-
Doporučuje obchod
- Výrobek, který jsem zakoupila - Stilista Garden - je neskutečně nekvalitní, ale neobviňuji z toho obchod, jelikož není výrobcem, pouze distributorem. Důrazně bych však doporučila tuto venkovní sprchu neprodávát, takový krám jsem dlouho neviděla.
Reakce obchodu iGarden.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že zboží nesplňuje Vaše nároky. Jedná se o položku, kterých prodáme několik desítek měsíčně a reklamace jsou jen velmi zřídka. Věřím, že nám zachováte přízeň.
Váš iGarden.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Zásilka byla doručená Českou poštou, přebírala ji moje 92 letá maminka a Česká pošta rozhodně nečeká na rozbalení. Zásilku jsem obdržela dne 8.7.2014. Vzhledem k tomu, že zabalený podstavec byl těžký, mám 66 let a s maminkou žijeme samy, čekala jsem až přijede syn a slunečník zprovozní, což se stalo dne 12.7.2014. Při rozbalení zjistil, že podstavec je rozbitý. Ihned jsem napsala na e:mail "[email protected]>" a dostala jsem tuto odpověď:
"Samozřejmě pokud byste na České poště sepsala reklamační protokol nebo
nás kontaktovala a to do dvou dnů od převzetí zboží, s vyřízením
reklamace by nebyl žádný problém a bezplatně a bez zbytečného odkladu
bychom zboží uvedli do stavu odpovídajícího kupní smlouvě. Vzhledem k
tomu, že jste nás kontaktovala s prodlevou, reklamaci již podat
nemůžeme a i přes to, že nechceme tvrdit, že zboží jste poškodila
špatnou manipulací, vyloučit to již nelze."
S tím nesouhlasím, jelikož i v případě, že přepravce reklamaci zamítne, má zákazník právo požadovat po e-shopu opravu nebo výměnu zboží. E-shop totiž podle občanského zákona ručí za to, že zboží bude dodané bez vad a případné vady je povinen odstranit či zboží vyměnit. Doufám, že pochopíte, že k takové situaci, která mně postihla může dojít
(syn nebydlí ve stejné vesnici a mimo to celý týden jezdil z práce v 19.00 hod) a nedovedu si představit, jak bych zabalený mramorový podstavec vážící 25kg zvedla a praštila s ním takovou silou, abych ho rozbila.Pokud igarden není ochotné moji reklamaci řešit, znamená to pro mne jako důchodkyni ztrátu 2000 Kč, jelikož slunečník bez podstavce je nanic a já již nejsem ochotna u igarden něco objednávat a vynakládat další finanční prostředky.Reakce obchodu iGarden.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaší recenzi i další emailovou komunikaci ohledně Vaší reklamace. Bohužel, jak jsme Vám již sdělili, nemůžeme takovou reklamaci stavu zásilky uznat. Je třeba nahlásit reklamaci v těchto případěch bez zbytečné prodlevy v ideálním případě zásilku, která jeví známky poškození vůbec nepřebírat.
Děkujeme za pochopení.
Váš iGarden.cz -
Doporučuje obchod
- slibuje ,že zboží dodá do 24hodin a trvá to pět dní!!!!
Myslím si ,že to byla vyjímka,tak vesele do nakupování.Já to taky nevzdávám!!!!
-
Doporučuje obchod
- Nabídka.
- Rychlé dodání.
-
Doporučuje obchod
- rychlost, přehlednost
- nevím
doporučuji
-
Doporučuje obchod
- rychlost
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- nákup z pohodlí domova
- krátká dodací lhůta
mohu doporučit
-
Doporučuje obchod
Super
-
Nedoporučuje obchod
Pro mne špatná zkušenost s tímto obchodem,dorazilo jiné zboží než bylo objednáno. Toto byl můj první nákup na iGarden a vím, že i poslední.
Reakce obchodu iGarden.cz
Dobrý den,
pokud se Vám stalo, že dorazilo jiné zboží, než-li bylo objednáno, pak se moc omlouváme. Prosím zašlete konkrétní informace na [email protected]. Zboží bude vyměněno kurýrem obratem.
Váš iGarden.cz -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Rychlý a pohodlný nákup
Doporučuji
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- rychlost vyřízení objednávky
- pomalé vyřízení reklamace /chybějící díly/
Reakce obchodu iGarden.cz
Dobrý den,
nedokážu nyní identifikovat Vaší objednávku, protože jste neuvedl Vaše jméno. Vzhledem k tomu, že jste objednával 13.6., zboží Vám bylo dodáno tedy cca 17.6 (víkend). Reklamaci jste tedy nejspíše uplatnil tentýž nebo další den. Ze zákona máme na vyřízení reklamace 30 dní. Většina prodejců obvykle řeší reklamaci cca ve 14 - 21 dnech. U nás bývá většina reklamací řešena obratem nebo do 1 týdne od jejího zaslání.
Váš iGarden.cz -
- nabízejí zboží které poté nemají skladem, prestože uvádí že mají vše skladem
Reakce obchodu iGarden.cz
Dobrý den,
právě kvůli těmto situacím nikdy zákazníkům netvrdíme, že máme VŠE skladem. Nicméně skladem držíme drtivou většinu nabízených položek. Pokud skladem zboží vyjímečněn není, vždy jsme schopni nabídnout alternativu nebo sdělíme, kdy bude zboží dostupné. Jak vidíte i zde na Heuréce - průměrná doba dodání k zákazníkům je 2,4 dne od objednávky k Vaším dveřím, tím se mohou pochlubit jen ty nejlepší obchody.
Váš iGarden.cz -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Rychlý a kontaktní
- Velký výběr požadovaného zboží
- Nevím
Po první zkušenosti mohu obchod doporučit.
Důvody pro nákup nevím. Byl to náhodný výběr. -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Široký sortiment
- Zboží by mohlo byt lépe popsano
Výborný
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
SPOKOJENOST
-
Doporučuje obchod
- rychlost dodání
jsem maximálně spokojená
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
můžu jen doporučit, rychlé a spolehlivé dodání zboží.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- rychlost
- nevím o žádných
byla jsem spokojená, objednávka byla rychle vyřízena a rychle dopravena
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
S nákupem jsem spokojená jen mě zarazilo,že u zboží není žádný účet,co dělat v případě reklamace?
Reakce obchodu iGarden.cz
Dobrý den,
děkume za Váš nákup. Pokud s Vaší zásilkou nedorazila faktura, jedná se o omyl, za který se omlouváme. Prosím napište si o zaslání faktury na [email protected] a my Vám doklad obratem pošleme. Do emailu nezapomeňte uvést číslo objednávky. Záruka je 2 roky.
Váš iGarden.cz -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Výhodná cena zboží.