-
Dobrý den, já sem s poskytnutou službou spokojen, zboží bylo doručeno do 2 dnů a sám mě kontaktoval servisní technik na smontování a nastavení zboží. Takže za mne PLUS
-
Jana: nikdo podobné zkušenosti nemá?
-
S nákupem jsem spokojena.Zboží bylo doručeno do 7 dnu
a objednávka taky bez nějakých problému.Takže zatím
dobrá zkušenost -
Jste nespokojení? Nepodařilo se vám dovolat na žádné číslo? Neodpovídají na emaily? To vše znám. Nakonec jsem to řešila přes vedení firmy a reklamace byla do týdne vyřízená. Ale běžnou cestou bych se nedočkala. Velké mínus této firmy!
-
Chtěla jsem se zeptat jestli někdo ví jak je to s :
"Servis u zákazníka
Máme 36 servisním míst po celé ČR. Naši profesionální servisní technici jsou připraveni Vám pomoci buď přímo po telefonu (556 770 190), nebo si s nimi rovnou domluvíte servisní zásah u Vás. Nemusíte zboží pracně rozebírat, balit a posílat k nám. S námi už žádné zbytečné prostoje!"
Jestli je v reklamční době zdarma u zákazníka?? Jsem z toho zmatená a insportline tvrdí, že ano a servis, že ne... tak nevím,
přijde mi to neurčité, a že se snaží nalákaz zákazníky na služby, které nejsou tak jak se zdají.
-
Koupila jsem rotoped v listopadu , ne zrovna levný, i když ve slevě a nyní ho reklamuji. Teda týden se snažím o komunikaci a odezva žádná. Dovolat se nejde, neustále obsazeno a na 3 meily vůbec nereagují. Takto jsem si to nepředstavovala. V tv masivní reklama a po objednání je zákazník už nezajímá.
-
kokam ze to není obchod ale spiš jen čekárna
-
Dobrý den.Dne 6.12.2009 jsem si u vás objednala stepper a dosud mi nedošel. Kde se stala chyba?Předem děkuji za odpověď Hejcmanová
-
Sohlasím, je to bordel.Na zboží čekám již skoro měsíc.Nejprve neměli skladem 5kg placky a když jim dorazily, tak zvládli prodat činky které byly součástí obědnávky!
Za celou dobu jediná informace či snaha situaci řešit.To jsem doposud nezažil a je to opravdu bordel.Nedoporučuji cokoli objednávat!
Prodávají v podstatě zboží, které ani nemají:o(
-
Neuvěřitelný bordel , objednané chrániče poslali v jiné než objednané velikosti, při uznané reklamaci jiného zboží marně čekám na uhrazení poštovného, které deklarují ve svých obchodních podmínkách. po těchto zkušenostech nikomu tento obchod už nedoporučím, naopak před ním VARUJI !!!
-
Poprvé jsem čekal na zboží 9 dní a poté jsem měl na telefonu nepřijatý hovor od dopravce. Když jsem volal zpět, bylo mi oznámeno, že se mi dopravce ozve do 5 minut. Po dalším týdnu čekání už jsem se rozhodl, že jim nebudu brát telefony a půjdu si zboží objednat jinde.
Včera jsem zkusil opět obědnat nějaké zboží. Po potvrzení objednávky a informaci, že mi bude zboží doručeno do dvou dnů se mi dnes ozvali, že zboží není a dlouho nebude na skladě.
Mají tam prostě neuvěřitelný BORDEL, ať u dopravce nebo u sebe. S nákupy v tomto obchodě jsem po svých zkušenostech už definitivně skončil. -
Z Insportline mně přišlo staré, opotřebované a špinavé zboží jiné značky než jakou jsem objednal. Dodnes s nimi řeším reklamaci. Mají tam nepředstavitelný bordel, kdy jeden neví, co dělá druhý. Účtárna neví, co dělají ve skladu, na reklamacích nevědí, co mají ve skladu..... Přes internet kupuji často a už poměrně dlouho, ale něco takovýho jsem ještě neviděl.
-
Koupila jsem v květnu ELIPTIKAL HUSTON a nejsem s ním na 100% spokojená. Už provádím třetí reklamaci. Nejraději bych ho vrátila.
-
Ač nabízí bezva ceny a širokou škálu sortimentu,nemám dobrou zkušenost,po 3.týdnech co mi zboží nedorazilo a nadále mi bylo řečeno,že ještě nedorazí jsem obj.stornovala ač jsem ji měla zaplacenou.
Chtěla bych vás ostatní varovat,je to měsíc od stornování obj. a ještě mi nevrátili peníze zpět na účet.Začínám se bát,že budu čekat ještě hodně dlouho!!!!!!Neplaťte objednávky předem!!!!Je to chyba.Já kvůli své hlouposti nyní nemám ani na .... -
Taky čekám už dost dlouho na trampolínu a to ji mám zaplacenou.Už začínám mít pocit,že si ze mě dělají legraci.Ke všemu až jsem si ji objednala a zaplatila,pošlou mi email,kde je větší trampolína v akci za super peníz.Výsměch nebo nás chtějí naštvát?Příště budu už chytřejší a objednám si zboží jinde než na ně měsíc čekat.
-
VoP: Zboží mi přišlo a obě karimatky poškozený, ale už nemám nervy na to, abych je ještě posílala zpět a čekala na vyřízení reklamace.:-((, možná bych se ani nedočkala vyřízení reklamace. Taky mě zklamali, už si tam nikdy nic neobjednám.
-
Jak vidím, tak co se týče dodání zboží nejsem vyjímka. Protože se nejedná o nic, co bych nutně potřeboval, tak snad ještě chvíli vydržím čekat. Ale tím končí mé nákupy v tomto obchodu. Dodací lhůtou je zatím nejhorší z těch, na které jsem narazil. Zaplatit peníze předem, tak už se skoro začínám bát, že jsem se stal obětí podvodu. Je to škoda.
-
Tak samozřejmě zboží ještě nedorazilo, jsem zvědavá, kdy přijde, ale volat tam už nebudu :-((
-
Jo, málem bych zapomněla, volala jsem tam v pátek a paní mi řekla, že další dne mi zboží přijde, tak si udělejte obrázek sami. A jak říkám, je to má druhá zkušenost.
-
Tak teda musím říct, že jsem si řekla ještě jednou to zkusím, ale byla to chyba. Loni jsem dostala zboží až po delší době, nefungovaly telefony, jen majitele. Pak mi jako omluva přišel slevový kupón, využila jsme ho s tím, že zjednali nápravu a ejhle.Objednávka byla přijata 28.6.09, kompletace byla provedena 30.6.09 v 9:54 a dnes je 8.7. a pošťák mi řekl, že nic nedorazilo. Tak tam volám, 6x jim "vypadlo" spojení a ještě se tomu operátorky hihňaly(fakt je to asi sranda), místo tedy , aby zavolaly zpět, nic se nedělo. Tak volám na pevnou a paní mi řekla, že teprve teď přišlo zboží z Rakouska. Na můj dotaz, proč tam je teda kompletace? se zarazila a pak řekla, že to spletla jiná paní, že tam mělo být čekání na zboží. Takže asi tak, v životě si tam už nic neobjednám, nikdy tenhle obchod nedoporučím a pokud něco chcete, obrňte se trpělivostí.....Jsem zvyklá si objednávat často přes net, ale tohle je vážně síla a s takovým jednáním jsem se ještě nesetkala a pokud si zboží objednám jinde než v inSPORTlinu.cz, tak věřím, že ani nesetkám.