• Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V podstatě nemám co hodnotit. Obchod ani po 14 dnech objednávku nevyřídil. Již jsem odeslal storno objednávky

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • žádná
    • není solidní obchod, jenom lžou a podvádeji lidí
    • peníze za objednavku jsem poslala bankovním převodem,před 14 dnů a co jsem objednala mi neposlali .tak nemám ani peníze ani objednané zboží

    DEJTE POZOR NA TENTO INTERN.. OBCHOD .NEOBJEDNAVAJTE TAM ZBOŽÍ A HLAVNĚ NEPOSÍLEJTE PENÍZE PŘEDEM - NA JEJICH ÚČET .BUDETE MÍT VELKÉ PROBLÉMY A KOMPLIKACE . JÁ MUSÍM SE OBRÁTIT NA ČESKOU OBCHODNÍ INSPEKCI .MOC SE ZLOBÍM A JSEM ZKLAMÁNA A CÍTÍM SE PODVEDENÁ

    Reakce obchodu HobbyGrow

    Dobrý den p. Ludmilo,
    jménem celého Hobbygrow.cz se Vám omlouvám za komplikace s objednávkou. Mrzí nás zpožděná objednávka kvůli objednánému zboží a mrzí nás i Váš momentální postoj vůči naší firmě. Peníze jsme vrátili na Váš účet v momentě, co jste tak nařídila, nikdy jsme nikomu nic nedlužili a vy jste byla informována o zpoždění.

    Ovšem máte právo říct svůj názor, my ho respektujeme, firma prošla změnou personálu, věřím že příště budeme 100%.

    Dominik Vičan
    Vedoucí prodeje
    Hobbygrow.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Vše proběhlo velice rychle a bez problémů, již sem zde nakupoval a vše bylo ok"

    Reakce obchodu HobbyGrow

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Jsme moc rádi, že jste byl spokojen s naším obchodem.

    Tým HobbyGrow

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Vše proběhlo rychle, ALE...
    • Poslali jiný než objednaný výrobek.

    Vše super až na to, že poslali jiný než objednaný výrobek. :D

    Reakce obchodu HobbyGrow

    Dobrý den, omlouváme se za chybu, bohužel je to chyba výrobce, který dal špatný ventilátor do krabice. Chybu samozřejmě napravíme, tak jak jsme se domluvili v telefonickém rozhovoru a vše bude vyřešeno k Vaší maximální spokojenosti.

    Ještě jednou se omlouváme,

    Tým HobbyGrow.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • uváděli skladem a pak mi napsali, že není a bude až v srpnu

    Reakce obchodu HobbyGrow

    Dobrý den,
    to co píšete není pravda, na eshopu jsme měli a i nadále máme uvedeno, že zboží bude skladem až začátkem srpna. Psali jsme Vám i email aby jste byla informována. Vaše hodnocení tedy není relevantní.

    Tým HobbyGrow.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nic zatim nedorazilo, jen vyzva k ohodnoceni nakupu… :(((

    Reakce obchodu HobbyGrow

    Dobrý den, omlouváme se že žádost o recenzi přišla dříve než zboží, každopádně v době Vaší objednávky nebylo zboží skladem, což bylo uvedeno na našem eshopu. Zboží Vám samozřejmě pošleme hned jak nám ho dodavatel doručí.

    Ještě jednou se omlouváme za komplikaci.

    Tým HobbyGrow.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • poslali mi jiný výrobek, než jsem si objednala

    Reakce obchodu HobbyGrow

    Dobrý den,
    moc se omlouváme, kolega omylem při přípravě zásilky zaměnil velmi podobné zboží.
    Výměnu zboží jste bohužel nechtěla, mrzí nás to.
    Prosíme příště nás rovnou kontaktujte když přijdete na nesrovnalost v objednávce a my obratem zjednáme nápravu.

    Tým HobbyGrow

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po dohadování alespoň vrátili náklady
    • Místo objednaného bylo dodáno jiné NONAME zboží, bez popisu, jakéhokoliv návodu (byť by alespoň byl v cizím ang. jazyce)-vráceno

    Reakce obchodu HobbyGrow

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše nespokojenost.
    Výrobce měl bohužel výpadek ve výrobě, museli jsme tedy objednat stejný výrobek od jiného výrobce.
    Český návod byl přidán na eshop ke stažení.
    Omlouváme se za komplikaci.

    S pozdravem

    Tým HobbyGrow

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • looks on stock online. but its not!

    if you buy online, its showing products on stock. and two of the products where not. so payed and 3 days after found out its not on stock. so had to get my money back. in my opinion its not that hard to run a program to see if product are on stock!

    Reakce obchodu HobbyGrow

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi.

    Jen jedna věc, skleník který jste objednal neměl v popisu uvedeno "skladem" , měl tam popisek "obvykle do 3 - 5 dnů".
    U položek které nemáme fyzicky skladem Vám bohužel nezaručíme že budou vždy k dispozici u dodavatelů.
    Naneštěstí je poslední rok problém s dostupností některých produktů z důvodu celosvětové pandemie.
    Plastové skleníky některých výrobců bohužel patří do této kategorie.

    Jiný, dražší skleník za cenu původně objednaného jste nechtěl, vrátili jsme tedy platbu.
    Omlouváme se za nesplnění objednávky.

    S pozdravem

    Tým HobbyGrow

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zkušenost děsná, inzerované zboží nemají, po týdnu měli kamion uvízlý v Německu, po druhém týdnu byl pro změnu uvíznutý v Anglii, jen samé výmluvy, nakoupil jsem jinde, konkurence je naštěstí dost.

