Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Čekam už 10 dny ale žadni zboži nedostal jsem

    Reakce obchodu HIMALAJ.CZ

    Objednal jste doručení "Listovní zásilkou ČP". Je pravdou, že česká pošta v některých případech doručuje opravdu pozdě. Mrzí nás to, ale není v naší moci s tím cokoli udělat.
    JM

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bylo mi doručeno jiné zboží než jsem si objednal! Nebylo mi to prodejcem ani předem oznámeno! Nechtěl jsem výrobek z Polska, ale ověřený výrobek, který jsem si objednal, ale nebyl mi doručen! Vrácení by pro mě byla ztráta času, náklady navíc. Příště už zde nic nekoupím.

    Reakce obchodu HIMALAJ.CZ

    Bohužel nevím o co se jedná, nemohu se k tomu tedy vyjádřit. Nejste-li spokojen, laskavě nás kontaktujte, diskuse zde nic nevyřeší.
    JM
    P.S. Xenofobie u nás nemá místo

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Poradí s výběrem
    • Nesedí uvedená značka/výrobce a model prodávaný záložních zdrojů se skutečností, ani přiložené fotografie

    Objednal jsem si v tomto obchodě záložní zdroj výrobce UPS - model MV500 plus, tak jak je uvedeno na stránkách. Ve skutečnosti přišel zdroj polské výroby pod značkou - Volt Polska - sinusPRO - 800E, který se běžně prodává za cenu řádově o 2 tisíce korun méně. Nesouhlasí ani e-shopem prezentované fotky výrobku. Po telefonu mi bylo sděleno, že je vše v pořádku a že výrobcem se myslí typ výrobku nikoliv obchodní značka produktu.... Proto jsem se rozhodl pro odstoupení od kupní smlouvy a peníze mi byli za zboží vráceny a nakonec nakoupil jinde za běžnou cenu. Bohužel nejsem jediný kdo měl stejný problém viz. jedna ze starších recenzí přidána 17.10.2017. Za mě tedy obchod nemohu doporučit.

    Reakce obchodu HIMALAJ.CZ

    O výrobku jsme Vás informovali, manuál v českém jazyce jste obdržel. Pokud nejste spokojen, laskavě kontaktujte nás, jsme ti, kteří mohou vyřešit Váš problém dřív, než diskuze na webu :-)
    Za kvalitou a výkonem si, po letitých zkušenostech, stojíme. Co se ceny ze srovnavačů dotýká, u nás jste vybral zdroj s 5-ti letou zárukou a dopravou zdarma.
    JM
    P.S. Xenofobie u nás nemá místo.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Knoflíkové baterie odeslány v obálce -> nižší poštovné.
    • Odkaz z heuréky vede do obchodu na jinou značku baterií, než byly vyhledávané na heuréce. (V obchodě Ultrasonic, na heuréce vyhledávané GP). Nejedná se o ekvivalentní náhradu, Ultrasonic se vybijí cca 2x rychleji, než GP.

    Problém s odkazem z heuréky vedoucím na jiné zboží, než vyhledané na heuréce jsem pozoroval u více položek tohoto obchodu.

    Reakce obchodu HIMALAJ.CZ

    Baterie do naslouchadel jsou zaměnitelné podle typu/barvy nálepky.
    Pravdou je, že individuální používání(odložení, vypnutí při sledováníTV, internet a spol.,...) zásadně mění její výdrž. Baterie se aktivují sejmutím nálepky a bez ohledu na způsob užití se vybíjí.
    JM

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zdražilo poštovné, dodacíl hůty poštou až 10 dní.

    Pokud se to nezmění, přecházím k jinému dodavateli.

    Reakce obchodu HIMALAJ.CZ

    Dobrý den,
    poštovné České pošty opravdu v loni podražilo ze 17Kč na 19Kč. Co se dodacích lhůt ČP týče, není to v našich rukách a nejsme schopni je nikterak ovlivnit. Pokud jste v časové tísni, použijte balíkovou zásilku GLS, kde jsou dodací lhůty opravdu kratičké. JM

  • Nedoporučuje obchod

    30.4.2020 jsem si objednala a zaplatila baterie, ale do dneška jsem je nadostala. 11.5. jsem je telefonicky urgovala, bylo mi řečeno, že byly odeslány.

