Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Oblečení drasticky malé neodpovídá naším velikostem. Materiál dobrý

    Reakce obchodu Holokolo

    Děkujeme vám za recenzi. Mrzí mě že jste zklamaná velikostí výrobku. Bohužel cyklistické oblečení je specifické , každá značka má svoje velikosti a střihy. Pozor na to že je jiné než klasické oblečení. To znamená že když nosíte velikosti L tak v cyklistickém
    oblečení bych vybíral o číslo až dvě větší.Opravdu je to jiné .Mrzí nás že z tohoto duvodu nás nedoporučujete.


    tým Holokolo

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • velky vyber
    • spatna logistika, nefunkcni "hlidaci pes" na zbozi

    Objednavka konkretniho produktu, ktery nebyl na sklade. Neprislo upozorneni, ze se objevil na sklade a nahodne jsem jej uvidela. Objednavka s dorucenim +2 dny, v +2 jsem psala na zakaznicke centrum, kdy mi produkt dorazi a informace byla, ze teprve se moje objednavka zpracovava. Doruceni bylo Praha, ale produkt putoval nejdrive na centralni sklad do Bratislavy a nasledne do Prahy. Nebylo upozorneni, ze lze vyzvednout v Praze nebo ukazat lokalizaci vyrobku na prodejne.Na obchod se nedalo dovolat, funguje chatbot na maily.

    Reakce obchodu Holokolo

    Dobrý den

    Velmi mě mrzí vaše zkušenost. A omlouvám se za ní .Vše se pokusíme napravit.Co se týka telefonu v ten týden byla hlášená
    technická porucha. A na emaily odpovídal zaměstnanec CC.
    Ihned vám přišel email o prodloužení dodání objednávky. Bohužel na skladě v sobotu ani v neděli není.Tak že vše se po víkendu odbavuje v pondělí.A vzhledem k množství objednávek po víkendu a dovolených se k vaší objednávce dostalo až v uterý.
    Velmi se tímto omlouváme .

    Holokolo tým

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednávka nedorazila ani po 14ti dnech od objednání, přestože byla zaslána informace, že zboží je distribuováno

    Reakce obchodu Holokolo

    Dobrý den

    Velmi se omlouvám ale vaše zásilka se sekla společně s dalšíma v zásilkovně .Od minulý středy ale vaše objednávka už je
    připravená na prodejně . Pokud jste si jí už nevyzvedl.


    Holokolo tým

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Široký sortiment
    • Dotěrná až otravná obsluha
    • Objednávka vůbec nedorazila

    Velmi dobrý výběr. Každý si vybere a i cenové rozpětí je široké.

    Bohužel obsluha neví co to znamená, když člověk nepotřebuje poradit s výběrem, rozezná černý dres od žlutého, nebo chce být nerušen v kabince.

    To že objednávka nebyla doručena k vyzvednutí, ale přišel email k ohodnocení objednávky, považuji za drzost, ale chápu, že odesílání těchto e-mailů je automatické.

    Reakce obchodu Holokolo

    Dobrý den

    Vaše objednávka je dávno připravená na obchodě.Byl vám odeslán í email.Omlouvám se za skušenost z obsluhou.
    Ale určitě to nemysleli špatně jen vám chtěli správně poradit.A nešlo o radu barvy ale střihu a velikosti.
    Snad příště budete spokojen.

    Holokolo tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • velikost neodpovídá XL

    Reakce obchodu Holokolo

    Dobrý den,

    Děkujeme Vám za recenzi.

    V případe, že vám zboží nevyhovuje, máte možnost zboží vrátit do 14 dnů bez udání důvodu.

    Tým Holokolo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • velky vyber
    • showroom v Praza i v Blave

    dlouhe dodací lhuty,
    nekvalitni a spatne materialy pro obleceni
    predrazene nekvalitni cinske zbozi
    Doporucuji vše vyzkoušet před objenáním.

    Reakce obchodu Holokolo

    Dobrý den,

    Děkujeme Vám za recenzi.

    V případe, že vám zboží nevyhovuje, máte možnost zboží vrátit do 14 dnů bez udání důvodu.