    Reakce obchodu HobbyGrow

    Dobrý den,
    zboží které jste objednal nebylo v době objednávky skladem.
    Objednané zboží je z UK, kamion se zbožím zůstal stát v Německu.
    O UK kolega vůbec nemluvil když si znovu přečtete ten email který Vám posílal.
    Omlouváme se za nesplnění objednávky, bohužel nejsme výrobci, čekáme na zboží a poskytujeme tutéž informaci o datu dodání kterou máme od dodavatele.
    Je třeba si uvědomit, že není úplně standartní situace, jak covid tak brexit bohužel dodávky zdržuje.
    Jsme rádi že jste jinde pořídil lépe.

    S pozdravem

    Tým HobbyGrow

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • skladová zásoba
    • ceny
    • rychlost dodaní

    Velké problémy s logistikou a reklamaci. Objednal jsem výrobky. Balík dorazil poškozeny. Zboží, docela křehké, nebylo pořádně zabaleno. Dodavatel mně odeslal reklamovat k české poště s tým, že když pošta nezaplati, to zaplati dodavatel. Nahradit poškozený kus dodavatel souhlasil v případě, že zaplatím 100% hodnoty zboží, dopravu a dobírku. Mně to nepřipadá moc fer.

    Reakce obchodu HobbyGrow

    Dobrý den,
    mrzí náš Vaše špatná zkušenost, ale jak už jsme Vám psali v naší předchozí komunikaci.

    Balík je v první řadě potřeba při převzetí zkontrolovat zda je v pořádku. U takovéto křehké věci to platí dvojnásob. Viz. obchodní podmínky. Postup reklamace dopravy určuje dopravce, zde Česká pošta, s tím se bohužel nedá z naší strany nic dělat.

    Že by byl balík špatně zabalen není pravda, byl zabalen jako každá jiná velká plastová podmiska kterých posíláme měsíčně desítky.
    Bohužel bublinková fólie a vyztužené rohy nezachrání zásilku na kterou doručovatel šplápne nebo na ní hodí těžký balík.
    Už jsme Vám vysvětlovali, že toto zboží nelze posílat se službou křehké, to je služba určená pro zásilky do 10 kg hmotnosti a 50cm délky. Vany o rozměru 120x120 cm tedy nelze posílat jako křehké zboží. Zde bohužel opět narážíme na pravidla dopravce, České pošty.

    Bylo Vám nabídnuto že pošleme obratem nový kus, chápu že nechcete platit další dopravu, ale Vy dostanete od pošty původní částku zaplacenou za dopravu zpátky spolu s cenou poškozeného zboží. V případě že ČP reklamaci neuzná zaplatíme Vám škodu včetně ceny dopravy my. Tím pádem vy platíte stále jen jedno poštovné tak jako tak.

    Mrzí nás že Vám to nepřijde fér, ale jak jsme už psali, pokud pošta reklamaci neuzná zaplatíme škodu my.

    S pozdravem

    Tým HobbyGrow

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zbozi bylo popsano na webu jako skladem.Vytvorena objednavka byla zrusena a obchod me kontaktoval po 4 dnech s tim, ze maji jen jiny typ zbozi.

    Reakce obchodu HobbyGrow

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení.
    Jen bych ho rád uvedl na pravou míru, protože tak jak to píšete to úplně nebylo.

    Tak předně, zboží rozhodně nebylo označeno jako skladem, bylo tam uvedeno „Obvykle do 3 - 5 dnů“.
    Položky skladem jsou označeny „skladem“ a je u nich uveden počet zbývajících kusů.

    Objednávka přišla 3.6.2020 , rovnou bylo objednáno chybějící zboží , 5.6.2020 jste byl informován, že vybraný ventilátor je bohužel nedostupný u dodavatele a bylo Vám nabídnuto jiné, podobné zboží.
    Na to jste také 5.6.2020 odpověděl „Dobry den, uz jsem koupil jinde. Diky!“ Proto poté byla objednávka stornována.

    Omlouváme se tedy za nesplnění objednávky, ale není pravda, že jsme Vám zrušili sami od sebe objednávku.
    Komunikace trvala dva dny, trvalo než jsme dostali informaci že ventilátor je vyprodaný což jsme Vám také dali obratem vědět.

    S pozdravem

    D. Lojda
    HobbyGrow

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Měli mít zboží do 3 dnů skladem. Bohužel to nebyla pravda.

    Reakce obchodu HobbyGrow

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše negativní hodnocení. Zboží jste si objednal dne 25.3.2019, kolega Vám dne 26.3.2019 psal email, že zboží bohužel nemáme skladem a že není k objednání ani u dodavatele, informoval Vás, že bude skladem během 14 dnů, bohužel jsme od Vás nedostali odpověď, zda zboží chcete i nadále objednat. V tomto případě tedy musíme konstatovat, že jsme se pokusili udělat vše pro Vaši spokojenost, bohužel to nevyšlo.
    Tým HobbyGrow

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Oprava adresy ve faktuře trvalo několik dnů a muselo se neustále upomínat!

    Reakce obchodu HobbyGrow

    Objednávka byla vystavena s nesprávnou hlavičkou. Po doručení zboží jste nám 3x denně volal kdy budete mít opravenou fakturu. Byl jste upozorněn, že máme období dovolených a oprava není na počkání. Opravenou faktury jste obdržel do 48 hod.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ŽÁDNÉ!
    • Velmi špatná komunikace a nekalé praktiky uvádějící zákazníky v omylu.

    Podvodníci.

    Reakce obchodu HobbyGrow

    Dobrý den, zboží, které jste si objednal, bohužel nebylo zrovna skladem. To vám však náš zaměstnanec hned odpoledne napsal, a nabídl, že pro vás zboží objedná. O nekalých praktikách a velmi špatné komunikaci nemůže být opravdu řeč.

    Čas objednávky: 28. dubna 2016 22:46
    Čas naší reakce: 29. dubna 2016 11:45