tak "vyjetá", že ani nenabíjí. Mám HTC M8 a všechny ostatní nabíječky např. od powerbank fungují. -
Karel: Pro upřesnění - v JHMobil jsem si koupil náhradní LCD a ne ten mobil.
-
Jednoznačně nedoporučuji. LCD u mobilního telefonu LG G2, který jsem si u nich koupil (označené jako originální OEM přímo na svém balení), má oproti originálu poloviční maximální jas, špatné barevné podání (do žluta) a mizerné pozorovací úhly.
-
Pavla:
Dobrý den,
ano, jsme si jistí. Jaké opotřebení máte na mysli?
V říjnu prodej tohoto produktu na zákazníka s křestním jménem Pavla neevidujeme, nakupovala jste opravdu u nás?
S pozdravem
JHMobil
-
Dobrý den, v říjnu jsem si od vás koupila nabíječku ( https://www.jhmobil.cz/prislusenstvi/nabijecka-na-mobil/14825 ), která se bohužel velmi rychle opotřebovala. Jste si 100% jistí, že jde o originál od HTC? Máte svoje dodavatele prověřené? V obchodě mi řekli, že toto originál rozhodně není.
-
Šárka: Dobrý den,
dané zboží odpovídalo popisu. Rozumíme, u specialistů se stává, že Vám chtějí prodat vlastní díl, někdy je tvrzení úmyslné. V případě nespokojenosti můžete využít odstoupení od kupní smlouvy.
S pozdravem,
JHMobil -
ajdaaam: Dobrý, je také možné, že problém je ve Vašem zařízení. Jelikož je málo pravděpodobné, aby se tři baterie chovaly naprosto stejně. Doporučujeme závadu analyzovat v servise. Datum výroby je u tohoto modelu na baterii.
S pozdravem,
JHMobil -
Naprostá spokojenost. Objednám, druhý den dorazí přesně to co jsem si objednal v přesně takovém stavu, jak obchod píše. Jednou udělal přepravce chybu a vysypal obálku, volal jsem do obchodu, okamžitě bez problému poslal chybějící kusy. Poštovné a ceny perfektní. Kdyby byl rozšířený sortiment, budu kupovat jen zde.
-
To snad ne? Objednal jsem si dvě baterie do Samsung Galaxy S3 mini a shrnutí? Katastrofa. Nejspíše jsem dostal baterie dva roky staré a použité, jelikož fungují úplně stejně, jako má předchozí. Výkon nové baterie při běžném používání -> za půl hodiny mínus 6 procent baterie dolu. Za ani ne pět hodin mínus 40 procent. Nová baterie by měla vydržet o dost víc než půl dne. Jsem velmi nespokojen.
-
Zakoupila jsem si z této stránky "originální zadní kryt na iphone 5s gold" s tím, že jsem počítala, že to doopravdy originál bude, poté co jsem to předala specialistům k opravě mi řekli že se vůbec nejedná o originál. Nedoporučuji nakupovat!!!
-
Když čtu recenze, nestačím zírat. Nechápu, na co si tu kdekdo stěžuje. Pokud člověk umí číst, tak se u popisků zboží dozví vše co potřebuje. Mne velice překvapila nízká cena, jasná komunikace a co je napsáno se dodržuje...viz dodací lhůta. Jsem naprosto spokojená a vřele doporučuji.
-
Děkuji za úžasný obchod, rychlost, příjemnou komunikaci a skvělou ochotu při výměně zboží. Jde vidět, že jde o firmu, která si v DNEŠNÍ době skutečně váží svých zákazníků...
-
Jak tak čtu ty negativní ohlasy, většina z nich mi přijde jako chyba zákazníka, špatně pochopené podmínky obchodu či technický diletantismus (jistě, nikdo není povinen vědět všechno, ale pokud nevím, tak se nejprve zeptám).
No a komentovat existenci několikera shopů je vcelku zbytečné - obyčejná malá česká závist.
Tohle píši proto, že JH Mobil považuji za jeden z nejlepších českých e-shopů, ve kterém seženete to, co jinde ne, za nesrovnatelné ceny a s garancí. Navíc musím mimořádně ocenit ochotu majitele shopu i při řešení silně nestandardních požadavků!
Tedy děkuji a máte stálého zákazníka :-)
-
Jan Čepelák: Dobrý den,
děkujeme za Váš příspěvek do diskuze, je nám líto ale email nám od Vás žádný nedorazil. Na každý email odpovídáme zpravidla do dvou hodin od jeho obdržení a to i po pracovní době.
Pokud se jednou nedovoláte možná není od věci zavolat později, někdy bohužel telefon přijmout nemohu, jednáme s klienty, jezdíme po jednáních.
Co je prosím diskutabilního na provozu vícero eshopu?, v České republice existují eshopy jenž mají napojeny 30-40 obchodů a nikomu toto diskutabilní nepřijde, Vám tedy zřejmě ano.
Přejeme hezký zbytek dne.
JHMobil -
Nedoporučuji - jsou nekontaktní.
Už fakt, že někdo provozuje eshop jeden na sebe a druhý na manželku mi přijde lehce diskutabilní. Ale dejme tomu.
Chtěl jsem koupit docela obyčejný handsfree, levný, drátový a protože je furt někde ztrácím a poštovné je jak je, chtěl jsem koupit rovnou 3,4,5 kusů. Jako většina eshopů, i zde mají jen informaci: Skladem. Ale kolik kusů? Takže jsem chtěl prostou informaci. Máte skladem 1,2,3 kusy? A za jak dlouho by bylo řekněme 5 kusů? Napsal jsem email. 2 dny bez odpovědi. Prohledal jsem spam koš - nikde nic. Koukam na eshopu na Chat - jsme offline (pokaždé, když tam koukám). Ergo, emaily se mohou zatoulat. Volám na uvedené telefonní číslo, v takzvané pracovní době. Nikdo nezvedá. Volám podruhé - nic.
Takže? Nedoporučuji, ani se mi nepodařilo nakoupit a nechtěl bych tímto způsobem nedejbože s nimi řešit reklamaci.
Na(ne)shledanou.
J.Čepelák -
Ještě si dovolím reagovat, jelikož jméno Hegar (Hegarová) máme v systému pouze u nákupu LCD displeje předpokládám tedy že se jedná u uvedenou objednávku.
Na toto jméno jiné objednávky v systému za posledních 5 let neevidujeme. -
Dobrý den paní Hegarová,
a jaký je prosím Váš problém s naší firmou?
Nemám zde uvedenou žádnou stížnost, či reklamaci. 13.08. jste si zakoupili LCD displej, máte s ním nějaký problém?
Možná by bylo vhodné nám například dát informaci.
Máme spousty spokojených zákazníků o čemž hovoří naše pozitivní recenze, vysktne li se nějaký problém je zapotřebí nám jej sdělit. Neurčité psaní do diskuze není tím správným řešením.
S pozdravem JHmobil -
Vidím že nejsem jediná kdo měl problémy s obchodem JHMobil, i já jsem nespokojená s jejich jednáním. Pro mě je to nespolehlivá stránka!