    Tým Holokolo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jak funguje e-shop v případě zasílání na adresu nevím. Každopádně s osobním odběrem objednávky v kamenné prodejně v Praze mám naprosto otřesnou zkušenost. Zcela neprofesionální a protivný prodavač, který otevírá obchod o více než 5 minut později než je uvedeno, pak tam pobíhá s fanglí a zákazníků si nevšímá a ani je nepozdraví, aby Vám následně nevybíravým způsobem sdělil, že přicházíte týden po obdržení notifikace a na webu je jasně napsanéí, že objednávky drží jen 2 dny (a jaksi ignoruje fakt, že notifikace přišla poslední den před Velikonočními svátky, a já jsem přišel 3. pracovní den od nich ráno) a že už to tam "asi není". Samotnou skutečnost, že se někde něco zadrhne a objednávka tam není bych chápal, způsob jakým se mnou jednal prodavač jsem zažil naposledy v Prioru za časů ČSSR. Nicméně nevadí, budu nakupovat jinde. A ostatním to taky vřele doporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • V eshope bylo zboží skladem s doručením do 2-3dní. Bohužel nebylo a zboží ješte nedorazilo:(. Platba byla placená predem. Tento eshop jsem si vybrala práve kvuli, zboží skladem s doručením do 2-3dní, bohužel ani po tydnu balíček nedorazil......

    Reakce obchodu Holokolo

    Dobrý den,

    Obratem jsme Vás informovali o mírném čekání při expedici a za komplikace se opět omlouváme. Váš nákup je dnes se všemi položkami odeslán a měl by Vám být ze strany přepravce co nejdříve doručen.

    Tým Holokolo

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Přišly špatné velikosti.
    • Nikdo mi dva dny nebral telefon.

    Reakce obchodu Holokolo

    Dobrý den,

    po zaregistrování Vašeho požadavku a vysvětlení situace jsme Vám obratem nabídli řešení, které Vám bylo odesláno mailem. Děkujeme za zaslání chybně expedovaného zboží a výměnu zrealizujeme obratem. Za komplikace se opětovně omlouváme.

    Tým Holokolo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednané zboží nedorazilo a stále nevím ani zda ji mám čekat či ne, navíc na jejich eshopu neni k vidění zda zboží mají skladem nebo ne, tak čekám a čekám, už 3 dny po datu vyzvednutí..

    Reakce obchodu Holokolo

    Dobrý den velmi mě to mrzí a omlouvám se za vzniklý problém.Vaše objednávka je již na prodejně v praze.
    Mužete si jí vyzvednout ještě dnes do 19 hod. Nebo od pondělí do pátku 11-19 hod.
    Děkuji

    Tým Holokolo

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Velikosti jsou opravdu malé, nejspíš pro malé děti. Objednávku budeme celou vracet na zpět.

    Reakce obchodu Holokolo

    Dobrý den,

    ďakujeme za Vašu recenziu.
    Je nám ľúto že vám veľkosť produktu nevyhovovala, žiaľ cyklo dresy väčšinou nezodpovedajú bežným veľkostiam, nakoľko ide o špecifickú záležitosť. Upozorňujeme na to aj v našom e-shope. Taktiež pri každom produkte máme uvedenú tabuľku veľkostí, ktorá platí špeciálne pre tú ktorú značku si vyberiete, treba sa orientovať pri výbere tabuľkou, neodporúčame sa riadiť veľkosťou konfekcie, ktorú človek bežne nosí.
    Ak tovar od nás nespĺňa akékoľvek požiadavky zákazníka, nie je problém nám ho vrátiť, obratom vraciame platbu.


    Tým Holokolo :)

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Dlouhá dodací lhůta zboží.

    Obchod se na první pohled jeví, že sídlí v Praze, ale zboží je dodáváno z Bratislavy a doprava trvá velmi dlouho.

    Reakce obchodu Holokolo

    Dobrý den,

    jsme rádi, že Vám naše služby vyhovují a pevně věříme, že další zásilku Vám budeme odesílat již brzy.
    Přejeme hodně šťastných kilometrů na kole!:)
    Za vzniklé zpoždění na straně přepravce se omlouváme a prověříme důvody.

