• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bylo mi nabídnuto dodání objednaného zboží, ale za podstatně vyšší cenu, než za jakou jsem jej objednal

    Reakce obchodu HOBBYDUM.CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. U několika produktů (cca do 10 ks z asi
    9 000 druhů) se v důsledku technické chyby na krátkou dobu (několik hodin) zobrazila chybně prodejní cena. Po zjištění této chyby byla našim IT odd. odstraněna do několika minut. Osobně jsem se Vám za tuto situaci telefonicky omluvila a vše vysvětlila. Rozdíl v ceně byl 10,3%. Objednávka byla zrušena na Vaši žádost. Je nám líto, že náš e-shop hodnotíte tak negativně. Na spokojenosti našich zákazníků nám záleží!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta
    • Chtějí hodnotit něco co ještě nedošlo.

    Reakce obchodu HOBBYDUM.CZ

    Dobrý den pane Bezděku,
    ano, máte pravdu, dodávka zboží Vámi objednané značky se bohužel u dodavatele zpozdila. Mrzí nás to a moc se omlouváme.
    9.4.2021 jsme Vás informovali na email, že expedice bude zpožděná do 12.4.2021 a pokud o zboží již nemáte zájem, abyste nás informoval. Tato informace zůstala bez odezvy.
    Bohužel expedice se zpozdí do středy 14.4.2021, o čemž jsme Vás informovali telefonicky, souhlasil jste se zpožděním. Ještě jednou se moc omlouváme za vzniklé komplikace.