    Reakce obchodu HIMALAJ.CZ

    Ano, objednávku jsme vyřídili včas a podle Vašich instrukcí. Zvolila jste k dopravě ČP a objednala v podvečer před svátky...
    JM

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    To mě štve, když má být zboží ve skladu a pak nemůže být doručeno

    Reakce obchodu HIMALAJ.CZ

    Jednalo se o značně speciální baterie, kterých jste objednal víc, než jsme měli v tu chvíli na skladě. Ale souhlasím s Vámi, musíme se lépe zásobit i v této kategorii. Děkuji za podnět a přeji hezké jarní dny :-)
    JM

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží po 10ti dnech nedorazilo, ačkoliv bylo ihned placeno kartou předem, obchod nekomunikuje...

    Reakce obchodu HIMALAJ.CZ

    Zvolil jste nejlevnější druh dopravy, listovní zásilku ČP, kde doručovací proces nemůžeme nijak ovlivnit. Komunikace funguje. Omluva z naší strany není na místě, zásilku jsme odeslali včas a věřím, až pomine současný stav, vrátíme se ke standardně včasnému doručování i s ČP :-)
    JM

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Špatný výběr dopravce.Od Vás jste mi psali,že zboží obdržím v úterý nebo ve středu a obdržela jsem ho až v pondělí další týden.S dopravcem pošty mám velice špatné zkušenosti,proto když to jde a můžu si vybrat dopravce,tak nikdy poštu.

    Reakce obchodu HIMALAJ.CZ

    Dopravců máme na výběr víc, zvolila jste však nejlevnější listovní zásilku ČP. U takové zásilky nejsme schopni doručovací proces nikterak ovlivnit.
    JM

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží jsem si objednala, zaplatila 9.3.2020 a dosud 18.3.2020 mi nic nedorazilo.Jsem zklamaná s délkou dodání .

    Reakce obchodu HIMALAJ.CZ

    Dobrý den,
    vaši objednávku stále registrujeme jako nedokončenou a na dotazy zaslané na váš mail nereagujete. Objednávku jsme tedy stornovali. Kontaktujte laskavě raději nás, než se rozhodnete pro kritiku, která nevyřeší nedodané zboží. JM

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží bylo objednáno 14.2.2020. Od 18.2.2020 bylo několikrát v Modleticích přijato na depo, několikrát prošlo překladištěm a teprve po mé žádosti o informaci kdy bude k dodáno, tak 24.2.2020 ráno mi přišla SMS, že 24.2.2020 mezi 9-17 hodinou nám bude doručeno. Vozidlo přijelo v cca 11 hod. Ale bohužel, ve vozidlo naše zboží nebylo. Nějak ho zapoměli naložit. A k mému úžasu jsem se dnes to je 25.2020 dočetl v tabulce sledování zásilky, že zboží nebylo dodáno že příjemce NEBYL ZASTIŹEN!!!!!. Firma by měla uvažovat o nějakém jiném spolehlivějším přepravci. Pokud budu vědět příště, že zboží veze přepravce GEIS, budu hledat jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednal jsem si 35Ah baterii která byla skladem a poslali mi 33 Ah bez jakéhokoliv kontaktu
    • Příliš drahý obchod, zboží se dá sehnat mnohem levněji
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • hodnotím kladně vedoucího pana Melichara ,místo do uší jsem dostal baterii do hodinek do uší musím shánět někde jinde tato vydrží 1 den jsou to Čínské naslouchadla a nebyly u toho baterie jsem invalida 86 let tak se nevyznám co je alkalické a co ne kupuji uVás několikátý rok do uší je divné že jsem dostal tyto,ale nevadí určítě to expedoval někdo jiný

    tak Vám to napíši z faktury.
    392 CAMELION ALKALINE 384 ZA 6 KČ S DANÍ 120 KČ
    357 CAMELION alkaline AG13 120 KČ
    CELKEM 255 KČ
    PASUJI ALE FUNGUJÍ JEDEN DEN

    Reakce obchodu HIMALAJ.CZ

    Vážený pane Poule,
    projevil jste přání výslovně dodat baterie Camelion, že je máte pouze do levných čínských naslouchadel.
    Nicméně Vám rádi vyjdeme vstříc a baterie vyměníme.
    JM

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Záložní zdroj Vám klidně telefonicky pro baterie ze zemědělských strojů doporučí, z návodu však zjistíte, že pro startovací baterie vhodný není.
    Zdroj je levný, musíte však pro správnou funkci zakoupit správnou baterii.

