Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Už 6 pracovních dní čekám na olej 10w40, při platbě předem, na email nikdo nereaguje, telefon ani na pátý pokus nikdo nezvedl.
    Už si u vás neobjednám ani šroubovák.

  • NOVÝM ZÁKAZNÍKŮM BYCH RÁD DOPORUČIL VYUŽÍT SLUŽBY JINÉHO INTERNETOVÉHO OBCHODU
    NOVÝM ZÁKAZNÍKŮM BYCH RÁD DOPORUČIL VYUŽÍT SLUŽBY JINÉHO INTERNETOVÉHO OBCHODU
    NOVÝM ZÁKAZNÍKŮM BYCH RÁD DOPORUČIL VYUŽÍT SLUŽBY JINÉHO INTERNETOVÉHO OBCHODU

    Bohužel nepatřím mezi ověřené zákazníky, takže nemohu napsat veřejnou recenzi, tak svou špatnou zkušenost napíši alespoň sem.

    16.12. jsem si objednal u Vás autobaterii. Balík mi byl odeslán až v pátek 20.12. poté, co se mi podařilo k Vám dovolat a odeslání zaurgovat. Asistentku vyřizující hovory jsem poprosil, jestli by mi baterii neposlala expresně, aby dorazila v sobotu, že si klidně připlatím, protože na její doručení spěchám. Ta odmítla, že autobaterie posíláte přepravní službou Toptrans. Zajímalo by mě, proč to nešlo, když Toptrans standartně doručování i v sobotu nabízí?

    Další věc, co nechápu je, že jsem si připlatil 29,- za ,,Extra pevné balení", ale baterie přisla zcela bez obalu. Platí zde pořekadlo, že méně je více?

    NOVÝM ZÁKAZNÍKŮM BYCH RÁD DOPORUČIL VYUŽÍT SLUŽBY JINÉHO INTERNETOVÉHO OBCHODU
    NOVÝM ZÁKAZNÍKŮM BYCH RÁD DOPORUČIL VYUŽÍT SLUŽBY JINÉHO INTERNETOVÉHO OBCHODU
    NOVÝM ZÁKAZNÍKŮM BYCH RÁD DOPORUČIL VYUŽÍT SLUŽBY JINÉHO INTERNETOVÉHO OBCHODU

  • Recenze si můžou psát i sami,to je pravda.
    Upozorním na osobu z Ostravy, která byla řešena Policií z důvodu trestného činu stalkingu, a řešena také magistráty několika obcí MS kraje. Jde o osobu Věru Nusmuller z Ostravy (věk 66 let,vypadá nápadně starší a to o dost), se silikony, které jí lezou na mozek, proto neustále obtěžuje, a neváhá intrikovat a šířit lži a manipulace všude, kde to jde, protože nic jiného neumí. Na bazaroé weby spamovala a posílala falešné zprávy inzerentům. Trestní oznámení podána i na další osoby, které s ní vytrvale intrikují. Na policii křivě vypovídala, což je také trestný čin, a vše popřela oproti dodaným důkazům.
    Pronásleduje lidi a vyčíhá si na ně klidně u jejich domu,kde bydlí,aby s nimi intrikovala,nebo někoho jiného koho znají, pomluvila, očernila.
    Vytrvale obtěžuje,přesto s ní nemá zájem člověk komunikovat, a nepřestává vyzvánět, házet nechutné vzkazy do schránek (pod nějakou záminkou se vnutí do vchodu,kde obtěžuje, a zvoní u bytu člověka, který s ní viditelně nemá zájem žádným způsobem komunikovat)
    psychopatka!Nechutná! Zlá intrikánka která se nudí, nemá co dělat, a otravuje lidi.

  • docela by mne zajímalo, kolik kladných recenzí si píšou sami

  • Po podání reklamace, když jsem místo objednané chladící kapaliny Sheron dostal kapalinu Starline, okamžitě byla provedena výměna a byla mě dodána správna kapalina.

  • Bohužel musím konstatovat, že tento prodejce nabízí padělky. Oleje nejsou daného výrobce, alespoň co se týče oleje zn. Castrol. U dodaného oleje chyběla zapečetěná přelepka hrdla pod víčkem oleje. V tomto případě e-shop dodal jednoznačně padělek, a proto již zde nebudu nakupovat a budu všechny varovat před nabídkou padělků.

