• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží dorazilo, ale barva naprosto odlišná od obrázku.
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • nákup z domu
    • vyhovovalo mi barevné provedení
    • jako každý takový nákup,často další běhání na poštu a vrácení zboží

    vyhovovalo mi barevné provedení,jinde jsem neobjevila

    při reklamaci nebyly potíže
    spíše nedoporučují
    zboží nekvalitní,přesto nevracím,nemám čas balit,běhat po poště a vracet,prodělečné

    Reakce obchodu Italissima Home

    Dobrý den,
    nesouhlasím s vyjádřením, že prodáváme nekvalitní zboží a záporným hodnocením o běhání na poštu a proto podávám vysvětlení.
    Zákaznici jsme reagovali na informaci e-mailem, že se jí na závěsech něco nezdá možností výměny za jiný kus, v případě, že se jedná o vadný výrobek. I přesto, že všechno zboží je v první jakosti, může se stát, že se najde na výrobku vada a zrovna závěsy nerozbalujeme celé z obalu, prohlížíme jen částečně složené.
    Jelikož nebyla přiložena fotografie a ze slovního popisu jsme nepochopili o co se jedná, nemohli jsme nic posoudit. I přesto dostala informaci, že pokud myslí, že se jedná o vadu, toto řešíme výměnou zásilkou. Bylo ji podrobně popsáno, že stačí reklamované zboží zabalit, není ani potřeba nic nadepisovat a kurýr ji předá výměnou zásilku s kusem bez závady. V případě, že by se nejednalo o kaz, ale o způsob tkaní, tak jak jsme ji nafotili u nezávadného výrobku, nabídli jsme možnost výměny za jiné zboží a to opět stejným postupem, aniž by musela na poštu. Pouze v případě, že se rozhodne zboží, které není vadné vrátit v zákonné lhůtě, pak musí zásilku odeslat sama na své náklady.
    Vyjádření paní znělo, že se rozhodne si závěsy ponechat a pouze v případě, pokud se s výrobkem něco stane při praní, pak zboží bude reklamovat. S tímto vyjádřením jsme vzájemnou komunikaci uzavřeli a to v domnění, že je vše v pořádku a rozhodnutí zákaznice jsme respektovali.
    Je mi tedy líto, že se tímto způsobem dozvídáme, že paní jednak nepochopila docela podrobný popis výměnné zásilky a že i přes toto její konečné vyjádření byla vlastně nespokojená.

    Prosím tedy každého zákazníka, který bude mít jakékoliv výhrady nebo bude nespokojený, aby s námi komunikoval až do konečného vyřešení případu. Je pro nás velmi důležité, aby naši zákazníci byli v maximální možné míře spokojeni a ze zakoupených výrobků měli radost a užívali si je.