Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nekomunikuje, na e-maily neodpovídá. Stalo se mi to už podruhé. Zboží mají na e-shopu v nabídce, ale po několika dnech mlčení zboží z nabídky zmizí a zákazník nedostane žádnou zprávu. Potom příjde od Heureky dotazník na hodnocení dodaného zboží, které dodané ve skutečnosti nebylo. Nepodoručuji tam nakupovat přes internet, pouze možná jít osobně a vyřídit si na místě.

    Reakce obchodu jewish e-shop

    Shalom pane vážený Vojtěchu Meruňka nebo PavelKH, nebo jak se skutečně jmenujete!

    1) Antikvariatní knihu, kterou máme pouze 1 ks, máte ze své objednávky připravenou k osobnímu odběru na Belgické 27, zatím neplaceno!
    2) Zmizela z nabídky, protože jste si ji právě objednal!
    3) S tímto emailem, nevedu žádnou komunikaci na [email protected], kromě této citované, u které jsem nechápal na co DOCENT ptá?
    "Dobrý den, chaverim,

    prosím mohu si bez e-objednávky k vám do Belgické přijít pro 3 dřevěné dreidely (po 33,-Kč)?

    Moc děkuju
    Vojta M.

    doc. Ing. Vojtěch Merunka, Ph.D.
    603 802 220
    e-mail: [email protected]
    web: vojtech.merunka.eu

    Department of Information Engineering
    Faculty of Economics and Management
    Czech University of Life Sciences in Prague"

    4) Žádná jiná objednávka panu Vojtovi v systému není evidována, takže je nám líto, ale musím potvrdit pravidlo, že i DOCENT, může být BLBEC!

    ~ #Cohen57 #kosher #blessing #only 57%

  • 14.7 zakoupili, zaplatili, 25.7 čekáme.....

    Reakce obchodu jewish e-shop

    Dobrý den,

    velice nás mrzí negativní hodnocení našeho obchodu.

    I přes veškeré naše snahy b-hužel občas nejsme schopni vyřídit objednávku v inzerovaném časovém horizontu - stejně, jako ve Vašem případě, jsme-li s dodáním některých produktů vázáni na externí dodavatele. Pouze nejprodávanější designy triček máme skladem k okamžitému odeslání, ostatní designy pak zadáváme k výrobě až na základě přijatých objednávek. Vzhledem k personálnímu zajištění na straně naší i na straně dodavatele v období letních dovolených jsme, k naší lítosti, nebyli schopni zajistit dodání v inzerovaných 5 pracovních dnech, za což se omlouváme.

    Přijměte, prosím, naši upřímnou omluvu. Doufáme, že i přes pozdější dodání jste s obdrženým zbožím spokojen!

    S přátelským pozdravem

    JEWISH E-SHOP
    Anna

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Asi čekáme naskladněni.

    Reakce obchodu jewish e-shop

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že nákup u nás nesplnil Vaše očekávání.

    Většinu designů triček zadáváme do výroby až po vytvoření objednávky - vzhledem k celkovému počtu designů, které na našem e-shopu nabízíme, bohužel nejsme schopni mít vše skladem a okamžitě k dispozici. V případě objednání triček jsme tedy ve vyřizování daných objednávek značně limitováni právě dodáním od výrobce.

    Omlouváme se za případné vzniklé komplikace související s delším časem vyřízení Vaší objednávky a doufáme, že i přesto nám zachováte přízeň a budeme se těšit na Váš další nákup!

    S přátelským pozdravem

    JEWISH E-SHOP
    Anna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • poskytnute udaje zneuzivaji k posilani spamu se svymi nabidkami

    Reakce obchodu jewish e-shop

    Vážený pane,

    objednal jste 15.11.2021 v 16:56 4x chanukové svíčky Zásilkovnou na adresu domu, tedy nejlevnější formou dopravy, kdy i samotný dopravce si v obchodních podmínkách dovoluje doručit v případě nezastižení na nejbližší výdejnu. 16.11.2021 v 11:10 bylo předáno na svozové místo Zásilkovny. Dne 17.11.2021 byl státní svátek, Vaše zásilka byla přijmuta Zásilkovnou 18.11.2021. Dne 19.11.2021 Vám volal kurýr a nezastihl Vás, ani jste nezavolal zpět. Víkend byl 20 + 21.11. 2021 a Vy nám dáte 22.11. 2021 na Heureku nedoporučuji?

