Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Ta heureka s temi smyšlenými kladnými recenzemi u většiny firem akorát tak nazene lidi k Alze. Skoro mi to pripada ze ty kladne recenze jsou dílo konkurence aby byla heureka úplně nedůvěryhodná.

    • Dobrý den,

      pro nás se naštěstí jedná o reálná hodnocení našich zákazníků.

      Pěkný den.

  • Jsou to zloději, podvodníci a lháři.

    • Dobrý den,

      co člověk, to názor...naštěstí máte volbu, v jakém obchodě si nakoupíte.
      Nicméně kdybychom byli zloději, podvodníci a lháři, neměli bychom tak vysoké procento spokojených zákazníků.

      Pěkný den.

  • Dobrý den,,

    je mi líto, že s některými lidmi se člověk nedomluví, ani kdyby chtěl, stejně jako ve Vašem případě, i když některé možnosti ukládá zákon, vynakládají si jej po svém a proto jak už jsem psala v předešlé diskuzi, ráda bych jí uzavřela a případné spory lze řešit prostřednictvím ČOI (na což máte ze zákona nárok) a jejichž odkaz naleznete také na našich stránkách.

    "Zákazník může vrátit zboží v jakémkoliv stavu, bez originálního obalu, a dokonce může zboží být i poškozené. Nicméně zákon dává obchodníkovi možnost strhnout mu poměrnou část za případné znehodnocení výrobku, a dokonce mu může naúčtovat i náklady spojené s uvedením výrobku do původního stavu. Tím se může myslet i pořízení nového originálního obalu. Zákazníkovi se tedy rozhodně vyplatí zboží otevírat citlivě a nevyhazovat po dobu 14 dnů originální obaly, pokud by si koupi rozmyslel."
    Dále konkrétně § 1833...

    Pěkný den.

  • No slečno Zemánková, ještě pořád nesouhlasíte.???

  • Dle ust. § 182 občanského zákoníku má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta podle věty první běží ode dne uzavření smlouvy a jde-li o kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží. Tato lhůta slouží k vyzkoušení zakoupeného zboží.
    Dle ust. § 1833 občanského zákoníku spotřebitel odpovídá podnikateli pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.
    Vyzkoušení zboží by tedy mělo probíhat standardním způsobem, tzn. nemělo by se jednat o nakládání jiným způsobem, než je nutné k tomu, aby se spotřebitel obeznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. To znamená, že spotřebitel neodpovídá za snížení hodnoty způsobené tím, že zboží v potřebné míře vyzkoušel. Pokud by však spotřebitel ovšem po zjištění vlastností zboží pokračoval dál v jeho užívání, za další znehodnocení již odpovídat bude, stejně jako bude odpovídat za znehodnocení způsobené nesprávným nakládáním s věcí (poškození věci).
    Dle ust. § 1831 odst. 2 občanského zákoníku pak platí, že podnikatel může po spotřebiteli požadovat pouze úhradu nákladů stanovených tímto zákonem.
    Dle ust. § 1832 odst. 1 občanského zákoníku dále platí, že odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Podnikatel vrátí spotřebiteli přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
    Prodejce Vám tedy je povinen vrátit přijatou platbu do 14 dní od odstoupení od smlouvy

  • Dobrý den,
    můžete nám prosím vysvětlit proč se nemusíte řídit Občanským zákoníkem? Nevím o žádné takové výjimečně.
    Děkuji. Teo

  • : Dobrý den,

    bohužel s Vámi nemohu souhlasit a naštěstí má každý zákazník možnost výběru, v jakém internetovém obchodě si zboží zakoupí a to nejen dle příslušného hodnocení.

