Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Nejhorší eshop s jakým jsem se setkala!!! Psali že je zboží skladem, objednala jsem a pak psali, že skladem není, snažila jsem se tam dovolat a chtěla objednávku zrušit. Byl to automat který mě odkazoval na email. Psala jsem několikrát na 2 různé emaily a pokaždé mi přišel email o registraci emailu a víc NIC!!! Zboží nakonec odeslali, ale já ho od dopravce nepřevzala. Asi 2 dny nato mi přišla žádost o úhradu dopravy a administrativy. Pak už chodily jen emaily s výhružkou, že pokud nezaplatí připočítají mi pokutu. Našla jsem tam ještě email na stížnosti, vše jsem opět vypsala, dostala jsem odpověď že jsem porušila podmínky a víc se mnou opět nikdo nekomunikoval!!!
    Radši jsem to nakonec zaplatila než se stresovat že to zkončí u exekutora!
    S tímto eshopem jsem SKONČILA!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod nekomunikuje
    • zbozi oznacene jako "skladem" neodeslano ani po mesici

    17.8.2023 - objednavka zbozi, ktere bylo oznacene jako skladem
    - okamzite zaplaceno kartou
    23.8.2023 - prisel email o opozdeni objednavky
    30.8.2023 - poslal jsem dotaz na stav objednavky
    - prisla automacicka odpoved z nejakeho ticketovaci systemu, kam se mi nepodarilo zaregistrovat, abych mohl pozadavek sledovat
    ... nasledovalo par dalsich pokusu o komunikaci, vcetne dotazu primo do objednavky eshopu (maji tam takovou moznost)
    21.9.2023 - stale se mi nepodarilo s obchodem spojit zadnou cestou

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nebylo doručeno. Nedoporučuji.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nebylo zasláno na adresu, ale ponecháno na výdejním místě přepravní společnosti. Z důvodu karanténních opatření Covid19 nebylo zboží možné vyzvednout a bylo zasláno zpět do eshopu. Aktuálně eshop vymáhá neúměrně vysoké poštovné navyšované o poplatky a pokuty. Nereaguje ani emailovou komunikaci!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nejsou schopni napsat,ze zbozi nakonec nemaji! Kdyz napisu,ze chci objednavku stornovat,tak chteji cislo uctu,kam vrati penize,i kdyz jsem jasne napsala,ze chci penize vratit na kartu,kterou byl nakup zaplacen! A jako bonus od storna objednavky nekomunikuji!!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé doručení.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Obchod mě kontaktoval s tím, že bohužel nemá mnou požadované zboží a nabídl mi jiné varianty, které jsem nevyužil. Nicméně komunikace s obchodem byla naprosto perkektní.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • velmi rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Velmi seriózní firma, doporučuji všem.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zbozi, ktere bylo v nabidce jsem objednala, teprve po 11 dnech mi prisel email s tim, ze zbozi nemaji.

    Reakce obchodu Hračkáč

    Děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se, ale opravdu zde došlo k pochybení z naší strany, respektivě ze strany našeho dodavatele, který nám i přes opakované urgence zboží nedokázal v požadované barvě dodat. Již jsme přijali opatření, které by mělo zamezit, aby se podobná situace již neopakovala.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    asi zloději, peníze fuč, hračka nedorazila, e-mail se stížností nelze doručit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepřišla celá stavebnice. Objednala jsem dvě stavebnice a přišla jen jedna. Za cenu dvou.

    Reakce obchodu Hračkáč

    Dobrý den, pokud Vám dorazila nekompletní zásilka, tak nás prosím kontaktujte na e-mail [email protected]. Situaci obratem prověříme a případně dopošleme chybějící položky. Omlouváme se za způsobené komplikace.

  • 50 %

    • dlouhá doba dodání
    • absence telefonního čísla

    Objednávku jsem vytvořil 14.01.2019, včera mi dorazila na zásilkovnu, byli problémy s dostupností objednaného zboží a zásilka mi přišla nekompletní, stále v řešení.. Komunikace přes email zdlouhavá s dloouhou odezvou. Absence telefonního čísla díky kterému by bylo možné jednání urychlit a být lépe informovaný.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    spokojenost

  • Doporučuje obchod

    50 %

    • příznivé ceny zboží
    • zasílá do zásilkovny = levné doručení zboží
    • chybí telefonický kontakt na obchod
    • webové stránky nebudí důvěru
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • hracka kterou jsem jinde nesehnala
    • pri nakupu nad cca 500kc doruceni zdarma
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • ok

    o

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost dodání super
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Inzerované zboží na e shopu nemají

    Reakce obchodu Hračkáč

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Bohužel v předvánočním období velice rychle bylo vyprodáváno žádané zboží, tak se mohlo stát, že se některý produkt vyprodal. Omlouváme se za komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nekvalitní zboží

    Ručně pletené deky ALBI byly z naprosto nekvalitního materiálu, pouští chlupy, když se člověk dekou přikryl, byl okamžitě plný chlupů na oblečení, na gauči, na zemi, dokonce i v ústech. Deky byly myšleny jako dárek, to by člověk tedy tímto "kvalitním" dárkem radost v žádném případě neudělal. Jak může obchod takové nekvalitní zboží lidem nabízet.

    Reakce obchodu Hračkáč

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Váš podnět ke zlepšení zboží předáme výrobci. Bohužel nejsme schopni ovlivnit kvalitu jednotlivých produktů, na našem e-shopu najdete obrovský výběr zboží a můžete si zvolit produkt od více různých výrobců dle Vašeho uvážení. Pokud samozřejmě produkt z jakéhokoliv důvodu nesplňuje Vaše představy, můžete ho vrátit v rámci 14ti denní lhůty.