Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Zakoupil jsem opalovací krémy Daylong, které jsou velmi drahé a jsou určeny pro lidi s alergií na slunce, takže jde o zdraví ne jen o kosmetiku. No a zaprvé mi přes objednání na jedenklik, přišlo zboží od notina, za druhé na jednom výrobku expirace pouze na půl roku a doba spotřeby po otevření rok, takže vědomě prošlý výrobek, další krém s daty expirace ze kterých není možné vyčíst expiraci a navíc nebyl na uzávěru neporušený obal. Pro mě jednoznačně ukazatel togo, že přes jeden klik prodává notino prošlé výrobky a proto jsou zde tak nízké ceny. Navíc jsem volal do jedenklik s tím, že jsem měl poslat fotky, tak jsem učinil a odpověď byla, že to mám zabalit a poslat jim, že se s tím budou zabývat. Hodně mě to vytočilo, protože jsem neobjednal krém za pade, ale za několikanásobně jiné částky a řádně jsem zaplatil a oni mě vědomě poslali zboží staré, prošlé. Dnes budu řešit s ČOI prozkoumámí nekalých praktik tohoto eshopu a zcela jistě také eshopu Notino. Proto určitě nedopotučuji nákup zde ani na Notino.

  • Zkazili mi vánoce , poslali mi dvě sady Rasasi Al Banat Bheja , obě byly neůplné chyběly lesky na rty a řasenky , jeden parfém byl roztečený - flakon do poloviny sedřený . Obě sady byly po respirační době - prošlý . Už bych tam nic nekoupil fakt peklo.

    • Normálně bych jim to vrátil , ale po přečtení , že neposílají peníze jsem to vzdal . Jsou to vyložení gauneři . Tady bych byl velice opatrný s objednáváním .

    • Mimochodem je zvláštní , že tihle šmejdi posílají svoje balíky i s LOGEM NOTINO . Na depu pošty mi řekli , že je to balík expedovaný z NOTINA .

  • Nakoupila jsem zde poprvé... a myslím, že určitě naposledy.Zlákala mě samozřejmě nižší cena asi o třetinu ,nežli v kamenném obchodě, ale.... Zboží ,které jsem si objednala (makeup a tvářenku od výborné Estté Lauder) ,které mám z kamenného obchodu a používám x-let a nyní mi dochází ...tak jsem objednala zde ...přišlo mi oboje bez celofánového obalu - což mě dost zarazilo.Tato značka má vždy celofánový obal na krabičkách s výrobky.
    Makeup a hlavně tvářenka se mi zdá ve zcela jiném odstínu, oproti té , kterou jinak kupuji v Sephoře.Zdá se mi obsah nepatrně poškrábán , ne přímo použit, ale kdybych to dávala někomu jako dárek, tak by to asi vadilo. Rozhodně jsem to nekupovala jako tester nebo rozbalené nepoužité zboží... ale obal tomu přesně odpovídá. V tvářence jsou "rýpanečky". Zcela také chybí na zadní straně samolepící štítek s označením odstínu tvářenky+ složení a výrobce, které by tam mělo být- na stávající ho mám. Na papírové krabičce sice označení odstínu je,ale když to nemáte na samotném výrobku jak víte, že je to ono..., jsem z toho dost zklamaná. Po obdržení balíčku a jeho rozbalení (v zaměstnání) jsem ihned telefonicky kontaktovala "jedenklik" , že pokud doma dojdu k tomu, že je to jiný odstín makeupu i tvářenky, takže to budu vracet a informovala jsem je i o tom, že 1 výrobek je lehce "jetý", aby to pak nebylo na mě. Mohu to tedy doma porovnat, ale pokud objednáte jen na "divoko" nemáte s čím srovnat, můžete se domnívat, že máte originály.
    Jestli hovory k reklamacím někde evidují nevím, slečna byla lehce zmatená ...
    Obchod na mě neudělal vůbec dobrý dojem a určitě lituji, že jsem si nepřečetla negativní hodnocení jiných nakupujících... Pokud nechcete být zklamáni, chcete 100 % zboží se zárukou pravosti , tak zde nenakupujte. Těch pár stokorun které ušetříte za ty fejky nestojí.Podle obalů se domnívám, že nejde o pravé zboží.

