Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží bylo skleněné a bylo málo zabalené a přišlo poškozené . Doporučuji více balit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží prostě nepřišlo

    Měl jsem 2 objednávky jedna byla 2 ručníky na obličej a zadek … ty nepřišly… a druha byla polštářek plný peněz ten dorazil… tak nevím co se děje…

    Reakce obchodu Hubatá černoška

    Děkujeme, že jste se nás zeptal a dal nám příležitost to řešit dříve, než jste nás nedoporučil ostatním zájemcům o náš e-shop... (ano, ironie)

    Dohledali bychom, že Vaši zásilku jsme ihned předali České poště. Vaše hodnocení tedy patří tomuto dopravci, který má bohužel aktuálně potíže doručovat zásilky dřív jak za týden.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nekvalitní
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávka proběhla v pořádku do té chvíle dokud si ji nepřevzala dopravní společnost PPL. CCA po týdnu mi přišlo zvláštní, že mi již nepřišel žádný email z obchodu natož tak od přepravní společnosti, po dohledání jsem zjistila , že můj balík je již na zcela jiném výdejním místě a to celý týden, aniž by mě o tom kdokoliv informoval. Nakonec mi jej vydali na občanku protože se ani neobtěžovali přeposlat mi PIN kod pro vyzvednutí.

    Reakce obchodu Hubatá černoška

    Tak to mě mrzí, že máte takovou zkušenost s PPL. My ale nejsme PPL, takže Vaše zpětná vazba by měla jít za nimi. Vy tu našim zákazníkům sdělujete, že na základě Vaší špatné zkušenosti s PPL jim nedoporučujete náš e-shop...

    Ještě doplním, že e-maily od e-shopů nebo od dopravců chodí zcela automaticky spolu s jinými daty, takže to není o tom, jestli se s tím někdo "obtěžoval" nebo se zrovna na Vás kdosi vykašlal. Pravděpodobně to máte ve spamu (v nevyžádané poště). Občas také má někdo překlep v e-mailu. Když si toho všimneme, mail opravíme (klasicky sezam místo seznam, ct místo cz apod.). Data ale už mohla odejít na původní e-mail.

    Takže nám klidně poraďte, co jsme mohli udělat lépe, když nás hodnotíte tak, že nás nedoporučujete. Neovlivníme, zda zákazník zadá správný mail, zda mu pošta nekončí ve spamu a neovlivníme ani práci PPL. Ovlivníme naši práci. Co můžeme udělat lépe?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • teď už žádná není !!!!!!!!
    • nesmlysy pro požadování plnoletosti u staších lidí( 75 let)
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dost vysoká cena za pár kousků uložených jen tak do krabičky.

    Reakce obchodu Hubatá černoška

    Zde lidé čekají hodnocení našeho e-shopu, tak pro ostatní jen doplním, že mluvíte o Ozdobné sadě na nehty výrobce SES, nikoliv o našich službách. Stejnou sadu můžete koupit kdekoliv jinde a dokonce i dráž a my jako e-shop bohužel neovlivníme, jestli byste uvnitř očekávala víc "kousků", když v popisce máte krásně popsáno, co vše sada obsahuje. Paradoxně jinde tu popisku tak neřeší. Mohu tedy s klidným svědomím konstatovat, že mne nenapadá, co bychom měli udělat lépe, abychom takto smýšlející zákaznici uspokojili. Tak snad jsme jí udělali radost alespoň tou možností, srazit naše hodnocení ze 100 % spokojených zákazníků na aktuálních 99 %. Ta stovka vypadala stejně až moc "nadpřirozeně" :D

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zásilka mně zklamala... Neodpovídala prezentaci...
    • Obyčejná sololitová oštípaná deska - rohy... obyčejný špagátek, absolutně nevhodné jako svatební dar!

    Sice rychle doručeno, ale o to větší zklamání při rozbalení...
    Už nikdy více...

