Heureka.cz - porovnání cen a srovnání produktů

ITAGE, spol. s r.o.

87%
Zákazníků doporučuje obchod
Za posledních 90 dní

Hodnocení obchodu

792 recenzí z celkového počtu 2813 hodnocení
 
Celková spokojenost
  • Dodací lhůta
  • Přehlednost obchodu
  • Kvalita komunikace
  • Kvalita dopravy
  • 97 % Zákazníků dorazilo zboží do 10 dnů
  • 3,4 dne Průměrná doba dodání v dnech

Recenze ITAGE, spol. s r.o.

Ověřený zákazník ITAGE, spol. s r.o.

muribundus

Přidáno: včera, 17:11

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu

90%

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Recenze emailem

Pro příjem recenzí emailem, klikněte na tlačítko "Přihlásit".

Ověřený zákazník ITAGE, spol. s r.o.

VÚŽV IT Jirka

Přidáno: 28. srpna 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

  • Objednávku jsme několikrát v průběhu vyřizování upřesňovali a obchod nám vždy vyšel vstříc. Zboží (Akku) bylo dodáváno v několika zásilkách. Vše OK

Reakce obchodu ITAGE, spol. s r.o.

Děkujeme.

Ověřený zákazník ITAGE, spol. s r.o.

HaitraMysh

Přidáno: 5. srpna 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

80%

  • Poměrně příznivé ceny
  • Mívají i zboží, které je jinde nedostupné
  • Nemožnost nakoupit jako spotřebitel
  • Nepřehlednost e-shopu

V tomto obchodě jsem objednal grafickou kartu, u které měli uvedeno, že je skladem na externím skladě. Z obchodu mi však přišel e-mail, že daná grafická karta je nedostupná a její naskladnění může trvat 6 až 8 týdnů a že jestli chci můžu ji vyměnit za jinou. Jiná karta, kterou mi nabízeli byla úplně stejná (dokonce i se stejným katalogovým číslem, jen s mírně odlišným názvem). „Náhradní“ kartu však nebylo možné na stránkách obchodu nijak najít, a proto jsem odpověděl na e-mail, který mi poslali s dotazem na rozdíl v daných kartách.
Odpovědi jsem se však nedočkal. Přitom jsem se asi o dva týdny dříve dotazoval na dostupnost jiné karty a odpověď byla téměř okamžitá. Nakonec jsem si do obchodu zavolal. Sdělili mi, že karty jsou úplně stejné, jen od jiného dodavatele a že já jsem si „vybral“ tu nedostupnou. Snažil jsem se paní vysvětlit, že tu dostupnou kartu nelze v e-shopu najít, ale bylo to k ničemu. Přehlednost stránek obchodu je opravdu špatná. Souvisí to s tím, že se jedná o velkoobchod – rádi se na to vymlouvají.
Nicméně grafickou kartu mám doma a za cenu, za kterou bych ji jinde nepořídil.

Reakce obchodu ITAGE, spol. s r.o.

Za komplikace se omlouváme, ale je to jak píšete, jsme bohužel velkoobchod a objednávání v několika distribučních skladech může být pro nezasvěceného zákazníka složitější.
Děkujeme.

Ověřený zákazník ITAGE, spol. s r.o.

Ověřený zákazník

Přidáno: 4. srpna 2017

  • Nedoporučuje obchod
  • Ani po týdnu nebyl z obchodu nikdo schopný mi odpovědět zda je možné zboží vrátit.

Reakce obchodu ITAGE, spol. s r.o.

Omlouváme se, ale možnost vrácení zboží podnikatelem není nároková a časově nijak negarantovaná, protože musíme čekat na vyjádření z distribučního skladu, zda je Vůbec možné zboží vrátit, případně za jakých podmínek. Až bude vrácení umožněno nebo zamítnuto, tak Vás o tom budeme ihned informovat.

Ověřený zákazník ITAGE, spol. s r.o.

Pavel

Přidáno: 31. července 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

  • Slušné ceny

Doporučuji

Reakce obchodu ITAGE, spol. s r.o.

