Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 10 %

    • Výběr zboží
    • Nepoctivé chování
    • Příšerná komunikace
    • Přístup k zákazníkovi katastrofální

    V první řadě chci upozornit na nepoctivé chování tohoto e-shopu a úplnou ignoraci zákazníka při řešení problému. Na e-shopu jsem si objednala dětské lyžicky s tím, ze jsou skladem. Způsob dopravy, kterou mi e-shop nabídl jsem zvolila doručení do Alzaboxu přes společnost GLS. Vyřízení objednávky trvalo týden s tím, ze den před doručením mi volali s informaci ohledně barvy produktu, který nemají a nabízejí mi jinou barvu, souhlasila jsem. V den doručení jsem volala do e-shopu a ujišťovala se jestli stihnou zboží doručit. Bohužel se tak nestalo, přišel mi e-mail od přepravce, ze se zásilka do Alzaboxu nevejde a zboží zasílají zpět. Následně přišel e-mail s vymáháním částky za dopravu tam i zpět. Ohradila jsem, proč mám platit za zboží, které mi nikdy nebylo a ani nemohlo být doručeno. Z e-shopu mi bylo sděleno, že jsem si měla zjistit rozměry zboží, rozměry Alzaboxu a i smluvní podmínky, které jsou mezi e-shopem a společností GLS. Naprosto nebrali zřetel na skutečnost, že je chyba na jejich straně. V upomínce se odkazují na již neplatný zákon! Následně poslali upomínku c.2 kde již vyhrožují předním případu vymahačské společnosti pokud do 5 dnů nezaplatím. Chtěla bych tímto upozornit všechny budoucí zákazníky, aby si dávali POZOR, protože u tohoto e-shopu není v zájmu spokojenost zákazníka, ale aby zákazník platil za chyby e-shopu.

    Reakce obchodu Jeníček - vše pro dítě

    Dobrý den,
    vytvořila jste si objednávku 19.2.2024 odpoledne. To již nikdo nebyl ve firmě a tak se objednávka začala následující den, tedy 20.2.2024 vyřizovat. Vzhledem k tomu, že to bylo po víkendu, tak se zpracovávali objednávky, které byly přijaté dříve (vyřizujeme objednávky postupně tak jak přijdou). 22.2. 2024 jsme Vás skutečně kontaktovali ohledně změny barvy a na té jsme se domluvili. Zásilka byla ještě ten den odeslána. Z naší strany tedy v tomto nedošlo k žádné prodlevě.
    Co se týká dopravy, tak tu si každý zákazník volí sám. Vzhledem k rozšířenosti Alzaboxů, GLS boxů apod. každý ví, jak jsou tyto boxy velké. Už tedy pouhým úsudkem se dá odvodit, že lyžičky s hůlkami se tam nevejdou. Váš argument, že systém má být tak chytrý a při objednávce rozlišit jestli se tato ještě vejde do boxu nebo ne a případně odmazat výběr boxů v dopravě, je zarážející. Takovýto systém neexistuje. Nikdy jsme Vám neřekli, že si máte zjišťovat rozměry Alzaboxů nebo smluvní podmínky dopravce. Na Váš argument, že všichni dopravci musí mít stejné obchodní podmínky a ničím se neliší jsme Vám sdělili, že se mýlíte, protože každý dopravce má podmínky nastaveny podle sebe. Ze zkušenosti pokud se zásilka nevejde do boxu tak ji dopravce odveze na výdejní místo a tam si ji může zákazník vyzvednout.
    Vzhledem k tomu, že jste si zásilku nevyzvedla, tak Vám byla zaslána informace, zda chcete odeslat znovu. Protože jste toto nechtěla, tak Vám byl zaslán e-mail s informacemi k platbě nákladů spojených s nevyzvednutou zásilkou. To je zavedeno v našich OP se kterými jste souhlasila. Jak je dáno, kupující když objedná zboží, tak ho zaplatí a převezme. Na naší straně tedy skutečně chyba nevznikla.
    Tým Jeníček-vše pro dítě