    Za druhé k Vašemu dotazu ohledně newsletterů, se kterými jste souhlasil, jak mám poznat, kdo souhlasí a ve skutečnosti nesouhlasí, od těch co souhlasí doopravdy? Mohl jste se přece jako každý odlásit a ne mi hned do telefonu vyhrožovat :/ Udělejte si pane v hlavě pořádek! Už u mě prosím nenakupujte, všechny budoucí objednávky budu stornovat.

    JEWISH E-SHOP
    #Cohen57

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dobrá komunikace a přehledný e-shop, ale kvalita výrobku (malý přívěšek Davidovy hvězdy) byla podle mě nedostačující, jelikož samotný výrobek byl nesouměrný a cena byla opravdu vysoká.

    Reakce obchodu jewish e-shop

    Dobrý den, pane Víte,

    objednal jste si Davidovu hvězdu ze stříbra Ag 925/1000 s průměrem asi 1,5 cm (15 mm), všechny tyto údaje byli u Magen David napsané včetně ceny 390,- CZK, příliš nechápu s čím jste nespokojený, když dodaná hvězda vypadá stejně včetně popisu i fotky.

    https://www.jewish-eshop.cz/judaika-stribro-a-zlato/davidova-hvezda-hladka-ag925/

    JEWISHOP
    David Fábry
    #Cohen57

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod po zaplacení nedodal zboží

    Nesolidní obchodní jednání. Lukáš
    603374291

    Reakce obchodu jewish e-shop

    Dobrý den, pane Lukáši,

    předně mi dovolte se Vám omluvit, že jsme se neozvali, že Vaši objednávku připravenou k odběru nemáme kompletní, ale z části dostupnou - byla to chyba a mrzí mě to!

    Přesto si dovolím podotknout, že platba byla až kartou na místě, tedy tzv. na dobírku, peníze a zboží tedy bylo předáno ke stejnému dni,

    S přátelským pozdravem
    JEWISHOP
    Fábry

  • Po zrušení celé objednavky a žádosti o odstranění veškerých mých údajů mi byly nadále zasílány e-maily dokud jsem je sám nezrušil.

    Reakce obchodu jewish e-shop

    Vážená paní AťŽijeJežíš
    objednala jste si v pátek menoru s tím, že jste si ji chtěla hned v sobotu na šábes vyzvednout v obchodě - za normálních okolností bych Vám i vyhověl, nicméně byli jsme celý víkend mimo Praha na židovském festivalu v Boskovicích, tak jsem Vás musel odmítnout, velice se omlouvám, že Vás to tak rozhořčilo, že náš obchod nedoporučujete, více ať si každý čtenář recenze domyslí sám))

    JEWISHOP
    Fábry

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Špatně zabaleno! Zboží přišlo ve špatném stavu!

    Reakce obchodu jewish e-shop

    Dobrý den, paní Krejzová.

    Velmi nás mrzí, že se sušenky roztrhly a Vám tak znepříjemnily den. Vždy se snažíme zboží balit pečlivě, ale někdy se toto bohužel stane, ale stávat by se to samozřejmě nemělo.

    Na základě telefonické domluvy Vám sušenky a další poníčené zboží vykompenzujeme novým zbožím.

    Pevně věřím, že s touto kompenzací budete spokojená a našemu obchodu zůstanete věrná.

    S omlouvou a přáním hezkého dne,

    JEWISH E-SHOP
    Mikuláš

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zbozi je zaplaceno, ale dalsich xy dnu uplynulo a jeste nedorazilo.

    Reakce obchodu jewish e-shop

    Vážená paní Hano,

    jednalo se o dvě antikvariátní knihy z externího skladu, které se nám nepodařilo dohledat, omlouvám se!

    Peníze Vám byly vráceny!

    JEWISH E-SHOP
    Fábry

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • inzeruje zboží, které již není k dispozici

    Reakce obchodu jewish e-shop

    Vážený Bubulo,

    jednalo se o antikvariátní knihu, kterou máme v externím skladě a bohužel se nám ji nepodařilo dohledat!

    Omlouvám se
    JEWISH E-SHOP
    Fábry

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • po 11 dnech od objednání zboží nedorazilo

    nedoporučil

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Unikatni zbozi, ktere neni jinde k sehnani
    • Dlouhe cekani na zbozi, ac je napsano dodani do 3 dnu.
    • Absolutni nekomunikace ze strany obchodu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevím o žádné, obchod mi nedal možnost nějakou objevit.
    • Uvádí na svých stránkách sortiment zboží, které není schopen dodat. Buď nabízí zboží, které nemá na skladě, nebo má v nabízeném zboží nepředstavitelný nepořádek.