    Reakce obchodu Hubatá černoška

    Milá paní Špryňarová, pokud Vás produkt zklamal, máte možnost jej vrátit. Pokud byl "oštípaný", proč se nám neozvete a nedáte nám prostor situaci napravit? Nezabralo by Vám to více času než tato recenze a my bychom měli šanci něco řešit. Zrovna tak je celkem zbytečné nám vyčítat, že je produkt z obyčejné sololitové desky a má provázek, když je to uvedeno v jeho popisce. Také nerozumím údaji, že zboží dorazilo za 5 dní. Měla jste ho na výdejně hned druhý den po zaplacení bankovním převodem...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychlé dodání
    • nekvalitní produkt. hadr od Viledy má lepší kvalitu, potisk v přeloženích opadal už při vybalení , černošská cetka..... jsem moc klamaný.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Koupil jsem dárkovou bednu,všechny produkty s prošlou zárukou,3,4 měsíce,dokonce jeden 6 měsíců,kromě vína,tam na etiketě pro jistotu nebyl datum spotřeby

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • V bedne,ktera obsahovala sladkosti,jsme bohuzel objevili propadle potraviny i nekolik mesicu. Byl to darek,cili situce byla trapna a velmi nevhodna!! Pripadne mam fotky produktu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboží nebylo v pořádku, chyběli figurky i kostka.

    Reakce obchodu Hubatá černoška

    Jsme rádi, že oceňujete náš přístup, kdy jsme Vám chybějící figurky a kostku obratem poslali... E-shop neovlivní, zda uvnitř originálního balení je vše v pořádku, ale ovlivní svou reakci na případný nedostatek. Hodnotíte nás tak za něco, na co nemáme vliv a naši reakci necháte bez povšimnutí?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Polštář vypadá úplně jinak ..strašný za ty peníze!!!!

    Reakce obchodu Hubatá černoška

    Vážená paní Lucie Slámová z Líšnice, když se Vám něco nelíbí, nebojte se ozvat. Je snadné nás pošpinit negativní recenzí, ale vidíte sama, že zde máme 100% spokojenost zákazníků, tak je škoda, že nám nedáte prostor uspokojit i Vás... Pátrali jsme, co by mělo "vypadat úplně jinak" a zdá se, že jste hodnotila polštář nevyndaný z obalu. Zalisovaný ve fólii má kruhovitý tvar, ale když jej vyndáte, má tvar jako na produktové fotografii, kterou nám poskytl přímo výrobce. Není v našem zájmu někoho mást nebo prodávat něco jinak, naopak řadu věcí ještě fotíme na další produktové fotografie a děláme co nejlepší popisky, aby zákazník měl produkt co nejvíce přiblížen. Tato recenze není fér. Navíc polštář není problém poslat zpět a vrátíme Vám peníze. Ale možná se cítíte lépe, když nás takto negativně ohodnotíte. Někdo to tak má nastavené. Je to ale zbytečné, pro spokojenost zákazníků děláme, co můžeme. Ostatně i tuto reakci píši v neděli v půl jedenácté večer. Tak dobrou noc.

    • chtěla jsem balík do ruky, nakonec jsem sháněla, na které poště ho mám

    Reakce obchodu Hubatá černoška

    Mrzí nás, že místo abyste hodnotila naši práci, hodnotí zde negativně Českou poštu, kterou jste si sama zvolila... Toto přeci neovlivníme, že Vám to pošta nedodá a nechá to na poště... Proč tedy ta zloba směrem na nás? Máme 99% hodnocení a toto je prostě podpásovka a velká křivda...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Deka je hnusný hadr
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • špatná kvalita zboží. Hůl přišla s ulomenou rukojetí, protože se jednalo o dárek na poslední chvíli museli jsem si opravit.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé odeslání zboží.
    • Takřka žádná komunikace obchodu, jen oznámení o přijetí objednávky. Žádné potvrzení přijaté platby, žádná informace o odeslání zboží.
    • Každý týden dostávám z obchodu nevyžádané informace a není možné je odhlásit.