Děkujeme.

Ověřený zákazník ITAGE, spol. s r.o.

ebrio

Přidáno: 29. července 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

60%

  • cena
  • jen pro právnické osoby

Reakce obchodu ITAGE, spol. s r.o.

Od 8.8. jsme spustili i maloobchod ve kterém mohou nakupovat spotřebitelé, ale velkoobchodní ceny jsou samozřejmě nižší, takže je rozhodně výhodnější objednávat zboží na firmu.
Děkujeme.

Ověřený zákazník ITAGE, spol. s r.o.

Ověřený zákazník

Přidáno: 21. července 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

80%

Zboží dodano vcas a v poradku. Objednavl jsem detske vysílačky, chyběl návod,.ale poradili jsme si,.nevadilo to. Nevim jak by to bylo v případě jineho vyrobku.....

Reakce obchodu ITAGE, spol. s r.o.

Může se stát, že ke zboží nebyl při kompletaci přiložen CZ návod, ale na vyžádání jej pak samozřejmě zasíláme dodatečně. U jednoduchých výrobků jsou návody v podobě piktogramů bez potřeby ovládat jakýkoli jazyk.
Děkujeme.

Ověřený zákazník ITAGE, spol. s r.o.

Stoupa

Přidáno: 20. července 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

  • konkrétně tahle tiskárna byla o ca 20 % lacinější než jinde. Sice cenu navýšilo poštovné (které zase jinde od určité částky nemají), ale stále se obchod vyplatil

Reakce obchodu ITAGE, spol. s r.o.

Děkujeme.

Ověřený zákazník ITAGE, spol. s r.o.

Ověřený zákazník

Přidáno: 18. července 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

  • velmi obsáhlý sortiment ve všech cenových hladinách
  • profesionální komunikace a přístup
  • bezkonkurenční ceny
  • vzhledem k distribuci ze skladů více dodavatelů někdy trochu nepřehledné vyhledávání s uvedením téhož výrobku několikrát za různé ceny
  • pouze pro firemní zákazníky a podnikatele

Celkově mohu jen doporučit. Obchod nabízí snad nejširší sortiment, který jsem kde viděl a za velmi dobré ceny. Zpočátku je trošku matoucí vyhledávání, kdy se jeden výrobek zobrazí hned nekolikrát a s různými cenami. Je to ale daň za to, že obchod dodává od více velkododavatelů a holt některé produkty nabízejí všichni, jen za rozdílné ceny. Když to člověk "pobere", není co řešit. Nákup proběhl naprosto bezproblémově, komunikace obchodu byla příkladná, věcná a profesionální, s dopravou nebyl žádný problém. Drobnou nevýhodou může být snad jen to, že nakupovat v obchodě mohou pouze firemní zákazníci a podnikatelé, ne koncoví spotřebitelé - fyzické osoby.

Reakce obchodu ITAGE, spol. s r.o.

Od 8.8. jsme spustili i maloobchod ve kterém mohou nakupovat spotřebitelé, ale velkoobchodní ceny jsou samozřejmě nižší, takže je rozhodně výhodnější objednávat zboží na firmu.
Děkujeme

Ověřený zákazník ITAGE, spol. s r.o.

Ověřený zákazník

Přidáno: 16. července 2017

  • Nedoporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

50%

v dnešní době už nejsem zvyklý na doručení čekat tak dlouho-i přes ty svátky.

Reakce obchodu ITAGE, spol. s r.o.

Zboží jste objednal ve čtvrtek 6.7. (svátek) v pátek jsme měli avizovanou celozávodní dovolenou a zboží jsme Vám expedovali ihned po víkendu, tedy v pondělí 10.7. (doručováno tedy bylo v úterý 11.7.). Velmi pochybuji, že by Vám zboží za těchto okolností dodal někdo dříve.
Děkujeme.

Zobrazuji 1 - 10 ze 792 recenzí [ 1 ] 2 3 4 5...80