-
Objednala jsem kočárek nemohu vytknout stav, dobu kdy jsem balík obdržela. Ale co mě hodně mrzí přišel úplně jiný typ kočárku a nikde nebylo napsané nic. Kočárek Annet plus černá barva, prodloužená stříška místo praktických pacek klasický zip.. Už jsem tento kočárek měla a musím říct k porovnání velice nepraktické. Na eshopu fotografie neodpovídají zboží co přijde. Snad dostanu odpovědi jak postupovat při zpětném zaslání zboží.
-
já provozovat e-shop a mít pár takových Antonínů Nováků, tak se střelím. Hlavně, že vlastní recenze je ta správně inteligentní, na rozdíl od ostatních recenzí finančně a jinak negramotného národa - dobrej trotl
-
K mé recenzi na zaslané jiné zboží, než bylo garantováno obrázkem na webu prodejce, zveřejněné pod přezdívkou TomThumb: Den po zveřejnění mé recenze, mě kontaktovali z ivatofi.cz s tím, že muselo dojít k omylu, ať zašlu fotografii výrobku, který považuji za jiný, než deklarovala fotografie. Prodejce následně uznal, že chyba byla u něj či některého z dodavatelů a obrazem mi zaslali produkt,který jsem původně objednala.
Jednání ze začátku krkolomné, ale následné jednání na úrovni.
Děkuji, TomThumb. -
Jinak pokud by prodejce neprodával zboží v pořádku a nevěděl co prodává (lidově "zajíc v pytli"), pak nejde o prodejce ale o překupníka. Pro takového ale v obchodním právu místa není.
-
Já jsem nikomu telefon, ač nevyžádaný, nezavěšoval. Vašemu kolegovi jsem v klidu vysvětlil proč volá nevhod a proč nemám čas. Váš kolega se choval ale podobně nevyzrále jako Vy, nebyl schopný to pochopit a nakonec mi odpověděl takto ironicky, přesně v duchu v jakém se vyjadřujete Vy, tedy jako kdybych s vámi nezvládl telefonovat, ale zde měl spoustu připomínek. Ano, mám názor a ten není pozitivní. Rapidně se ale zhoršil s naší komunikací. Bohužel již nemohu svou recenzi editovat, jinak bych musel odebrat kladné hodnocení i za komunikaci. Balík poškozený nebyl, resp. byl poškozený asi jako obvykle, to bych musel u služeb jako PPL ap. reklamovat tak měř pokaždé, když si něco kupuji z internetu, ale s tím šišatý podstavec neměl co do činění. Jak jsem již psal, zboží jsem nereklamoval, protože jsem opravu vadného zboží provedl sám a reklamovat mi výrobek u vás za to nestálo (a jak tak sleduji jsem rád že jsem tak neučinil). To mi však nebrání v tom, abych byl nespokojený nebo abych dokonce nemohl tuto nespokojenost prezentovat na serveru Heuréka, která mě k tomu vybídla. Tomu se holt říká svoboda myšlení (viz čl. 15 odst. 1 Listiny základních práv a svobod) a svoboda projevu, tu máme v liberálně demokratickém zřízení zakotvenou v naší Ústavě. To že jakýkoliv prodejce je povinen vědět co prodává a že je zboží v pořádku, to vyplývá z celého ducha obchodního zákona. Reklamace se řeší až při neodhalených vadách po prodeji. Mohl bych Vás tady zahrnout mnoha a mnoha zákony, namátkou třeba č. 634/1992 Sb. nebo 89/2012 Sb. Je pravdou že normálně by mě taková neznalost zarážela, ale ve Vašem případě konkrétně tomu tak není. Je vidět že si ráda hrajete s pravdou, která je pro Vás extenzivně relativní.
