• nakoupil v obchodě InterShop24 před 2 týdny

    Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost
  • nakoupil v obchodě InterShop24 před 2 týdny

    Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Poměrně široký sortiment.
    • Nelze platit kartou, takže se prodlužuje doba dodání zboží.

    Standardní internetový obchod.

  • nakoupil v obchodě InterShop24 před 3 týdny

    Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • KomunikCe s nobchodem rychla a slušná
    • Doporučuji jiného poskytovatele zásilkové služby. PPL dodala zboží pozdě (odesláno na jiné místo vyzvednutí) a nelze platit kreditní kartou.
  • nakoupil v obchodě InterShop24 před 3 týdny

    Doporučuje obchod

    100 %

    • krátká otevírací doba((

    příjemné prostředí ,milá obsluha

  • nakoupil v obchodě InterShop24 před 3 týdny

    Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    OK

  • nakoupil v obchodě InterShop24 před 4 týdny

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zásadně nechodí zpráva, že je zboží připraveno k vyzvednutí. Některé zboží bylo a je "skladem" ale vedoucí obchodu tvrdí, že v den objednání určitě nebylo. No doteď (14 dní kdy je skladem) nedorazilo. Již nikdy více, nespolehlivý eshop, vedoucí má zřejmě jiné zájmy než je spokojenost zákazníků. Nakoupil jsem zde několik desítek položek a po celkové zkušenosti NEDOPORUČUJI.

    Reakce obchodu InterShop24

    Dobrý den,
    informace o tom, že je zboží připraveno k odběru chodí vždy, pokud máte špatně nastaven spamový filtr, je možné že zprávy padají do spamu, ale to je věc nastavení Vašeho poštovního klienta.

    K objednávce 1803280004 u které uvádíte že není připravena k odběru, bych napsal asi toto, zboží máte připraveno již od 4.4.2018, e-mail odešel v 13:51, objednával jste to 28.3.2018, zboží bylo dostupné na externím skladě (3 pracovní dny), což lze zjistit přímo na e-shopu, když kliknete na "kdy zboží dostanu", vzhledem k tomu že byl v pátek svátek, pak sobota a neděle a pak velikonoční pondělí, tak nebylo možné zboží doskladnit na pobočku dříve.

    K Vašim předchozím objednávkám a Vašemu "Nedoporučení" našeho e-shopu, celkem na Vás resp. Váš email evidujeme 13 objednávek, objednávky vystavujete na fiktivní jména, jednou na Mi--n Si--r a jednou na Dom---k St--p, to je samo osobě podivné, vlastní objednávky byly vyřízeny takto: 1506150002 - objednáno 15.6.2015 - naskladněno na pobočce 16.6.2015; 1506160001 - objednáno 16.6.2015 - naskladněno na pobočce 17.6.2015; 1510190014 - objednáno 20.10.2015 - naskladněno na pobočce 21.10.2015; 1512170027 - objednáno 18.12.2015 - naskladněno na pobočce 21.12.2015 (víkend); 1512180037 - objednáno 19.12.2015 - naskladněno na pobočce 22.12.2015 (víkend); 1601110008 - objednáno 11.1.2016 - naskladněno na pobočce 12.1.2016; atd.... Některé objednané zboží jste dokonce nevyzvedl, takže pokud máte pocit že jsme nespolehlivý obchod, budeme do budoucna také rádi že jste se rozhodl nevyužít dalšího nákupu v našem e-shopu.

    S pozdravem InterSHOP 24 team

  • nakoupil v obchodě InterShop24 před 2 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • chtěl jsem objednávku zrušit vzhledem k nalezení jiné alternativy, eshop mi nabídl slevu
    • poměrně velký výběr zboží
    • nevlídná komunikace (nekomunikace)
    • překročení 14 denní lhůty vrácení peněz po doručení zboží

    Na sportovní výpravu jsem koupil notebook, po zjištění váhy, která byla vyšší než jsem předpokládal, jsem jej vrátil. Zboží bylo 8.3. eshopu doručeno zpět, 20.3. mi byl zaslán dobropis, den poté jsem jej poslal zpět, nevšiml jsem si pasáže v závorce. Zde bylo uvedeno:
    Vážený zákazníku,
    V příloze naleznete opravný daňový doklad s variabilním číslem "xxxx" k Vaší objednávce číslo "xxxx".
    (potvrzený zašlete poštou nebo e-mailem zpět)
    S pozdravem
    InterShop24.cz team
    Peníze mi dorazily až 26. 3. 2018, 7:25...

