Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Pred objednaním tovaru som sa pýtal, či sa naozaj jedná o tovar zobrazený na stránke, pretože tam bol nesúlad medzi obrázkom a popisom (farba). Dostal som odpoveď, že sa naozaj jedná o tovar ktorý je zobrazený. Po doručení som zistil, že nebol dodaný tovar vo farbe akú som pozadova a o akej som bol uistený. Takže ma oklamali.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednal jsem si kryt na hodinky Samsung Galaxy Active 2 44mm. Dorazil mi však kryt pro hodinky Samsung Galaxy Active 40mm. Kryt se tedy kvůli menší velikosti nedá vůbec použít. Skončil jsem nespokojen.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemají telefoní číslo na komunikaci se zákazníky

    Zkušenost z obchodem je špatná.S obchodem se nedá domluvit po telefonu.Jen Emailem.Nemají telefoní číslo na vyřízení reklamací a dotazů.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Už nikdy tady nekoupim

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží (elektronika) nebylo zabaleno tak, aby mohla být zaručena bezpečná přeprava.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádnou jsem nenašel
    • Stornují objednávky

    Po objednání jsem čekal na doručení, místo toho telefonát, že mají nepořádek ve skladových zásobách a zboží tedy nemají a to přesto, že svítilo skladem. Žaldná snaha, že se pokusí sehnat, objednat cokoliv. Peníze vrátili za 4 dny na účet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlé dodání
    • Nemožnost reklamovat zboží

    Po roce a půl mi přestaly z ničeho nic fungovat mikrofony na obou dvou sluchátkách. Kdyby to byl jeden, řeknu si ok, asi je zanesené nebo se něco stalo, ale obě dvě naráz - náhoda.

    Reklamaci mi prodejce neuznal a argumentoval to s tím, že sluchátka zkoušel a fungují. Velmi bych chtěl mít tuhle schopnost, protože já sluchátka zkoušel na čtyř různých iPhonech, a ani na jednom nefungoval mikrofon.

    Ne, mikrofony stále nefungují a prodejce nepřijímá odpovědnost za možnou chybu výrobku.

    Reakce obchodu iStage.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí Vaše recenze, bylo by však vhodné uvést podrobnosti k dané situaci.
    Autorizovaný servis Apple reklamaci neuznal, s tím, že se závada neprojevila, kde používají přesnou diagnostiku od výrobce.
    Sluchátka jsme raději otestovali i u nás na iPhone SE a iPhone 12 PRO, vše nám také fungovalo jak má.
    Nemáte například moc zastaralé zařízení nebo SW úpravu či špatné nastavení?

    Pro naše zákazníky se vždy snažíme udělat maximum a je v našem zájmu, aby reklamace byla vyřízena co nejdříve a v prospěch zákazníka.

    Hezký den přejeme.

    S pozdravem,
    Team iStage

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod mi odeslal zboží které ve finále NEBYLO V KRABIČCE! A vůbec se mnou situaci neřeší!!! Obalka mi na poště byla předána v pořádku, nejevila žádné porušení, při rozbalení zde byla prázdná krabička bez sluchátek!!! Istage nic neřeší!

    Jsem velmi zklamaná danou situací a přístupem obchodu!

    Reakce obchodu iStage.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí nastalá situace s poškozenou zásilkou, dle kamerového záznamu od nás odešlo zboží v originálním balení, řádně zabaleno do bublinek a v přepravním obalu. Pokud je se zásilkou cokoliv špatně je zapotřebí věc neprodleně řešit s dopravcem a sepsat formulář o škodě, kde následně dopravce musí provést šetření.
    Jakmile zásilku dopravci předáme, je doručování již pouze v jeho rukou.
    Naše podpora je všem zákazníkům k dispozici: Po-Pá 9-17h na našem tel. čísle nebo emailu, pokud nás tedy kontaktuje v pátek večer je patrné, že Vás kolegové kontaktují až následující pracovní den.

    Hezký den přejeme.

    S pozdravem,
    Team iStage

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po vrácení zboží ve 14denní lhůtě výmysl ze strany obchodu, že jsem vrátil poškozené zboží. Rozhodně nedoporučuji.

    Reakce obchodu iStage.cz

    Dobrý den,

    nezlobte se, ale poslali jsme Vám fotodokumentaci, že se jedná skutečně o poškozené zboží. Každý seriózní zákazník by si toto nedovolil poslat zpět a vydávat ho za nové a nenošené. Podmínky pro vrácení zboží máme jasně definované na našich stránkách:
    https://www.istage.cz/vraceni-zbozi-v-14denni-lhute/ A jsou také definovány přímo zákonem.

    Tato lhůta opravdu není od toho, abyste zboží nosil a poškrábané a špinavé zaslal zpět. Je to jasné zneužívání této ochranné lhůty. Každému kdo by chtěl, můžeme zaslat foto produktu, nechť si udělá obrázek sám.

