Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    No Tracking, no delivery notification but asking to rate my purchase ...

    Reakce obchodu IN-LINE BRUSLE cz

    Hello, we are sorry. Your order is delayed a few days by our mistake. Asking to rate your order is sending automatically by Heureka. Your goods is on stock and we will send it today so you should receive a tracking of the package.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velmi dlouhá doba dodání

    Objednala jsem zboží skladem, ale dorazilo až cca za dva týdny. Z eshopu jsem nedostala žádnou informaci o důvodu zpoždění, přestože takováto dodací lhůta dnes opravdu není standardem. Příště nakoupím raději jinde.

    Reakce obchodu IN-LINE BRUSLE cz

    Dobry den,

    dekujeme za zpravu. U zbozi, ktere jste objednala, byla uvedena delsi dodaci doba preskladneni ze skladu k nabaleni. Bohuzel i kdyz je dodaci doba takto jasne uvedena, zakaznici to casto neprectou a automaticky predpokladaji, ze mame vse v obchode rovnou k nabaleni.
    Staci tak pred objednanim docist podrobnosti o dodaci dobe a nedojde pak k nemilemu prekvapeni.
    Zbozi skladem z obchodu, kde je nabalovano pro zakazniky, pak odchazi maximalne do dvou dnu.
    Zbozi ze skladu mimo nas obchod ma pak ruzne dodaci doby u zbozi uvedene.

    www.inline-brusle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Inzerují věci, které nemají na skladě a nejsou je pak schopny dodat.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Důvodem objednávka v tomto obchodě bylo to, že zboží je skladem, tudíž expedice další pracovní den. 15.10. - objednávka + zaplacení, 19.10. - informace, že zboží objednali přímo u výrobce a 22.10. - dotaz, jak jsem byl spokojený s nákupem v tomto obchodě, nicméně brusle stále nemám.

    Dceři jsem slíbil, že již půjdeme bruslit, místo toho čeká doma na brusle, jelikož obchod prodává něco, co nemá.

    Reakce obchodu IN-LINE BRUSLE cz

    Dobrý den Pane Holinka,

    u zboží je vždy uvedeno, zda je skladem u výrobce nebo u nás. S tím jste ho také objednal. Zároveň je u dodací doby rozepsáno, jak dlouho takové zboží dodáváme. Tedy jsou u zboží všechny reálné informace, z kterých bylo jasné, jak dlouho k Vám zboží půjde. Nikde zároveň neuvádíme, že zboží, co máme skladem na prodejně, dokážeme odeslat další den (to jste asi vyčetl u jiného obchodu). Stačí tedy sledovat základní informace, které jsou u zboží uvedeny, abyste věděl, kdy Vám zboží dorazí.

    S pozdravem Vojta Bartoněk

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V eshopu maji zbozi, ktere ve skutecnosti nemaji. ☹️

    Reakce obchodu IN-LINE BRUSLE cz

    Dobry den,

    eshop ma vypsanou realnou skladovou dostupnost obchodu i externiho skladu. Zbozi s dodaci dobou uvedenou NA DOTAZ objednavame od dodavatelu, kde neni bohuzel online sklad a tam je potreba pocitatm, ze zbozi nemusi dorazit.
    Vsechny tyto informace jsou u kazdeho zbozi uvedeny. Je jen potreba si je nacist pred objednanim.

    S pozdravem Vojta Bartoněk

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dorazil mi Jiny špalek
    • Podle značky bruslí bylo objednáno a dorazil jiný špalek

    Reakce obchodu IN-LINE BRUSLE cz

    Dobry den,

    nevidim u nas zadnou reklamaci dodani jineho spalku na brusle.
    Spalek vsak nelze objednat jen podle znacky brusli, tam to pak opravdu nemusi sendout. SPalek na brusle se objednava casto na konkretni model brusli.
    Prislo Vam tedy neco jineho nez jste objednal nebo byl objednan jiny spalek a tedy chybne vybran? Obe varianty samozrejme muzeme vyresit.

