Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • Nabízejí zboží, které nemají

    Od tohoto obchodu už nikdy nic.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží fungovalo 1 den a konec
    Takže nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé doručení
    • Na stav reklamace nikdo nereaguje, ani nevím, jestli to převzali, nikdo nereaguje 14 dnů dokud nemusí
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dodávka trvala dlouho 19.7. jsem ji objednal a došla 26.7.2023
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    bohuzel v baleni ventilatoru chybelo nekolik sroubu a maticek prtoze tento spojovaci material nebyl v zadnem sacku nebo krabicce ale jen volne po cele bedne.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemohu hodnotit, když po týdnu nic nemám.

    Reakce obchodu HOTCHILLI

    Vážený pane Pokorný, objednal jste "PLANT!T Water Timer" ve stavu "Objednáno". U zboží, které NENÍ skladem, nemůžeme garantovat dodací dobu. Ve Vašem případě však objednané zboží dorazilo do 5 pracovních dní a bude dnes expedováno.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží ukazují, ale nemají

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • komunikace
    • delší čekání

    Reakce obchodu HOTCHILLI

    Vážený pane Špaňheli, Vaše recenze nás mrzí, jelikož jsme zboží zabalili hned v pátek (23.06.2023 14:31:21), tedy ve stejný den, co jste objednal. Dopravce od nás však převzal zásilku až v pondělí dopoledne, protože o víkendu neprobíhají svozy zásilek.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • nemám návod v českém jazyku

    Reakce obchodu HOTCHILLI

    Vážený pane Boksane, děkujeme za zpětnou vazbu. Český návod jsme pro jistotu přidali i na produktovou stránku ke stažení.

  • po týdnu čekání objednávku zrušily

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • cena a relatívne rýchle dodanie
    • tovar ktorý maju napisany skladom bol fakt skladom no bohužial po skusenosti s reklamaciou už tu nenakupime
    • najhorši naschval prekomplikovaný reklamačný system s ktorým som sa kedy stretol a prístup z ktoreho citit snahu marenia/natahovania reklamacie/ vratenia /výmeny tovaru
    • po skoro dvoch týždnoch od kedy mi nechodilo žiadne potvrdenie o reklamacii (ktore su zo zakona povinný doručiť hned po jej zrealizovaní) mi nikto nenapisal / nezavolal že s reklamaciou vyplnenou na ich stranke niečo nieje v poriadku a treba niečo doplniť alebo opravit aj ked tam maju uvedeny mail aj telefonne čislo proste ignoracia a neviem si to vysvetliť inak ako snahu/nadej že na to zakaznik zabudne alebo medzi tým uplynie doba reklamacie / vratenia tovaru prípadne sa mu nebude chcieť absolvovat tento ich reklamačný system v pripade lacnejsich objednavok
    • narozdiel od iných obchodov kde reklamaciu riešia formou natočte nam problem / dokaz o nefunkčnosti zariadenia bez jeho mech. poškodenia tu musíte aj primitívne zariadenia ako zastrčka s vlhkomerom znova zabaliť odoslať , čakat a dufať že to v pošte nepoškodia kým to k nim pride alebo že to po prichode do obchodu nehodia o zem a nepride vam odpoved mechanicke poškodenie + platit poštovvne a čakat na preplacanie + zhanať dostatočne pevne balenie aby prežila cestu a vystať radu na pošte. (po týchto skusenostiach odporučam ak už sa predsa len rozhodnete tu nakupiť tovar tak pred reklamaciou pre istotu nepoškodený odfotit idealne v krabici na odoslanie s kodom reklamacie aby ste mali dokaz že ste ho odoslali mechanicky nepoškodený alebo ešte rozumnejie riešenie je vybrať si obchod kde sa snažia reklamaciu ulahčiť a nie vas vystavit stresu, pataliam a umyselne predlžovať vybavenie vašej reklamacie ignorovanim upozornenia ak v nej niečo nieje v poriadku. Týžden a pol čakam každy den kuriera kedže nas nahrada tovaru v celku ponahla a po dvoch týzdnoch som im musel napisať ja či niekde neni problem kedže neprislo stale potvrdenie o reklamacií ani tovar na výmenu aby sme zistili že im treba doplniť čislo zasielky odoslaneho tovaru (ktore sa ale neda uviesť do reklamacie kym ju vyplnate pretože na odoslanie balika vam treba reklamačný kod ktorý ziskate až po vyplneni reklamacie a po jej vyplneni už sa neda nikde doplnit max tak im do mailu ale tam už nemate v doklade o reklamacií a ani ako vediet že preto viazne reklamacia a čakate zbitočne až dokym im nenapišete lebo samy vas na problem neupozornia aj ked maju všetky možne kontaktne udaje (potvrdenie o uspešnom spracovani a začiatku reklamačneho procesu su zo zakona povinný poslať na mail alebo poštou a aj napriek tak sa nič take nestalo)
    • ak sa v priebehu reklamacie ukaže ešte jedna pasca/ problem / patália tak budeme situaciu a ich reklamačný postup / podmienky a nezaslanie dokladu o reklamacií riešit s českou obchodnou inspekciou

    Reakce obchodu HOTCHILLI

    Dobrý den, pokud se něco rozbije, potřebujeme rozbité zboží zaslat k nám, a pote vám vydáme nove. Video rozbitého zboží nám k vyřešeni reklamace bohužel nestačí. Děkujeme však i za tech málo plusu, kterými jste nás odměnil a kdyby jste mel přecijen zájem reklamaci dořesit, jsme Vám k dispozici.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychle odeslano
    • Bohuzel dodan mensi pocet ks

    Z objednavky 12 ks obalu bylo dodano jen 10 ks za cenu 12 ks. Cekam na doposlani 2 ks. Verim, ze to tak bude. Chapu, ze se muze stat, predpokladala bych ale u nejake velke objednavky.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nakupoval jsem poprvé a taky naposledy.K zakoupenému zboží nebyl český návod.Doporučoval bych ĆOI !

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Všechno špatně

    Zaslali jiné zboží než bylo na faktuře, jednalo se o elektroniku a k tomu ještě byla vyrobena v roce 2020, výkonnostně neodpovídala popisu.

    Reakce obchodu HOTCHILLI

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Můžete prosím využít 14-denní lhůty na vrácení zboží? Pro více informací nám prosím napište email a se vším Vám pomůžeme.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Květinový obal 8l v žádném případě není osmilitrový.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nákup mi zrušili se suchým konstatováním, že zboží není na skladě a neví, kdy bude. Měla jsem spíš pocit, že obtěžuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Nepravdivé informace o dostupnosti
    • Absolutní nezájem o zákazníka
    • Ze strany obchodu žádná snaha o omluvu

    Objednáte zboží skladem za několik dní email typu poslední kus nemůžeme najít. Otázka máme objednávku stornovat. Omluva žádná. Další eshop zralý na ukončení kariéry.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nespolehlivý reterd, zboží nemají skladem, i když mají uvedený opak. Lživé popisy produktů. Známí zde koupil lampy, které byly použité a vydávali je za nové, prodávají prošlá hnojiva z paměťových prodejů. Podvodníci. Je na čase postarat se o ukončení obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dorazí spousta odpadu. Jednak nepřiměřené množství různých a zbytečných plastových fólií, až to působí dojmem, že bylo cílem se plastového odpadu zbavit na úkor zákazníka. A jako bonus dorazí elektroodpad: svítilna, jejíž součástí jsou dvě 3V baterie, má obě baterie úplně vybité (ta lepší měla 0,05 V). A jenom náhrada baterií za nové zvýší cenu o 10 %.