Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pozor!!! Velký pozor než pošlete finance. Vymyšlené důvody. Tahal mne za nos při komunikaci. Kobchodu nedošlo zrušil jsem to. Asi jsem ušetřil peníze. Upozorňuji na jednání, aby jste se někdo nespálil. Jedná zkušenost staci

    Reakce obchodu I-Time

    Pane Štekl
    Veřejně tady lžete a my se budem bránit právně!!!
    Žádné finance jste neposlal a nikdo to po Vás ani nechtěl.Objednal jste si zboží za 19tis na dobírku a my Vám 3 dny za sebou volali,tvrdil jste že jste v německu balík je na poště a že si ho určitě vyzvednete.Přitom balík byl odmítnut a vrácen zpět.Jste pouze škodná pro ostatní eshopy a když Vám eshop volá tak se jen vymlouváte.A ještě máte tu drzost zavolat,bavit se s náma jak s kolegou z pivnice a bez jakéhokoliv vysvětlení chcete znovu poslat zásilku zpět aby tam opět ležela týden a vrátila se!!!

    Dámské hodinky Tissot Le Locle Automatic Lady T006.207.11.096.00 18 990 Kč Způsob platby: Platba dobírkou

    10. 4. 2025
    Zásilka vypravena z třídícího centra.
    Přeprava zásilky k dodací poště.
    Odeslání zásilky zpět - adresát zásilku nevyzvedl

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dnes je to již 25 den co jsem dopusud neobdržel, objednané a zaplacené hodinky

    Reakce obchodu I-Time

    Vážení...
    Nevím o jaké objednávce píšete...Pokud se jedná o konkurenci tak jste opravdu již trapní...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod tovar nemá skladom, nemá ho nikde, neinformuje o stave objednávky, nenavrhuje možné alternatívy a podobne.
    Určite obchod neodporúčam.

    Reakce obchodu I-Time

    Vážený pane
    Objednal jste si hodinky,které mají dobu dodání 7-14 dní,tak co jste teď překvapen,že nejsou skladem když máte jasně na stránkách napsáno,že jsou na objednání plus dobu dodání.Zboží Vám bylo normálně objednáno a byl Vám odeslán email o stavu objednávky.Tím pádem nevím proč bychom Vám měli nabízet nějaké alternativy a podobně jak píšete.
    Pokud na hodinky nechcete počkat tak stačí napsat na náš email a objednávku na dobírku Vám stornujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dorazilo jiné zboží

    Reakce obchodu I-Time

    Dobrý den
    Moc se omlouváme za zaslání špatného modelu.
    Bohužel došlo k záměně modelu Casio EF-539D-1A2VEF za model EFR-539D-1A2VUEF.
    Máte možnost samozřejmě zboží vrátit nebo vyměnit.
    Ještě jednou se Vám omlouváme

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Přišel pouze email ze evidují moji objednávku, od té doby nic.

    Reakce obchodu I-Time

    Dobrý den
    Pokud zadáte platbu kartou a nezaplatíte zboží tak Vaše objednávka nemůže být odeslána.Byla jste kontaktována emailem bez odpovědi.Koukněte se případně do spamu.
    V případě jakéhokoliv problému se na nás neváhejte obrátit.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    čekám na objednávku od dubna, na každou odeslanou zprávu dostávám stejnou odpověď „příští týden“, často dostávám odpovědi rychle, nebo mě pán zavolá, kromě mé poslední zprávy, protože neexistuje žádné další platné lži nebo výmluvy, je škoda zacházet s lidmi jako s idioty

    Reakce obchodu I-Time

    Vážený zákazníku
    V žádném případě s Vámi nejedná nikdo tímto způsobem.
    Za 1. máte hodinky na dobírku,takže z naší strany kdy máme ve Vaší objednávce naše peníze nemáme důvod cokoliv zdržovat.
    Za 2. byl jste už po objednání informován,že hodinky které jste si vybral budou mít delší dobu dodání,jelikož se musí zaslat z Japonska ( v EU tento model již nebyl).
    Za 3. jsem Vám zaslal screen kde se Vaše zásilka nachází...na to jste nereagoval,stejně jako na moji otázku zda Vám moje zpráva dorazila

    Bohužel nemohu ovlivnit to,že ČP celý květen prakticky neclila zásilky ze zemí mimo EU a že tam balík ležel 34 dní.Za situaci jaká nastala se Vám omlouvám,ale jak jsem již napsal výše...neměli jsme důvod cokoliv zdržovat nebo natahovat když máme ve Vaší objednávce naše náklady.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nepřijatelná dodací lhůta

    Zboží původem z jiných zemí je lepší si objednat osobně přes některý velký internetový obchod, nikoliv přes tohoto sprostředkovatele.