-
Antonín Novák:
obchod IVATOFI
Ještě bych vás chtěla poprosit o doložení té části obchodního zákona, kde je uvedeno, že internetový obchod má před odesláním povinnost zboží zkontrolovat a odzkoušet. Děkuji. -
obchod IVATOFI
Milý pane Nováku,
kolega, který vám dnes volal byl úplně klidný a chtěl s vámi probrat reklamaci výrobku. V komentáři jste si ztěžoval na šišatý podstavec, proto je normální, že si poškozené zboží vyměníte. Bohužel jste ho nenechal ani domluvit a telefon jste položil. To je celý váš problém. V této diskusi máte plno času vše oddiskutovat a když jste vyzván se k věci vyjádřit a celou situaci řešit, tak položíte telefon. Nikde není uvedeno, že jste lhář, pouze to, že váš komentář není objektivní a pravdivý. V komentáři si stěžujete na délku dopravy, což není pravda, protože byla standartní. Dále si stěžujete na poškozené zboží, které jste v klidu převzal a nechal to být. Po celou tu dobu než vám přišla výzva od Heuréky ke vložení komentáře, jste nikoho z naší firmy nekontaktoval a nesnažil se celou věc řešit. Vzhledem k tomu, že jsme na internetu již několik let a chceme takovým diskusím předejít, při odeslání zboží informujeme mimo jiné o odeslání zásilky, ale také obdržíte tuto informaci:
Dobrý den,
Vaše objednávka byla dnes odeslána, v následující pracovní den ji můžete očekávat.
Před odběrem zásilky, ujistěte se, že balík není poškozen nebo nebyl otevřen. Pokud ano ihned to reklamujte u přepravce.
"V ceně elektrozařízení je zahrnut recyklační poplatek REMA Systému (www.remasystem.cz)"
Doufáme, že budete s našim obchodem spokojeni.
V případě, že vše neproběhlo dle Vašich představ ihned nás kontaktujte.
Ještě jednou děkujeme za Váš nákup a přejeme příjemný den.
S přátelským pozdravem
Tam máte uvedeno, že když něco není dle vašich představ, máte nás kontaktovat. Vy jste to neudělal, celou dobu nic neřešil a najednou máte plno připomínek. -
A jinak ano, samozřejmě, vy máte podle obchodního zákona povinnost zboží před prodejem zkontrolovat, zda-li je kompletní a v pořádku, příp. ozkoušet. To že je obecně praxe u internetových obchodů jiná, to je jiná věc. Já jen abyste mi neargumentovali tím že nevíte co prodáváte a tak za to nemůžete.
-
Dobrý den,
dneska mi telefonoval na můj telefon nějaký asi váš kolega (mužský hlas) a rozhořčoval se co jsem o vás napsal za recenzi. Na to, že jsem mu říkal, že mi zrovna hlásí mojí stanici a já jsem na kole, takže si pro něj rychle musím jít, abych stačil vystoupit a na tento rozhovor nemám čas, nebyl důvod vám volat, když jsem si rukami hliníkový podstavec narovnal ze šišata do kulata (kdyby byl z kovu tak bych toho asi těžko docílil, že) a že když mě Heuréka požádala o recenzi tak jsem napsal upřímnou recenzi, ale už musím končit neboť mi nevolá vhod, mi ironickým hlasem odpověděl "no aha, jasně". Opravdu nevím kde berete tolik drzosti takto ponižovat své zákazníky a označovat je za lháře. Za svou recenzí si stojím. A to že většina lidí nerozezná ponožky za dvacku od ponožek za dvě stovky není můj problém.
