Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dostala jsem od přítele zásnubní prsten. Byl v krásné krabičce se světýlkem v níž prsten s diamanty vypadal opravdu luxusně a kouzelně. Zůstala jsem v úžasu! .. Působí na mě neskutečně výjimečně :) Myslím, že jako firma mají super přístup protože přítel neodhadl velikost (prsten mi byl velký) a s výměnou prstenu za jinou velikost neměli žádný problém. Když mi nový prsten přišel našla jsem si v něm i velmi pěkný gravír, který byl překvapením od mého milého :) Děkujeme za super přístup, nádherně balení a komunikaci. Určitě budeme objednávat i snubní prsteny.

    • Dobrý den,

      rádi bychom Vám poděkovali za Váš pozitivní příspěvek. Vážíme si každého spokojeného zákazníka, právě proto se snažíme vyhovět každému požadavku. Ve Vašem případě, požadavek na výměnu velikosti a dodatečný gravír byla pro nás maličkost. :) Nesmírně nás těší, že na Vás zásnubní prsten působil přesně tak, jak se při balení našich šperků usilujeme. Věříme, že Vám prsten bude i nadále dělat radost.
      Už teď se těšíme se Vaši další návštěvu. :)

      Přejeme hezký den.

  • Chválím profesionální přístup této firmy, potřebovala jsem poradit při výběru náušnic pro neteř. Na inoflinke byla ochotna slečna, která mi odpověděla na všechny mé otázky ohledně zapínání, kamene, velikosti, zlata, certifikátů ... Poradila mi i různé alternativy abych vybrala ty správné. Nakonec jsem díky slečně našla ještě hezčí náušničky od těch, které jsem prvotně vybrala.
    Objednávka proběhla rychle, expresní doručení, dobírka zdarma, šperk perfektně zabalený, co víc si přát. :)
    Doporučuji každému, profesionální firma s nejlepšími službami!

    • Dobrý den,

      rádi bychom Vám poděkovali za Váš pozitivní příspěvek. Vážíme si každého spokojeného zákazníka, právě proto se snažíme vyhovět požadavkům a také pokud je třeba, pomoci při výběru šperku. :) Těší nás, že jste s náušnicemi a naším servisem spokojená. Věříme, že Vám budou náušnice dělat i nadále radost, a že nás v budoucnu opět potěšíte svým nákupem. :)

      Přejeme hezký den.
      S pozdravem

      iZlato24.cz

  • Izlato je můj oblíbený obchod se šperky, vždy jsem měla jen dobrou zkušenost, či s komunikací obchodu, šperky i cenami. jen Jednou jsem kupovala náramek, který jsem musela vrátit protože jsem objednala špatnou velikost vyřešili to velmi rychle a bez problémů. Stále mají nějaké slevy, které jsou opravdu výhodné, vím to protože eshop navštěvuji často. Šperk přijde v pěkném balení vhodném rovnou k darování co mi dělá velkou radost, protože rodině k svátkům kupuji zejména šperky. Šperky i eshop doporučuji 10/10.

    • Dobrý den,

      rádi bychom Vám poděkovali za Váš pozitivní příspěvek. Zároveň nás velmi těší, že patříte mezi naše věrné zákazníky a že jste se zakoupenými šperky a našimi službami spokojená. Pevně věříme, že Vám budou šperky dělat i nadále radost, a že nás v budoucnu opět potěšíte svým nákupem. :)

      Přejeme hezký den.
      S pozdravem

      iZlato24.cz

  • S eshopem jsem velmi spokojená, nakupuji často a tento obchod jsem doporučila i svým blízkým. Nakoupili jsme už zásnubní prsten, snubní prsteny, řetízky, náramky pro dcery a nikdy jsme neměli problém či se samotným šperkem, s dodáním nebo nějakou vadou šperku. Vždy mají dobré ceny oproti konkurenci. Při snubních prstenech nám poslali zdarma i měřící kroužky na prsty abychom si objednali správnou velikost. Dlouho jsme se s manželem nevěděli shodnout na stejných prstenech pak nás napadlo, že si objednáme každý svůj z jiného modelu, nebyl s tím žádný problém :) Plánujeme i dále nakupovat. Jediný česky obchod se šperky s dobrými cenami a velmi velkým výběrem.

