-
dnes jsem navštívil vaší prodejnu ve Vítkově, chtěl jsem si koupit elektrickou koloběžku W-TEC Tenmark ll 500 W , prodavač mi sdělil, že mi jí nemůže prodat i když podle internetu jí máte na skladě, jsou prý prodejna a né sklad, že jí musím objednat po internetu a že mi bude nachystaná k odběru do týdne ( ne netu máte do 2 dnů), tak jsem odjel s penězi a bez koloběžky, ještě mi sdělil, že nemůže mi poradit, že koloběžky nezná, že jezdí jen na kole, škoda, mysle jsem, že vezmu krabici a pojedu s ní domů, ptal jse mne i jestli jí umím složit odpověděl jsem, že ano ( jsem auto mechanik)
-
Dnes jsem navštívil vaší prodejnu ve Vítkově, chtěl jsem si koupit elektrickou koloběžku W-TEC Tenmark ll 500 W , prodavač mi sdělil, že mi jí nemůže prodat i když podle internetu jí máte na skladě, jsou prý prodejna a né sklad, že jí musím objednat po internetu a že mi bude nachystaná k odběru do týdne ( ne netu máte do 2 dnů), tak jsem odjel s penězi a bez koloběžky, ještě mi sdělil, že nemůže mi poradit, že koloběžky nezná, že jezdí jen na kole, škoda, myslel jsem, že vezmu krabici a pojedu s ní domů, ptal jse mne i jestli jí umím složit odpověděl jsem, že ano ( jsem auto mechanik)
-
Nějak nechápu, proč odesílají zboží po jednom. Vše dostupné a chodí jeden balík za druhým s jednou nebo dvěma věcmi. Na tohle opravdu nemám čas. Denně čekat x hodin na ppl, takže vše odmítám. Tady už nakupovat nebudu.
-
Doprava zboží trvá dlouho i když je obchod velmi blízko dodání...
-
minutamiNOVÉ
Zakoupil jsem posilovací věž za 7 tisíc,cvičí se na věži 3x týdně se 42 kg max.Insportline píše ,že věž má max.zatížení 65 kg.3 krát prasklo lanko v záruce.Navíc tyto věže mají špatnou konstrukci a technicky cviky se řádně nedají,zkrácený rozsah pohybu,např.peck deck.VŠE ŠIZENÉ! Problémy s reklamací,výmluvy,neochota a arogance něco řešit.Zakoupil jsem věž Ketler u jiného renomovaného prodejce, super stroj,kladky s ložisky ,silná lana plus zavaží k tomu,cihle,faktická nosnost 70 kg 3 ROKY ZÁRUKA NA VŠECHNO!!! Prostě kvalita, paráda.Jen věž byla dražší.Od insportline nic nedoporučuji, jsou to šmejdy a zadarmo drahé.Apropo,POKUD NĚKOMU PRASKNE LANO,NEKUPUJTE NOVÉ ,ÚČTUJÍ SI 500 KČ A PODPORUJETE ŠMEJDY, KTEŘÍ BOHATNOU NA LANKU ZA 50 KČ.DOPORUČUJI,KOUPIT SI 7MM HOROLEZECKOU STATICKOU ŠŇÚRU,CENA 150 KČ ZA 4 METRY. ŠŇÚRA VYDRŽÍ 2 KRÁT DÉLE A MNOHEM LÉPE TO JEZDÍ!!!
- ŠMEJDY VÝROBKY
- KLADKY UMĚLÁ HMOTA BEZ LOŽISEK
- SLABÁ LANA
- TECHNICKY ŠPATNĚ PROVEDENÉ,ŠPATNÝ
ROZSAH POHYBU PŘI CVIČENÍ
- AROGANTNÍ KOMUNIKACE,NEOCHOTA.
+JEDINÉ PLUS ,ŽE VĚŽ POSLALI DO
TERMÍNU JAK BYLO UVEDENO -
Zakoupil jsem si elliptical v hodnotě 24990,- po dvou použitích přestal fungovat.
Reklamoval jsem a čekal měsíc, než došel technik domů. Technik při opravě nahodil jen řemen a odešel že stroj funguje a je v pořádku.
Druhý den ráno jsem chtěl stroj použit a zase stejná zavadá.
Tuhle firmu nemůžu doporučit, a to z důvodu, jak se stavějí k problémům zákazníka dle mého mají velice špatný přistup.