Jinak riziko a náklady s reklamacemi je vždy. Za prvé bych musel platit dopravu, čekat další dobu, v případě pozitivního vyřízení. Jenže se také může stát že se balík někde zatoulá, ztratí, nebo prohlásíte že v balíku ventilátor nebyl. Jak já budu dokazovat že tomu bylo jinak? Nejsem žádný internetový nováček a s nákupy přes internet mám, díky svým létům zde stráveným, mnoho zkušeností. Tak mě prosím neurážejte tím že ze mě budete dělat vola. Já jej z vás také nedělám. Co jsem napsal je pravda. A to že například píši že mi zásilka byla doručena do tří pracovních dnů, tedy že dodací doba se dá považovat za dobrou, jen si postesknu že je ČR vcelku malá a doprava se mi zdá tedy, obecně, dlouhá a na to hned reagujete uraženecky. No pardon, ale snad se bavím s dospělými dětmi a ne s puberťáky. Což na mě tak, z vašich reakcí, uražené vztahovačnosti, tak působí. Ano, samozřejmě, každý má rád když jej poplácávají po ramenou, ale ne všichni jsme bez osobností a jistí lidé, ač se s nimi asi opravdu, u Vašeho okolí, neshledáváte, dokážou říci věci tak jak jsou. Rezolutně odmítám že by moje recenze nebyla objektivní či pravdivá, na rozdíl od ostatních recenzí finančně a jinak negramotného národa, který má problém rozpoznat umělotinu od bavlny, nebo soju od masa. Mějte hezký den a přeji vám také trochu toho čerstvého vzduchu a nadhledu. Schopnosti přijmout kritiku. Váš nespokojený zákazník. -
obchod IVATOFI
Milý pane Nováku,
na kritiku máte právo, ale musí být oprávněná. Nevím kde jste nato přišel, že internetové obchody mají zákonnou povinnost zboží před odesláním kontrolovat. Kde jste to četl?Nelze prostě každé zboží vytáhnout z originálního obalu a zkontrolovat. Tím zboží znehodnotíte a zákazník bude zboží vracet s tím, že je použité. Proto také máte 14-ti denní lhůtu na vrácení zboží.Ventilátor, který jste zakoupil je nerezový. Prodáváme ho již třetím rokem a jste první zákazník, který tvrdí, že je z hliníku. Zvláštní!!! Na našich stránkách máme uvedeno, že reklamace vyřizujeme nejpozději do sedmi dnů. A to také dodržujeme.Takže jaké jste měl riziko? Komentáře, které jsou na Heuréce mají usnadnit kupujícím jejich volbu. Proto musí byt objektivní a pravdivé. To ten váš rozhodně není. -
Obchod mi do reakce na mojí upřímnou recenci napsal rozhořčenou odpověď, jako kdybych snad na kritiku neměl nárok. Nebudu řešit malichernosti, na to nemám čas. Avšak obchod mi napsal že prý zboží posílá originál zabalené od výrobce a tak nemůže být poškozené. No tak, milý obchode, pokud své zboží před odesláním nekontrolujete, že je v pořádku (což je zákonná povinnost) a kompletní, jak tedy můžete vědět že je nepoškozené? Máte rentgenové oči? Nebo snad chcete říct že je váš zákazník lhář? Reklamaci jsem s vámi neřešil jednoduše proto, že jsem podstavec silou rukami narovnal (čímž se tedy ukázalo že není "nerez", jak je inzerováno, ale že jde o přestříkaný plech/hliník). A protože se mi nechtělo čekat další dobu, platit dopravu a čelit rizikům která jsou s reklamací s internetovými obchody spojená. Přeji hezké dny. ;)
-
Ivan Vymazal: bez komentáře
-
Chtěl bych se zeptat na zboží Varná konvice, skleněná Clatronic WK 3398. Toto zboží nabízíte ve svém eshopu za 729.- kč, což je skvělá cena, neboť jinak ji eshopy nabízí za zhruba dvakrát tolik. Tuto cenu máte vy a pak ještě asi dva obchody, z čehož jeden, gepardo.cz má tady na heuréce takovou pověst, že bych si od nich nekoupil ani ponožky a druhý, giganto.cz zase nikdo nezná. Je ta cena doopravdy platná, nejedná se o chybu? Vcelku odpovídá zahraničním nabídkám kolem 25 až 30.euro, ale přece jen, všechny shopy ji tu mají o dost dražší. Děkuji Vymazal