Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • zboží perfektně zabaleno
    • křeslo vypadá moc pěkně, objednala jsem ještě jedno
    • dobrá komunikace, termín dodání sice delší, ale byla jsem na to upozorněna hned při objednávce, došlo v udaném termínu

    Reakce obchodu Interion.cz

    Vážený zákazníku,

    Děkujeme moc za hodnocení. Moc to pro nás znamená.

    S pozdravem a přáním hezkého zbytku dne za tým INTERION.cz,

    Ing. Aleš Kubínek, majitel
    Tel.: +420 608 00 37 38
    E-mail: [email protected]

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Rychlé doručení

    Reakce obchodu Interion.cz

    Vážený zákazníku,

    Děkujeme moc za hodnocení. Moc to pro nás znamená.

    S pozdravem a přáním hezkého zbytku dne za tým INTERION.cz,

    Ing. Aleš Kubínek, majitel
    Tel.: +420 608 00 37 38
    E-mail: [email protected]

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • dodání dle možnosti

    supr komunikace, zboží dodáno dle objednávky - spokojenost

    Reakce obchodu Interion.cz

    Vážený zákazníku,

    Děkujeme moc za hodnocení. Moc to pro nás znamená.

    S pozdravem a přáním hezkého zbytku dne za tým INTERION.cz,

    Ing. Aleš Kubínek, majitel
    Tel.: +420 608 00 37 38
    E-mail: [email protected]

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé vyřízení objednávky,vstřícné jednání

    Reakce obchodu Interion.cz

    Vážený zákazníku,

    Děkujeme moc za hodnocení. Moc to pro nás znamená.

    S pozdravem a přáním hezkého zbytku dne za tým INTERION.cz,

    Ing. Aleš Kubínek, majitel
    Tel.: +420 608 00 37 38
    E-mail: [email protected]

  • Doporučuje obchod

    70 %

    • Přehledné stránky, možnost víkendového dodání (za příplatek), možnost výnosu do bytu (za příplatek).
    • Trochu dlouhá doba dodání.
    • Mírně zmatená komunikace - používají automatické maily, které nereflektují to, co si člověk domluví, takže to vytváří zbytečný chaos.

    Celkově obchod hodnotím jako dobrý, nakonec splnili vše, co jsme si domluvili. Zmatečná byla právě ta komunikace, před vlastním nákupem jsem se přímo dotazovala, zda je možný dovoz o víkendu a výnos do bytu, bylo mi sděleno, že určitě, jen se termín dodání opozdí. To mi nevadilo, už tak termín dodání byl v horizontu měsíců. Po uhrazení částky přišel info mail, že křeslo přivezou v úterý. To mě zarazilo, tak tam hned volám, ujistili mě, že to je jen orientační, pochopitelně to bude víkend, který jsem si zaplatila. Týdny ticho po pěšině, pak další mail, že křeslo už je prakticky na cestě, přivezou ho ve středu. No, v práci mi už říkali, ať tu objednávku prostě zruším. Ale obrnila jsem se trpělivostí, znovu tam volala, křeslo nakonec přivezli v sobotu, vynesli až do bytu a pan řidič byl velice příjemný - asi největší klad celého obchodu!

    Reakce obchodu Interion.cz

    Vážený zákazníku,

    Děkujeme za hodnocení. Moc nerozumíme Vašim komentářům. Svoji objednávku jste objednali na začátku října. Výrobek to byl na zakázku a do výroby s výběrem látky a barvy, což bylo uvedeno u samotného výrobku i v souhrnu Vaší objednávky, která Vám automaticky přišla do emailu. Bylo Vám sděleno, že předpokládaný termín je v pondělí 29.11.2021, ale může se změnit, což jsme Vám sdělili telefonicky a zaslali do emailu. Následně jste se rozhodli pro změnu na víkendový rozvoz s výnosem, což jsme udělali a opět poslali informativní email s doručením v sobotu 27.11.2021. Nicméně nám Vaše zboží dorazilo dříve. Snažili jsme se Vám dovolat, jestli můžeme doručovat dříve, ale bohužel jste nebrali telefon, tak jsme zaslali email, zda můžeme doručovat o státním svátku 17.11.2021, což je den pracovního volna. Na email jste odpověděla, že máte zaplacený víkendový rozvoz a chcete rozvoz o víkendu, což jsme tedy ihned změnili a zboží doručovali hned v sobotu 20.11.2021, takže zboží Vám bylo doručeno dříve než bylo původně slíbeno a o víkendu jak jste chtěli včetně výnosu a ovšem jste byli informováni emailem, protože jste nám nebrali telefon. Věřím, že došlo pouze k nějakému nedorozumění. Pokud si přejete řešit nějakou reklamaci nebo cokoliv ohledně doručování nebo komunikace, tak se obraťte prosím přímo na naši telefonickou linku a my se Vám pokusíme vyjít se vším vstříc a ihned vyřešit. Za případné komplikace se omlouváme, ale věříme, že zde došlo pouze k nějakému nedorozumění.

    S pozdravem a přáním hezkého zbytku dne za tým INTERION.cz,

    Ing. Aleš Kubínek, majitel
    Tel.: +420 608 00 37 38
    E-mail: [email protected]