Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlé jednání, odeslání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    vse ok

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání, zboží v perfektním stavu.

    Vynikající komunikace s obchodem.Jednoznačně doporučuji tohoto prodejce!!!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Velmi rychlé dodání zboží.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Super obchod. Takhle to má vypadat.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Perfektní víc není co dodat

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • RYCHLÉ A VELMI SOLIDNÍ PŘÍSTUP
    • ŽÁDNÉ NEVÝHODY
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Na dnešní dobu, neúměrně dlouhá dodací lhůta a navíc obchod lhal, že má zboží skladem!
    Potřeboval jsem 3 věci a proto jsem hledal obchod, kde mají všechny skladem, takže je pošlou hned a všechny najednou, a to i za vyšší cenu zboží, abych nemusel na některou čekat než naskladní. Obchod inzeroval na webu, že jsou všechny objednávané věci skladem. Objednával jsem a zaplatil 14.9., obchod objednávku potvrdil, ale v potvrzení ihned napsal "Zboží očekáváme, že dorazí na náš sklad přibližně 19.9.."
    Poslední komunikace byla 19.9., že zboží předávají dopravci. Pak už žádné info o termínu doručení. Objednával jsem do Alzaboxu. 20.9. mi volá dopravce, že zboží se do alzaboxu nevejde a nabídl uložení do výdejního místa, nakonec jsme se domluvili na osobním předání.
    Obchod nedoporučuji za klamavé informace a že si neověří velikost zboží vs. velikost výdejního boxu.
    Alespoň malé plus za dopravce (GLS), že měl snahu a ochotu zboží dopravit, na jiné místo, když do na zvolené nešlo.

    Reakce obchodu HUDEBNICENTRUM.CZ

    Dobrý den, zboží jste objednal 14.9. Do 20 minut jsme vám napsali, že zásilku odešleme 19.9., což se přesně na den stalo (mezitím byl víkend). Objednal jste 3 produkty a 1 z nich nebyl skladem a museli jsme ho doobjednat. Pokud jste na zboží spěchal a potřeboval jste odeslat 14.9. produkty skladem, měl jste nám o tom dát vědět reakcí na náš email v 10.22 ráno. To se nestalo takže jsme předpokládali, že si přejete dodat standardně vše najednou. Nechápeme tedy vaše rozhořčení s našimi službami, dostupnost na webu je aktuální a pokud zboží objedná někdo dříve, než vy vyplníte fakturační a dodací údaje, za to my bohužel nemůžeme ...
    19.9. jsme vám posílali poslední email s informaci s trackingem zásilky na GLS, bohužel některé zboží je větší než povoluje přepravce, snažíme se tuto informaci vyladit, aby nešla Zásilkovna ani AlzaBox vybrat u tohoto zboží. Ale chvíli to ještě potrvá ...

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • sortiment
    • rychlost
    • cena
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Výborná komunikace, jednání, vyhovění přání zákazníka. Perfektní !!!!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Balíček dorazil do tří dnů od objednání.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlost expedice.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Spolehlivý obchod, rychlé dodání zboží.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    rychlost, nepoškozeno kvalitně zabaleno, nejde nic jiného jen vaší firmu doporučit

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše super !!!!

    • zákaznický přístup
    • vadné výrobky

    Kytara mi přišla a jako taková je krásná a opravdu hezky zní. Ale je bohužel s vadou. Jako začátečník jsem vadu neodhalila hned a když jsem volala do hudebního centra, zvedl to pán, který mi řekl, že jsem propásla vrátit kytaru do dvou týdnů bez udání důvodu (načež já jí vracet nechci a důvod bych měla) a pak mi oznámil, že je léto a že jedou tak na půl, ať to prostě pošlu a oni se na to nějak podívají. A když jsem se zeptala, kdo platí poštovné, tak že já. Možná mám nějaké zvláštní vnímání, ale když si koupím vadný výrobek, tak čekám, že nebudu mít další výdaje spojené s nákupem. Takový přístup se mi jednoduše nelíbí, takže mě to mrzí, ale tenhle obchod kvůli přístupu k zákazníkovi doporučovat nebudu.

    co se týče vady, tak je tam zvýšený pražec a struny drnčí.

    Reakce obchodu HUDEBNICENTRUM.CZ

    Dobrý den,

    nemůžeme souhlasit s vaší recenzí, druhý den po dodání jste nám psala, že nejste spokojena, že kytara je vyrobena v Číně. Emailem jsme si vysvětlili, že výrobce tuto skutečnost neuvádí ani na svém webu, takže ani my ji na webu neuvádíme. Odpověděla jste, že to chápete a kytaru si necháte. Nevím s kým jste po telefonu mluvila, ale na vyzkoušení máte opravdu plných 14 dní, pokud se v této lhůtě nerozhodnete kytaru vrátit, máte možnost ji reklamovat po dobu 2 let.
    Standardně to probíhá tak, že nám napíšete email s číslem objednávky, reklamovanou vadou a my zboží od vás na naše náklady odvezeme a do 30 dnů vám zboží vyreklamujeme. Toto se z vaší strany nestalo, proto nerozumíme vaší stížnosti na naše služby.
    Naše firma pracuje 100% i v létě, možná došlo k nějakému komunikačnímu šumu, nevím.

    Ing. Václav Kunt
    jednatel

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Vše proběhlo bez problémů - doporučuji
    • Možná by nebylo od věci domluvit se s zásilkovnou na využití např. systému "Alza boxů" případně Zásilkovnou , aby příjemce nemusel čekat doma, až se přepravce ozve na telefon. Zjednodušit doručení.

    Možná by nebylo od věci domluvit se s zásilkovnou na využití např. systému "Alza boxů" případně Zásilkovnou , aby příjemce nemusel čekat doma, až se přepravce ozve na telefon. Zjednodušit doručení a místo čekání si malou zásilku vyzvedne sám ve výdejním boxu " kdy chce."

    Reakce obchodu HUDEBNICENTRUM.CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši recenzi, přepravce Zásilkovna a doručení do Alza boxů a na výdejní místa běžně nabízíme, stačí si jej vybrat v pokladně před odesláním objednávky.

  • Doporučuje obchod

    100 %