    Tým Holokolo

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Tak trochu laxní přístup zákaznické podpory. Objednávku jsem udělal 6.6., dne 8.6. bylo předáno dopravci. Až dosud bylo vše v pořádku. 10.6. jsem se zeptal, kdy mi bude balík doručen a bylo mi odpovězeno že mám kontaktovat zákaznickou podporu Zásilkovny. Tam se nedalo nikomu dovolat, jen nějaký automat, který stále opakoval stejnou větu, která nedávala smysl. Po více než 20ti vyměněných emailech se zákaznickou podporou Holokolo a Zásilkovny mi byl nakonec balíček doručen po 9 dnech od objednávky. Chápu, že prodejce již nemůže ovlivnit to, co se děje dále s balíkem, ale měl by alespon vyvinout maximální úsilí, aby zjistil, kde se balík nachází a kdy bude doručen. Hned několikrát byl termín posunut z různých důvodů. Pobavil mne tento důvod:"zásielka sa mala doručovať dnes, nakoľko však vodička daného mikrodepa má náhle zdravotné komplikácie". Nejvíc mi vadilo, že jsem se se svým dotazem obrátil na prodejce Holokolo a ten mi sdělil, ať se obrátím na Zásilkovnu. Sluzby Zásilkovny jsou tragické, proto jsem pri objednavce zaskrtnul, ze chci zbozi dodat dopravcem DPD, presto mi to zbozi dorucovala Zasilkovna. Jediné, co kvituji, ze mi byla nabidnuta dodatecna sleva 10%.

    Reakce obchodu Holokolo

    Dobrý den,

    vzniklá situace s doručením nás moc mrzí. S přepravcem jsme komunikovali a získali jsme stejné vyjádření, jako Vy sám na jejich zákaznické lince. Byly Vám nabídnuty ze strany obchodu možnosti řešení situace a jsme rádi, že jste využili naši kompenzaci ve formě slevy na Váš nákup, který Vám i přes neočekávané zpoždění skvěle padl a užijete si s novými kousky skvělou sezónu!:)

    Tým Holokolo

  • Nedoporučuje obchod

    Zatím jsem stále zakoupené zboží neobdržela.

    MUDr. Bartošová Petra
    Platanová 466
    Trutnov
    54101

    Reakce obchodu Holokolo

    Dobrý den,

    vzniklá situace nás moc mrzí, po prověření byla chyba ve Vaší uvedené adrese doručení. Věřím, že to dořešíme k Vaší spokojenosti a nákup Vám dnes po vzájemné komunikaci odesíláme opětovně.
    Pokud by se vyskytl další problém, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu, případně na tel.číslo zákaznické podpory.

    Přeji příjemný den

    Tým Holokolo

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • U čepice mi přišlo jiné zboží,

    Reakce obchodu Holokolo

    Dobrý den,

    za problémy se zaměněným zbožím se velice omlouváme. Zašlete nám prosím balík zpět a my Vám zboží obratem vyměníme.

    V případě, že se nedá dovolat na zákaznickou linku, probíhá čerpání dovolené. Tehdy doporučujeme napsat e-mail, na který Vám bude po čerpání dovolené odpovězeno.

    Přeji příjemný den.

    Tým Holokolo

  • Nedoporučuje obchod

    Špatná komunikace, na uvedený kontakt se nedá dovolat. Velký problém s doručením zásilky. 11.08.20 mělo dorazit zboží, dnes 14. 08. večer, stále žádná zpráva, kdy dorazí.

    Reakce obchodu Holokolo

    Dobrý den,

    vzniklá situace nás moc mrzí. Věřím, že to dořešíme k Vaší spokojenosti. Pokud by se vyskytl další problém, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu, případně na tel.číslo zákaznické podpory. V případě, že se nedá dovolat na zákaznickou linku, probíhá čerpání dovolené. Tehdy doporučujeme napsat e-mail, na který Vám bude po čerpání dovolené odpovězeno.

    Přeji příjemný den

    Tým Holokolo

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlost dodání
    • Žádáme výměnu velikosti za větší.Reakce žádná,nelze se nikam dovolat.

