Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • musela jsem znovu platit dopravu při vrácení zboží
    • stav telefonu byl horší než jsem očekávala
    • 0% odpočet DPH, zboží ve zvláštním režimu - přitom zboží zcela nové! "Jabkolevně" neplatí daně v takové míře, jako by prodejce měl. Bohužel - skulina v zákoně.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Iphone doručili bez problémů, sklíčko precizně nalepeno, obal k tomu taktéž, ale teda dala bych za obal nižší sumu, není tak kvalitní jak pějí.
    • Stav A… absolutně neodpovídá… když už tak A-, ale ani těmto parametrům, za mě, neodpovídá. Jsem zklamaná z koupi. Foťák poškrábaný, tělo poškrábané, baterie 90%??? Vážně? V nabídce, když jsem objednávala, nebyla nikde možnost výměny baterie za novou, za příplatek, nic, tudíž jsem odvodila, že kapacita má být 100%. Mobil budu nejspíše vracet. Nejsou to tak šílené problémy, ale měli by o těchto škodách informovat kupce, aby věděl do čeho jde…
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Kryt kamer odpadl ani ne po 24h, vyhozené peníze. Bez náhrady finanční..
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná.
    • Nebyla jsem upozorněna na telefon, který jsem koupila, že NENÍ určen ČR/EU trh, což je dost zásadní věc!!!Operátor mne upozornil, že nemusí být služby stoprocentní a že za to neručí. Vracím, reklamace mi nebyla uznána, nesolidní jednání!!!!!Pokud je vše ok, není problém, ale jak mají něco vracet - nejsou schopni vám vyhovět!!!NEDOPORUČUJI, NENÍ SOLIDNÍ OBCHODNÍK!!!

    Rozhodně není solidní obchodník, nedoporučuji, poohlédněte se jinde, najdete lepší ceny a solidnější obchodníky.

    Reakce obchodu JabkoLevně.cz

    Dobrý den paní Knapková,

    To, že Váš telefon podporuje pouze e-sim, bylo napsáno u produktu přímo na eshopu. E-sim je podporována všude na světě, včetně všech českých operátorů a nemůže se Vám stát, že by e-sim v Čechách nefungovala. Pokud Vám nějaký pracovník operátora sdělil, že tomu tak není, tak to zkrátka není pravda a pracovník nebyl dobře informován. E-sim, je všeobecně podporována všude na světě a i iPhony z české distribuce mají funkcni e-sim.

    Co se týče odstoupení od smlouvy do čtrnácti dní od nákupu, tak to má dle českých zákonů nárok pouze spotřebitel nikoliv firma. Jako firma nemáte nárok na odstoupení od smlouvy.

    Mrzí nás, že nás máte za nesolidní firmu, ale v našem postupu jsme nikde nepochybili, produkt byl a stále je na našich stránkách popsán přesně tak, jak Vám přišel včetně informace o tom, že podporuje pouze e-sim. V našem postupu vyřízení odstoupení od smlouvy jsme reagovali na všechny Vaše výzvy instantně a nikde nepochybili. Stejným postupem by se řídil jakýkoliv jiný obchodník dle českých zákonů.

    JabkoLevně

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Stav neodpovídá, přišel mi mobil který byl cely poskrabaný, rozhodně neodpovídá kvalitě A/B

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Poděl nefungoval foťak

    • Cena neodpovídá
    • Nejsou plátci DPH

    Reakce obchodu JabkoLevně.cz

    Dobrý den,

    na webu máme uvedeny veškeré informace ohledně DPH u produktů, vždy v detailu produktu. U telefonů je to 0% jelikož zde platí zvláštní režim podle §90 o DPH, kdy DPH nelze odečíst.
    Plátci DPH naše společnost ovšem je.

    Za tým JabkoLevně Kateřina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    POSLALI MI ŠPATNOU BARVU IPHONU CHCI TO VRÁTIT

    Reakce obchodu JabkoLevně.cz

    Dobrý den, Tony,

    po upozornění od Vás na e-mail, že jste si objednal barvu fialovou, ale my Vám zaslali barvu vesmírně černou, jsme s kolegy Vaši objednávku okamžitě překontrolovali. Zjistili jsme ovšem, že ve Vaší objednávce je opravdu zvolena barva vesmírně černá a tudíž k žádné chybě z naší strany nedošlo. Potvrzení objednávky, i s výpisem a popisem produktu, máte ve svém e-mailu.

    Za tým JabkoLevně Kateřina

  • Nabízí něco co na skladě nemají.

    Reakce obchodu JabkoLevně.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás tato vzniklá situace. Jak jsem již zmínila, bohužel došlo k našemu pochybení na webu. Nám bybá nezbývá nic jiného, než doufat, že tato opravdu výjimečná situace Vás od nás neodradila.

    Za tým JabkoLevně Kateřina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Telefon neodpovídá stavu, který daná kategorie uvádí.

    Reakce obchodu JabkoLevně.cz

    Dobrý den, Marto,

    za vzniklou situaci se velmi omlouváme. V tomto případě máte samozřejmě právo na reklamaci a rozhodně vše vyřešíme.

    Za tým JabkoLevně Kateřina

  • Ne odpovídají na email, na telefon taky ne! Mam zaplacený mobil, ani potvrzení mně ne přišlo! ( Doufam, že telefon mně pošlou ) ?