    Děkujeme a přejeme krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • rychlost
    • cena

    Čekám na vyjádření nefunkčního xiaomi tv stick.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    V dobe Covidu si necháva firma platiť hotovosťou. Nikdy viac túto firmu. Divili sa aj v Zasilkovni, s poznámkou, že možno niekto potrebuje vyprať peniažky. Takže nie - s touto firmou už nikdy.

    Reakce obchodu iStage.cz

    Dobrý den,
    zásilka Vám byla odeslána přesně tak, jak jste jej v objednávce zvolil.
    Nerozumíme tedy proč se na nás zlobíte, když z naší strany bylo vše provedeno na 100%.
    Objednávky lze u nás platit jak převodem, tak kartou online nebo při převzetí.

    Hezký den přejeme i Vám na Slovensko.

    S pozdravem,
    Team iStage

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    O kvalitě obchodu se nemohu objektivně vyjádřit. Moje jediná zkušenost byla negativní. Nicméně týkala se zboží.

    Reakce obchodu iStage.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí Vaše špatná zkušenost s produktem.
    Pokud však produkt nesplnil Vaše očekávání, určitě nám jej lze vrátit v zákonné lhůtě:
    https://www.istage.cz/vraceni-zbozi-v-14denni-lhute/

    Hezký den přejeme.

    S pozdravem,
    Team iStage

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chtěl jsem reklamovat, neuznali. Ikdyž za to nemohu. Komunikace katastrofa, když jsem chtěl odpověď, skoro tři dny jsem musel čekat. Psali, že budou uvádět sami bližší informace, ale ty jsem si následně musel zjišťovat sám. ROZHODNĚ si nic nekupujte, nebo si kupte to, o co můžete přijít. Věřím, že konkurence bude o HODNĚ lepší a vstřícnější. Poslal jsem jim fotky ohledně repráku a ve výsledku nic. Štve mě to. Když budu kupovat věc, tak si dám hodně velký pozor od koho.

    Reakce obchodu iStage.cz

    Dobrý den Adame,
    velmi nás mrzí Vaše recenze, bylo by však vhodné uvést podrobnosti k dané situaci, proč servis reklamaci neuznal.
    Reproduktor nese známky pádu, gumové krytí je prasklé a díky tomu se Vám objevily bublinky v gumovém krytí.
    Jedná se tedy o mechanické poškození a ne výrobní vadu. Od nás jste obdržel produkt zcela nový, originálně zabalený a plně funkční. Naše podpora je všem zákazníkům k dispozici: Po-Pá 9-17h, pokud nás tedy kontaktuje v pátek večer je patrné, že Vás kolegové kontaktují až následující pracovní den.

    Pro naše zákazníky se vždy snažíme udělat maximum a je v našem zájmu, aby reklamace byla vyřízena co nejdříve a v prospěch zákazníka.

    Hezký den přejeme.

    S pozdravem,
    Team iStage

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • po půl roce neuznají reklamaci a vadný výrobek + klamavou reklamu (zejména nahrávání v chladu a zimě)
    • kamera samovolně vypíná nahrávání při plné baterii, pak nutno vytáhnout baterii, tedy prakticky kamera nezachytí momenty, které jste chtěli
    • tlačítko zapnutí/vypnutí nereaguje, nutno vytáhnout baterii, tedy prakticky kamera nezachytí momenty, které jste chtěli
    • reproduktory a mikrofon přestaly fungovat, včetně low-ĺight settings
    • odmítají uznat vady výrobku, na které dříve nebo později přijdete
    • shrábnou vaše peníze, zákazníkovi zůstane aušus

    reklamovaný vadný výrobek neopraví, nevymění, nevrátí peníze

    Reakce obchodu iStage.cz

    Dobrý den,
    Velmi nás mrzí, že Vaší reklamaci nemůžeme vyhovět.
    Bylo by však vhodné uvést, proč Vaše reklamace nemůže být vyřízena.
    V případě, že křehké zařízení jako je kamera používáte bez ochranného obalu a havaruje Vám tak, že se poškodí i samotné tělo kamery. Nelze uznat vady jako skryté záruční, jedná se tedy o mechanické poškození, které jste si zapříčinil sám na produktu.
    Pro naše zákazníky se vždy snažíme udělat maximum a je v našem zájmu, aby reklamace byla vyřízena co nejdříve a v prospěch zákazníka.

    Hezký den přejeme.

    S pozdravem,
    Team iStage

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Kamera přišla bez českého návodu, který by měl být samozřejmostí.

    Reakce obchodu iStage.cz

    Dobrý den,
    velice se za zapomenutý návod omlouváme.
    Návod je však volně ke stažení, již v samotném popisu produktu.
    V případě, že by jste potřeboval s čímkoliv poradit, jsme Vám k dispozici na telefonu nebo e-mailu.

    Hezký den přejeme.

    S pozdravem,
    Team iStage

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Pametova karta nefunguje

    Reakce obchodu iStage.cz

    Dobrý den,
    velice se za špatnou kartu omlouváme, bohužel do výrobcem zatavené krabičky nevidíme.
    Stačí nás kontaktovat s žádostí reklamace a kartu Vám bleskově vyměníme.

    Hezký den přejeme.

    S pozdravem,
    Team iStage

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.