• Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Bohužel, kupovala jsem cestovní postýlku, která přišla mírně poškozená - rozpárané švy.
    Vzhledem k tomu, že jsem ji ihned potřebovala použít, raději jsem si to sama zašila, než bych absolvovala reklamační proces.
    K samotnému obchodu nemám žádné připomínky. Vše proběhlo bez závad.

    Reakce obchodu Hracky-vybavicky.cz

    Dobrý den, je nám velmi líto, že originálně balená cestovní postýlka měla mírně rozpáraný šev. Na cestovní postýlky nemáme žádné reklamace, ale samozřejmě, že se může občas vyskytnout nějaká takováto drobná a skrytá závada pro reklamaci. Nicméně jsme rádi, že i přes tento problém, který jste nechtěla řešit reklamací, jste byla spokojená s naším obchodem. Pěkný den, H. Náglová www.hracky-vybavicky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • POkud mají zaměstnanci v obchodě dovolenou, zdá se mi, že v dnešní době je nutnost zajistit zástup.

    Reakce obchodu Hracky-vybavicky.cz

    Dobrý den, náš e-shop ve všech krocích objednávky zobrazoval jednoznačnou informaci o začátku a ukončení naší celofiremní dovolené a jednoznačnou informaci, kdy budou objednávky expedovány. Bylo tedy volbou zákazníka, zda je ochoten vyčkat na vyřízení objednávky, nebo ne. Pěkný zbytek léta, H. Náglová www.hracky-vybavicky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost
    • zboží neodpovídá tomu co prodejce nabízí, myslím tím jen bryndáčky, které nejsou podšité plastovou folií, a není uvedena velikost, ve skutečnosti jsou moc malé.

    Reakce obchodu Hracky-vybavicky.cz

    Dobrý den, velice se omlouváme, tyto bryndáčky byly donedávna podšity nepropustnou fólií, ale nevíme z jakého důvodu najednou nejsou, protože dodavatel je stále dodává jako nepropustné, a protože jsou balené v krabičce, není možné si je "ošahat". Rozměr ale u této položky byl uveden. Ještě jednou se omlouváme a doufáme, že se zbývajícím zbožím, které jste si u nás objednala, jste spokojena. Pěkný den, H. Náglová www.hracky-vybavicky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlá odezva na mé dotazy.
    • Objednala jsem si na výměnu dvoje stejné povlečení do barvy,bohužel jim přišlo pouze jedno,tak jsem si vzala druhé v jiné barvě než čekat další tři týdny a znovu platit poštovné.
    • Na jednom povlečení je lem našitý na opačnou stranu,za ty peníze si myslím,že by to mělo být v naprostém pořádku.
    • Další povlečení je flekaté,jakoby na něj pustila barva.

    Pokud bych na to měla čas a náladu,tak bych tam některé zboží (povlečení) vrátila.Jinak jsem byla spokojená.

    Reakce obchodu Hracky-vybavicky.cz

    Dobrý den, je nám líto, že jste nám věnovala takovéto nedoporučující hodnocení, ale nepatří našemu obchodu. U nás jste si objednala bílý dvojrámeček, který jsme Vám okamžitě odeslali. Věříme, že kdybyste si u nás objednala i povlečení, měla byste vše bez starostí. Pěkný den, hracky-vybavicky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • už žádné!
    • vystavené zboží je NEDOSTUPNÉ posléze!!!

    Už se sem nevrátím :(((((((((((((((((((((

    Reakce obchodu Hracky-vybavicky.cz

    Dobrý den,
    obáváme se, že jste si spletla e-shopy.

    Vaši objednávku jsme hned následující den odeslali přesně tak, jak jste ji zadala do našeho systému.

    Toto nepěkné hodnocení tudíž patří někomu zcela jinému.

    Pěkný den. Hračky-vybavicky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • žádné
    • Manipulační poplatek 50 Kč je sprosťárna, kdybych měl možnost koupit jinde udělám to. S poštovným se mažou důvody nakupování přes internet.

