Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Prostě ztracené 2 týdny čekáním, obchod neinformuje o změně data doručení.
    Objednal jsem router a zaplatil 26.02.2021 (číslo objednávky EO21028283), doprava zboží do Prahy měla být 9.03.2021.
    Zavolal jsem 9.03., abych se zeptal na stav objednávky a odpověděli mi, že teď už je očekávaný termín dopravy začátek dubna.
    Kdybych nezavolal, jak bych se to dozvěděl?

  • Dobrý den,
    v prvé řadě je škoda, že zde nelze přidat recenzi bez objednávky a následného zaslání e-mailu, obchod zřejmě ví moc dobře proč. Za majitele firmy Pragonet s.r.o. naprosto nechápu přístup tohoto obchodu. Náš technik napsal negativní recenzi na tento obchod. Ověřili jsme situaci a zjistili, že obchod zde odpověděl nepravdivé údaje. Negativní recenze byla rozhodně na místě.
    Zboží Bezdrátový spoj Mimosa nabídnuto za cenu 33 368 Kč + prodloužená záruka 60 měsíců za cenu 2902 Kč + recyklace 12 + taška 2 Kč celkem tedy 36 273 Kč.
    Zavoláno obchodníkem i4wifi, že záruka na 60 měsíců nelze. Odsouhlasena běžná záruka a obchodník odeslal e-mail kde potvrzuje snížení ceny o 2902 Kč.
    Po tomto potvrzení nižší ceny po příchodu na obchod požadována cena 36273 Kč. Rozdíl v částce byl řešen cca 1 měsíc. Výsledek při obratu cca 150000 Kč za cca 2 měsíce snížena dealerská kategorie z nejlepší 4 na nejhorší 1 cena tedy jako u klienta z ulice. Obchod tedy nedodržuje ani svá vlastní pravidla pro dealerskou kategorii dle obratu. Po napsání recenze technikem následovala další odveta po pokusu zalogovat se na účet se nelze přihlásit v domění, že bylo heslo špatně zadáno byl zadán požadavek na zaslání hesla nového. Poté se objevila tato hláška na stránkách i4wifi:

    Heslo nemůže být automaticky změněno. Hledaný uživatelský účet existuje, ale je deaktivován.
    Prosím kontaktujte naše obchodně technické oddělení !

    Takže *** editováno*** to je to Vaše cituji z recenze zde na webu:

    "Vážený pane Filipe, sám víte, že to co jste zde napsal není pravda a je pochopitelné, že našich zákazníků partnerů si naopak velmi vážíme."

    Nevím jaká je Vaše *** editováno*** představa o obchodu, ale takovýto přístup považujete za Vážení si klienta? Toto je chování uraženého 12 letého zpovykaného dítěte a ne člověka který je cože prosím "obchodním ředitelem". Tak to jste pobavil. Prostě technik si nenechal líbit to, že jste jej chtěli natáhnout na ceně.

    Další zablokováním účtu jste firmě zamezili v možnosti reklamovat, uplatnit vrácení dobropisů a přístup k fakturám. Důrazně tedy varujeme před nakupováním u tohoto prodejce z důvodu kdy nejenže Vám u něj mohou zůstat peníze, reklamované zboží, ale následně se nedostanete ani k svým dokladům.
    Myslím, že toto stačí bohatě na to, aby jste si udělali obrázek co vše lze.

    K celé věci jsou zde samozřejmě podklady, e-mailová komunikace, zobrazení webu i4wifi s uváděnými informacemi.