Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Hypershop, Waitova 32, Prostějov!!!!!!! prosim neukupujte si od nich nic a hlavně neposilejte peníze předem, jednají nesolidne, mají mi vrátit pres mesic peníze za trampolínu, nemám ani trampolínu a ani peníze, Telefony nezvedají a přes maily nekomunikují a pokud výjmečně odepíší, pouze bez osobního podpisu a lžou. Takže pozor na ně, jsou velice nesolidní. Ani na výzvu policie ČR nereagují. Pokud by byla nějaká hromadná žaloba, určitě se rada přidám.

    Vážená paní Kateřino Sčuková, vraťte mi peníze za trampolínu, neoprávněně zadržujete cizí peníze.

    Andrea B.

  • 10 %

    • Je to již přes měsíc a dosud mi nevrátili peníze za vrácené zboží. Po e-mailu nekomunikují.
    • adresa:
    • HYPERSHOP s.r.o.
    • Waitova 32
    • 79601 Prostějov

    Nedoporučuji tento internetový obchod

  • 10 %

    • -nesplnění podmínek prodeje
    • -nesolidní jednání
    • -zde v žádném případě nenakupujte

    Když zboží nepřišlo po 14 dnech a několika telefonátech,bylo na dotyčnou osobu zastupující firmu,položeno pár dotazů,zda opravdu bylo zboží posláno,nustálé výmluvy,stejného typu,ano bylo,nemám čas apod.Nehorázné jednání,telefonát ukončen od prodávající,v polovině dialogu??? Kde to jsme!!!Hrůza,nedoporučuji a varuji všechny od nákupu zde,takový obchodníci by měli dostat zákaz a to na pořád.

  • 40 %

    Přeji Vám pěkný den.máte prosím někdo informace o záručním servisu z tohoto roku 2012?Fungují či je lépe vše vzdát,budu rád za informace,moc dě[email protected]

  • 10 %

    • NIC
    • Koupila jsem mobil přes Aukro.cz až dnes, když mi telefon nefunguje, jsem se podívala na záručák a všimla si,že musím mobil zaslat na Moligan s.r.o. Kvasiny, takže hyper-shop.To mám tedy radost - mám vůbec reklamaci zkoušet řešit?

    Absolutně NEKUPOVAT

  • 10 %

    • Zaslaný mobil je určený jen pro ČÍNU ! Bez češtiny,v jiné barvě,malá kapacita pamětˇové karty,než slibovali!

    VAROVANÍ - PODVODNÍCI !

  • 10 %

    • - bohužel si to tak trochu děláte sami za ůčelem ušetření...
    • - chce to bombardovat ČOI, ať jim to znepříjemňuje....

    Lidi... já vůbec nechápu, že stále kupujete mobilní telefony od těchto obchodů... snažíte se ušetřit pár stovek, ale nakonec vše vám výjde dráž a to už jen poštovné...:)) mají moc velké.. a pokud Vám posílají mobil dráž, než jste si objednali, tak nechápu, proč to přebere.... Jsou to p.... tak je nespozorujte a radši kupujte věci od známých velkých obchodů a tam kde je jen kladná recenze...

  • 10 %

    Jelikož nejsem spokojen s jednáním firem Hypershop, Mobileu a dalších zřejmě propojených firem tak hodlám podat žalobu. Když vidím to množství nespokojených recenzí, a k tomu přidám svou vlastní zkušenost, tak si říkám, jestli je možné takto ještě v dnešní době tak dlouho a tímto způsobem fungovat ..... jak vidím tak asi jo. Chci po konzultaci s právníkem podat žalobu. Nejde mi ani tak o mé peníze jako o to aby si v této republice nemohl dělat každý z lidí blbce, jak si zamane.
    Pokud nás bude víc o to větší šance je na úspěch. Má-li někdo stejně negativní zkušenost u těchto firem, může psát na [email protected]. K názvu tohoto emailu mě inspiroval jeden z recenzentů. Prosím aby psali jen lidé, kteří byli skutečně poškozeni ( tzn. nevrácené peníze, reklamace v termínu, nedodáno zboží atd. ), tedy to co se dá žalovat. Ti, kteří obdrželi např. jinou barvu telefonu, k tomu obdrželi nějakou kompenzaci a bez zpětné vazby ji přijali, tak ti zřejmě nebudou mít velkou šanci na úspěch. Pište prosím pokud možno bez větších emocí ( i když vím, že to je někdy těžké ), a hlavně konkrétní, jasné a stručné zkušenosti s těmito obchody a jen ti kteří byli skutečně poškozeni. K ničemu se tímto nezavazuji, možná to bude bez šance, ale vždy si říkám raději udělat něco, třeba i bez výsledku, než nedělat nic.

  • 10 %

    ... teď se mi ozvaly na email (samozřejmě jako vždy bez osobního podpisu), ale pořád to stejné tahání za nos, zatím co neoprávněně někdo drží v rámci reklamace i po zákonné lhůtě neoprávněně můj telefon. Dal jsem jim termín dnes do oběda, tak uvidíme. Pokud nezačnou solidně jednat, tak to určitě začnu řešit. Bude mi sice líto času i energie, za to mi ten telefon ( Samsung GS ) nestojí, ale nečině přihlížet tomu jak z lidí dělá někdo pitomce se mi taky nechce.