    Dobře počítat

    Reakce obchodu Hracky-vybavicky.cz

    Děkujeme za reakci, i když moc dobře ji nerozumíme, navíc Vy jste žádný manipulační poplatek neplatil, protože Vaše objednávka přesahovala částku 300Kč, do které se manipulační poplatek, který účtuje převážná část elektronických obchodů (dokonce část e-obchodů objednávky pod stanovenou min. hranici nepřijímá), přičítá. DOBŘE POČÍTAT, jak jste napsal, by měl každý zákazník, který nakupuje, ať přes internet nebo v kamenném obchodě. Nakupovat výrobek v hodnotě pod 300Kč, kdy náklady na poštovné, nebo za dojezd do nákupního centra jsou vysoké ve vztahu k pořizovací ceně výrobku, je opravdu nevýhodné, nejen pro zákazníka, kdy poštovné tvoří polovinu i více z ceny výrobku, ale i pro obchod, kdy marže na takové malé položce nepokryje ani náklady na obalový materiál. Proto naši zákazníci si ve většině dělají nákup takový, aby se jim vyplatil, a kupují více zboží najednou a dle jejich reakcí je znát, že jsou s našimi službami spokojeni. Samozřejmě, všem se nikdy nezavděčíme, ač se velmi snažíme.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Na dětských botičkách byli mrtví brouci (rus domácí), překvapilo mě, že si toho člověk balící věci do krabice nevšiml, tmavý brouk na bílém podkladu byl opravdu hodně zřetelný. Po komunikaci s obchodem opravdu věřím, že brouk nepochází od nich, ale nejspíš od výrobce nebo dodavatele, nicméně to pro mě pořád znamená, že zboží nebylo v pořádku a musela jsem zaplatit za poštovné, když jsem ho vracela...

    Reakce obchodu Hracky-vybavicky.cz

    Dobrý den, jak jsme Vám již uvedli při komunikaci, jednalo se o produkt dětských capáčků, který je již od výrobce samostatně zabalen v zavařené plastové krabičce a při expedici nebylo NIC vizuálně patrné (produkty, které jsou z výroby samostatně zabalené nemůžeme rozbalovat, protože bychom poškodili zavařený obal). Toto zboží jsme okamžitě vrátili dodavateli na prošetření, provedli kontrolu ostatních botiček stejně tak jako náš dodavatel, s negativním výsledkem a vyjádřením dodavatele, že nemá jediný obdobný případ. Vrácení zboží jste měla možnost provést dle obchodních podmínek, tzn. že bychom Vám vrátili peníze na účet a dobírkou byste zaslala pouze vynaložené poštovné. Vy jste trvala na tom, že zboží zašlete rovnou na dobírku, jejíž částku jste určila sama v hodnotě bez přidaného poštovného.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zboží jsem objednávala jako kolektivní dárek, na stránkách bylo u ceny uvedena cena " včetně poplatků " ,přesto bylo naúčtováno poštovné, nechápu tedy, co věta " včetně polatků znamenala, pokud to bylo myšleno, včetně DPH , tak to taky tak mělo být napsáno !!!!!!!!!!!!!!! bylo velmi nepříjemné kolektivu vysvětlovat, proč po nich chci další peníze !!!!!!Tak pro ostatní ,prosím, více srozumitelněji. Děkuji

    ... k celkové ceně si " včetně veškerých poplatků " přičtěte ještě poštovné !!!!!!!!

    Reakce obchodu Hracky-vybavicky.cz

    Dobrý den, pokud jste dokázala nalézt položku, kterou jste potřebovala, zaráží nás, že jste přehlédla krok košíku s volbou a cenou dopravy, který nejde bez vyplnění přeskočit. Zde je naprosto patrná jak částka za zboží, samotnou dopravu a celková částka za objednávku. Pokud jste byla s čímkoli na pochybách, zde jste viděla zcela jasně celkovou částku ještě před samotným dokončeným objednávky. Nemluvě o emailu, ve kterém Vám dorazilo Potvrzení objednávky, kde je opět jasně zřetelné, co nakupujete, kolik budete platit za dopravu a celkem za Vaši objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • neviem sa vyjadriť
    • problematické dodanie na Slovensko