    S pozdravem Vojta Bartonek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží jsem si vyzvedl na prodejně, bylo mi předáno ve velice opotřebované obalu a silně zaprášené... Prodejcem mi bylo vysvětleno, že za to nemůžou, že jim takto přišlo ze skladu. Já osobně bych se styděl předávat nové zboží v takovém stavu. Prodejce to netrápilo...

    Reakce obchodu IN-LINE BRUSLE cz

    Dobry den,

    objednal jste si u nas 3 sezony stary model helmy ve vyprodeji za cca 1200,- Kc, ktery tedy lezel minimanlne 2 sezony ve skladu dodavatele. Ze skladu byl produkt od prachu, coz jsme si pri dodani na prodejnu nevsimli. Chodi nam na prodejnu za den pomerne velke mnozstvi zbozi.
    Helmu jste si u nas sam prohlizel, kontroloval a nasledne ji zakoupil. Ze je od prachu jste si sam vsiml. Pokud vim, nikdo Vam produkt nenutil. Bohuzel ho nebylo za jaky vymenit. Tyto levne helmy nemame bezne na obchode skladem.
    Nasledne jste nam helmu prisel za 5 minut vratit a bez problemu jsme Vam za ni vratitli penize.
    Prijde mi naopak, ze jsme postupovali naprosto korektne a vstricne k Vam.
    Co nas trapilo a netrapilo myslim naprosto nemuzete vedet a je tak zcela zbytecne to zde hodnotit.

    S pozdravem Vojta Bartonek
    majitel

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Čekám a nic. Kluk si dneska rozrazil koleno, takž už mi to je k ničemu.

    Reakce obchodu IN-LINE BRUSLE cz

    Dobry den,

    bohuzel netusim z nickname o jakou objednavku se jedna.
    Pokud byla objednavka zpozdena nad ramec dodaci doby uvedene primo u zbozi, mel(a) byste dostat tuto informaci emailem i pres SMS zpravu automaticky z naseho systemu.
    Pokud je objednavka v ramci dodaci doby uvedene u zbozi, pak ji standardne vyrizujeme.

    S pozdravem Vojta Bartonek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží jsem objednala a zaplatila , poté vyčkávala cca 6 prac . dní , na mail nikdo nereagoval , po tel. hovoru jsem se dozvěděla o mailu , který mi nepřišel. V něm ni údajně sdělovali , že nemají barvu , která byla u zboží uvedena. Dohodli jse se tedy na náhradní barvě batohu , na který dosud čekám , zato ale s žádostí o hodnocení si internetový obchod pospíšil.

    Reakce obchodu IN-LINE BRUSLE cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nákup neproběhl podle Vašich představ, ale dovolte nám se k tomu alespoň stručně vyjádřit.

    Objednávku jste provedla 14.9. Na prodejně jsme měli skladem poslední kus a bohužel se nám na něj v jednu chvíli sešly dvě objednávky. Bohužel Vaše objednávka přišla o chvíli později. 15.9. jsem Vám posílal e-mail s infem a alternativní nabídkou. Zkuste se prosím ještě jednou podívat, zda Vám mail nespadl do spamu nebo nevyžádané pošty. S tím bohužel nejsme schopni nic udělat. 23.9. jste nám psala e-mail, jak to vypadá s Vaší objednávkou. Po tel. hovoru jsme se dohodli, že Vám batoh odešleme následující den v modré barvě. 24.9. se tak skutečně stalo a dnes, tedy v den, kdy jste tuto recenzi napsala, Vám batoh dorazil na Vámi vybraný parcel shop.

    Z naší strany tedy vše proběhlo nejrychleji, jak jen to šlo a není pravda, že jsme s Vámi nekomunikovali. Žádost o hodnocení obchodu jsme Vám neposlali mi, nýbrž Heureka. Jednoznačně máte pravdu, že je zvláštní dostat tento dotazník ve chvíli, kdy k Vám zboží ještě nedorazilo, ale dotazník chodí automaticky po nějaké době od objednávky. Bohužel to nejsme schopni ovlivnit.

