• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neodpovedaju na mail ani spravy v messenger , posielaju neustale info že objednavku som neuhradila ale mail ze je nejaky problem s č. úctu nečítaju.
    Objednavku som uhradila a stale nic nemam a peniaze stále pytaju .
    Urcite si tu uz nic neobjednam.
    Stachová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Otřesná komunikace, na telefonním čísle je jen záznamník
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Měli boty, které jsem si vybrala
    • Web částečně polsky
    • Dobírka není nabízena v objednávce, pouze na vyžádání
    • Dlouhá reakční doba

    Problematická a zdlouhavá komunikace, ale nakonec vše dorazilo.

    Reakce obchodu JakeBoty

    Dobry den, dobirka je dostupna. Volba je mozna u zpusobu platby za prepravu.

    • Obuv, kterou jiné eshopy nenabízí
    • Nepřesné informace
    • Dlouhá dodací doba

    Při vkládání zboží do košíku bylo uvedeno, že zboží bude doručeno do 17 hod. Po dokončení objednávky to již bylo 6 dní.

    Dnes je to 13 dní a obuv jsem stále neobdržela. Dle informace ze zákaznického servisu (emailem, telefon nezvedají), byla prý objednávka odeslána, třikrát jsem žádala tedy číslo zásilky pro sledování, to jsem bohužel neobdržela.

    • Hezké boty.
    • Špatná komunikace.
    • Uvedené telefonické spojení neexistuje.
    • Emailová adresa rovněž nefunkční - spojení zdlouhavé pouze přes web.

    Špatně fungující komunikace - na webu uvedené neexistující spojení což je v případě reklamace zásadní problém. Zaplacené zboží přišlo na dobírku tudíž jsem jej do dnešního dne neobdržela a je otázka zda jej obdržím a jak budu vymáhat zpět peníze. V tomto smyslu je obchod rizikový.

    Reakce obchodu JakeBoty

    Dobry den,
    zbozi zaslali jsme druhy den jeste jednou ze zpravne vytistenou etiketou (chyba byla na nasi strane). Zbozi doruceno vporadku,

    Omlouvame se pokud nevyhovuje Vam nas zpusob komunikaci. Bohuzel nedokazeme zvednout vsechna volani ale urcite odpovidame na vsechny maily a kdyz je to nutne volame zakaznikum.

    • Nebylo co hodnotit. Kozačky zatím nemám, ale zato dorazila žádost, jak jsem spokojená se zbožím :-)))). Ale je třeba přiznat, že pošta má napilno

    Úžasné kozačky nemám, tím pádem není co hodnotit.

    Reakce obchodu JakeBoty

    Dekujeme za zajem o nasi nabidku.
    Prosbu o hodnoceni odesila portal heureka.cz, my jako obchod neovlivnime kdy prosba bude odeslana.

    Objednavka byla zrusena zakaznikem k vuli tomu jsme zastavili dodavku zbozi.