Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    70 %

    • - na dostupném místě
    • - nabídka slevové akce

    Reakce obchodu iSETOS

    Dobrý den Karle,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    S přáním pěkného dne Simona Koutníková

  • Doporučuje obchod

    70 %

    • Odbornost
    • Dodaci lhuty,
    • Nepropojenost s e shopem

    Reakce obchodu iSETOS

    Dobrý den,

    moc děkujeme za Vaše hodnocení a zároveň se omlouváme za nepříjemnosti, které Vás potkaly. Určitě na nich zapracujeme.

    S přáním pěkného dne Simona Koutníková

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Sleva - black friday
    • Zadne

    Dobre.

    Reakce obchodu iSETOS

    Dobrý den,

    moc děkujeme za Vaše hodnocení. Do budoucna určitě znovu nějakou zajímavou akci připravíme.

    S přáním hezkého dne Simona Koutníková

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Profi přístup, prodávají rozumí dobře tomu, co prodávají
    • V některých případech si musíte na zboží počkat, je o něj takový zájem, že se stává, že prostě není:-(

    Reakce obchodu iSETOS

    Dobrý den,

    velice děkujeme za Vaše hodnocení. Bohužel ano, pokud se jedná o nedostatkové zboží, tak je jeho dodací doba delší. Omlouváme se a děkujeme za trpělivost a pochopení.

    S přáním příjemného dne Simona Koutníková

  • Doporučuje obchod

    70 %

    • Značkový prodejce, možnost osobně vyzvednout
    • Zboží bylo odesláno ze skladu v Praze do pražské prodejny ve 12 hodin v poledne. Ve 14 hodin jej obdrželi, ale administrativně jej nebyli schopni naskladnit až do večera, přestože mi slibovali, že zboží ještě týž den dostanu. Nakonec jsem kvůli tomu musel znovu přijet o den později!

    Dobrý obchod, ale i když kupujete nejdražší model z nabídky, tak se nepředřou.

    Reakce obchodu iSETOS

    Dobrý den Dalibore,

    děkujeme Vám za hodnocení a zároveň bych se chtěla omluvit za nepříjemnosti. Bohužel občas se stane, že kolegové z prodejen jsou natolik pracovně vytížení, že nestíhají zboží naskladnit hned po doručení na prodejnu.

    S přáním pěkného dne Simona Koutníková

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Oficialni distributor apple
    • Prestoze se jedna o oficialniho distributora apple, je obchod s dodavkami pozadu i oproti neoficialnim distributorum.

    Po temer dvou tydnech stale neni zbozi ani jen naskladneno. Navic je slaba komunikace ze strany obchodu. Pokud bych si sam nezavolal, tak se ani nedozvim, ze zbozi v dohledne dobe nedorazi. A to je pred vanoci.

    Reakce obchodu iSETOS

    Dobrý den Jane,

    moc se omlouváme za tuto nepříjemnost. Bohužel však dostupnost nedostatkového zboží nedokážeme žádným způsobem ovlivnit. Zákazníky kontaktujeme v den naskladnění zboží, jelikož v období Vánoc dodávky nemají 100% termín.

    S přáním příjemného dne Simona Koutníková

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Prostor
    • Přehlednost

    Doporučuji pro profesionální přístup!

    Reakce obchodu iSETOS

    Dobrý den,

    moc děkujeme za Vaše hodnocení.

    S přáním pěkného dne Simona Koutníková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po 10 dnech nemam svuj tovar, obchod nekomunikuje.

    Otresna zkusenost. Po objednavce iPadu na storu, kde bylo zbozi skladem prislo"je nam lito, zbozi momentalne neni..."po 10 dnech zaden update, zadna reakce ani na mail, ktorym se na nejakou aktualizaci dotazuji. Pri polozce za 19K...

    Reakce obchodu iSETOS

    Dobrý den Tondo,

    moc se omlouváme, dostupnost nedostatkového zboží nedokážeme nijak ovlivnit. Zákazníky kontaktujeme v den naskladsnění zboží. Bývá to až tehdy, jelikož nikdy neznáme přesný termín dodání. Mohla bych Vás poprosit o sdělení čísla objednávky na můj e-mail [email protected]? Celou situaci případně dořešíme.

    Děkuji a přeji Vám hezký zbytek dne Simona Koutníková

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Žádné!!!

    Mohu vřele doporučit. Nakupuji pravidelně!

    Reakce obchodu iSETOS

    Dobrý den Lukáši,

    velice děkujeme za Vaše kladné hodnocení a pevně věřím, že s námi ve Vašich nákupech budete dál spokojený.

    S pozdravem a přáním příjemného dne Simona Koutníková

    S přáním příjemného dne Simona Koutníková

    • Prodali mé zamluvené zboží akdyž jsem se vrátila během domluvené lhůty,tak mi vedoucí obchodu řekl, že mám smůlu, ale že se nedá nic dělat. Myslím, že to není úplně korektní jednání.

