Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Problematický nákup, u kterého musím nejprve napsat a uznat, že po dvou týdnech urgencí a zdánlivě marného vysvětlování mi byly nakonec uznány mé nároky, zboží svezeno prodejcem a byly mi vráceny peníze v plné výši, za což sice teda děkuji, ale mohlo to být bez zbytečně časově náročného dohadování.

    Nicméně musím napsat jisté varování ostatním kupujícím, kteří se dostanou u tohoto obchodu do začarovaného kruhu reklamace s požadovaným vrácením zboží prodejci a navrácení peněz kupujícímu, což tento prodejce v podstatě neuznává a tvrdí, že zboží v rámci reklamace vymění, ale peníze nevracejí (mně to teda nakonec uznal až po vytrvalém 14 denním naléhání a dokazování, že dle zákona má správně mému požadavku v rámci reklamace vyhovět).

    Reklamace u tohoto obchodu nebude žádný výjimečný případ, protože kvalita jeho zboží je bohužel hrozná a zaráží mě, že si někdo troufá jít do takovéhoto podnikání, kdy přeprodává kdo ví odkud dovážené šunty lidem a bude doufat, že s tím budou spokojení, protože to třeba bylo levné. A tady přesně platí rčení "nejsme tak bohatí, abychom si kupovali levné věci". I 3000 Kč jsou nějaké peníze, které člověk nevyhodí jen tak.

    Zádrhel spočívá v tom, že obchod nabízí jen dvě možné varianty - výměna závadných kusů zboží nebo odstoupení od smlouvy do 14 dní bez udání důvodů. Pokud někomu zboží přijde závadné, poškozené a navíc zjistí, že jde o šunt, který ani náhodou nechce, dostane se tady do začarovaného kruhu v podobě vytrvalé a neoblomné argumentace prodejcem - "vyměníme vám poškozené části zboží nebo můžete odstoupit od smlouvy do 14 dní bez udání důvodu a pošlete nám výrobek zpět na své náklady nepoškozené a v původním obale" (což logicky nemůžete vlastně splnit). Z toho vlastně vyplývá, že pokud vám přišlo zboží poškozené a ještě zjistíte, že je strašné a chtěli byste jej vrátit, nemáte vlastně šanci uplatnit možnost navrácení do 14 dní, poškozené zboží těžko vrátíte bez udání důvodů a navíc po vás budou chtít zaplatit odvoz nazpět (a pozor, na Slovensko, což nemají na stránkách uvedeno, je tam jen jakési sídlo pro korespondenci na pochybné pražské adrese, kde sídlí dalších snad 80 firem).

    Nenechte se ovšem v takovém případě odbýt, zákon pamatuje i na možnost vrácení peněz v rámci reklamace, tedy s udáním důvodů a případ, kdy vám zboží přijde poškozené, automaticky neznemožňuje jeho navrácení s tím, že další už raději ani výměnou nechcete a chcete zpět peníze. Obzvláště při nalezení 4 závad najednou, v případě, že je zboží nepoužitelné anebo neodpovídá tomu, co je avizováno v nabídce, má zákazník ze zákona nárok na navrácení peněz okamžitě s tím, že si prodejce zboží odveze na své náklady a vrátí kupujícímu peníze. V případě odkazování se prodejce na obchodní podmínky, se kterými kupující jakože souhlasil uzavřením smlouvy, není navíc možno, aby tyto podmínky prodejce vylučovaly některé ze zákona dané náležitosti, které se zrovna prodejci nehodí do krámu.

  • E-shop dale jen opakuje ze neumi mou objednavku vyhledat bez interniho cisla. Takze byrokracie jak ze Svejka (a IT-doba kamenna). Zakaznicka podpora Heureky rychle nasla Dotaznik Spojenosti ktery mi zaslali kratce po dodani zbozi (ten obsahuje presne informace o cene, vyrobku, datum atd).

    Posilat na moje utraty "Vadny dil" zpatky, jak to chtela InternetovaZahrada, je nesmysl kdyz jsou vsechny dily vadne po tom co se stolek rozpadl. Stacilo by si zevrubne prohldednou fotodokumentaci ode mne.

    Zkratka, maximalne pul hvezdicky.

  • Řeším s nimi reklamaci slunečníku - nejprve jsem musel poslat video se závadou, které bylo přeposláno výrobci s tím, že se s tím ještě nesetkali (slunečník nejde roztáhnout). Po mém telefonátu přišlo ujištění, že určitě dorazí ještě týž den z reklamačního oddělení mail, který samozřejmě nedorazil. Takže jsem si v polovině června pořídil slunečník, abych se schoval v létě před sluncem - léto pomalu končí a mám nepoužitelný slunečník

  • Tento e-shop absolutně nedoporučuji. Objednal jsem zahradní nábytek a již při sestavování díly neseděli jak mají, polohovací židle se nevracely do původní polohy. Při reklamaci zaslali náhradní díly které byly horší než ty původní, takže se při montáži stůl doslova rozpadnul. Při další reklamaci mi byla nabídnuta kompenzace 2000,- s tím, že si mám stůl opravit sám. S takovou kompenzací jsem samozřejmě nesouhlasil. Od té doby mi nebyl brán telefon a doporučený dopis přímo na firmu si taky nikdo nepřevzal. Jsou to podvodníci a prodávají s prominutím šmejdy. NEDOPORUČUJI!

  • Rozhodně tento obchod NEDOPORUČUJI.!!!
    Snažil jsem se reklamovat pískovou filtraci. Nejdříve mě odbyli, že jsem měl 14 dnů na vyzkoušení, že již nyní nemohou nic řešit. Po další výměně emailů si vyžádali video se záznamem závady, že jej zašlou dodavateli a nyní jsou to 2 měsíce, co se neozývají, nereagují na emaily, na telefonu nás slečna odkáže vždy a pouze na reklamační oddělení. Za mě jsou to PODVODNÍCI !!!

  • Rozhodně nedoporučuji koupi u tohoto prodejce.
    Zboží nekvalitní Vietnam za velké peníze (17000,- Kč). Po prvním použití se dvě židle zlomili. Šílené jednání. Reklamace po půl roce zamítnuta, že se s tím výrobce nesetkal. Když zboží ani neviděli. Zákonná 30ti denní lhůta prodejci nic neříká.

    Pokud chcete vyhodit peníze, nakupte u tohoto prodejce.

  • Přidáváme se k negativním recenzím.
    Zboží dorazilo vadné. Objednali jsme dvě dřevěná zahradni lehátka. Bylo nutné je sestavit dle návodu. Po sestavení jedno z nich okamžitě prasklo. Reklamaci řešíme už 2 měsíce!!! Obchod komunikuje tragicky. Nedá se tam nikam zavolat. Vše jen po emailech. Když konečně napsali, že pošlou náhradní díly, ať si to samy opravíme (už to je vrchol) tak díly dorazili špatné. Prý chyba skladu. Lehátka stala 5000. Nic levného.
    Navíc odmítli vracení zboží. Prý nejdřív musíme zboží reklamovat.
    Tento obchod je velkým zklamáním. Rozhodně nedoporučujeme.