    Reakce obchodu HIMALAJ.CZ

    Záložní zdroj si se startovací baterií poradí hravě, nicméně startovací baterie je určená primárně ke startu a ne k zálohování.
    1) nesvědčí jí dlouhodobé pomalé vybíjení
    2) protože je nalévaná, při provozu plynuje, uniká vodík a v blízkosti zdroje tepla hrozí výbuch
    Shrnuto, zdroj je navržen správně, problém jsou startovací baterie. Pracovat to s nimi bude, ale jejich životnost bude rychle klesat, navíc je třeba vyřešit bezpečnost provozu. Správně by měly být použity uzavřené (VRLA) zálohovací (staniční) baterie, které toto řeší principiálně.
    Problematiku provozu se startovacími bateriemi žádný jiný zdroj nevyřeší, je to vlastnost baterií.

  • Nedoporučuje obchod

    Objednal jsem si zboží z českého obchodu abych měl kvalitní zboží , nicméně záložní zdroj je Polský a neodpovídá ani reálná fotka na eshopu neboť pod displejem je obrovský nápis firmy VOLT POLSKA, kdyby byla fotka reálná neobjednal bych si to ! navíc v polsku se to prodává za 2500,-, neřešil bych že má na tom někdo zisk ale polsko je polsko

    Reakce obchodu HIMALAJ.CZ

    Je mi líto, že nemáte rád cizí výrobky. A je to ještě tak, že zdroj pochází z Číny. A budete se divit, zdroje ze sledovaných továren, jsou opravdu kvalitní a můžeme se za ně zaručit 5 roků. Dokonce poskytujeme pozáruční servis.
    JM

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží došlo nejdříve nekompletní (chybělo 90% dodávky), po reklamaci dorazilo zboží jiné, než objednané.

    Reakce obchodu HIMALAJ.CZ

    Ano, je pravda, že došlo k omylu v množství při expedici zásilky baterií, nicméně jsme to po Vaší reklamaci obratem napravili a přiložili i informaci o náhradě za jinou značku. Nejste-li přesto spokojen, baterie samozřejmě vezmeme zpět.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zboží bylo 2x dražší než u konkurence
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nabíječka Deca, kvalitní výrobek, ale bohužel to v mém případě neplatilo u tohoto prodejce. Po prvním použití okamžitě odeslána zpět prodejci na reklamaci. Nabiječce na první pohled nic zasadního nebylo, jenom prostě nenabíjela... Po více než kalendářním měsíce od zahájení reklamace jsem se ozval prodejci a odsoupil od smouvy. Hodnocení ohledně celkové spokojenosti s obchodem jsem dal 30% jen pro to, že peníze za reklamované zboží mi přišly na účet včas i s poštovném...

    Reakce obchodu HIMALAJ.CZ

    Dobrý den,

    mrzí mne Vaše špatná zkušenost, výrobky Deca mají obvykle velmi vysokou kvalitu provedení a výstupní kontroly.

    Děkuji za konstruktivní kritiku, pracujeme na zlepšení. Též děkuji za informaci o dorazivší platbě.

    Petr Melichar, Himalaj.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nic zvlaštního
    • nic

    Máte ještě drzost posílat feedback ,zboží dorazilo poškozené nakamuflované ,abych jako nic nepoznal navíc , mi prodejce nabýdl kompenzaci 10% z ceny ,ale opět nic ,jen sliby..... jak jsem od tohoto obchodu očekával ,vlastně mě vubec nepřekvapil ,at si zminovanou kompenzaci(nejde o peníze ,ale o princip) za ten skurvený produkt strčí do prdele ,ja jsem s tímto prodejcem skončil.
    Dál už na toto téma a produkt a prodejce nechci nic zdělovat ,jsem totálně rozčílen.
    Na závěr FUCK OFF!!!

    Reakce obchodu HIMALAJ.CZ

    Dobrý den,

    Vaše reklamace byla oprávněná, zboží bylo poškozené, vyřídili jsme ji kladně během 5 dnů. Pevně věřím, že platba je již na Vašem účtu, pokud by tomu tak nebylo, kontaktujte nás. Mrzí mne, pokud Vás rozhořčila žádost Heureky o recenzi, kontaktuje zákazníky bez rozdílu.

    Petr Melichar, Himalaj.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Neodpovídají na e-maily. