-
Nedoporučuje obchod
- Zboží dorazilo, ale barva naprosto odlišná od obrázku.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- nákup z domu
- vyhovovalo mi barevné provedení
- jako každý takový nákup,často další běhání na poštu a vrácení zboží
vyhovovalo mi barevné provedení,jinde jsem neobjevila
při reklamaci nebyly potíže
spíše nedoporučují
zboží nekvalitní,přesto nevracím,nemám čas balit,běhat po poště a vracet,prodělečnéReakce obchodu Italissima Home
Dobrý den,
nesouhlasím s vyjádřením, že prodáváme nekvalitní zboží a záporným hodnocením o běhání na poštu a proto podávám vysvětlení.
Zákaznici jsme reagovali na informaci e-mailem, že se jí na závěsech něco nezdá možností výměny za jiný kus, v případě, že se jedná o vadný výrobek. I přesto, že všechno zboží je v první jakosti, může se stát, že se najde na výrobku vada a zrovna závěsy nerozbalujeme celé z obalu, prohlížíme jen částečně složené.
Jelikož nebyla přiložena fotografie a ze slovního popisu jsme nepochopili o co se jedná, nemohli jsme nic posoudit. I přesto dostala informaci, že pokud myslí, že se jedná o vadu, toto řešíme výměnou zásilkou. Bylo ji podrobně popsáno, že stačí reklamované zboží zabalit, není ani potřeba nic nadepisovat a kurýr ji předá výměnou zásilku s kusem bez závady. V případě, že by se nejednalo o kaz, ale o způsob tkaní, tak jak jsme ji nafotili u nezávadného výrobku, nabídli jsme možnost výměny za jiné zboží a to opět stejným postupem, aniž by musela na poštu. Pouze v případě, že se rozhodne zboží, které není vadné vrátit v zákonné lhůtě, pak musí zásilku odeslat sama na své náklady.
Vyjádření paní znělo, že se rozhodne si závěsy ponechat a pouze v případě, pokud se s výrobkem něco stane při praní, pak zboží bude reklamovat. S tímto vyjádřením jsme vzájemnou komunikaci uzavřeli a to v domnění, že je vše v pořádku a rozhodnutí zákaznice jsme respektovali.
Je mi tedy líto, že se tímto způsobem dozvídáme, že paní jednak nepochopila docela podrobný popis výměnné zásilky a že i přes toto její konečné vyjádření byla vlastně nespokojená.
Prosím tedy každého zákazníka, který bude mít jakékoliv výhrady nebo bude nespokojený, aby s námi komunikoval až do konečného vyřešení případu. Je pro nás velmi důležité, aby naši zákazníci byli v maximální možné míře spokojeni a ze zakoupených výrobků měli radost a užívali si je.