Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše OK

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Profi přístup - rychlá reakce na dotazy.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Výborná komunikace,rychlé dodání.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Skvělé ceny a přístup k zákazníkovi

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše je v pohodě.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Velmi rychlé dodání
    • Zboží skutečně skladem
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Nakupoval jsem poprvé a mile mě překvapila rychlost dodání.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Všechno OK

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Inzerované zboží neodpovídalo realitě.

    Reakce obchodu HUDEBNICENTRUM.CZ

    Dobrý den, mrzí nás vaše hodnocení. Co konkrétně nebylo v pořádku? Napište nám prosím email s reklamací nebo zboží pošlete zpět, pokud si jej přejete vrátit ve lhůtě 14 dnů. Děkujeme.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Přehledné stránky
    • Rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychle
    • Levně
    • Komunikace obchodu
    • nic
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé dodání, vše dobře zabaleno, nemám co vytknout, spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    rychlé vyřízení objednávky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • prehledny eshop
    • perfektni komunikace
    • rychle zaslani
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Vše v pořádku

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlost, bezproblémová a rychlá komunikace, jednoduchý, přehledný systém, prostě pohoda.

    Škoda, že nemáte v nabídce ještě víc produktů. Je radost s Vámi spolupracovat :-)!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Velmi rychlý obchod!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mají prý ode všeho jen jeden kus, jinak řeší s dodavatelem

    Zakoupil jsem jako dárek docela drahou zvukovku MOTU která mi přišla s vadným displejem. Při kontaktu s obchodem jsem narazil na opatrné lavírování abych jim nejdříve poslal foto a pak že to budou nějak řešit a posuzovat s dodavatelem. Protože se jedná o nový výrobek a neodstranitelnost závady byla jasná hned při prvním zapnutí, navrhl jsem výměnu za nový kus, který tento povedený obchod samozřejmě nemá, takže buď vrátit peníze nebo čekat (den, týden, měsíc - sami nevědí) až jim přijde od dodavatele nový kus. Jedná se bohužel o obchod, který má všechno (ale jen na webu) ale ve skutečnosti má (možná) od všeho jen jeden kus, takže při jakémkoliv problému je situace řešitelná pouze vrácením peněz (alespoň, doufejme že to klapne) nebo dlooouuuhou reklamací, která po různém zkoumání a posuzování s dodavatelem vůbec nemusí klapnout.

    Reakce obchodu HUDEBNICENTRUM.CZ

    Dobrý den,
    mrzí nás vaše negativní reakce. Zboží, které jste si objednal jsme měli v počtu 1 ks skladem, aktuální počet skladových kusů uvádíme transparentně na webu. Informaci o dalším naskladnění této položky nemáme k dispozici, je to poměrně nedostatkové zboží a další kusy budou nejdříve za 3 měsíce (odhad). Pokud je zboží podle vás poškozené, nabízeli jsme vám do telefonu možnost, abyste poslal fotografii poškození a probrali bychom to individuálně s dodavatelem, zda nemá náhradní kus na výměnu. Fotografovat jste ho však nechtěl, nezbývá vám tedy než zboží klasicky reklamovat nebo vrátit ve lhůtě 14 dnů. Na vyřízení reklamace máme zákonných 30 dnů. Věřím že náš postup pochopíte a rozhodnete se sám.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vysoká profesionální úroveň, vstřícné jednání, ochota

  • Doporučuje obchod

    100 %

    eychlost