Radši příště zvolím jinou značku než podstoupit tohle. -
Nakoupil jsem,doručení trvalo 4 dny,doručili jen cca 60% zboží(z jednoho produktu,nebyly spojovací šrouby a plasty atd.),komunikace na bodu mrazu a celkem dost arogantní,proč Vám pošlou jen část objednaného produktu z nich nedostanete a vůbec nějaký kontakt na někoho je tragedií sehnat..Asi už nikdy více u insportline.cz.....škoda že jsem u objednávky nezaškrtnul hodnotit rovnou...to bych si jistě nebral filtr na ústa.
-
inSPORTline.cz
Bidláky 837/20, 63900 Brno, Štýřice
Velmi ochotní a příjemní lidé, kteří zde pracují.
S pozdravem
Václav Mátl -
Dobrý den insportline.cz určitě doporučuji,ale komunikace je jak tady lidi píšou docela špatná, objednal jsem dámské kolo a po potvrzení emailu, jsem si myslel že už to je vyřízené,ale nebylo,za dva se teprve někdo ozval, že kolo zatím neposílají,ale další výrobky co jsem si spolu objednal ano,a tak jsem volal na několik čísel a pokaždé skoro ta samá odpověď že " já pouze vyrizuji dobírku,to si musíte zavolat jinam" a podobně, nakonec mi přišly ostatní objednávky za 3 dny a kolo s nima,a na místě mi pán z PPL oznámil že to nejde platit kartou,ale pouze hotově a že mi to psali mejlem, ano mejl přišel druhý den po zaplacení,a ještě jsem chtěl uplatnit slevový kupón na objednávce je,ale někdo se spletl a posunul čárku a udělal z toho 1 korunu... takže super a kupón zpětně nejde uplatnit, takže dvakrát super
-
Zakoupila sem si běžecký pás Lavister. Pás došel a po složení se na displeji ohlásila chyba E03. Jelikož pás má dosti kilo tak sem poruchu náhlasila na jejich lince. Ted čekám až někdo dorazí a pás opraví, kdyby to byla menší zásilka tak posílám okamžitě zpět! Tak snad někdy budu běhat.
-
Obchod nedoporucuji. Zakaznik je vubec nezajima, na chatu vam vubec neporadi a nepomohou. Pokud spolehate na nejaky predem urceny termin dodani napr. jejich dodame pozitri pak ano ale plus dva dny. Jiz podruhe jsem musel objednavku stornovat, je to skoda nabidku maji dobrou, ale komunikaci se zakaznikem nulovou. Za me vyhnout se obloukem a zkusit jiny e-shop.
-
Doufám, že mohu pomoci při koupi. Kupoval jsem vnučce k narozeninám dětské kolo HELLO KITTY Cutie 16" 2012 po telefonu ve Vítkově. Paní byla velice ochotná a příjemná. Hodnotil bych tuto paní výborně. Kolo přišlo jak bylo dohodnuto a já jsem zaplatil. Byl jsem velice spokojen, že mám krásný dárek pro vnučku k narozeninám 7.6.2017. Při rozbalení jsem zůstal v šoku. Bílé kola špinavé a brzdy ošoupané. Ihned jsem volal do Vítkova a tam mě sdělili, aby zavolal druhý den, Samozřejmě jsem vše vyfotil. Druhý den jsem volal do Vítkova a řekl jsem problém, který nastal. Paní byla velice příjemná ,velice slušná a ochotná. Řekl jsem ji problém a snažila se mi nějak vyhovět. Potom telefon předala jiné paní arogantní a v kostce sem napíši její jednání. Co by jste chtěl při obchodu po internetu. Já jsem ji řekl, že kolo je opotřebované a ona mi ještě řekla, že s tím musím počítat .Dnes je 27.7.2017 a já ještě nemám vyřízenou reklamaci. Závěrem peníze chceme, ale zboží nic moc. Myslím si , že taková velká firma - nevím. Zeman Pavel
-
Velký výběr sportovních potřeb, přiměřené ceny, rychlé dodání a možnost využití cashbacku, takže za mě 5 hvězdiček :) Konkrétně využívám tento: https://www.ziskejte.cz/cashback-sleva/vsichni-partneri/obchody/insportline.cz?doporucuje=katia :)
-
Tak jsem si dovolil ohodnotit obchod záporně, a proto ze mě ještě udělali vola. Samozřejmě tam už není možnost reagovat na jejich odpověď. Což ukazuje na jejich aroganci.