    Reakce obchodu I-Time

    Vážený pane R.CH.
    Vaše zboží Vám bylo odesláno cca 14 dní zpět takže je buď na Vaší poště,kterou jste si vybral jako přepravce nebo už je na cestě zpět jako nevyzvednutý balík,podrobnosti nyní neznám,musím si je vyžádat od pošty.
    Omlouvám se Vám za komplikace,pokud Vám pošta nedala vědět oznámenkou nebo telefonem,který na zákazníka píšeme na každý balík ovšem neovlivním.Kdyby jste před napsáním komentáře napsal,že zboží nemáte tak by se to určitě vyřešilo během 24 hodin a zboží by Vám bylo dodáno.
    Vy jste ovšem objednávku stornoval,že už jste se zařídil jinak.Je to Vaše rozhodnutí a máte na něho právo.V této situaci ovšem není vina na naší straně,ale na straně dopravce.
    Já bral Vaši objednávku jako vyřešenou.Kdyby jste před udělením komentáře napsal nebo zavolal,že něco není v pořádku tak by se to ihned řešilo.Bohužel z Vaší strany žádný email nebo telefon nepřišel a tak jsem to bral tak,že skutečně vše v pořádku je.
    Ještě jednou se Vám upřímně omlouvám

    www.i-time.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouha doba dodani

    Reakce obchodu I-Time

    Vazena pani M.P.
    Objednala jste si 1.12. hodinky s dodaci lhutou 14 dni( pracovnich) a navic jste byla informovana predem kdy Vam hodinky dorazi,podivejte se do emailu.Hodinky Vam do terminu v poradku dorazi.
    Mrzi nas,ze Vam hodinky nemuzeme dodat drive,ale termin do 14 dnu bude splnen a hodinky Vam dle Vasi objednavky dorazi vcas.
    S pozdravem

    www.i-time.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nízké ceny
    • neautorizovany prodejce

    Hodinky dorazily v pořádku, sice po delší době, snad kvuli dovolené , což se dá pochopit. Garanční karta u hodinek nebyla potvrzená, ted, po pul roce byla potřeba reklamace řemínku, což je obchod schopen vyřídit tak, že vam seženou novy řemínek za plnou cenu. V oficialním servisu Festina by Vám je opravili na záruku, jen kdyby prodejce byl autorizovaný, což tento není.Takže Vám případné reklamace nikdo nevyřídi !příště dám raději o pár stovek víc někde jinde, než kupovat hodinky zde!

    Reakce obchodu I-Time

    Vážený pane
    Nikde nemáme napsáno,že jsme autorizovaní prodejci značky Festina,protože autorizovaní prodejci této značky nejsme.To ovšem neznamená,že se nestaráme o reklamace tak jak tady píšete.O ty se staráme velice dobře a v zákonem dané lhůtě.Když nám ovšem hodinky nepošlete tak se těžko o nějakou reklamaci můžeme starat.2 dny v kuse jste mi volal a nedokázal jste mi vysvětlit co vlastně s řemínkem máte nebo to alespoň vadu nafotit a poslat emailem.Nakonec jste mi řekl,že máte kaučukový řemínek přetrhnutý,což bohužel znamená objednání řemínku nového.Žádný ani autorizovaný servis Vám přetrhnutý kaučukový řemínek nijak neopraví,bohužel to možné není a kaučukový řemínek se sám od sebe také jen tak nepřetrhne,takže osobně pochybuji,že i kdyby jste měl hodinky zakoupené u autorizovaného prodejce,že by Vám to bylo řešeno jako reklamace tak jak tady píšete(muselo by se jednat o vadu materiálu)což opět nejsou schopni na servise poznat když jste hodinky nebyl ochoten poslat.Jelikož se záruka řeší pouze a jen u nás,jako záruční list máte fakturu a nemusíte mít vyplněnou garanční knížku.Pokud chcete hodinky od autorizovaného prodejce,tak musíte příště kupovat u autorizovaného prodejce,kde je oficiální cena 7290kč,vy jste je nakoupil za 5390kč.Já Vaši reklamaci neodmítnul,vy jste to vyřešil tak,že jste do dnešního dne nebyl schopen poslat ani hodinky ani foto co s hodinkama vůbec máte a radši místo toho napsal komentář kde tvrdíte,že se o reklamace nestaráme což není v žádném případě pravda.Seznam autorizovaných prodejců si můžete najít na stránkách Vámi kupované značky.
    S pozdravem
    Rostislav Ridl
    www.i-time.cz