    Zásadně nedoporučuji, jediným kladem bylo, že pan vedoucí alespoň sdělil, že mnou uvedenou knihu nebyl schopen dohledat. Pokud si ve svém obchodě neudělá pořádek, není možné, aby jeho obchod prosperoval. O reakci obchodu nemám zájem, již nikdy více nebudu jeho nabídku sledovat.

    Reakce obchodu jewish e-shop

    Vážený annonyme Zdeňko,
    vašemu požadavku v poznámce objednávky, informovat o dostupnosti, bylo dle mých informací 100% vyhověno, více dle Vašeho přání již nekomentuji!
    http://www.shekel.cz/wp-content/uploads//2016/02/storno_1.jpg
    http://www.shekel.cz/wp-content/uploads//2016/02/storno2.jpg

    Shekel
    David Fábry

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • hodně knih na jednom místě
    • obchod orientovaný na "jew" tématiku
    • stránky nejsou uživatelsky příjemné
    • pan majitel, který nemá ve svých silách vše zvládat na 100%

    Na můj první dotaz mi bylo odpovězeno jedním slovem - doslova, takto si zákazník připadá až otravný. Zakoupil jsem a následná komunikace byla už perfektní. Dopravce v pořádku, ale prodejce zabalil knihy pouze do igelitového obalu a takto to odeslal. Dorazily tedy poškozené a veřte mi, že to nebylo tím, že se jednalo o použité knihy. Jistě mi prodejce nechtěl zaslat půl nasazeného přebalu a druhou půlku zmuchlanou bokem. Takže ZABALIT zboží před odesláním tak, jak si zaslouží prosím! Byl při nákupu slíben i dárek, který jsem neobržel. Pro mě osobně zde byl nákup poslední.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • přislíbení termínu dodávky a skutečnost je úplně jiná, aníž by ze strany obchodu byl proveden kontakt
    • arogance ze strany prodávajícího

    Reakce obchodu jewish e-shop

    Vážený pane,
    objednal jste si 6 triček s prasečí hlavou mr. xenofoba Konvičky a nikdy jste si trika nevyzvedl, chápu, že toto hodnocení má být spíše pomstou za zesměšnění vůdce IVČRN, i když nechápu proč tak jste se k tomu postavil tak jednoduše, že by to vypovídalo o Vašem IQ?

    David Fábry
    Shekel

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Slíbili a nedodrželi.

    Reakce obchodu jewish e-shop

    Dobrý den, pane Yacus,

    omlouvám se, že Kippa neměla vyšité Davidovi hvězdy na sobě, bohužel nakonec technika selhala, jinak celá objednávka proběhla dle mých informací naprosto v pořádku, i rozdíl mezi kippou s vyšitím a bez vyšití Vám byl vyplacen na účet.

    Díky
    David Fábry

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Naprostá nekomunikace

    Nekomunikace, pokud zboží vůbec dorazí, tak za velmi dlouhou dobu...

    Reakce obchodu jewish e-shop

    Dobrý den, Petro,

    víme, že leden byl ne zcela business z pohledu času dodávek a nebudeme se divit, když za tento měsíc přibudou další nespokojení zákazníci, emoce do kšeftu netahej, takže pouze jedno velké:

    MOC SE OMLOUVÁME!

    New Shekel

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nabízí zboží, které může být jinde nedostupné
    • u detailu knihy není poznat, zda je nová či antikvariátní

    Když přejdete z Heureky přímo na detail knihy, nepoznáte, že je kniha antikvariátní. Je potřeba následně dohledat, ve které sekci je kniha umístěna.

    Reakce obchodu jewish e-shop

    Dobrý den,
    máte naprostou pravdu, podle čísla objednávky, jsem dohledal, že se jedná o knihu Leonardův skicář, kterou jste očekávala novou (pravděpodobně jako dárek) a příliš pozdě jste se dozvěděla, že se jedná o antikvariátní knihu. Mrzí nás to a posíláme Vám dárkový kupon v hodnotě 200,- na libovolné zboží. Platnost kuponu je 1 rok. Věříme, že tentokrát budete mít šťastnou ruku! Děkujeme za zpětnou vazbu!

    New Shekel

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Pozdě dali vědet, ze zboží nemají kompletní.

    Nedostatečné pružně.

    Reakce obchodu jewish e-shop

    Dobrý den Kiki,
    vybrala jste si antikvariátní knihu a u té se občas stane, že se prodá dříve než je odepsána ze skladu. U těchto knih je napsáno vyčkejte s platbou, než knihu nalezneme! Máme více jak 8000 knih skladem.

    Za komplikace se omlouvám.

    New Shekel