    Reakce obchodu InterShop24

    Dobrý den,
    vracel jste zboží, které jste používal, z toho důvodu se musí zboží při vrácení zpět řádně otestovat. Po otestování Vám byl obratem vystaven opravný doklad na vrácení peněz (vracela se plná částka, vyřízeno v termínu dle platných zákonů).
    Opravný doklad Vám byl zaslán na email s požadavkem at doplníte číslo účtu, kam chcete vrátit peníze. Číslo účtu jste doplnil až 21.3.2018 a obratem Vám byla zaslána částka na Váš účet. Peníze jste měl až 26.3.2018, protože 24 a 25 března byl víkend, kdy neprobíhají mezibankovní transakce.

    S pozdravem InterSHOP 24 team

  • nakoupil v obchodě InterShop24 před 1 měsícem

    Doporučuje obchod

    100 %

    strašnej fofr ,zboží sem čekal až třetí / čtvrtej den po odeslaní objednavky , zboží přišlo hned druhý den

  • nakoupil v obchodě InterShop24 před 1 měsícem

    Doporučuje obchod

    100 %

    Přehlednost, nabídka a rychlost doručení zboží

  • nakoupil v obchodě InterShop24 před 1 měsícem

    Doporučuje obchod

    100 %

    obchod ok, doprava zboží poškodila, reklamaci obchod vyřídil rychle, doprava špatná komunikace.....

  • nakoupil v obchodě InterShop24 před 1 měsícem

    Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • První koupě a vše pohodě
  • nakoupil v obchodě InterShop24 před 1 měsícem

    Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • chybí platba kartou

    kvůli chybějící platbě kartou, delší doba dodání

  • nakoupil v obchodě InterShop24 před 1 měsícem

    Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlost
  • nakoupil v obchodě InterShop24 před 2 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    • Levné a kvalitní zboží,celková spokojenost
  • nakoupil v obchodě InterShop24 před 2 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    Vše v pořádku

  • nakoupil v obchodě InterShop24 před 2 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost, spolehlivost
  • nakoupil v obchodě InterShop24 před 2 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    Vše proběhlo na 1*

  • nakoupil v obchodě InterShop24 před 2 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Okamžitá reakce, perfektní komunikace i během víkendu.
  • nakoupil v obchodě InterShop24 před 2 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    • zboží jsem neobdržela

    Po 3 dnech od zaplacení jsem zboží urgovala u e-shopu - nejprve mailem. Odpověď nedorazila a tak telefonicky - napotřetí jsem se dovolala. Paní mi sdělila, že zboží "asi už expedovali" a má je PPL - tam mám ale zkušenost, že ihned po převzetí zasílají mail a sms.... posléze mi bylo mailem sděleno, že zboží PPL ztratilo (?) a jelikož další kus na skladě není, vrátí mi peníze. Což se stalo.

    Reakce obchodu InterShop24

    Dobrý den,
    ano, u Vaší zásilky skutečně došlo ke ztrátě zásilky na straně přepravce PPL, to že je zásilka evidována jako ztracená Vám bylo sděleno emailem. Po finálním potvrzení ze strany PPL, že je zásilka skutečně ztracená (tato informace bohužel trvá cca 2-3 dny než ji PPL vydá, protože se snaží zásilku dohledat),
    Vám byla obratem vrácena dopředu zaplacená částka, protože zboží již nebylo na skladě, o čemž jsme Vás také informovali.

    Omlouváme se za chybu, i když vznikla na straně PPL.

    S pozdravem InterSHOP 24 team

  • nakoupil v obchodě InterShop24 před 2 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednala jsem si digitální kuch.vahu.Prisla mi bez spodního krytu.

    Reakce obchodu InterShop24

    Dobrý den,
    pokud Vám přišlo nekompletní zboží (za což se omlouváme), je to třeba nahlásit na naše reklamační oddělení a problém by se obratem vyřešil.
    Žádnou reklamaci ani e-mail z Vaší strany bohužel neevidujeme, tudíž nebylo možné sjednat nápravu. Doporučuji využít náš reklamační formulář, který je dostupný přímo na eshopu.

    S pozdravem InterSHOP 24 team