Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Koupený kávovar se porouchal - snažím se kontaktovat obchod, protože link na stažení faktury nefunguje, ale bez reakce, telefon vypnutý... Velice neseriózní jednání.

  • : omlouváme se za vsechny nepříjemnosti prosime kontaktujte nas na mail [email protected]
    operátoři su vytížení zaco se omlouváme

  • : Michal Hlavica: omlouváme se za vsechny nepříjemnosti prosime kontaktujte nas na mail [email protected]
    poprosim

  • petrvodicka: omlouváme se za vsechny nepříjemnosti prosime kontaktujte nas na mail [email protected]

  • !!! VAROVÁNÍ !!!
    NIKDO na tomto obchodu nenakupujte, nebo alespoň NIKDY neprovádějte platbu předem!!!
    Po 3 týdnech od objednávky je komunikace je na bodu mrazu, na email nikdo neodpovídá, stejně tak na SMS a telefon nikdo opakovaně nezvedá, i když vyzvání.

  • Nenechte se nalákat nižší cenou zboží. Firma neplní zákonně reklamace a následné odstoupení od smlouvy. Tvrdí, že PPL s nimi nekomunikuje, proto nemůžou poslat kurýra k vyzvednutí zboží. Telefonní číslo je neustále nedostupné, proto nemůžu kurýra poslat sám - není jak firmu kontaktovat. Jedná se pouze o zastoupení anglické firmy, na což také spoléhají a nedodržují proto české zákony. Proto doporučuji zvážit, jestli vám stojí pár ušetřených korun za risk toho, že peníze, které vám zákonně náleží, již neuvidíte.
    Podána stížnost u ČOI a dále budu řešit s Evropským spotřebitelským centrem, plus podávám trestní oznámení.

  • Dobrý den,
    nemůžu se dovolat na telefonní číslo, které máte uvedené na stránkách. Přestala mi jít mechanika na xboxu, který jsem koupila před necelým rokem. Psala jsem sms, e-mail, nikdo nereaguje, telefon je mrtvý. Jak se mohu zkontaktovat?

  • Důrazně varuji všechny zákazníky před nákupem na tomto e-shopu!!! Já jsem si koupil objektiv za 33.350,- Kč poslali mi objektiv v krabici která jevila známky dřívějšího otevření a objektiv vykazoval zásadní chyby v ostření a nefunkční stabilizaci. E-shop neustále v obchodních podmínkách mění adresu na reklamační zásilky aby se následně mohli lživě bránit že jste to poslali na jinou adresu než byla uvedena na stránkách. Doporučuji PrintScreen!! Firma absolutně nedodržuje české zákony, podvádí a dopouští dle mého trestné činnosti padělání dokladů! Slušně jsem je požádal o odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. To však nehodlají akceptovat a pustili se do očerňování mé osoby po vzoru( Všeci kradnů a je to účelovka) Přes to že se nacházíte na e-shopu s doménou .CZ jedná s Vámi někdo ze Slovenska a navíc jak samy tvrdí pouze v zastoupení Anglické firmy TOP QUALITY ELECTRONICS LIMITED mimochodem to LIMITED na konci je to že se jedná o Čečskou nebo Slovenskou firmu převedenou do Anglie aby byl nedohledatelný majitel viz: www.firmavanglii.cz Dnes u mne natáčela reportáž Česká televize, dále věc řeší Česká obchodní inspekce a v současné době začíná spor řešit i Evropské spotřebitelské centrum ( aby se nikdo nemohl schovávat za anglickou firmu) Příští týden podávám žalobu a po poradě s právníkem také trestné oznámení !! Stačilo tak málo... jen vrátit peníze !!

  • Zdravíme Pan Tarzanko, který jste spustili proti nám kampaň, nám se uz nevyjadřujete, tak prosíme alespon zde napište, že všechny závazky byly vyrovnány.
    děkujeme

  • Objednal som si tovar s tým, že pre doručenie som uviedol adresu v českej republike. Tovar prišiel, vyzerá byť v poriadku, akurát manuál a ďalšie dva dokumenty prišli v maďarskom jazyku, ktorému nerozumiem. žiadna angličtina, slovenčina, nemčina, nič. iba maďarčina.

  • Spokojenost s kvalitou služeb. Chválím a děkuji. Jen čekací doba na zboží, které není skladem byla dlouhá.

  • Admin: Pán Admin, nepište už ty nezmysly a Vámi psané recenze a raději odkryjte svojí totožnost a vysvětlete proč je sídlo společnosti z faktúry garážová firmy - viz googlemaps:

    https://www.google.cz/maps/place/Churchfield+Rd,+London+W3+6AY,+Spojen%C3%A9+kr%C3%A1%C4%BEovstvo/@51.5085474,-0.2679926,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x48760e1beb8a60af:0xbc7eacaa8a1e9bc4!8m2!3d51.5085139!4d-0.2658171?hl=sk

    Proč je v letech 2015, 2016 a 2017 pořád jiná česká firma jako zástupce prodejce, proč jediný telefonni kontakt na stránkách je předplacená karta, proč lžete že isklad na Slovensku je zástupce prodejce, když tam nikdo od Vás reálně není a reklamace nepřijímá a nevyřizuje, proč se neřídíte platným právem ČR, na které se odvolávate, proč nevyřizujete reklamace v zákonné lhůtě, proč v případě, že reklamaci nevyřídite nevracíte zákazníkům peníze.
    Když se nad tím zamyslím, mohu se jenom domnívat, že je tato struktura vztahů a prázdních firem nastavená jenom proto, aby jste se mohli vymlouvat a neplnit v lepším své závazky..nebo v horším dokonce páchat trestnou činnost? ..každopádně toto je jenom moje doměnka postavená na mé zkušenosti a zkušenosti dalších, jak v ČR, tak i recenzí - primárně negativních psaných na ielectro.sk z heureka.sk
    Již se vyčerpal potenciál na Slovensku, tak proč se nevrhnout a nezačít šidit lidi v nedelaké ČR, že jo?

