Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si schody za 24000 Kč , včetně dopravy. Vše jsem zaplatil předem a ještě mě nic nepřišlo . Při telefonickém rozhovoru s operátorem nic neví a takový hovor je naprosto k ničemu .
    Nemám schody ani peníze , ani informace . Nedoporučuji platit nic předem !!!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Drahá doprava

  • Nedoporučuje obchod

    Problémy s aplikací, nejde zaplatiit z aplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hornbach e-shop hází chybu při platbě kartou MasterCard
    • Objednávka vůbec nebyla dokončena

    Nechápu proč mi Hornbach poslal odkaz na hodnocení produktu, který mi u nich na e-shopu nešel zaplatit a proto jsem ho vůbec u nich neobjednala

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Spolupracujete s nejhorší možnou doručovací sluzbou. Zboží nemam a peníze zpetvtake ne. Kdy mohu crkst vrácení peněz?

    Reakce obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazníku,
    je nám líto, že máte důvod ke kritice.
    Lhůta pro vrácení peněz je uvedená v našich VOP:
    "Pokud zákazník již uhradil kupní cenu (nebo její část), bude mu kupní cena (případně její část) vrácena zpět stejným způsobem, a to nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy společností HORNBACH."
    Tým Hornbach

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • dobrá, velká nabídka za odpovídající ceny
    • platba předem (to umím pochopit), nedodržení termínu dodávky (to se stane), nestanovení nového termínu (to by se stát nemělo,) dotazník spokojenosti před dodáním zboží (to se nesmí stát)

    když je termín dodávky nejistý, měl byto obchod přiznat a nepožadovat platbu předem, když se dodávka zpozdí, měl by zákazník dostat informaci o novém termínu dodávky

    28.3. 2025 objednáno a zaplaceno zboží, 3.4. 2025 zaslána faktura a potvrzena dodávka 4.4.-7.4.2025, 7.4. 2025 zpráva o zpoždění dodávky, tentokrát již bez termínu předpokládaného doručení, 8.4. 2025 přišel dotazník - hodnocení obchodu - já jen doufám, že to obchod nemyslí vážně....

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Pošlou sms k vyzvednutí zboží, ale bez kódu, na emaily nereagují

    Pošlou sms k vyzvednutí zboží, ale bez kódu, na emaily nereagují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Hodně věcí pohromadě
    • Fyzické obchody fungují normálně
    • Naprostá ignorance skrze doručení. Odešlou jak je napadne, bez varování
    • Pět rovná se čtyři, dva rovná se jedna. Balící osoby nezvládají matematiku
    • Opakované paletové doručování naprosto miniaturních balení (musí být doma chlap kvůli té paletě)
    • Vícero dopravců na jednu objednávku. Někteří zboží složí třeba před dům a odjedou pryč, bez varování, snad to tam do večera zůstane.
    • Obchod nekomunikuje. Zkrátka přijde email, že k vám dnes přijede nákladní auto, zařiď se jak chceš.
    • Zboží bylo poškozené, téměř celá objednávka
    • Opakované doručení opět vše poškozené
    • Na reklamaci reaguje nekompetentní osoba, která též neumí počítat do pěti
    • V eshopu nevědí, že emaily mají přílohy a dají se zobrazit jako fotky
    • Zboží je extrémně nekvalitní.
    • Zboží není to, co objednáte. Například na eshopu Spárovka kvality B je Konstrukční deska kvality D s až pěticentimetrovými dírami

    Shrnu-li to, zvažuji kontaktování ČOI z důvodů nejen zde napsaných. Eshop Hornbach je pro mě naprostým zklamáním, poněvadž nesedí po potvrzení objednávky nic. Typ zboží, hodnota, kvalita zboží. Nesedí termíny doručení, neexistuje komunikace s odesílatelem a s některými dopravci. Kvalita zabalení je mizerná a i s určitou tolerancí kvůli povaze zboží, je to katastrofa. Leta jsem zde nakupoval, minulý nákup už dopadl bledě, toto byla finální katastrofa.

    Reakce obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazníku,
    je nám líto, že máte důvod ke kritice.
    Zboží objednávané online je dodávané z našich logistických center nebo přímo od koncových dodavatelů. Proto byla Vaše objednávka rozdělena.
    Podnět týkající se balení zboží jsme předali na příslušné oddělení.
    Za komplikace spojené s Vaší objednívkou se omlouváme.
    Tým Hornbach

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stejné sadbové brambory jsem koupil před rokem a všechny mi naklíčily bez problémů. Letos mi pořádně naklíčila jen jedna brambora a ostatní nasadily pupeny, které dál nerostou. Dospěl jsem k závěru, že jste mi prodali rok starou sadbu, kterou jste loni neprodali.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Dvě z objednaných zboží nebylo údajně skladem. Jedno jsem ale při osobním nákupu v prodejně nasledne nalezla.

    Reakce obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazníku,
    je nám líto, že máte důvod ke kritice.
    Za veškeré komplikace spojené s Vaší objednávkou, se omlouváme.
    Tým Hornbach

  • Nedoporučuje obchod

    Rezervované zboží konkrétně síťka se sazbovým česnem byla roztržená a cca polovina obsahu chyběla. Přitom na oddělení byly dvě síťky ještě neporušené a plné.

