Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Zboží objednáno - skladem, ihned k odeslání. Zásilka nepřišla ani po dvou týdnech, ani jiný email kromě potvrzení, všechny telefony stále nedostupné... Naštěstí jsem měla platit až při převzetí.

  • Bohužel jsem objednala fp sestřičku. Ani ne po roce se rozbila. Vše v reklamovali a vše v pořádku. Pak se opět rozbila, balíček nikdo nevyzvedl, tel nikdo nezvedal. Takže máme doma rozbitou hračku, kterou mi nikdo už nevyreklamuje

  • Dobrý den, objednala a zaplatila zboží a nenam ani jedno. Smutné

  • Objednala jsem skluzavku a zaplatila. Bohužel skluzavka nikde a peníze taky. Nedoporucuji, telefon nefunguje

  • Zboží jsem objednala a zaplatila 29.10. a nic se nedělo, na email nikdo neodpovídal a telefon byl vypnutý, Také jsem si myslela, že jsem naletěla a peníze ( 1076,- Kč) jsem oželela. 22.11. mi p. majitel zavolal, vysvětlil mi svoji situaci, omluvil se a hlavně mi vrátil peníze. Takže tímto příspěvkem oceňuji jeho férové chování. A protože jsem v tomto obchodě nakupovala již několikrát a vždy jsem byla spokojená, ráda se sem zase vrátím.
    Eva Kocourková

  • Obchod i hračkářství jen přijímá objednávky, ale nic nepošle. Bankovní účet jsem dostala u dvou objednávek pokaždé jiné číslo. Jednu objednávku jsem bohužel zaplatila. Telefon nedostupný, písemně nereagují. Nic neplatit předem.

    • Vydržte, mě se majitel ozval a peníze vrátil.

  • Toto je ten haj.l zlodějský: https://www.facebook.com/Cendaprnda

  • zboží jsem objednala a uhradila 1.8., dodnes nic nedorazilo, opakovaně jsem telefonavala a zasílala e-maily ale bez odezvy....:(((((((

    • Tady je: https://www.facebook.com/Cendaprnda

  • Objednaval som cez ich Bricklink obchod, potom som si po odoslani objednavky vsimol na ich stranke i-hrackarstvi.cz ze je maly vypadok prudu. Faktura mi dosla o den nato, zaplatil som v ten den (3.8). Do dnes ziadna info o zasielke ani doprave, obchod neodpoveda, telefon nedostupny, zobrali 171,65€ a nic, prosim o pomoc

    • prosím všimla som si že ste si boli pre objednávku asi osobne, ja to mám ďaleko - myslíte že sa tovaru aj dočkám poštou alebo nie? nemáte to cestou?

    • Tady máte kontakt na toho zloděje: https://www.facebook.com/Cendaprnda

  • : Dobrý den,

    všichni zákazníci, kteří u nás objednávku udělají se stávají automaticky ověřenými. Prosím o uvedení čísla objednávky aby mohlo dojít k dořešení problému.

    Vaše ihračkářství

  • : Dobrý den,

    všichni zákazníci, kteří u nás objednávku udělají se stávají automaticky ověřenými. Prosím o uvedení čísla objednávky aby mohlo dojít k dořešení problému.

    Vaše ihračkářství

  • Dobrý den,

    všichni zákazníci, kteří u nás objednávku udělají se stávají automaticky ověřenými. Prosím o uvedení čísla objednávky aby mohlo dojít k dořešení problému.

    Vaše ihračkářství

  • Také bohužel nemůžu napsat kladné hodnocení. Bohužel nejsem ověřený zákazník (nikdy dříve jsem neměla potřebu hodnotit obchody na internetu), proto píšu pouze do diskuze. Zboží jsem si objednala 12. 12., měl to být vánoční dárek. Bohužel zboží stále nemám... Peníze také ne, jelikož jsem platila předem a ještě ke všemu jsem 23. prosince musela jít dárky obstarat jinam. Obchod nekomunikuje a na mé zprávy a zrušení objednávky a požadavky na vrácení peněz nereaguje. Obchod rozhodně nedoporučuji!!!