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • krásné a kvalitní produkty
    • bezproblémová objednávka
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Kvalita zboží a rychle dodání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Není co říct ...chválíííím

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Delší dodací lhůta - dnes 8 dní od zaplacení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Všetko malo byť bavlnené, avšak nie je. Na originálnych visačkách prišitých k oblečeniu je na písané 100% polyester a na papierových, ktoré si predávajúci upevňuje sám je napísané 100% BAVLNA. Takže neviem, kde je pravda.
    Všetko je vyrobené v EU- uvádzate, áno Polsko tam tiež patrí :) od roku 2004....Na každej súpravičke je polsky napísané Dziękuję.....
    Takže oblečenie NEDOPORUČUJEM!!!
    Zostávam s pozdravom Dubáčová

    Reakce obchodu Jeníček - vše pro dítě

    Dobrý den,
    celou věc jsme s Vámi řešili již telefonicky a zasílali jsme \Vám i vyjádření e-mailem. Soupravičky, které jste objednávala jsou 100% bavlna. Švadleny při šití všívají do oblečení lísteček s informacemi a pak ještě připevňují visačku s kodem nahoru a balí. My už dostaneme zboží komplet zabalené. S dodavatelem jsme řešili rozdíl ve štítcích. Obdrželi jsem vyjádření, že došlo k chybě lidského faktoru. Švadleny na část výrobků našili jinou cedulku. Za toto se velice omlouvají a podnikly kroky k tomu, aby se toto již neopakovalo. I my jsme se za toto omluvili. Chyba byla tedy ve štítku nikoli ve zboží. To je ze 100% bavlny.
    Ano, že je vyrobeno v Polsku, to patří do EU a tato informace je uvedena. Není na tom tedy nic špatného. Jedná se kvalitní výrobky.
    Tým Jeníček-vše pro dítě

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlé vyřízení a dodání zboží

    Reakce obchodu Jeníček - vše pro dítě

    Dobrý den,
    děkujeme. Jsme velice rádi, že jste s námi spokojeni.
    Tým Jeníček-vše pro dítě

  • 10 %

    Nikdo nereaguje. Zboží jsem zaplatila před 3 dny a nikde žádné info, nic... Vše mělo být skladem. Psala jsem email, bez reakce. Nedoporučuji....

    Reakce obchodu Jeníček - vše pro dítě

    Dobrý den,
    vzhledem k tomu, že nevíme o jakou objednávku se jedná, tak nemůžeme adekvátně reagovat. Nevíme ani, jestli to skutečně bylo jak píšete.
    Co se týká komunikace, tak na všechny e-maily je odpovězeno a není problém s námi komunikovat ani telefonicky. Když píšete, že nepřišla odpověď na e-mail, tak je možné, že jste v e-mailu udělali chybu a k nám nedošel.
    Hezký den tým Jeníček-vše pro dítě

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Týden mám zboží zaplaceno a stále nikde.
    Telefon nikdo nebere.

    Reakce obchodu Jeníček - vše pro dítě

    Dobrý den,
    ohledně objednávky jste s námi komunikovala e-mailem. Když jste jednou volala, tak jste se skutečně nedovolala, protože jsme museli vyřešit akutně lékaře s dítětem. S tím jsme se Vám také omluvili, když jsme odpovídali na Váš e-mail ještě ten den. Toto se může stát každému. Komunikace nikde nevázla.
    Tým Jeníček-vše pro dítě

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé vyřízení a dodání

    Reakce obchodu Jeníček - vše pro dítě

    Dobrý den,
    děkujeme. Jsme velice rádi, že jste s námi spokojeni.
    Tým Jeníček-vše pro dítě

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Kvalitní komunikace
    • Rychlost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Bodyčka jsou hezká, odpovídají obrázkům, dcera se v nich cítí dobře, obchod má veliký výběr, snad jen expedice a doprava by mohla být svižnější, ale neberu to jako nevýhodu :)