    Reakce obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazníku,
    je nám líto, že máte důvod ke kritice.
    Rádi bychom Vás požádali, zda byste nám na adresu [email protected] mohl poskytnout bližší informace k prodejně, které se Vaše stížnost týká ( prodejna, den, čas), abychom mohli celou věc interně dořešit.
    Tým Hornbach

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlé doručení

    Zboží je nepoužitelný šmejd. Dodaná objímka E27 je životu nebezpečná. Je kousek plastu, který má zalisované dva plíšky. Ale pozor dráty se nijak nepřipevní, jen se tam nasunou. Po pátrání na stránkách výrobce se dočtete, že si k tomu MUSÍTE dokoupit další kousek plastu, který údajně udrží dráty uvnitř toho výlisku, aby se volně nevysunuly. Samosebou s upozorněním, že se za ně NESMÍ NIKDY zatáhnout. Současně je ale nemožné k tomu použít standardní průchodku na upevnění, takže objímka může být leda tak volně ložená a nesmí se na ni sahat. Nic z toho ale Hornbach v popisu výrobku nepíše. Takže jsem si koupil z TEMU kvalitní kovovou objímku s keramickou vložkou, šroubovacími kontakty a se dvěma kovovými kroužky. Všechny ty plasty z Hornbachu, včetně plastových kroužků, poletí rovnou do koše.

    Reakce obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazníku,
    je nám líto, že máte důvod ke kritice.
    V případě, že obdržíte výrobek, který neodpovídá Vaší objednávce, obracejte se na náš zákaznický servis, tel.: +420 251 060 060 nebo [email protected], kde Vám poradí s možností reklamace, kompenzace či vrácení zboží.
    Tým Hornbach

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • super cena o proti konkurenci a místní pile
    • nemusím řešit vlastní dopravu
    • absolutně nesladěné termíny doručení, zboží došlo 3 dny po termíny a po mých dvou urgencí. Nedá se na ně spolehnout
    • Zboží doručeno přepravcem něco jako typ česká pošta. Žádné auto s rukou nic.
    • v popisu materiálu je psáno, že dřevo je přirozeně vysušené. Předpokládám, že díky zpoždění termínu dřevo stálo někde na dešti a dřevo je nasáklé vodou. O přirozeném vysušení se zdaleka nedá hovořit.

    Co se týče hornbachu, jsem spokojen s cenama, nicméně jakou má Obchod nasmlouvanou dopravu je šilené. Nedrží termíny, dopravce Vám 2x řekne zítra.. a zítra to není. Při komunikaci s řidičem Vám pak řekne, "Buďte rád, měl jste být až po víkendu... což je cca 5 dní po datu doručení. Při dnešní situaci si myslím, nemyslitelné. Kor když člověk zaplatí 1600 za dopravu.

    Reakce obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazníku,
    je nám líto, že máte důvod ke kritice.
    Za veškeré komplikace, které vznikly při dodání Vámi objednaného zboží na straně dopravce, se omlouváme.
    Tým Hornbach

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízené zboží nebylo skladem.

    Reakce obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazníku,
    je nám líto, že máte důvod ke kritice.
    Vzhledem k nedostatečnému počtu skladových zásob u koncového dodavatele nebylo možné Vámi objednané zboží dodat.
    Za vzniklé komplikace se Vám omlouváme.
    Tým Hornbach

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Poměrně drahý , ale malý jednoduchý skleník, očekával jsem nějaký servis - montáž v rozumném termínu i ceně
    Termín -více jak za měsíc- a cena montáže (12 000) byly pro mě neakceptovatelné

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodání česká pošta. Špatně

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednavka vubec nedorazila, nikdo se ani neozval

    Reakce obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazníku,
    mrzí nás, že na svou objednávku musíte čekat déle, než byl původně potvrzený termín dodání.
    V případě, že požadujete informace k Váš objednávce, obracejte se na náš zákaznický servis, [email protected] nebo tel.: 251 060 060, kde Vás poskytnou všechny dostupné informace.
    Za komplikace se Vám omlouváme.
    Tým Hornbach

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hrozná čekací doba a jsem z
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    V popisu zboží není přesně specifikováno co balík obsahuje. Používání vrutů s křížovou hlavou v době kdy máme torx je nepochopitelné, navíc barevně nebylo b souladu s výrobkem

    Reakce obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazníku,
    je nám líto, že máte důvod ke kritice.
    V případě, že obdržíte výrobek, který neodpovídá Vaší objednávce, obracejte se na náš zákaznický servis, tel.: +420 251 060 060 nebo [email protected], kde Vám poradí s možností reklamace, kompenzace či vrácení zboží.
    Tým Hornbach

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nekvalitní zboží, polámané palubky

    Reakce obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazníku,
    je nám líto, že máte důvod ke kritice.
    V případě, že obdržíte výrobek, který neodpovídá Vaší objednávce, obracejte se na náš zákaznický servis, tel.: +420 251 060 060 nebo [email protected], kde Vám poradí s možností reklamace, kompenzace či vrácení zboží.
    Tým Hornbach