    • Dobrý den,

      rádi bychom Vám poděkovali za Váš příspěvek. Zároveň nás velmi těší, že patříte mezi naše věrné zákazníky a že jste se zakoupenými šperky a našimi službami spokojena. Pevně věříme, že Vám budou šperky dělat i nadále radost, a že nás v budoucnu opět potěšíte svým nákupem. :)

      Přejeme hezký den.
      S pozdravem

      iZlato24.cz

  • Objednávala jsem náramek jako dárek na Vánoce a přišel poškozený. Obchod reklamaci neuznal s tím, že dle odborného posouzení se jedná o mechanické poškození šperku. Šperk byl pouze vybalen z krabičky, ani nebyl nasazen na ruku. Jsem velmi zklamaná, neboť se jedná o náramek za několik tisíc. Obchod NEDOPORUČUJI!

  • Objednal jsem manželce zlatý piercing do pupíku . V zadní části měl ostre hrany tak že by škrabal břicho , byl špatně ohnutý, zlato nemělo punc . A zcela neodpovídal nafoceni v internetovém katalogu .
    Odstupuji od kupní smlouvy a šperk zasílám zpět, doufám že my obchod vrátí peníze a nebudu muset celou záležitost řešit přes českou obchodní inspekci .

  • Objednal jsem manželce zlatý piercing do pupíku . V zadní části měl ostre hrany tak že by škrabal břicho , byl špatně ohnutý, zlato nemělo punc . A zcela neodpovídal nafoceni v internetovém katalogu .
    Odstupuji od kupní smlouvy a šperk zasílám zpět, doufám že my obchod vrátí peníze a nebudu muset celou záležitost řešit přes českou obchodní inspekci .

  • Koupil jsem zde zásnubní prstýnek JAZZMYN White se zirkony ve tvaru kytičky. Po dvou měsících běžného užívání bez jakkékoliv mechanické příčiny vypadl jeden kamínek, který měl být sázený. Vrátili jsme ho na reklamaci a odeslali nám ho zpět, bez odezvy zda nechceme třeba prstýnek opravit. Reklamaci tento obchod zamítl s odůvodněním mechanického poškození. Prstýnek není nijak mechanicky poškozen.

    Tento obchod NEDOPORUČUJI!

  • NEDOPORUČUJI! Obchod nekomunikuje. Infolinka zvoní, nikdo nezvedá, na emailu odpoví jen pokud se neřeší problém a nikdy neodpoví na všechny dotazy.
    Řeším výměnu zlatého prstenu (který vypadá navíc jinak než na fotce) a víc než týden nemám informaci o obdržení zboží s fakturou pro výměnu a jakémkoli řešení.
    KOMUNIKACE VELICE ŠPATNÁ! Zvažuji Českou obchodní inspekci. Nemám zboží a žádné informace, ale 6152 Kč bylo uhrazeno už před 14 dny.

  • NEDOPORUČUJI ! Zlaté kruhové naušnice MNĚ BYLY DORUČENY POŠKOZENÉ !!!...jedna naušnice celá zkroucená, nešla ani zapnout. ? jak si vůbec mohou dovolit odeslat takové zboží , evidentně obchod neprovádí kontrolu zboží před odesláním ! ted jsem zvědavá , zda mně proplatí výdaje , spojené s odesláním zboží zpět.

  • Řetízek byl neskutečně zamotaný půl hodiny jsem jej rozmotaval opatrně.

  • Bohužel se musím zařadit mezi ty, co nedoporučují. Nakoupili jsme tam výrobků jakožto rodina už dost a pouze s jedním výrobkem je neustálý problém - s prstýnkem. Již 2x byl poslán na reklamaci s tím samým problémem - vypadávají z něj zirkony. Poprvé uznáno, podruhé nikoliv. Prý jsou poškozené pacičky, co zirkony drží. Prý mohu opět prsten zaslat zpět, tedy opět platit poštu, a za peníze mi jej opraví. Zajímavé, že když jsem šla za zlatníkem, aby mi prsten opravil on (neboť nevidím důvod, proč bych měla opět platit kvůli opravě prstenu poštovné k vám, proč jste mi např. nezavolali/nenapsali e-mail, zda za opravu nejsem ochotna zaplatit), tak mi zlatník řekl, že opraveno bude do pár dnů, neboť s prstenem není žádný problém a pacičky poškozeny nejsou. Dokud člověk nakupuje, chodí mu popěvné e-maily se slevovými kodiky na další nákup, ale ve chvíli, kdy je s výrobkem problém, staví se k vám zády. K zamítnutí reklamace ještě vtipně připsali, že se zlatým prstýnkem nemám koupat, vykonávat manuální práci atd. Nepracuji manuálně, dělám v kanceláři a pracuji hlavou, se šperky se nekoupu a prstýnek byl nošen občasně. Myslím, že zlatý prsten by měl vydržet víc, než co vydržel prsten od vás. Tímto s vaší firmou končíme a budeme nedoporučovat i mezi známými.