    Doufáme, že se k Vám batoh v pořádku dostal a jste s ním spokojená.
    Děkujeme za zpětnou vazbu a přejeme příjemný den:)

    S pozdravem
    Matyáš Verner

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Bohužel nemůžu doporučit ani hodnotit dodávku zboží. Vybral jsem obchod vzhledem umístění v docházkové vzdálenosti v práci, ale zboží označené skladem se ukázalo po několika dnech že skladem není a bude trvat 10-14 dní jeho naskladnění. Obchod se omluvil a navrhl jiné zboží nebo storno, musel jsem volit storno, zboží jsem měl vybráno a potřeboval jsem jej dříve.

    Bohužel je zde možné hodnotit doporučujete / nedoporučujete a nic mezi, za mě, nemohu doporučit, protože není co. Chyba se stane a to beru. Snad těch chyb bude minimum a takovéto "negativní hodnocení" bude výjimka.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zpoždění v dodávce zboží....mělo přijít nejpozději 15.9.....dnes je 17.9. a stále čekám
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Vrátili mi obratem peníze a nedělali problém se zrušením objednávky kvůli termínu.

    Na e-shopu měli uvedeno že zboží je skladem, proto jsem si krosnu na dítě objednal zde. Jeli jsme na dovolenou a chtěli jsme mít krosnu s sebou. Objednal jsem ve středu a rovnou zaplatil on-line s tím že do poznámky jsem uvedl že to potřebuji v pondělí u sebe. Pro zichr jsem ještě napsal mail že pokud by krosna nebyla tak ať daji vědět... v pátek jsem se tam dovolal až po 12:00 nemají dřív oteviracku a pan mi sdělil že mi zrovna píše mail že krosnu asi koupil někdo predemnou ze už ji nemají...... takže jsem v pátek odpo hned sháněl jinde a koupil jinde kde mi ji obratem poslali. Takže pokud na zboží nespěcháte tak asi dobrý...

    Reakce obchodu IN-LINE BRUSLE cz

    Dobry den,

    o krosny na děti je poslední dva měsíce veliký zájem a bohužel jsme doprodali defakto všechny skladové modely a zároveň došly i ve skladu výrobce pro ČR. Jakmile jsme se to dozvěděli, psali jsme Vám zprávu.
    Standardně doskladňujeme zboží i ze skladu dodavatele do 1-2 dnů. Zde se bohužel neočekávaně sešlo doprodání objednaného zboží jak u nás na kamenné prodejně tak ve skladu výrobce pro ČR.

    Omluvám se Vám za komplikace.
    Pokud byste v budoucnu potřeboval na krosnu nějaké doplňky nebo jiný sortiment z našeho obchodu www.virussport.cz, tak se nám připomeňte a rádi Vám jako omluvu nastavíme nějakou nadstandardní slevu.

    Mějte se fajne.
    S pozdravem Vojta Bartoněk

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Sorry I do not speak cz but I received the goods from you and very happy glad to work with you.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tovar maju na eshope skladom, po par dnoch namiesto tovaru pride email ze ho nemaju...

    Reakce obchodu IN-LINE BRUSLE cz

    Dobry den,

    toto se muze stat, pokud se behem nekolika hodin objedna stejny produkt, ktery je posledni skladem. Sklad je aktualizovan nekolikrat za den. Bezne se pak snazime takove zbozi doobjednat od vyrobce ci dodavatele pro CR a pak se muze stat, ze se informaci o nedostupnosti dozvime nasledujici den. Informaci pak predavame obratem Vam.

    Za neodadani zbozi se Vam omlouvam. Bohuzel ho neni na svete nekonecne a nekdy proste dojde.