  • nakupoval som na tejto stránke už par krát keď odhliadnem na to že bolo dodanie o niečo dlhšie tak tovar stále došiel . Následne po odosielaní skôr vznikol problém u prepravnej spoločnosti ktorá obal poškodila . Po spísaní zápisnice som zásielku skontroloval chýbala jedna súčiastka aktuálne čakám na jej dodanie komunikácia v porovnaní z rovnakými malými e-shopami je celkom obstoja odpoveď do niekoľkých dni o nových informáciách .

  • Katastrofa, reklamace zakoupeného zboží možná jenom na Slovensku, porušujú všechno co snad lze porušit. Reklamaci převzala jenom úschova v Ivance pri Dunaji. Až po 2 týdnech urgence poslali protokol o převzetí reklamace. Pak me kontaktovali, že reklamace je vyřízená, aby jsem oznámil, kdy se po TV - zase v Bratislave zastavím, co jsem potvrdil. TV na místě připravená nebyla, na což mi napsali, že se jedná o chybu v systému a že mi opravenouTV zašlou na mou adresu. A dnes mi přišla zásilka ve které byla jiná a ještě k tomu rozbitá TV.
    Dnes jsem podal trestní oznámení na neznámého pachatele. Prosím i ostatní podvedené klienty, aby mě kontaktovali emailem na [email protected] a případně se po dohodě připojili k mému trestnímu oznámení.
    Ostatním dopuručuji NEKUPOVAT, zakládate si na velilký problém.

  • Lucka: Vážený zákazník
    Preverovali sme vašu žiadosť . Boli by sme radi ak by ste uviedli pravdivé informácie . Hneď pri vašom prvom emaily sme vám zasielali návod na použitie . Mame tovar od viacerých dodávateľov a preto sa občas stane že nie je priamo tlačený návod . Ten ale hneď zákazníkovi poskytneme ak nám o tom da vedieť tak ako to bolo aj u vás . Náhradu za záručný list je možne použiť aj faktúru to znamená že v prípade záruky mate všetky pravá ako so záručným listom . Jediná naša chyba teda bola že bol obal na zrkadlovke od setu . Tovar ste kúpil o dosť lacnejšie ako najbližší obchod ktorý ponuka tovar v krabici od setu . Napriek tomu je podľa vás to že sme vám poslali tovar v krabici od setu už použitý tovar len kvôli tomu že bola otvorená krabica a tovar v nej nemal žiadne znaky používania . Následne ste nám zasielali všetky odkazy na najlacnejší produkt z inej krajiny aj keď sa mnoho krát jednalo o bazárový tovar alebo posledný kus so zľavou a žiadali doplatiť rozdiel . To všetko len preto že ste mali krabicu od setu . Ak by bol tovar ako kolvek použitý , poškodený alebo niečo hneď by sme vám ho vymenili . Podľa vašich informácii je ale všetko v poriadku bez náznakov používania . Radi vám vrátime peniaze ak nám ho vrátite v stave akom ste ho obdŕžali aj keď je už po 14 dnovej lehote na vrátenie tovaru . Prosím kontaktujte nás cez email [email protected]

  • Bohužel můj manžel se rozhodl mi u této firmy koupit zrcadlovku. Jedná se o dražší model. Došlo rozbalené balení od setu, kde byl vyndán objektiv, po kominikaci mi odmítli vystavit záruční list, manuál nebyl součástí. Přístroj pocházel z PL - tovární nastavení. Mám pocit, že pochází z reklamačky a firma ho výhodně odkoupila zvlášť bez objektivu. Jednání příšerné, nepodali vysvětlení a chovají se arogantně, jednání pouze ve Slovenštině.V textu nebylo uvedeno, že se jedná o rozbalenou krabici :( velká nespokojenost. Jednatel firmy nevypadá, že by chtěl jednat se zákazníky.
    NEDOPORUČUJEME

  • bocer: Dobrý deň

    Viete nám zdeliť o akú objednávku sa jednalo ? Ak vám bol doručený takýto tovar museli vás kolegovia o tom informovať že je obal poškodený . Keďže takýto tovar zasielame v bublinkovej fólii a obalený fóliou . Ak došlo k poškodeniu rohov trebalo nás o tom informovať priamo po prebratí tovaru a spísať z kuriérom zápis o škode . Prosím kontaktujte nás aby sme dokázali doriešiť tento problém .

  • Katastrofa! Zrcadlovka a objektiv byly přepravovány v igelitovém obalu ! Rohy originálních krabic byly deformované ! Cena objektivu sice byla o dost nižší, než jinde, ale zboží již bylo rozbalené ! Na e-shopu nikde nebyla zmínka o tom, že kupuji použité zboží (to bych si nákup předem rozmyslel) ! Objektiv naštěstí funguje - nevím, jak bych zboží dovážené pravděpodobně z Polska reklamoval. Toto byl můj poslední nákup na iELECTRO !

  • Siber: prosím napište nám ktoré negatívne recenzie mate na mysli , lebo nie všetko čo tu nespokojný zákazníci píšu je celkom pravda a keďže sa nemáme ako brániť tomu že nám par zákazníkov zanecháva viac negatívnych recenzii ako ďalších 100 spokojných zákazníkov .

  • Jsem naprosto v šoku z vašich reakcí na negativní zkušenosti Vašich zákazníků. Dle všeho nemáte vůbec žádné právní povědomí o vašich povinnostech vůči zákazníkovi.