  • Musím reagovat.....
    Ověřený zákazník i-hrackarstvi.cz
    Markéta V.
    Přidáno: 31. října 2017
    Nedoporučuje obchod
    přehlednost obchodu
    kvalita komunikace
    10%

    Měla jsem objednané 2 figurky. Volala mi paní, že ani jednu ze dvou figurek nemá na skladě ani dodavatel a domluvily jsme se, že objednávka bude stornována a peníze vráceny na účet. To bych ještě pochopila a recenzi snad ani nepsala. Ale hodně mi vadí, že jsem čekala tak dlouho na vrácení peněz - ty přišly na účet 3 týdny po zadání objednávky. (2 týdny po objednávce jsem psala mail, kdy mi vrátí peníze a bylo mi odpovězeno, že JSEM V POŘADÍ!!! a že na to mají 14 dnů - copak musejí tak často vracet peníze, že jim to trvá tak dlouho, nebo na to prostě "kašlou"?)
    Reakce obchodu i-hrackarstvi.cz
    i-hrackarstvi.cz
    Dobrý den,

    omlouvám se za takto dlouhé čekání na vrácení platby. Určitě se nejednalo o záměr a vzniklá situace nás mrzí. Přijali jsme opatření, aby v takovýchto případech odcházeli platby obratem.

    Děkujeme za pochopení a ještě jednou se vzniklé problémy omlouváme

    Vaše ihračkářství

    Mám stejný problém. Včera to bylo 14.dni, asi se vypravíme do Žatčany osobně. Nějak ta Vaše opatření nefungují.......

  • Dobrý den,
    s tímto obchodem mám negativní zkušenost. Objednala jsem zde puzzle, které mají ve více druzích a panenku, kterou mají v růžové a modré variantě. Do poznámky jsem napsala, že žádám o dívčí motiv puzzlí a panenku v růžové variantě. Panenka přišla modrá a 2x puzzle s nějakým armádním vozidlem. Vypadalo to téměř jako naschvál. Také jsem v průběhu nákupu přišla na to, že pokud si jejich výrobek najdete na Heurece, ukáže se vám jiná - nižší cena, než když si ji vyhledáte přímo na jejich stránkách. Tudíž si jednu hračku vyhledáte přes Heureku jako velmi levnou, dostanete se do jejich obchodu a všechny ostatní už na jejich stránkách najdete za cenu vyšší, než by byla přes Heureku. Navíc mně ani nepřišel odkaz, abych mohla obchod ohodnotit.

  • Mám velmi špatnou zkušenost s komunikací pracovnice obchodu i-hračkářství.cz. Objednával jsem zboží pro organizaci s požadavkem na placení fakturou. Faktura mi byla zaslána, ale nebyla zde uvedena adresa konkrétního odběratele, pouze sídlo společnosti. Požádal jsem tedy o potřebnou změnu údajů ve faktuře. Jelikož pracovnice obchodu nebyla schopna tuto změnu ve faktuře provést, odepsala mi, že úprava není možná a obchod na fakturu zboží vlastně neprodává. Pracovnici jsem odepsal, že v případě, že úprava nebude možná, objednávku budu muset stornovat, načež pracovnice obratem objednávku stornovala.
    Provádím nákupy pro naši organizaci v řádu stovek tisíc korun ročně, ale s takovýmto přístupem jsem se ještě nesetkal. Při dnešní konkurenci se každý obchodník naopak snaží vyjít zákazníkovi vstříc.

  • Dobrý den , chci se podělit o negativní zkušenost s vrácením pěněz za zboží. Dne 24. ledna 2017 jsem obdržela zboží vše v pořádku, ale zboží jsme se rozhodli vrátit učinila jsem tak osobně v Žatčanech 3.2.2017. Dnes je 1.3.2017 a peníze stále nemám zpátky. Dle obchodu peníze prý již byly odeslány 8.2.2017, stále se hledá platba.Nedělejte z lidí....
    Dobropis mi na účtu nešel otevřít, paní Rakovská jej zaslala dodatečně na email 24.2.2017. Byla na něm splatnost 6.2.2017. Byl to můj 3. nákup a neměla jsem problém dokud jsem, zboží nevracela. Pěkný den Gabriela Dočkalováí

  • Chci poděkovat a doporučit i-hrackarstvi.cz.Obědnávka proběhla rychle,o stavu objednávky jsem byl pravidelně informován,zboží došlo rychle a v pořádku.Jednalo se o stavebnici Montisystem Scania Tarmak. Stavebnice ovšem v pořádku není,chybí díl,bohužel u Montisystemu to je už po druhé za sebou,co mi chybí díly.Tím je ale samozřejmě vinen výrobce,také u něho budu reklamaci řešit.Váš obchod všem vřele doporučím,jsem s vašimi službami spokojen.

  • Výborný obchod, doporučuji :-)

  • Dobrý den,

    Vaše reklamace byla uznána nad rámec, který záruka tohoto typu produktu zahrnuje. Zboží jste nezakoupila od nás ale jednalo se o zboží, které jste koupila od naší zákaznice. Vzhledem k tomu že se jedná o zdravotnický materiál, nelze garanci u těchto produktů posouvat dále než na prvního uživatele.

    Jak bylo uvedeno výše, správně neměla být vůbec záruka uznána.

    S pozdravem

    Zdeněk Malý