  • Vykupujete pneumatiky?

  • Potřeboval jsem zboží zaplatit ihned, aby mi dorazilo do 2 dnů, ale nefunguje platební brána. Nechápu, jak mohl být tento e-shop finalistou shop roku 2017.

    • Souhlasím, e-shop je nepřehledný, pomalý a zastaralý

  • 19.6 jsem v uvedenem obchode nakoupil 5 pripravku za 1600,- zaplatil jsem predem a po 2 dnech balíček sice prisel, ale pouze s 1 pripravkem. Nikdo me nekontaktoval, po telefonicke dohode my slibili dodání zboží 26.6 samozřejmě nic nedorazilo a jsem opet nazacatku. Zase my nekdo slibil ze se na to nekdo podiva a do 1 hodiny my zavolaji zpet, no a zase nic.

  • Odpověď obchodu na jejich reakci na moje hodnocení z 18.8.2017:
    Nesouhlasit s mým hodnocením nemusíte, stejně tak jako já nesouhlasím s Vaším postupem, kdy Vás přepravce upozorní, že obsahu balíků vytekl a Vy bez jakéhokoliv upozornění směrem k zákazníkovi necháte balík přebalit a dopravit. Třeba si zákazník nevšimne a nebude řešit, že.. Abych všem doplnil informace: balík měl dorazit v pondělí 14.8.2017, tak jak již v pátek předchozího týdne přepravce avizoval emailem a sms zprávou a tedy i v den, kdy jsem byl na doručovací adrese a balík očekával (protože moje zaměstnání spočívá v práci u klienta, nikoliv v kanceláři). Když balík nedorazil kontaktoval jsem přepravce kde jsem dozvěděl onu zprávu, že balík je poškozen a "něco vyteklo" (malý únik to asi nebyl když si to přepravce všiml a musel balík přebalit) a že je v jednání s odesílatelem co dál. OK, to se stát samozřejmě může. Očekával jsem ale nějakou zprávu od obchodu nebo přepravce o stavu/vyřešení situace. Nikoliv, že druhý den bez jakékoliv předchozí informace, balík dorazí na doručovací adresu přebalený v nové krabici. Jelikož jsem v tu dobu na adrese nebyl, balík převzal kolega - a ano, bez výhrad - proč taky ne, když se jednalo o nepoškozenou novou krabici (kdo podepsal převzetí Vám přepravce jistě dokáže sdělit). Jak to měl tušit? Jak jsem měl vědět, že vy podobné situace řešíte tímto způsobem abych dopředu kolegu varoval, že žádný balík přebírat nemá? Já jsem očekával informaci o zpoždění dodávky s informaci o novém dodacím termínu a také informaci o způsobu řešení situace. Něco ve stylu: pardon, stalo se to a to, proto zboží nebylo doručeno v avizovaném termínu. Nové datum doručení je takové a takové, v balíku bude nové zboží místo poškozeného / v balíku dorazí poškozené zboží, až poškození uvidíte kontaktujte nás zde a domluvíme se na dalších krocích/kompenzaci. Takto se chová korektní prodejce a takto bych měl šanci balík odmítnout, převzít s výhradami tak jak mi bylo po telefonu při reklamaci oznámeno. Ale chápu že takto ušetříte více peněz, protože si někdo nevšimne a reklamace tedy nebude. A to je ten důvod proč moje hodnocení je jaké je, proč s Vaším e-shopem nechci mít nic společného a proč si u Vás už nic nekoupíme.

  • milionar-z-chatrce: Protože jste se nesetkal s problémy, kdyby problémy nastaly jako v mém případě, tak byste zažil stejné jednání a stejný přístup jako já. Mou recenzi si můžete přečíst ze dne 20.4. v recenzích, kde i obchod reagoval a následně si můžete přečíst zde v diskuzi následné chování obchodu.