    Děkujeme za pochopení a mějte pěkný den.

    tým i-Mobily.cz

  • Paní Zemánková,
    kdy už konečně pochopíte, že v podmínkách mohu souhlasit s čímkoliv, ale musím se držet zákona. Taky v obci nejedete rychlostí 220 km/hod protože to máte na tachometru napsáno a protože Vaše auto tak rychle jezdí.....Ale jedete 50 km/hod protože to nařizuje zákon.
    Je mi jasné, že rozbalené zboží se dá prodat jen za sníženou cenu, ale v tomto případě se jedná o riziko podnikání. Nejste jediná firma které se čas od času nějaké to zboží vrátí. Není ale možné vracet kupujícím méně peněz, jelikož se vaše podnikání jednoduše musí řídit Občanským Zákoníkem. Kandidujte do parlamentu a až Vás zvolí tak změňte ustanovení Občanského Zákoníku a vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě bez udání důvodu.. Do té doby se však OZ řiďte!!!!

  • : Dobrý den,

    pokud zákazník vrátí výrobek v nepůvodním a rozbaleném stavu - v tomto stavu jako rozbalený, nelze jej prodat za plnou cenu jako originálně zabalený.
    Následný prodej je tedy uskutečněn za poníženou částku a zákazník o tom vždy ví, o čemž hovoří i poměrně vysoké procento pozitivně hodnotících zákazníků.

    Pěkný den.

    tým i-Mobily.cz

  • Dobrý den,

    bohužel je nám líto, že s nimi na jednu stranu při objednávce souhlasíte a na straně druhé je nejste ochoten respektovat.

    Pěkný den.

    tým i-Mobily

  • Zajímalo by mne jak to děláte. Prodávat vždy originálně zabalené zboží....a když Vám ho někdo vrátí tak mu strhnete 1000 Kč. Úplně Vas vidím se sprayem a hadrikem v ruce jak lestite display aby mobil vypadal jako nepouzitý A folie na krabičku lepite jak? Jen pro inspiraci......
    Nakupovali jste někdy na Alza nebo Datart......z tech si berte priklad. Nikdy jsem naštěstí nemusel řešit tyto problémy. Když chcete podnikat tak si prvně nastudujte Občanský zákoník a potom premýšlejte nad textem obchodních podmínek....

  • Dobry den, nedá mi to ale musím zareagovat. Pokusím se jen krátce. Ve vašich obchodnich podmínkách může byt napsáno cokoliv. Všechny obchodní podmínky jsou podřízeny OBČANSKÉMU ZÁKONÍKU. Pokud si ve vašich podmínkách ařádech uctujete nějaké částky na znovu zabalení a já nevím co ještě,jsou takováto ustanoveni neplatná, jelikož odporují Občanskému Zákoniku. Pokud i nadále budete po vracejících zakaznicich požadovat finanční kompenzace, dopouštíte se tím protiprávního jednání. A tím tedy bystesi měli uvědomit možné důsledky vašeho konání. Pan Roman s citaci OZ ma naprostou pravdu.

  • objednávka telefonu byla vyřízena během necelých 2. hodin. na dotaz emailem zda je pravda že mi budou strženy nějaké peníze pokud originální balení otevřu abych se na telefon podíval a po té se rozhodnu že jej vrátím jsem dostal uhýbavou odpověď že ho nemusím od dopravce vůbec přebírat. po té co mi přišlo jasné "ANO v takovém případě si peníze strhneme" jsem balíček od dopravce nepřevzal. nekupuji obal ale telefon a abych se mohl rozhodnout zda si ho nechám musím přece originální krabičku otevřít...

  • Roman:

    Dobrý den,

    na odpovědi bylo reagováno již níže...

    Děkujeme za pochopení a mějte pěkný den!


    internetový obchod www.i-Mobily.cz

  • tak já bych se tedy taky přidal do diskuze a ukázal lidem že mají pravdu a tato společnost je tímto okrádá a porušuje zákony ČR viz níže vyjádření Dtestu potažmo české obchodní inspekce. A pro jistotu to tady dám ještě přesně tu větu ze zákona a níže celý odstavec.

    Kupující tak může zboží vybalit a vyzkoušet jeho vlastnosti, aniž by byl povinen hradit prodávajícímu cenu poškozeného obalu či náklady na očištění a podobně.



    V případě smlouvy uzavřené distančním způsobem (například zakoupením zboží přes e-shop), má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Toto právo musí prodávající vždy respektovat.

    Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení.

