• Doporučuje obchod

    90 %

    • berou okamžitě mobil, dovysvětlí
    • dobu dodávky dodrží
  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Dobré ceny

    Dobré zboží za dobrou cenu .

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    V obchodě jsem nakupovala poprvé a za mě rozhodně spokojenost, mají přehledné webové stránky, pěkné ceny. Zboží dorazilo v krátké době,takže spokojenost

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vystavuje a nabízí zboží, které nemá skladem a netuší, zda je možno objednat v budoucnu.

    Reakce obchodu JDK-Store

    Dobrý den, máte pravdu zboží nemám na skladě. Provozuji dropshipping to je obchodní model, ve kterém maloobchodní prodejce nabízí zboží svého velkoobchodního dodavatele či přímého výrobce. Jím nabízené zboží fyzicky nenakupuje do svého skladu, ale své objednávky rovnou směřuje na svého dodavatele, aby je dopravil přímo zákazníkovi. Bohužel, než byl aktualizován stav skladu došlo k vyprodání výrobku, na to jste byla upozorněna během 15 minut od objednávky a byla Vám nabídnuta alternativa. Ale zajisté chápu, že Vám nemusela vyhovovat. Na dotaz u dodavatele, zda Vámi vybrané zboží bude ještě v nabídce jsem nedostal jistou odpověď, proto mi nezbylo nic jiného než Vám říct, že to prostě nevím. Rozhodně jsem se nesnažil uvádět Vás v nějaký omyl. Děkuji s pozdravem David Klempíř

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zboží dorazilo poškozené. Na reklamaci nikdo nereaguje !

    Tragedie !!!!!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu JDK-Store

    Dobrý den, Vaše hodnocení mně mrzí a rád bych na něj reagoval. To, že přišla Vaše zásilka poškozená (ulomený roh) se bohužel může někdy stát. Není to však chyba moje ale dopravce v tomto případě České pošty, která s kamenným umyvadlem nezacházela s patřičnou opatrností. To jak řešit poškozenou zásilku je popsáno v emailu který jste obdržel s dokončením objednávky. Vy jste to, jak jste mně sám potvrdil, řešil odpovědí na automaticky generovaný email, kde zpětná vazba není možná, místo toho aby jste třeba využil reklamační formulář který je na stránkách uveden a k tomu účelu slouží. Zajisté byste byl kontaktován a věc by byla řešena. Mohl jste mně klidně zavolat číslo je na stránkách také uvedeno rád bych Vám poradil a pomohl.
    Děkuji s pozdravem David Klempíř

    • rychlost a spolehlivost
    • nemám žádné

    vřele doporučuji všem

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost
    • nenalezeny

    skvělá komunikace

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Pohodlí
    • Nevím

    Pohodlí z domova a rychlost