    neviem zodpovedne posúdiť-zrušenie objednávky

    Reakce obchodu Hracky-vybavicky.cz

    V rámci obchodních podmínek máme uvedeno, že na Slovensko nedodáváme, tudíž jsme paní poslali email s omlouvou a odvoláním na naše obchodní podmínky.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Dobrý den,chtěla jsem pro své dítě nákoleníčky (ochrana kolínek při lezení proti odření,otlačení),našla jsem Váš obchod na internetu a objednala jsem je společně se švagrovou,tedy dva kusy a abych neplatila nějaký ten poplatek,který se neplatí při objednávce nad 300Kč,hledala jsem,co ještě bych vybrala,ale nabídka zboží v určitých kategoriích se mi zdála dost malá,nakonec jsem objednala pískací hračku,kterou jsem vlastně ani nechtěla (abych neplatila ten poplatek,stačí poštovné).Bohužel jsem s nákoleníčky neměla žádnou zkušenost a jsou nejen tenké (v podstatě jako ustřižené z ponožek či punčocháčů-čekala jsem vypolstrované,ale nebyl u nich žádný podrobnější popis),ale hlavně jsou mému dítěti malé/úzké (je mu rok a váží 12kg) a bohužel se mu zaříznou do nožiček a opravdu ho tlačí.Takže nám neposlouží.To ale není chyba obchodu,každopádně mi připadal nepříliš velký sortiment nabízeného zboží a celkově jsem s touto objednávkou nebyla zcela spokojena.S přátelským pozdravem,Tereza Krupičková.

    Reakce obchodu Hracky-vybavicky.cz

    Dobrý den, je nám líto, že nejste s výrobkem spokojena. Nejde o žádné chrániče kolen při pádu, jde pouze o to, aby si malé, po čtyřech lezoucí batole NESPÁLILO pokožku na kolenou, resp. NEPROŠOUPALO kalhoty, tepláky, punčošky a vůbec, aby mu to na hladkých podlahách neujíždělo, proto jsou PROTISMYKOVÉ. Opravdu nejde o to, aby dítě lezlo ve vypolstrovaných chráničích. Pokud jste byla nespokojena, pak jste mohla využít možnosti vrácení nepoužitého zboží. A opravdu, protože se všeobecně nevyplatí lidem objednávat drobné zboží a k tomu platit poštovné, proto máme, jako spousta dalších e-shopů zavedeno u objednávek nižších jak 300Kč, manipulační poplatek. Samozřejmě nám je jasné, že se nezavděčíme lidem všem. Každopádně nás k další práci povzbuzují ostatní reakce spokojených zákazníků, kteří oceňují rychlost a široký sortiment, kterým Vám se zdá nevelký. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nefunkční eshop, jak jsem zmínila výše, je možné, že bude zboží ,,skladem´´ ale po několika dnech vám napíší, že vlastně není, mne to takhle před Vánoci velmi pobouřilo, protože jsem zboží měla vybrané jako dárek.

    Reakce obchodu Hracky-vybavicky.cz

    Dobrý den, velice nás tato situace mrzí, ale jelikož jste si objednala v pátek večer, tak jsme na Vaší objednávku mohli reagovat až v pondělí. Při objednání večer se Vám zboží zobrazovalo, že je skladem, ale jelikož v pátek večer již zde není žádný pracovník, který by Vám mohl dát vědět obratem, tak až v pondělí jsme zjistili, že poslední kus byl vyprodán před Vámi, za což jsme se Vám omluvili. Můžeme Vás ubezpečit, že jsme funkční e-shop, což dokazují i zde vypsané recenze od našich spokojených zákazníků, za což jim samozřejmě moc děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • bez komentare
    • nemohu posoudit protoze nedodava zbozi mimo uzemi CR co je velka skoda

    nemohu posoudit

  • Na žádost autora.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • rychla automaticka odpoved,dobra cena
    • dlouha dodaci lhuta,v dobe vyrizovani objednavky zadne prubezne informace. Zaplatit predem,bojim se,zda objednane zbozi nekdy uvidim...

    nic moc

    Reakce obchodu Hracky-vybavicky.cz

    Dobrý den, Vaše objednávka byla odeslána již 12.1. prostřednicvtím PPL a dle hlášení z PPL je doručená, či-li se jedná asi o nějaké nedorozumění či záměnu e-shopu.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Žadné
    • Jak je zboží nafocené

    slabší průměr

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Komunikace výborná, osobní - ale s dodáním zboží problém. Výrobek (kojící polštář), který jsem objednala, se teprv po objednávce vyrábí - a "vzhledem ke kalamitnímu počasí nedodal výrobce výplň včas".. na což jsem na druhou stranu byla upozorněna, s omluvou.
    Doporučuji objednat s velkým předstihem!