    • Dobrý den vážený zákazníku,

      mrzí nás Vaše nespokojenost s vyřízením reklamace, ale na správnosti posouzení reklamace u nás zakoupeného výrobku trváme. Při vyřizování reklamace naše reklamační oddělení postupovalo v souladu s platnými právními předpisy.

      Přejeme hezký den.
      S úctou, iZlato24.cz

  • Neobjednávala jsem si přes Heureku, ale napřímo, nepovedlo se mi najít možnost přidat recenzi. Nicméně:
    s obchodem iZlato mám dobrou zkušenost. Mám rozjednáno i další objednávky - vesměs dárky. V rámci první mé objednávky jsem udělala chybu ve velikosti. Požádala jsem e-mailem o opravu objednávky ještě před dodáním - nebyl sebemenší problém, objednávka byla upravena k mé spokojenosti a o změně jsem byla informována.
    První zásilka mi dorazila v pořádku. Krásná krabička, nasvícený prsten - velmi efektní. Co se týče dodaného prstenu - moc se mi líbí, nenašla jsem jakoukoli chybku...
    Těším se na dodávku i dalších kousků, které bohužel nebyly skladem, ale nevadí.

    Mám-li shrnout moje dojmy, tak: obchod iZlato24 funguje přesně tak, jak si myslím, že dobrý obchod fungovat má. Ano, některé zboží nemá skladem - což asi ani není možné, na druhou stranu - člověk si na pěkné, hodnotné a kvalitní věci rád počká - samozřejmě pokud koupi neřeší na poslední chvíli :-). Takže za mne - zatím maximální spokojenost.

    • Dobrý den vážený zákazníku,

      rádi bychom Vám poděkovali za Vaše hodnocení. Zároveň nás velmi těší, že jste se zakoupeným šperkem a našimi službami spokojený. Pevně věříme, že Vám bude šperk dělat radost a že nás v budoucnu opět potěšíte svým nákupem, prostřednictvím eshopu iZlato24.cz

      Přejeme příjemný den.
      S úctou iZlato24

  • Nepodařilo se mi najít odkaz pro hodnocení negativné-pozitivní, takže alespoň takto:

    Objednal jsem prsten bílé zlato+diamant za 6tis, velikost 52.

    A) s úpravou velikosti jsem počítal, takže doručený prsten velikosti 50,5 jsem toleroval

    B) Odesláno na úpravu velikosti 53, v rámci objednávky zdarma. Přišel upravený prsten na velikost 53, na který jsem 4hodiny zíral pod mikroskopem, abych si byl jist, že diamant je skutečně diamant. Zvětšení 40x. Kámen čistý, vnitřní inkluze jsem nenašel a brilantní lesk a třpyt byl vážně neskutečný - za mě OK, ať ten šutr byl z čehokoliv - pravděpodobně chemický diamant, přiložené certifikáty mají menší právní hodnotu než faktura o prodeji.

    C) bohužel vlastní chybou ani velikost 53 neseděla takže druhé zaslání na změnu velikosti na 55. Provedeno do 14 dní za platbu 400Kč - za mě OK

    D) po rozbalení jsem nechápavě zíral na kámen, který jsem měl perfektně nakoukaný z minula. Nyní se nelesknul a v prstenu "nebyl téměř vidět", ani na přímém slunci. Kdybych tam dal kus skla, asi by to mělo stejně tupý efekt. Prsten přeměřen strojnickou posuvkou, průměr 17,5. Pí * D = 55mm

    E) obratem zasílám zpět s reklamací kamene. Odpověď že bude vyřešeno do 14 dní, že kámen pošlou "na vyčištění" a je to ten samý co minule. Za 17 dní ticho po pěšině. Po telefonu sděleno, že prsten bude řešen ve 30denní lhůtě na reklamaci. Jméno pracovnice na telefonu jsem musel na 10x vypáčit a jméno majitele obchodu prý nesdělí - ale nakonec řekla. V emailu se nikdo nepodepíše - tiché zákoutí internetové anonymity.