    Reakce obchodu Hubatá černoška

    Tak si to představte, přátelé... Pan zákazník Sojka si u nás objednal v neděli 4.9. hrníček. Zaplatil online a jakmile platbu dokončil, bylo mu ihned potvrzeno přijetí platby. Za pár vteřin mu do emailu dorazilo oznámení o přijetí objednávky, kde byly shrnuty veškeré jím zadané údaje a podruhé mu byla potvrzena online platba. Hned v pondělí jsme balíček předali Zásilkovně, která mu napsala, že si balíček od nás převzala a jakmile bude na výdejně, že se mu ozve. Hned v úterý mu přišla zpráva, že si může zboží vyzvednout na výdejně, což následně učinil. Přesto má z nějakého důvodu potřebu nás nedoporučit a být nespokojen. Tomu se musím smát, protože opravdu netuším, co jsme mohli udělat lépe a rychleji :D Není pravdou ani jeho tvrzení, že od nás dostává každý týden nevyžádané informace. Zájemcům posíláme jednou za měsíc náš newsletter, z jehož odběru se mohou kdykoliv jedním kliknutím odhlásit. Ale nebudeme pana recenzenta odsuzovat, zřejmě zažívá velmi těžké období a potřebuje trochu té negativní zátěže odhodit ze svých beder na kohokoliv, kdo mu přijde pod ruku. Rádi jsme posloužili. Až nám zvedne telefon, abychom slyšeli vysvětlení jeho tak negativní recenze, tak třeba zjistíme, že je jinak fajn člověk...

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    hubata cernoska je super,dorucenie tiez super,este skor ako som cakal,ale aj tak nedoporucujem priatelom , stoho dovodu aby mi to nahodou nevyfukli,keby som chcel este nieco kupit.ale na druhej strane ste mali zase vsetko co som potreboval.tak ze super.

    Reakce obchodu Hubatá černoška

    Zřejmě pokus o vtipnou recenzi, ale doslova jste tak pošlapal naši práci, naši snahu Vám vyjít maximálně vstříc. Nedoporučením odrazujete jiné zákazníky a ještě to "vtipně" komentujete. Je mi do breku. Jako bych zasadila kytičku a Vy jste ji pošlapal jen proto, aby se z její krásy nemohl radovat nikdo další. Ach jo...

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nejsem spokojena,jelikoz zbozi bylo poskozene,poskrabane

    Reakce obchodu Hubatá černoška

    Tak to nás mrzí, tím více, že místo abyste se na nás s tímto obrátila a dala nám šanci to vyřešit k Vaší spokojenosti, tak nám raději dáte negativní recenzi. Tomu nerozumím a takový přístup mne skutečně mrzí, protože ho považuji za nefér vůči nám. Nemůžeme produkty rozbalovat z původních obalů a zkoumat, zda jsou v pořádku, když jich 99,99 % v pořádku je.

  • Zrušila jsem objednávku a čekala jsem týden jestli pošlou me peníze zpět a nic nepřišlo .

    Reakce obchodu Hubatá černoška

    Vaši recenzi považujeme za špatný vtip. Platby vracíme co nejdříve, přestože na ně máme ze zákona 14 dnů. Vy jste využila platby online, kdy peníze fyzicky neodesíláme, ale vrací se přes platební bránu formou storna. Možná jsme byli tak rychlí, že storno proběhlo tím stylem, že peníze z Vašeho účtu nebyly ani odepsány, ale platba byla anulována. Dali jsme Vám k tomu všemožné info a pokud by i tak nebylo něco v pořádku, máme pro Vás připraven i identifikační kód, který máme od platební brány k Vaší platbě přidělen, přes který můžete se svou bankou situaci řešit, pokud by to bylo skutečně nutné. Prověřte laskavě důkladně, zda peníze z účtu skutečně odešly. V tom případě se musely vrátit. Pokud ne, budeme to společně řešit s Vaší bankou. Pokud ani neodešly, je vše v pořádku a platba byla stornována, aniž by fyzicky proběhla. Následně tuto recenzi stáhněte, neboť nás křivě obviňujete, že se snad chceme na Váš úkor obohatit o závratných 468 Kč. Myslím, že mraky pozitivních recenzí jiných zákazníků nejlépe dokazují, jakým stylem fungujeme a dělat z nás podvodníky mne zvedá ze židle, že musím i v neděli okamžitě reagovat na podobné jednání, protože i emailová komunikace s Vámi probíhá tím stylem "bylo mi řečeno, že by mohlo jít o podvod". Pro ostatní ještě uvedu, že zákaznice koupila zboží, zaplatila online, my ho obratem zabalili, za dvacet minut objednávku zrušila, my to zase rozbalili a platbu vrátili a od té doby si dopisujeme a vysvětlujeme a vrcholem je tato negativní recenze. Pěkně děkujeme tedy. Uff, to chce klid, jdu se projít na vzduch.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Tovar prišiel velmi rýchlo.
    • Veci skor partiové, kazové, predražené.