    Reakce obchodu JabkoLevně.cz

    Dobrý den, Gabriello,

    za vzniklou situaci se velmi omlouváme. V době vaší objednávky jsme se stěhovali do nových prostor a tak se odesílání objednávek o několik dní zdrželo. Přiznáváme, že jsme zároveň byli týmově oslabení a nestíhali komunikaci s vámi, našimi zákazníky, což nás velmi mrzí.

    Za tým JabkoLevně Kateřina

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Bez upozornění mně bylo zboží zrušeno bez jakékoli omluvy. Při uzavření obchodu nebylo toto sděleno zákazníkům. Zbytečná doprava.
    • Informovanost.

    Reakce obchodu JabkoLevně.cz

    Dobrý den, Karle,

    jakmile jsme Vaši objednávku přichystali k osobnímu odběru na prodejně, zaslali jsme Vám informační sms s výzvou k vyzvednutí do 3 dnů. Jelikož jsme nedostali žádnou zpětnou vazbu a pro objednávku jste si nepřišel, byla automaticky stornována.

    Za tým JabkoLevně Kateřina

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • telefon třídy A, ale měl škrábance na displeji a obalu

    Reakce obchodu JabkoLevně.cz

    Dobrý den, Alexi,

    za vzniklou situaci se velmi omlouváme. V tomto případě máte samozřejmě právo na reklamaci a vše vyřešíme.

    Za tým JabkoLevně Kateřina

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednání proběhlo v pořádku a telefon byl k vyzvednutí během 3 dnů. Funguje perfektně, nemá žádné škrábance ani vlásečnice na displeji, jedině kapacita baterie je poněkud nižší. Ovšem vyzvednutí telefonu bylo poněkud nepříjemné. Slečna sedící za pultem nebyla vůbec ochotná, celá interakce s ní byla velice nepříjemná, nebylo jí rozumět a její odpovědi na mé dotazy byly otrávené a pravděpodobně jí velice obtěžovali. Zkazila mi náladu z celého nákupu. Ale telefonu není co vytknout, jen služba byla poněkud horší.

    Reakce obchodu JabkoLevně.cz

    Dobrý den, Simono,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu a Vaše hodnocení. Mrzí nás co se stalo a že jste se necítila komfortně. Bohužel se stalo a nám nezbývá nic jiného, než doufat, že tato opravdu výjimečná situace Vás od nás neodradila.

    Za tým JabkoLevně Kateřina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedošlo ve slíbeném termínu
    obchod nekomunikuje

    Reakce obchodu JabkoLevně.cz

    Dobrý den,

    bohužel v tomto případě v období vánočních svátků, kdy i dopravci měli toho více, došlo k odesílání objednávek o pár dnů později. Za vzniklou situaci se velmi omlouváme a snad i přesto jste s objednanými produkty spokojen/a.

    Za tým JabkoLevně Kateřina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 10 dnech žádná aktualizace objednávky. Prozatím nedošlo ani k expedici. "Komunikace" eshopu na bodě mrazu. Emaily a dotazy ignorují. A co jsem si tak vyslechla od okolí, nejsem jediná.

    Reakce obchodu JabkoLevně.cz

    Dobrý den, Karolíno,

    bohužel v tomto případě, v období vánočních svátků, došlo k odesílání objednávek opravdu o několik dnů později. Za vzniklou situaci se velmi omlouváme a snad i přesto jste s objednanými produkty spokojená a i přes informace od Vašeho okolí Vás to od nás neodradilo.

    Za tým JabkoLevně Kateřina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Není možné se jen tak dovolat
    • Neodpovídá na e-maily
    • Nejsou schopni přiznat vinu a vrátit celou částku
    • Klamání zákazníka, zaplatila jsem si kategorii A která měla být bez vad a přišel úplně poškrabaný telefon.

    Po objednání telefonu v nejlepší kategorii, došel telefon celý poškrábaný. Po přislíbené okamžité výměně, po urgencích a několika dnech čekání, mi bylo sděleno, že telefon nemají. Domluvili jsme se na vracení částky, kterou neposlali celou ale o 600Kč míň, protože přeci nebudou vracet za nalepené sklo a poštovné, když přitom byla chyba zcela na jejich straně. Za mě je to klamání a okrádání zákazníka!!! Absolutně nedoporučuji!

    Reakce obchodu JabkoLevně.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí situace, která v tomto případě nastala. Ať už od řešení celkové reklamace, tak vzniklému komunikačnímu šumu.
    Byla to opravdu velmi výjimečná reklamace, kde jsme se nepotkali s názory.

    Za tým JabkoLevně Kateřina

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Displej bez srkrabancu ci vlasecnic
    • Telefon neodpovida stavu A
    • Ram telefonu ma vrypy zrejme po padu
    • Leva spodni hrana displeje je odlouply(diplej neni bez vad)
    • Krabicka je velmi poskozena

    Reakce obchodu JabkoLevně.cz

    Dobrý den, Ladislave,

    děkujeme, alespoň za to jedno plus, které se nám v rámci Vaší objednávky telefonu podařilo. Vzniklá nepříjemná situace pro obě strany nás mrzí a omlouváme se za vzniklé komplikace.

    Za tým JabkoLevně Kateřina

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • dobrá cena
    • pomalu reagovat
    • telefon má škrábance, které nebyly popsány

    Reakce obchodu JabkoLevně.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám alespoň za to jedno plus, které jsme od Vás získali. Vzniklá situace nás velmi mrzí, ať už o výjimečně opožděnou reakci od nás, tak špatně popsaný stav telefonu.

    Za tým JabkoLevně Kateřina