    Na druhou stranu je prodávající oprávněn započíst na vrácenou cenu zboží náklady, které mu vznikly při znovuuvedení zboží do prodeje. Spotřebitel však prodávajícímu dle § 1833 občanského zákoníku odpovídá pouze za takové snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Kupující tak může zboží vybalit a vyzkoušet jeho vlastnosti, aniž by byl povinen hradit prodávajícímu cenu poškozeného obalu či náklady na očištění a podobně. Pokud by kupující zboží zcela zničil, či spotřeboval, může prodávající požadovat náhradu až do výše ceny zboží.

    Nesplněním povinnosti vrátit finanční prostředky ve 14 ti denní lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.

    Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

  • rrajnoha:
    Dobrý den,

    ano, zboží lze do 14 dnů bez udání důvodů vrátit, nicméně pokud není výrobek v původním stavu, může obchodník tuto vracenou částku ponížit o částku, nutnou k zajištění uvedení vráceného výrobku do původního stavu.

    Tyto podmínky jsou uvedeny také v našich obchodních podmínkách a nákupem na našich stránkách s těmito obchodními podmínkami zákazník souhlasí.

    Navíc tyto obchodní podmínky obdrží každý náš zákazník také elektronicky, společně s potvrzením objednávky.
    Našim zákazníkům prodáváme výrobky originálně zabalené s odpovídající cenou a nikoli tak, že je vydáváme za nové a následně je zákazník obdrží rozbalené, jako je tomu u některých konkurenčních internetových obchodů.

    Děkujeme za pochopení a mějte pěkný den!


    internetový obchod www.i-Mobily.cz

  • Tak jsem si nechal poradit a mám obavu, že p.Michal má asi pravdu.

    http://pravopropodnikatele.cz/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-do-14-dnu/

  • Jen se chci zeptat na případ koupě v kamenném obchodě.
    Vyberu si zboží, nechám si ho předvést = prodavač musí zboží rozbalit. Pokud zjistím nedostatky/nefunkčnost, pak si zboží přece nekoupím. To poté budu muset dle Vás zaplatit za to, že zboží musíte uvést do původního stavu ?
    Je to jen dotaz - nepřikláním se na žádnou cenu.

    Jen pro informaci uvádím že dle Občanského zákoníku :
    Zákazník totiž může zboží během dvou týdnů jenom vyzkoušet, ale nikoli používat.

    Je to dáno tím, že zákazník na rozdíl od kamenného obchodu nemá možnost si zboží vyzkoušet.

    http://www.ceskatelevize.cz/ct24/ekonomika/1494443-moznost-vratit-zbozi-do-14-dnu-se-tyka-zbozi-rozbaleneho-ale-nepouziteho

  • Michal: Dobrý den,
    dovolíme si s Vámi nesouhlasit. Zboží do 14 dnů má zákazník právo vrátit v původním stavu, ve kterém jej obdržel. V případě, že je porušen obal, má obchodník právo o tuto částku vrácený výrobek ponížit, jelikož jej musí uvést do původního stavu nebo prodat za poníženou cenu.
    Obchodní podmínky jsou v souladu se zákonem stanovenými podmínkami.

    Mějte pěkný den!

    internetový obchod www.i-Mobily.cz

  • Dobrý den, jen pro vaši informaci, zboží objednané mimo kamennou prodejnu má zákazík právo vyzkoušet a do 14 dnů bez udání důvodů vrátit. Logickou podmínkou tohoto vyzkoušení, je porušení původního obalu výrobku, samozřejmě v přiměřené míře a s maximální šetrností ze strany zákazníka. V případě, že zákazník zboží do 14 dnů nepoškozené vrátí, a tedy odstoupí od kupní smlouvy, má právo na vrácení plné kupní ceny, kterou za zboží zaplatil. Za porušení (nikoliv poškození) původního obalu nelze zákazníka sankcionovat. Všechny uvedené informace jsou v souladu s platnými zákony a vyjádřením České obchodí inspekce, co máte uvedeno v obchodních podmínkách je tedy naprosto irelevantní. Zákazníkům, kterým byla takto snížena vrácená částka kvůli porušenému, avšak nepoškozenému obalu, bych doporučil obrátit se na Čoi.