    Pokud bychom zboží nepotřebovali vyměnit, tak by byla maximální spokojenost.

    Reakce obchodu Holokolo

    Dobrý den,

    je nám líto, že Vám doručené zboží nevyhovuje.

    Pokud potřebujete pomoci s výběrem vhodné velikosti, neváhejte kontaktovat náš zákaznícky servis. V případě, že se nedá dovolat na zákaznickou linku, probíhá čerpání dovolené. Tehdy doporučujeme napsat e-mail, na který Vám bude po čerpání dovolené odpovězeno.

    Přeji příjemný den.

    Tým Holokolo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem rukavice, objednavka prosla, mela jsem cekat na zpravu od zasilkovny (doruceni do 2 dnu). Zprava od zasilkovny skutecne dorazila, ale k memu prekvapeni s upozornenim, ze objednavka byla stornovana. Zadna zprava od e-shopu, zadny email. Telefony nezvedaji. Pozdeji jsem obdrzela email s potvrzenim storna - jako duvod bylo uvedeno, ze pozadovane zbozi neni skladem. Pote nasledoval jeste jeden email - “objednavka byla stornovana zakaznikem”... Ptam se: Proc e-shop nabizi zbozi, ktere nema, jak je mozne, ze objednavku potvrdi a jak je mozne, ze se zakaznik dozvi o stornu od prepravni spolecnosti a nikoliv od e-shopu, a proc vse korunuji jeste emailem o stornu ze strany zakaznika? Pravdepodobne jim nejde o zakaznika, objednavek maji dost..., v dobe Covidu prece vsichni jezdi na kole, tak proc se zdrzovat slusnym chovanim. Pozdeji mi byla nabidnuta 15% sleva na pristi nakup. Smesna vyse slevy! V tomto obchode uz nic nekoupim.

    Reakce obchodu Holokolo

    Dobrý den,

    vzniklá situace nás moc mrzí. Věřím, že to dořešíme k Vaší spokojenosti. Prověříme, proč nebyla aktuální nabídka zboží na stránce a pokud by se vyskytl další problém, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu, případně na tel.číslo zákaznické podpory.

    Přeji příjemný den

    Tým Holokolo

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • vrátili mi peníze obratem
    • objednala jsem zboží a zaplatila on-line; uváděli, že dané zboží je skladem, následně mi sdělili, že zboží nemají - ať si vyberu jiné

    Patrně neaktualizují nabídku zboží, které mají. Anebo nabízejí to, které nemají, aby nalákali zákazníky, netuším...

    Reakce obchodu Holokolo

    Dobrý den,

    vzniklá situace nás moc mrzí. Věřím, že to dořešíme k Vaší spokojenosti. Prověříme, proč nebyla aktuální nabídka zboží na stránce a pokud by se vyskytl další problém, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu, případně na tel.číslo zákaznické podpory.

    Přeji příjemný den

    Tým Holokolo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pochybný obchod bez adresy - kamenného obchodu
    • Při reklamaci zboží se nedá spojit telefonicky, záznamník
    • reklamované zboží nedodáno ani po 3 týdnech bez udání důvodu

    Zakoupil jsem zboží v holokolo.cz. Zboží bylo na dobírku doručeno během 4 dní. To je OK. Ale kvůli nesprávné velikosti jsem zboží zaslal zpět (výměna zboží - velikost) na uvedený poštovní box. Následně jsem zadal dotaz na výměnu zboží a bylo mně po týdnu odepsáno, že je to v řízení a že do 14 dnů bude vše vyřízeno. Po 14 dnech se stále nikdo neozval a na uvedeném telefonu je zapnut záznamník!

    Reakce obchodu Holokolo

    Dobrý den,

    vzniklá situace nás moc mrzí. Věřím, že to dořešíme k Vaší spokojenosti. Prověříme, proč nebylo reagováno na Vaši objednávku a pokud by se vyskytl další problém, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu, případně na tel.číslo zákaznické podpory

    V případě, že se nedá dovolat na zákaznickou linku, probíhá čerpání dovolené. Tehdy doporučujeme napsat e-mail, na který Vám bude po čerpání dovolené odpovězeno.

    Přeji příjemný den.

    Tým Holokolo