  • 10 %

    • -
    • vsechno je proti, jsou to svine prvniho radu

    se zalobou sem pridam, psala jsem na COI... a NIC:.. tak jsem jeste psala na policii kralovehradeckeho kraje ... dle Kvasin, kam se zasílají reklamace, jestli neco neporadi.. nechci byt jedna z tisicu, kteri to vzdaji... na zacatku, takze du do toho... s vama....

  • 10 %

    Nevíte jestli se někdo již ujal té žaloby. Pokud mne nebudou kontaktovat do konce tohoto týdne tak se toho ujmu já pokud to neudělal už někdo jiný, díky za info.

  • 10 %

    • ---
    • podlemě ta samá špína co deko trade.... už to logo tommu napovídá doporučuji nic nekupovat

    zloději

  • 10 %

    • bohužel nic
    • telefon přestal fungovat,zaslán na reklamaci,byl tam znehodnocen nějakou tekutinou,je upatlaný vnitřek něčím lepkavým,povrch plastu jako by odlakovačem,prý jsem si to udělala sama,nic neobjednávat,jednání takové,že bych tam nejradši jela,ale asi bych si šla sednout.

    hnus

  • 10 %

    • nic
    • Manžel si objednal telefon od mobil-eu.cz, samozřejmě jsme vybírali podle ceny a hledat recenze na obchod nás vůbec nenapadlo. Když telefon dorazil, byl o 329 Kč dražší a v jiné barvě. Obratem jsme poslali e-mail, ve kterém jsme se dotazovali, proč přišla jiná barva a žádali vrácení navýšené částky. Reakcí byla pouze nabídka na výměnu telefonu, což po přečtění recenzí na těchto stránkách určitě neuděláme a budeme doufat, že mobil bude fungovat. Když půjdeme na policii sami, můžeme to oznámit pouze jako přestupek, ale kdyby nás bylo hodně, tak by se to posuzovalo jako trestný čin. Vzhledem k tomu, že je tu spousta nespokojených, mohli bychom se domluvit a podat oznámení společně, co vy na to?

    Rozhodně nedoporučuji kupovat cokoli v tomto e-shopu!!!!!!!

  • 10 %

    • NEDOPORUČUJI - PODVODNÍCI!!!!! Je to už asi šestý e-shop, který si založili. Předtím Deko mobil, Deko trade, Hyper shop, Esomobil, Maximalize atd. Všechny výměny a reklamace se posílají do Kvasin u Rychnova nad Kněžnou - trochu velká náhoda !!!!!
    • Objednala jsem V EU-MOBIL dva mobily, přišly v jiné barvě a ještě každý o 100 Kč dražší, že prý dodavatel zdražil. Na webu cena dosud nezvýšena.
    • Po přečtených recenzích na netu mobily do Kvasin rozhodně posílat nebudu, ať nám zůstane aspoň něco, a budu se modlit, ať nemusíme reklamovat, protože pak řeknou, že jsme to polili neznámou kapalinou.....Chyběla karta (je součástí balení od výrobce), návod a výměný kryt.
    • Na Seznamu zboží.cz si kladné recenze píšou sami.

    PODVODNÍCI !!!!!!

  • 10 %

    • Grázl, hajzl, smrad!!!! To je Nosek, v čele firem: SND Trade, TKU Invest,Maximalize, Mobil Xl, Deko Trade, Mulugan a jistě další firmy. Podvodnické prase!!!!!!!!!!!! NEKUPOVET, vše si o nich přečtěte!!!!!!!!!!! na recenzích. Ty mizivé kladne recenze si píší sami:) není více co dodat.

    NIC,NIC,NIC NEKUPOVAT!!!!!!!!!!!!!!!! jsou to zloději!!!!!!!!!!

  • 70 %

    • nizke ceny
    • rychle dodani
    • je fakt ze jsem neresila reklamaci

    Ja jsem snima byla velice spokojena komunikace take usla
    asi jsem měla kliku

  • 100 %

    • dávám 100 %

    dávám 100 % zatím bez chyby....už mám tel. 3/4 roku.

  • 70 %

    • Je levný
    • Nedodal českou verzi příručky.

    Profesionální přístup k zákazníkovi, výhodné ceny produktů před konkurencí, velký výběr zboží. Tento shop mohu vřele doporučit

  • 60 %

    • to teda cumim co se tady onich píse!!!!!! Asi jsem mel kliku me telefon funguje a reklamaci jsem nemusel absolvovat na druhou stranu byli nejlevnejsi tak co chcete
    • ????????

    to teda cumim co se tady onich píse!!!!!! Asi jsem mel kliku me telefon funguje a reklamaci jsem nemusel absolvovat na druhou stranu byli nejlevnejsi tak co chcete