• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží,které bylo objednané 19.12.stále nedorazilo.Víckrát nekupuji v tomto obchode.

    Reakce obchodu Hladová-Miska.cz

    Dobrý den vážený zákazníku,
    velmi se omlouváme za prodlení v doručení Vaší zásilky z důvodu vánočního přehlcení dopravců, který my jako eshop bohužel neovlivníme. Balík Vám byl nakonec v pořádku doručen 4.1. (v den napsání Vaší recenze). Váš balík jsme předali dopravci hned druhý den ráno po Vašem objednání. Poté se balík z neznámého důvodu zasekl v depu u přepravní společnosti. Přestože naše zákaznické oddělení neustále dodání vašeho balíku u dopravce urgovalo, nepodařilo se nám bohužel dodání více urychlit. Poslední týden před Vánoci je v tomto ohledu opravdu velmi rizikový. Během roku běžně naši zákazníci dostávají balíčky druhý den od odeslání, jak je i patrné z ostatních recenzí.
    S přáním hezkého dne,
    tým Hladová-Miska.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Přepravní společnost IN TIME - posílají sice neustále emaily a sms o doručení, první termín doručení ale nedodrželi a pak neustále chtěli zboží doručit mezi 16 - 19 hodinou - naprostá katastrofa a chudák řidič, který toho má asi tolik, že nemůže stíhat.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Špatna komunikace s klienty , lzive podání informací a az po nekolikatem zavolání se "najednou" zboží najde a dorazi se zpožděním.

    Reakce obchodu Hladová-Miska.cz

    Zákazník si zboží objednal v neděli 1.2. V pondělí 2.2. dopoledne byla zásilka ihned odeslána. Zákazník byl o odeslání standardně informován mailovou zprávou. Z důvodu sněhové kalamity byla zásilka přepravní službou doručena se zpožděním do centrálního depa, proto se celkové dodání zpozdilo o JEDEN den - ne naší vinou! Tím pádem zákazníkovi zboží dorazilo se zpožděním JEDNOHO dne. Zásilka se v žádném případě neztratila! Sledování zásilky měl zákazník v online systému neustále k dispozici! V úterý po celý den jsme také zákazníka několikrát telefonicky informovali o tom, kde se jeho zásilka právě nachází. Zákazník si zásilku v pořádku převzal ve středu 4.2. v avizovaném čase 12:42 hod. Pro spokojenost zákazníka jsme udělali maximum, které bylo v našich silách. Této špatné recenzi opravdu nerozumíme a velice nás mrzí, že zákazník považuje známku 0,5 z 5 a hodnocení nedoporučuji jako odpovídající našim službám jen kvůli zpoždění jednoho dne z důvodu sněhové kalamity a náledí, i přes to, že jsme se zákazníkem neustále komunikovali a telefonicky se mu věnovali po celou dobu.

    Hladová-Miska.cz