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Mam zakoupené zatím poprvé, ale celá vybavicka se me moc líbí. Určitě zakoupí ještě další veci

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Se zbožím naprostá spokojenost
    • Celkem dlouhá doba dodání
  • Doporučuje obchod

    80 %

    Delší lhůta dodání. U nahřívacího polštárku není návod.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabidka
    • Pomale vyrizovani objednavek
    • Poskytovani nepravdivych informaci zakaznikovi
    • Celkovy nezajem o zakaznika, peoste mi rekli, at cekam

    S objednavkou se dva dny nic nedelo. Po me urgenci zbozi zabalili a prisla zprava, ze je zbozi predano dopravci, ve zprave nebyl ani odkaz na sledovani zasilky. Obchod jsem dalsi den znovu kontaktovala a bylo mi receno, ze predchozi den zbozi dopravci predano nebylo, protoze dopravce prijel driv, nez byla zasilka zabalena. Na dotaz, proc tedy posilali mail s potvrzenim, ze je zbozi predano dopravci, neodpovedeli. Vyzadala jsem si sledovaci odkaz, ale ani po dvou dnech nebyly na strankach dopravce zadne informace o stavu zasilky, vysledek byl vzdy "zasilka nenalezena". Objednavku jsem zrusila.

    Reakce obchodu Jeníček - vše pro dítě

    Dobrý den,
    rádi bychom reagovali na tuto recenzi. Není pravdou, že by se s objednávkou nic nedělo. 16.1.2024 ráno byla objednávka zadána. ještě 16.1.2024 večer byla odeslána skladem informace na e-mail, že objednávka se vyřizuje. 18.1.2024 byla odeslána informace, že objednávka je vyřízena. To znamená, že byla odeslána data dopravci, zásilka byla zabalena a odesílá se. Zásilku měl dopravce v přepravě. Bohužel byla chyba v přenosu dat a zásilka se nezobrazovala. S dopravcem jsme řešili tento problém a stejně tak jsme informovali Vás jako zákaznici. Několikrát jste nám volala a kdykoli jste zavolala, tak jsme telefon zvedli a řešili vše. Stejně tak jsme reagovali na e-mail. Pokud zjišťujeme informace u dopravce, je nutné skutečně počkat na informace. Na tom není nic špatného.
    Tým Jeníček-vše pro dítě

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Dlouhá doba od zaplacení zboží po odeslání z obchodu

    Reakce obchodu Jeníček - vše pro dítě

    Dobrý den,
    objednávky vyřizujeme postupně jak přijdou. Zásilky expedujeme 1-7 prac. dnů od objednání. U objednávky byla platba spárovaná 13.1.2024 a 16.1.2024 byla objednávka vyřízena. Vše tedy proběhlo jak má.
    Tým Jeníček-vše pro dítě

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Rychlé dodání. Spokojenost

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nespokojenost

    Reakce obchodu Jeníček - vše pro dítě

    Dobrý den,
    velice nás Vaše recenze zaskočila. Na našich webových stránkách byl banner s informací, že 20.12.2023 je poslední expedice v našem skladu a další expedice probíhá až od 2.1.2024. Objednávala jste 28.12.2023 kdy jsme měli uzavřený sklad. O tom, že v dobu objednávky neexpedujeme jste taky věděla. Objednávka se začala hned 2.1.2024 vyřizovat. 3.1.2024 bylo odesláno a od 4.1.2024 zásilka čeká na výdejním místě na vyzvednutí. Z naší strany proběhlo tedy vše naprosto bez problému. Proto je tato recenze zcela nerelevantní.
    Tým Jeníček-vše pro dítě

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží bylo rychlé dodáno. S kvalitou jsme velmi spokojeni. Již dříve jsme zde nakupovali a rádi se vracíme k nákupům.