-
Jana Chmelíková: Dobrý den paní Melšová,
děkujeme za Váš příspěvek a moc si toho vážíme. Jsme rádi, že se situace vysvětlila a nákup v našem internetovém obchodě proběhl v pořádku. Přejeme Vám hezký den.
Hodinky 365 -
V prosinci jsem u Vás zakoupila hodinky Cannibal ob.č.19111 ze dne 2.12.2013.Ohodnotila jsem nákup u Vás omylem jako nevyhovující a to z důvodu,že jsem v tu to dobu ob.hodinky z jiného obchodu,kde byli problémy,tou to cestou se velmi omlouvám za své pochybení a Vás doporučuji všem,kdo hledá kvalitu a jistotu dobrého nákupu,děkuji za Vaše služby,přeji Vám, hodně spokojených zákazníků, jako jsem já.Melšová Jana
-
Jaroslav: Dobrý den,
děkuji Vám za upozornění a omlouváme se za komplikace. Návody na novinky značky Casio stále urgujeme u dodavatele, část návodů již dorazila. Všechny chybějící návody máme v evidenci. Pokud jste ještě návod nedostal, kontaktuje nás prosím na emailu [email protected]. Děkujeme.
Hodinky 365 -
Mára Rewos Pačes: Dobrý den, děkujeme Vám za dotaz k pojištění hodinek a omlouváme se za pozdní reakci. Pojištění ke zboží je možné sjednat i nyní, je zdarma po dobu jednoho roku a zajišťuje jej pojišťovna ERV, a.s.. Po uplynutí doby Vás bude kontaktovat pojišťovna s dotazem, zda si budete přát pojištění prodloužit či zrušit. Kryje případ krádeže, lopueže nebo poškození, na které se nevztahuje záruka.
S pozdravem,
Hodinky 365 -
Dobrý den, hodinky jsou super, ale chybí návod. Objednal jsem je koncem listopadu a byl jsem upozorněn, že návod zatím není, ale bude doručen. Je pomalu konec ledna a návod nikde, není doručen. To je jediný nedostatek který mi na hodinkách vadí. Jaroslav
-
Dobrý den,
rád bych se zeptal na bližší informace ohledně pojištění hodinek (u jaké spol., jakou formou - s hodinkami přijde nějaký pojišťovácký papír?).
Děkuji