Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Mě už nezbývá, než se smát. Po měsíci průtahů, nedostupného nebo neexistujícího ("zabaveno v celním skladu kvůli problému s ochrannou známkou" - v eshopu stále uvedeno skladem) jsem objednávku zrušil a za nějakou další dobu se mi podařilo i vysvětlit, že peníze opravdu požaduji zpět.
    Dnes mě po šesté hodině vzbudí kurýr s tím, že mi veze zásilku, ve čtvrt na osm mi dorazí mail, že objednávka byla vyexpedována.
    Opravdu by nešlo udělat pořádek v účtárně a expedici?

  • Obrovská reklama na tento obchod v televizi, (prima - jste to co jíte) ale docela mě to zklamalo. Jsem zvyklá po 3-4 dnech mít zboží doma, ale tady se po 10-ti dnech nic neděje, když kouknu na stav objednávky "platba přijata". Komunikace žádná a jen přijde dotazník, jak jsem zpokojená s výrobkem.....

  • No, musím pochválit změny ke jste na firmě po lednové výprodejové akci přistopili! Zboží do dvou dnů, s telef. a meilovým oznámením mě překvapili. Děkuji za slevový kupon a dáreček!!
    Opravdu velmi SERIOZNÍ JEDNÁNÍ. Díky

  • Pit: To jste byla podstatně chytřejší než já, já jsem si to od nich nechal "položit" místo přepojení třikrát, přičemž jsem ji u třetího pokusu řekl až mi raději dotyčná osoba zavolá zpět, což se nestalo.. na svou obědnávku jsem čekal 2 měsíce a stála mě asi 10 hovorů..

  • Objednala jsem si zboží 26.1. a 29.1. mi z obchodu ráno volali, což jsem ale kvůli práci nemohla přijmout. Další pokus dovolat se mi neproběhl. Jakmile jsem měla čas, koukla jsem na stav objednávky - stornováno. Nechápala jsem. Volala jsem zpět na to číslo, tam semnou vyběhli, že neví, kdo mi volal, že jich tam je hodně a že mě kamsi přepojí, načež hovor "padl". Pardon, ale další prachy kvůli nim utrácet za telefon už jsem nehodlala. Napsala jsem na objednavky mail, kde jsem jim to vysvětlila a prosila o vyjádření. Dodnes žádná odpověď. Fakt nehoráznost tohle.

  • No super, hned se cítím lépe - zboží jsem objednala před více než 14 dny a také nedorazilo - připadala jsem si jako debilka a uvažovala o zrušení objednávky, ale když vidím z příspěvků v diskuzi, kolik "průserů" už tento obchod udělal, počkám ještě několik dní, jak celé dobrodružství dopadne, a pak už na jeho e-stránky nikdy nezavítám. Připojuji se k názoru Petry z 19.1. - jak vůbec může takový obchod ještě existovat???

  • zboží jsem objednávala 11.1.2009, objednávka byla odeslána až 23.1. a dodací lhůta 3 - 4 dny. Tak snad se konečně dočkám, že mi zboží přijde. Posílala jsem dotaz na uvedený e-mail co je s objednávkou a nikdo neodpověděl. Ptala jsem se taky na prodejny v okolí bydliště a dotaz zůstal také nezodpovězen. :(

  • Prosím poraďte mi, co mě čeká, když zruším objednávku, která byla objednána 10.1., na stránkách je jen zrušní do 24hodin do objednávky. Zboží jsem chtěla platit až pri přebírání, ale teď už ho radši nechci vůbec. Díky za odpověď.

  • Roman K.:
    přidám se také trochou povzbuzenÍ, včera mi bylo zboží doručeno po 8 dnech a v pořádku i dárek navíc, rotoped jsme sestavili a vypadá dost dobře a kvalitně .... právě jsem napsala i recenzi , aby tam nebyli pořád jen nadávky.... docela jsem i dobře hodnotila informaci na Vašich stránkách o tom , co se děje, myslím, že to bylo asi pro ostatní nejhorší. Ve Váš prospěch mluví i to, že povzbuzujete lidi, aby psali recenze na heuréku, i když by mohli být negativní. Věřím tomu, že se vše zase obrátí v dobré.... myslím, že jste kvalitní obchod....jen ještě přimět dopravu , aby dali vědět předem, aby příjemce byl doma:)

  • Nadšeně jsem si objednávala 26.12.2008, 15.1.2009 jsem posílala emaily, 17.1.2009 jsem se nedovolala ani na jedno číslo, kromě pana majitele. Neobdržela jsem ani potrvrzení objednávky - prostě nic. Ale zřejmě telefon na pana majitele zabral. Dnes mi volala dopravní firma. Takže po 25 dnech jsem se koněčně dočkala. Jen doufám, že zboží bude v pořádku, protože na reklamaci s tímhle přístupem opravdu nemám. Asi bych zamáčkla slzu, zboží vyhodila a šla si ho koupit někam, kde to prostě funguje. Chápu, že toho máte hodně, ale rozeslat emaily s omluvou vám nezabere ani 5 min. Třeba místo blbých dotazníků.

  • Roman K.: Dobrý večer, nevím, jestli Vám pomůže poděkování jednoho zákazníka, ale snad ano. Dnes mi zboží bylo doručeno, je super a to čekání za to stálo. Všem Vašim pracovníkům přeji pevné nervy a ať s přehledem zvládnou to objednávkové šílenství.