    Reakce obchodu Hracky-vybavicky.cz

    Ano, tato situace nastala a my s ní nemůžeme nic dělat. V době, kdy jste si kojící polštář objednávala, tak nebyl skladem, a tato informace u něj byla označena s delší čekací lhůtou. Ale je pravda, že termín výroby a dodání se od výrobce protáhl, hlavně díky špatnému počasí komplikacemi s dodávkami materiálu, předvánočnímu přetížení výrobce, který situaci neodhadl a termíny dodání potvrzoval daleko dřívější. Nicméně, zboží by mělo dnes dorazit. Závěrem se můžeme jen omluvit, protože nebylo v našich silách a možnostech objednávku jakkoli urychlit a můžeme Vás ujistit, že se kojící polštář nevyráběl až na základě Vaší objednávky. Děkujeme za pochopení této mimořádné události.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Možnost vybírat zboží v klidu z domova
    • Špatně popsané zboží.Objednala jsem si výrobek: AM-MOO416 Kojenecký komplet 7 ks s aplikací - růžový s proužky (Vel. 56).Na internetu je k tomuto kódu vyobrazena růžová soupravička bez proužků,to je samo o sobě matoucí.Nicméně jsem se domnívala,že obdržím vyobrazené zboží,místo toho jsem obdržela růžovou soupravičku s proužky (která zřejmě odpovídá názvu zboží),ale tento výrobek jsem nechtěla.Rozhodla jsem se,že obdržený produkt reklamovat nebudu z důvodu časové náročnosti,ale pociťuji zklamání.Na základě uvedených faktů bych se rozmýšlela,pokud bych měla tento obchod doporučit svým známým.

    viz.výše

    Reakce obchodu Hracky-vybavicky.cz

    Je nám velice líto tohoto zklamání, nicméně produkt, který si paní objednala má své jméno a u fotografií je uvedeno, že jde o ilustrační snímek, na kterém je vyfotografován sedmikomplet a hned vedle je snímek dalšího, který má růžovou barvu s proužky. Zatím jsme s tímto vyobrazením problémy u žádného zákazníka neměli, proto Vás žádáme, abyste pozorně četli název výrobku a názvy jednotlivých obrázků. Z tohoto důvodu jsme paní ani nekontaktovali a ještě v den objednání veškeré zboží odeslali a poslali jí informační sms o odeslání a email s číslem obchodního balíku. Děkujeme za pochopení a omlouváme se za toto nedorozumění.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • pohodlný nákup
    • Hlavně se mi nelíbí,že po zaplacení složenky mi nebylo oznámeno zda platba prišla na učet a zda už byla zásilka odeslána.Zrychleni dodávky zboží by taky nebylo na škodu.Pokud je zboží skladem čekal bych jeho dorucení do 7dnů.Rozvoz PPL je sice dražší,ale efektivnější.

    Reakce obchodu Hracky-vybavicky.cz

    Velice se za tuto situaci omlouváme. Platil jste přes složenku na poště, ne z účtu, a při kontrole plateb nám tato platba vyjela jako desítky dalších, které jsou připsány jako platby dobírkové. Navíc zde chyběl, zřejmě vinou České pošty, variabilní symbol. Občas se stane, že Česká pošta ztratí i dobírkové složenky, platbu sice připíše na náš účet, ale pak pracně za určité období dohledáváme variabilní symboly, abychom platbu s párovali s fakutraou. Zboží je samozřejmě připraveno k odeslání, dnes odejde, zítra je u Vás. Jako omluvu za tuto komplikaci a zdržení Vám zašleme malý dárek.