-
Ano, je to tak, jak tu již někdo píše. Na stránkách už telefon ani nenajdete. Zde uvedený je, ale je nefunkční. A tak už ani nebudu čekat, že se mi někdo ozve na dva emaily. Je pravda, že zboží dorazilo rychle a to které jsem objednal. Ale polovinu objednávky jsem kvůli chybným údajům v eshopu objednal špatně a do mé pily nepasuje. A evidentně není šance to s nimi vyřešit. Takže ho teď objednám v Kasumexu, se kterým jsem nikdy neměl problém.
-
Pokud je to tak jak si myslím, tak Ověřeno zákazníky může být zkresleno a nemáte žádnou jistotu, že nakupujete u kvalitního obchodu. P.S.
-
Bohužel mi tato firma neposlala dotazník spokojenosti zákazníka (pravděpodobně protože jsem nebyl spokojen s nákupem) tak to musím napsat sem. Pokud jste také dotazník také nedostali, tak se obraťte na podporu Heureky, protože pokud vám e-shop dotazník nepošle, tak nemáte žádnou jinou možnost napsat recenzi i když jste na Heurece registrovaný (s registrací můžete psát pouze sem). Tento e-shop nebere telefony, na emaily také neodpoví. Na výfuk Stihl matičky poslali pozinkované samojistící kus za 20,-Kč (běžná cena 0,40-Kč) místo special černé kvůli teplotním výkyvům. Šroubek na přichycení bočního napínáku řetězu neposlali vůbec i když jsem si o něj psal. Tyto šroubky NO NAME!!! mají kus za 20,-Kč, co myslíte kolik stojí originál Stihl v obchodě Stihl??? 16,- Kč :-))) Takže nechám každému na zvážení jestli nakupovat na tomto e-shopu i na Zatechservis je to stejná firma. Zvláštní že za posledních 9 měsíců žádná negativní recenze předtím jich bylo dost a já ji napsat nemohu.
Šťastný výběr e-shopů pro vaše nákupy všem přeje registrovaný P.Sokol.