    F) dal jsem jim 7 dní na to, aby mě dali vědět kdy to bude vyřešeno

    G) za 20 minut přišla na email zpráva, že českou poštou bude zásilka na druhý den doma, že byl právě podán balík na moji adresu - NE cenné psaní, ale EMS. Rozdíl je v tom, že když vám někdo EMS ztratí nebo vybere, pošta vám nezaplatí ani korunu neboť šperky a drahé kameny nesmí být obsahem zásilky.

    Proč to říkám - jednou se mě do obálky české pošty podíval někdo během přepravy a prsten co byl uvnitř vyměnil za jiný, aušus. Vlastní zkušenost s posíláním cenností (nesouviselo s iZlato24).

    H) po rozbalení vše OK a kámen se zase třpytí jako briliant, přesně tak jako minule. JENŽE průměr 17,5 mm byl nyní zase 17mm (= obvod 53mm)

    Kdybych bydlel v okolí Prahy, jedu jim to omlátit o hlavu. Volám slověně co to má na starost a chci vysvětlení - za 400Kč mám doma zase 53. Slověna mě vysvětlila, že to takto nelze měřit, že je to nepřesné, že rozdíl 2 čísla na prstě partnerka nemůže ani poznat .....bla bla bla.... trval jsem si na svém že prsten měl 17,50mm a nyní má 16,90mm, pak mě slověna řekla že takhle přesně to žádný zlatník ani nedokáže vyrobit a nakonec zavěsila. Kdyby ta Pí*D stála předemnou, za to lhaní by jí ode mne přistála jedna tlapka rovnou na tváři.

    Následně jsem písemně požádal o vrácení částky 400Kč za práce, které neprovedli když mám doma zase prsten velikost 53. Kultivovaně mě bylo odpovězeno že podle paragrafu bla bla bla a odstavce 4 mám prsten zaslat na reklamaci a že se tomu budou věnovat. Samozřejmě tam už nikdy, takže jsem jim zcela logicky zaargumentoval, že pokud jsem měl 53 a mám doma opět 53, že tím žádná práce nebyla zahájena a tudíž ani není co reklamovat, že na vrácení 400Kč dále trvám protože práce z jejich strany lze považovat za nezahájené.

    15.2.2019, pár dní potom mě přišlo na účet 400Kč.

    Prsten mě nakonec upravil zlatník v obchodě za 250Kč a říkal mě, že až budu shánět zase něco nobles, co v krámu nemají, ať mu řeknu svou představu a on mě to sežene. Že je to standardní postup.

    Chybama se člověk učí, pro pochybení že někdo něco vymění a spletne se, pro to mám pochopení také. Ale pro prolhanou mačku rozhodně ne.
    Jestli je zákazník lama co nemá přístup k mikroskopu, pak bude spokojen.

    P.S.- prsten je zásnubní(od žádosti o ruku po vyřešení 2 měsíce), diamant se monochromaticky leskne, broušený diamant není průhledný, zadýcháním jej nezarosíte (vysoká tepelná vodivost) a pod rentgenem není vidět - přítelkyně dělá u rentgenu, takže jsme sami zvědaví, co z toho vyleze :-) Ale ať to bude cokoliv, prý je to pěkné.

    S pozdravem
    Pavel Hýbl (nebo lépe: "zákazník iZlato24")

    • Dobrý den,

      omlouváme se Vám za vzniklou situaci, která nás velmi mrzí.
      V případě pokud nejste spokojen s certifikátem iZlato víte si za poplatek požádat o mezinárodní certifikát.
      Co se týče služby EMS je to náš smluvní partner a všechny zásilky máme pojištěné.
      Kolegyně se kterou jste daný problém řešili již byla napomenutá a upozorněna jak řešit takové situace.