  • diky tomu prodávaji testery , co maji zakazane od dodavtele COTY , LOREAL ATD... NOTINO

  • tak snad všichni vi že se jedna o Notino , (parfums.cz) pouze klamou lidi pod jinym jmenem :)

  • No ... starší komentáře nejsou tedy vůbec příznivé. Ovšem já byl s komunikací i dodáním spokojený. Vše proběhlo hladce.

  • V tomto obchodě jsem nakupovala poprvé a určitě ne naposled. Super rychlá komunikace, informativnost a rychlé dodání. Jsem velice spokojená jak se samostatným obchodem, tak s výrobkem. Mohu jen doporučit!

  • Rada nad zlato - nikdy po nich nechtějte, ať vám dodatečně změní způsob platby, ze začátku to nevypadá jako problém, rádi vám vyhoví a zašlou údaje pro platbu. Ovšem v okamžiku, kdy jim peníze dorazí zavolají, že to změnit nejde, a že Vám zboží stejně zašlou na dobírku. Po několika telefonech s několika zaměstnankyněmi neskutečný chaos - některé tvrdí, že v systému vidí, že údaje pro platbu změněny byly, další tvrdí, že nic takového nelze. Příšerná komunikace. Dobírku převezmu až po vrácení peněz, a všem radím dobře si zkontrolovat, jaký způsob platby vybíráte ;)

  • Rychlá a dobrá komunikace, celkový dojem pokazilo jen PPL, které u sebe nemělo terminál na platbu kartou, i přesto, že jsem o to žádal.

  • Dost dlouho jsem váhala s objednávkou parfémů od Guerlainu Shalimar silný a Shalimar initial. 2 parfémy jsem tedy na tomto shopu zakoupila . Bohužel parfémy po pár hodinách doslova smrdí a jeden po hodině nevoní vůbec. Po několika emailech nikdo nekomunikuje. S tímto E-SHOPEM nikdy více. Žádná komunikace z druhé strany. PETRA A DÁŠA

  • Nedávno jsem objednával parfém pro přítelkyni, následně jsem zjistil že jsem se spletl a objednal jsem po domluvě druhý, s tím že první zašlu zpět a peníze mi budou připsány na účet. Je to už měsíc, peníze stále nemám, komunikace obchodu ... at' jim napíšu jakoukoliv reakci napíšou mi že nevědí kdo jsem co chci a podobně, s tím že nevidí předchozí komunikace, takže musím vše psát znovu a znovu i když to nikam nevede. 23.10. mi přišel e-mail že vrácení balík (2.10.) k nim zatím nedorazil. Okamžitě jsem vyrazil na poštu a koukl se na sledování zásilky a zjistil že balík k nim byl odeslán 7.10. a dorazil 10.10. i přes můj nespočet e-mailů, že bych potřeboval vrátit peníze, jelikož jsem u nich během jednoho měsíce objednal 3 parfémy a vysypal za ně celkem dost peněz, mi stále tvrdí že parfém u nich není. Napsal jsem jim e-mail typu balíček máte na pobočce 2 týdny dávám vám čas do zítra na vrácení mnou uhrazené částky, jinak řeším s českou obchodní inspekcí. Dnes 25.10. stále nic, stížnost inspekci odeslána a i přes spokojenost s dvěmi objednávkami, příště volím jiný obchod, protože nehodlám čekat měsíc na vrácení peněz, které bych ani nedostal, když bych celý problém neřešil s třetí stranou. NEPOSÍLEJTE PENÍZE PŘEDEM! Tomuto "obchodu" určitě ne.

  • Před týdnem jsem vracela parfém na výměnu za jiný.. při první objednávce mě ani nepřišel potvrzovací email kdy mi zboží dorazí atd. a nyní už je to týden a nikd se mi neozval zdali dorazil můj balíček zpět a zdali jsou schopní mi ho vyměnit. na parfums.cz mi zboží vyměnily během tří dnů bez problémů. jsem zvedavá jestli ještě nějaký parfém nebo peníze uvidím.

  • No nevim, jestli priste objednam, desny bordel v objednavkach a bidna komunikace obchodu. Objednavala jsem rano a teprv druhy den po urgenci mi poslali podklady k zaplaceni a zacali se se mnou bavit. Bohuzel uz bylo pozde, objednala jsem jinde.

  • S tímto webem jsem velice spokojena, přehledný, rychlý, jednoduchý.