    S pozdravem Vojta Bartonek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Slibují, dlouhá doba doručení

    Reakce obchodu IN-LINE BRUSLE cz

    Dobrý den,

    nepoznám o jakou objednávku se jedná. Pokud jsme Vám volali, že pro Vás například objednáváme zboží z Německa a je na něj delší čekací doba, tak s tím není moc co udělat, pokud jste tedy s vyčkáním na zboží souhlasil. Většinou se jedná o zboží, které se do ČR téměr nevozí a není kde jinde sehnat.
    Jinak dodáváme zboží do cca 3 dnů.
    Každopádně byste měl být o případné delší dodací době informován a je na Vás, zda na zboží chcete vyčkat nebo ne.

    S pozdravem Vojta Bartoněk
    www.inline-brusle. cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží bohužel nedorazilo ani po 10 dnech :-(

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží skladem online, rezervováno online, obchod prodal někomu jinému... Profi to to není.

    Reakce obchodu IN-LINE BRUSLE cz

    Dobrý den,

    pokud jste objednal zboží, kde je skladem poslední kus a přijde nám během krátkého času více objednávek, pak je zboží přiřazeno na první objednávku dle času, kdy objednávka dorazila. Pokud máte jiné řešení, více profi, sem s ním. Rádi na něj mrknem a třeba se přiučíme. Bohužel nás jiné nenapadlo..

    S pozdravem Vojta Bartoněk

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Brusle jsem objednal ve velikosti 43-49 a přišla mi varianta velikosti 36-42,5. Naštěstí se dají docela pěkně nastavit takže mi sedí a toto asi řešit nebudu, ale hole, které jsem objednal nedorazili vůbec. Na prodejnu jsem se nedovolal a na email zatím nikdo nereaguje ...

    Reakce obchodu IN-LINE BRUSLE cz

    Dobrý den,

    hole a koleckove brusle chodi ve dvou balicich zvlast. Nevim, jak bysme zabalili brusle a 170cm hole do jednoho baliku... Dokazete si to predstavit?
    Pokud nestihame zvednout telefon, staci napsat email a vzdy na nej odpovime. Pokud jsme neodpovedeli do hodiny ani za pul dne, stane se tak vecer. Nekdy to proste nelze drive stihat, kdyz pobihame po prodejne od rana do vecera...
    Pokud mate dodane chybne zbozi, napiste nam to, urcite to vyresime.

    S pozdravem Vojta Bartonek

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Předem zaplacené zboží bylo doručeno až po mé urgenci těsně před vánoci, jinak by nebylo vůbec odesláno...

    Reakce obchodu IN-LINE BRUSLE cz

    Dobry den,

    zbozi by Vam doslo s urgenci i bez. Urgence nijak neovlivni rychlost dopravce ani skladniky dodavatele.
    O dodaci dobe jste by navic informovan a s dodanim v tento termin jste souhlasil. Nevim tak, kde je problem.

    S pozdravem Vojta Bartonek
    www.inline-brusle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po 3 dnech čekání mi obchod oznámil, že cena, kterou měli na svých stránkách, je chybná a zboží mi nabídli o cca 50% dráž. Tak jsem nakonec objednávku stornoval.

    Reakce obchodu IN-LINE BRUSLE cz

    Dobry den,
    v e-shopu jsme meli bohuzel naimportovane nevyrobene zbozi (florbalovou hul) ze skladu vyrobce Tempish, coz jsem Vam po telefonu take vysvetlil. Nabidl jsem Vam obratem jine zbozi za velkoobchodni cenu, ktere bylo tedy o 200,- Kc drazsi nez puvodni, ktere neexistovalo. Bohuzel jste trval na dodani neexistujiciho zbozi, coz jsem Vam nemel jak splnit. Objednavku jsme tak po domluve stornovali.
    Zaroven jsem resil s vyrobcem, jak se to mohlo stat. Byla to opravdu vyjimka, kdy se jedno zbozi z cca 5000 ks dalsich, takto spatne preneslo k nam a kde tak byla zmotany popis, fotka i cena z ruznych produktu.
    Stat by se to tak jiz nemelo. Kazdopadne pokud byste mel zajem o existujici florbalovou hul, staci se ozvat.