      Přejeme hezký den.
      S úctou, iZlato24.cz

  • Dobrý den, absolutně nedoporučujeme tento obchod. Telefony nikdo nezvedá, na emaily neodpovídají. Přišel nám prsten a byli jsme zděšení. Uvádějí gramáž 1,5 gramů, ale zlatník nám zvážil pouze necelý 1,2, prsten byl zvohybaný, po měsíci nošení začali vypadávat kamínky. Reakce eshopu doteď žádná, absolutně NEDOPORUČUJI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Dobrý den,
      na naší infolince jsme každý pracovní den od pondělí do pátku od 8:00 do 17:00 kromě svátků. Před expedicí vážíme každý a jeden šperk a ve faktuře uvádíme váhu konkrétního šperku, to znamená pokud vám vypadly kamínky samozřejmě se sníží i vaha šperku. Kontaktovali jsme vás formou e-mailu že daný šperk je třeba zaslat na reklamaci.
      Přejeme hezký den.
      s úctou iZlato24.cz

  • Dobrý den ,už týden se snažím telefonicky objednat snubní prstýnky,máme svatbu 1.června,jsme důchodci,Vaše akce na prstýnky za zhruba 8000 je vynikající,ale bohužel nám nikdo nebere telefon.......Existujete vůbec?

    • Dobrý den,

      situaci jsme prověřili a telefonní linky jsou plně funkční, nakolik denně přijímají naše operátorky nespočet hovorů. V případě, že máte o nákup snubních prstenů stále zájem, uveďte nám prosím na náš email [email protected] vaše telefonní číslo a my vás samozřejmě budeme kontaktovat. Přejeme hezký den.

      S úctou iZlato24.cz

  • Jsem nespokojena s reklamací náramku.vyditelná vada materiálu,neustále praská....5000 kč leží v šuplíku.
    Reklamace samozřejmě neuznaná...

  • : Dobrý den, vážený zákazníku, reklamace řešíme poradí, v jakém k nám došly. Váš prsten byl na odbornom posouzení, kde bylo zjištěno, že na prsten byl vyvíjen nepřiměřený nátlak, díky čemuž praskl a následně vypadl kamen. Přidáváme link, kde jsou fotografie prstenu, jak k nám došel. Pokud by byl prsten ve stavu, že by se dal opravit, rádi by jsme Vám ho opravili. Je však v neopravitelném stavu. Vzniklá situace nás velmi mrzí, ale pokud by bylo se šperkem zacházeno šetrně, určitě by tato situace nenastala. Prsten je značně zdeformovaný. S úctou iZlato24.cz

    link 1: https://scontent.fbts5-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/22519790_1578079162241192_2052124209326770363_o.jpg?oh=c029bb34c9d2115f6b055b13a8e31f68&oe=5A76C7F1

    link 2: https://scontent.fbts5-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/22528993_1578079722241136_7546235809774623301_o.jpg?oh=bc2a3b520f671b26c109d5045a01f0e7&oe=5A6BE5B5

    link 3: https://scontent.fbts5-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/22538687_1578079802241128_9014018294190152566_o.jpg?oh=e0ba11bff458097b4240156c4f567709&oe=5A6BFFB3

  • Dobrý den, v tomto případě se jedná o neoprávněné šíření špatného jména spoločosti neznámou osobou, resp.touto stránkou, a řeší se trestním oznámením. S úctou Zlato24.cz

  • Po 14 dnech nošení zásnubního prstenu prsten napraskl a vypadl jeden z briliantů. Okamžitě jsem posílal na reklamaci. Po tom, co jsem poslal na reklamaci se mi nikdo neozval (i když mají na stránkách napsáno, že se ozvou nejpozději do 3 dnů a řeknou, jak to budou řešit). Když jsem volal na infolinku, tak mně bylo vždy řešeno, že je prsten na reklamačním oddělení a že mně k tomu nemůžou nic víc říct, že to nevědí. Po měsíci poslali prsten zpět a vůbec nic s ním neudělali (nechápu, proč to teda trvalo tak dlouho) a reklamaci neuznali. Napsali, že jsme s tím špatně zacházeli a že je prsten neopravitelný. Moc jsem nepochopil, jak může být s prstenem, který je na prstě špatně zacházeno. Pod vodu se nedával a rozhodně jsme ho nezkoušeli nijak deformovat...
    Jinak prohlašuji, že prsten byl nošen 14 dní a bylo s ním velmi šetrně zacházeno.

    Když si u izlata chcete něco koupit, tak to jde dobře. Ale jakmile je problém, tak je strašně těžká domluva. Vše se musí řešit bud mailem nebo poštou, takže všechno trvá dlouho, a nakonec Vám řeknou, že je vše v souladu se zákonem a konec. Po této zkušenosti izlato24 nikdy více.