    Nedoporučuji!

  • Doporučuje obchod

    70 %

    • přehlednost webu
    • Komunikace s českou poštou ohledně dopravy

    Reakce obchodu iSETOS

    Dobrý den,

    moc děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se za služby dopravce, bohužel je nedokážeme nijak ovlivnit.

    S přáním příjemného dne Simona Koutníková

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dodací doba

    Reakce obchodu iSETOS

    Dobrý den Jane,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se, ale bohužel některé produkty jsou v této době nedostatkové a proto je jejich dodací doba delší.

    S přáním hezkého dne Simona Koutnáíková

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • rychlost objednavky
    • casteji by meli cistit apple produkty - jsou dost upatlane, kazi to dojem

    Reakce obchodu iSETOS

    Dobrý den,

    moc děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme velice rádi, že jste byl s rychlostí vyřízení Vaší objednávky spokojený. Vážíme si Vaší připomínky a budeme s ní pracovat.

    S přáním hezkého dne Simona Koutníková

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Cena na Black friday
    • Nesrovnalosti v objednavce

    Objednal jsem si iPhone a drzak (iPhone nebyl skladem), za 2 dny mi pisou, ze si muzu zbozi vyzvednout. Bohuzel drzak nebyl skladem, tak jsme se domluvili, ze se zastavim za nekolik dni abych dostal tu slevu na Black friday. Tak jsem jim rekl, ze si vezmu tedy jenom iPhone ale zjistili, ze ho nemaji na sklade ale fyzicky byl ale nemohli mi ho prodat, tak dalsi den mi volal pan, ze si muzu prijit pro ten iPhone, ten mi uz prodali ale drzak stale neexistoval - koupil jsem drzak ten stejny den v iStylu za dobrou cenu.

    Reakce obchodu iSETOS

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Zároveň prosím přijměte mou omluvu za nedorozumění. Akci Black Friday jsme zažili poprvé a pevně věřím, že do budoucna již proběhne vše jak má.

    S přáním pěkného dne Simona Koutníková

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • supr ceny při slevách (Black Friday)

    Jednoznačně v pohodě - odběr v OC Chodov. Spokojenost.

    Reakce obchodu iSETOS

    Dobrý den,

    moc děkujeme za Vaše kladné hodnocení.

    S přáním pěkného dne Simona Koutníková

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • odbornost pracovníků, kteří nejenom poradí, (ale i úměrně mému pokročilému věku trpělivě vysvětlí,i osobně přidělají třeba sklo na telefon),
    • nezaznamenala jsem, jde to hochům rychle, přestože je v obchodě stále dost zákazníků

    viz výše - samozřejmě doporučujeme s dcerou Vaše služby

    Reakce obchodu iSETOS

    Dobrý den,

    opravdu děkujeme za hodnocení a doporučení a jsme rádi, že jste byla s nákupem u nás spokojená.

    S přáním hezkého dne Simona Koutníková

  • Doporučuje obchod

    40 %

    • solidní a na rozdíl od istyle příjemná obsluha, která zná produkty Apple.
    • V eshopu jsem si objednal redukci k hdmi, která nebyla nikde v kamenném obchodě, ale bohužel ani na e-shopu není a namísto předpkládané doby dodání mi bylo pouze sděleno, že zboží není. Žádná další zpráva.

    Reakce obchodu iSETOS

    Dobrý den Dane,

    moc se omlouváme za nízkou informovanost ohledně Vámi objednaného zboží. Někdy se stane, že je zboží objednáno u dodavatele, a i ten nám nesdělí žádný termín dodání.

    Ještě jedenou se omlouváme a přejeme příjemný den.

    S pozdravem Simona Koutníková

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • kvalitní obsluhu a jednání

    Reakce obchodu iSETOS

    Dobrý den,

    moc Vám děkujeme za pozitivní hodnocení.

    S přáním hezkého dne Simona Koutníková

    • Mam to pri ceste z prace. Personal je velmi kompetentni a ochotny.

    Velmi dobry. Mohu doporucit!

    Reakce obchodu iSETOS

    Dobrý den Pavle,

    velice Vám děkujeme za hodnocení a doporučení a jsme rádi, že jste byl s nákupem spokojený.

    S přáním hezkého dne Simona Koutníková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na stížnosti ne reagujete a vaší chybou jsem byl poškozen...
    • Cestoval jsem velkou vzdálenost kvůli zboží, které nebylo na skladě. Na prodejně sem byl ujištěn, že ten den zboží dorazí, nestalo se tak. Tak jsem cestoval znovu ve stejný den a ta stejná osoba popřela daný příslib. Obchod nereagoval na stížnost a způsobil mi tak škodu jednak na dopravě, ušlém zisku i důvěryhodnosti u klienta, protože po získání tohoto slibu jsem tefon nesháněl u konkurence...

    Tragédie, nespolehlivost, nezodpovědnost