  • Jako majiteli této společnosti mi není lhostejné Vaše rozhořčení a těžko hledám slova pro omluvu!

    Ale přihlížet tomu nemůžu a alespoň pro vysvětlení.

    28.12.08 jsme spustili výprodej bruslí a zimního zboží o 50% s dobrým úmyslem. Do té doby jsme vykrývali všechny objednávky do 5 prac. dní včetně tel. kontaktu a meilů. Bohužel poté se spustila lavina objednávek, která se nedala zastavit. Tisíce meilů a telefonů denně! Celý počítačový systém vč. účetního začal kolabovat, protože nebyl připraven na takové přetížení. Byli jsme nuceni vrátit ceny na původní, aby se to zastavilo. Následně jsme dali upozornění na shop o prodlevě a postupně jsme volali a psali!! Bohužel jsme nebyli schopni upozornit všechny a děláme to doposud. Nikdo z Vás nepřijde ani o korunu a pro ty, kteří čekali zbytečně a zboží nedostali z důvodu vyprodání se budeme snažit odškodnit!! Je mi jen líto, že tady čtu jen samé stížnosti i přes to, že jsme za 18 dní vč. víkendů dokázali odeslat 6000 objednávek a to i se zastavením plynového topení na SK pobočce. Omlouvám se všem a věřte mi, že nebylo a není našim úmyslem Vás poškodit!!! Děkuji všem za pochopení. Roman Košťál

  • Nevycházím z úžasu. Jak může tento obchod vůbec ještě existovat??? A co vedení? To je jim jedno, že je 99,9% zákazníků z tohoto obchodu znechucených? To, že podle některých nestíhají, je jedna věc, ale co ta neexistující čísla? Žádná komunikace? A pokud vím, že nestíhám, pošlu alespoň omluvný e-mail a přijmu další pracovníky. A ne, že napíšu dodací lhůtu 2-5 dní a tim to pro mě končí. Já už třeba čekám na objednané zboží 14 dní, přičemž je na skladě a už pátý den se kompletuje. Opravdu neskutečné!!! V dnešní konkurenci...A ještě si dovolí rozesílat dotazníky. Na to čas mají, ale na e-mail ohledně stavu objednávky odpovědět nemůžou.

  • K čemu diskuze a recenze a názory na spokojenost, když, jak vidím, je to Vaší firmě jedno. Dočítám se, že slibované dodací lhůty jsou jen vybájené a na spokojenosti zákazníka vedení firmy zřejmě nehledí. Jinak si totiž po přečtení názorů zákazníků musí navzájem rvát vlasy.

  • Mají super kvalitní zboží a servis mi přijeli udělat až domů!! Velmi příjemné jednání. Nemám žádnou špatnou zkušenost. Teď dokonce slevy až 50% a nedivím se že nestíhají. Koupím si od inSPORTline běžecký pás protože jsem od kamarádky dostala dobré reference

  • I můj komentář si firma za rámeček určitě nedá. Jen by mě zajímalo, jestli se tu najde někdo, kdo byl s touto firmou spokojený, když se tu ohánějí procentama spokojenosti. Marně jsem hledala pozitivní příspěvek. Zboží mám také objednané již deset dní a zatím nic :-(. Naštěstí mi to ma přivézt přepr. firma, takže jsem jim zatim nic nezaplatila. A dovolat se k nim opravdu nedá,zkoušela jsem to tři dny a pak to vzdala.
    I mě by zajímalo, kdy a jestli vůbec dorazí má objednávka č 28643 ???????????

  • Mám také velmi nepříjemný komentář. Objednávku jsem učinila 4. 12. 2008. Zaplatila jsem převodem, ale zboží dorazilo před Vánoci na dobírku! Nemohla jsem se nikomu dovolat a zboží jsem nepřevzala. Znovu zboží dorazilo po Vánocích a bylo nekompletní. Žádala jsem vrácení přeplatku. Poprvé jsem dostala odpověď, že přeplatek vrátí, ale neučinili tak, na další emaily zatím nereagovali.
    Velmi mě to mrzí, měla jsem pocit, že nakupuji bezpečně - zvlášť když se ohání pečetí zákazníků!!!

  • Dobry den.Zbozi sem si objednal 5.1.2009.zaplatil sem ho kartou.Dodaci lhuta byla 2-5 dnu.Psal sem nekolik emailu ale dodnes sem neobdrzel zadnou odpoved.Telefony nikdo nezveda. Tohle je velmi neseriozni jednani.Kdyby ste alespon napsali hromadny email ze nestihate.Myslim si ze ste touhle situaci prisli o docela solidni povest.

  • Dobrý den,
    Moje objednávka č.26203 ještě nedorazila. Zboží jsem objednávala 4.1.09. Dnes je již 15.1.!!!!Mužete mne laskavě informovat o stavu objednávky nebo mi zboží urychleně zaslat? S tímto přístupem jsem se ještě u žádného internetového obchodu nesetkala!!!
    Děkuji Čiháková

  • Před 10 dny jsem u vaší firmy objednal zbozi pod obj. č 13833 chtěl bych se dotázat kdy dorazí .nemohl jsem ani vyplnit váš dotazník kompletně jelikoš jsem zboží ještě neobdržel s pozdravem Šusta diky za odpověď