  • Čekal jsem na reakci obchodu, který se ve svém komentáři pod mou recenzí hrdě obhajoval, jak zjistí, kde se v mém případu stal problém a poskytne vyjádření. Dosud na něj stále čekám a asi se už nedočkám, tedy jednání řeznického psa. Zákazníku nakup, zaplať a v případě problému slibem neurazíš, ale stejně tě máme však víš kde... Opravdu báječný přístup a chování k zákazníkům, paráda. Že se mi obchod omluví za špatné služby jsem už předem zavrhl, ale čekal jsem alespoň na to vyjádření, které pod mojí recenzí psali. Argumenty, které obchod uváděl pod můj příspěvek jsem zde obhájil sdílením důkazů na svém onedrive a slib o prošetření mého případu se také vypařil jak pára nad hrncem. Obrázek, ať si každý udělá sám o poctivosti a čestném jednání tohoto obchodu.

  • Hm, já jsem problém s obchodem neměl, objednal jsem, za dva dny byl olej doma, cena fajn (srovnávám jen s obchody co mám k dispozici v okolí) takže za mě ok.

  • Abych podpořil své tvrzení, které jsem napsal v recenzi a také zde v diskuzi, zasílám odkaz na svůj OneDrive, kam jsem umístil všechny potřebné dokumenty a důkazy. Z těchto důkazů je jasně vidět, že obchod lže ve své reakci na mou recenzi. Obrázek, ať si každý udělá sám. Prosím tedy obchod, ať ve ve své odpovědi nelže!!!!

    https://1drv.ms/f/s!As1aCy3Zli2mgP4DjkQuZmky4TXNXA

  • Dobrý den, rád bych se vyjádřil k vyjádření obchodu na mou recenzi ze dne 20.4. 2017 kterou jsem psal o expedici zboží 11.4.2017, které mi dorazilo až 19.4.2017. Obchod ve svém vyjádření lže, na obchod jsem psal mail,na který nikdo neodpověděl, kontaktoval společnost PPL a také jsem do obchodu volal, což samozřejmě obchod zpochybňuje, ale důkazy mluví jasně, tedy NELŽETE !!!!. Zeptejte se u společnosti PPL, které jsem psal, z mého čísla jsem Vám volal dne 13:4. a 18.4.( tedy mimo svátky, jak uvádí obchod), kde mi telefon nikdo nezvedl a také jsem na toto číslo psal textovou zprávu, tak sakra NELŽETE, důkazy mluví jasně a nemám problém tyto důkazy ukázat a obhájit. Pro nezaujaté svědky klidně mohu zaslat na požádání důkazy, aby zákazníci viděli, kdo má pravdu. Jestli máte zájem kontaktujte mě na mail [email protected] a rád Vám důkazy zašlu.

  • Patrik.B:
    Dobrý den,

    v žádném případě se nejedná o PODVOD, pokud si dáte do košíku vůni, automaticky je doprava 0,- (po dokončení nákupu).
    JakNaAuto.cz

  • Docela podvod na lidi. U vůni píšou doprava zdarma ale při zakoupení se pak píše doprava zdarma až od 500kč.

  • Dne 9.11.2016 jsem objednal a zaplatil obj.č.: 201658548.
    Zásilka pod č. 05072479944 mi byla po předchozí ztrátě doručena dne 14.11.2016 narušená a zjevně poškozená s chybějícím 1L mot.oleje. Po telefonickém i e-mailovém oznámení včetně foto, nevím, jestli se něco bude dít. Není žádná zpětná vazba a já bych rád vyměnil olej ve svém autě, ale 1L, který jsem si zaplatil, mi stále schází.
    Vámi využívaná přepravní společnost je ale asi jeden velký omyl a komunikace s vámi taky není na jedničku...!

  • Roman Kadleček:
    Dobrý den,

    mail se nám bohužel asi zatoulal a za to se omlouváme. Baterií prodáváme opravdu hodně a všechny jsou už výroby 2016.

    S ústou,
    JakNaAuto.cz

  • Jaké máte zkušenosti s datumem koupené baterie? Nerad bych si koupil nějaký zaprášený ležák. Napsal jsem do obchodu s touto prosbou. Nikdo se mi neozval. To na mě děla okamžitě špatný dojem. Seriozní obchod by napsal, že mi to nemůže zjistit. Ten lepší by to zjistil přes kontakty dál a dal mi vědět, že budu informován do toho a toho dne.... S objednávkou tedy váhám.