Zboží jsem objednal 24.5. (malá pumpa na kolo a 2 lepicí sady - vše měli skladem v Praze) chtěl jsem to přivézt k vyzvednutí na jejich pobočku do Brna. 26.5. jsem volal do Brna, jestli to přišlo. Nikdo mi celé dopoledne telefon nevzal. Poté jsem si psal s online asistentkou, která nebyla ochotna reagovat, jen psala dokola, že jestli nepřišel mail, tak to nemají. Až jsem měl pocit, že si píšu s automatem a ne člověkem. Nakonec mi přišla SMS, že mám zboží k vyzvednutí na pobočce v Brně. SMS přišla 26.5. v 18:57 !!! Takže podle mě to prostě za 3 minuty zvládnout nešlo, proto jsem si dovolil je zkritizovat za dlouhou dobu dodání. Nakonec ke kritice jen napsali, že jsem to objednal 24.5 a 26.5. to bylo k vyzvednutí. A že se omlouvají, že mi to nedodali hned ten den, kdy jsem to objednal - další projev jejich arogance a možná i stupidity.
Takže za mě: ceny jsou dobré, ale ten přístup k zákazníkovi. A jak jsem četl tady v recenzích, tak určitě to není ojedinělý případ. -
Pozor před koupí!!! Musím vás všechny upozornit, že pokud zakoupíte trenažér pod 10.000Kč a během záruky se vám objeví jakákoliv závada, máte více méně 2 možnosti:
1. Kompletně celý stroj rozmontovat a každý díl velmi dobře zabalit (víme, jak expediční firmy se uctivě chovají k balíčkům). Poté přijede firma, celý stroj ji přinést "pod nos", čistá váha stroje přesahuje 33kg + balení... Poté ze zákona čekáte 30 dní a firma přijede, položí vše na chodník a čeká na vás rozbalování a opětovné seskládání a doufat, že se vše opravilo !!!! Rozmontování cca 2 hodiny + balení + 0,5 hodiny, to samé při skládání a těchto 5 hodin a více vám nikdo nezaplatí!!!
2. Opravit si to sám i v záruce - snad se nic nezničí, pak záruka není!!!
Takže bacha na před koupí a určitě položte dotaz na opravu!!! -
Zaplatil jsem online za rotoped.Po telefonu mi oznámily,že není skladem. Dohodli jsme se na vrácení peněz. 30.2.jsem mailem odeslal č.účtu, na který chci peníze zaslat. 9.2 telefonicky urguji. Paní na telefonu přislíbila nápravu.16.2.píši mail. Žádná reakce. Peníze stále na účtu NEMÁM. Tak pozor na platbu předem.
-
:) :) zboží dětské kolo přijde poškozené - lak odřený až na rám, sedlo evidentně používané, zřejmě kole někde z prodejny.
Co expediční kontrola ??? _!!!.
Takže šup ho do krabice a možná to projde.
Zřejmě spoléhají na to, že na to Češi kašlou a nechají si to líbit.
Michal Orliv
-
Slevové kódy pro Insportline najdete na https://www.tosevyplati.cz/slevove-kody-kupony/insportlinecz. Tak tam před nákupem mrkněte a ušetřete.
-
Voláte na prodejnu, položíte otázku zda mají otevřeno a do kolika? Paní na telefonu evidentně podrážděná na co se ji ptám. Odpoví bohužel otevřeno máme. Položím tedy otázku znovu a opět dostanu odpověď bohužel otevřeno je. Poděkuji a cestu do obchodu ani nevážím.
-
Chtěla bych se s vámi také podělit o zkušenosti s firmou Insportline. V pondělí jsem si objenala eliptický trenažér. Trochu jsem váhala zda ho koupit nebo ne ale po diskuzi na chatu firmy Insporline a doporučení ať s koupí neotálím neboť lepší cena už do vánoc nebude jsem stroj zakoupila. Když jsem se ve čtvrtek náhodně podívala na stránky firmy zjistila jsem že cena stroje klesla o 3000-, Kč. No není nad radu specialisty. Tak jsem došla k závěru že když něco nevím jistě tak bude lepší zavřít pusu"chat" a raději mlčet. Šárka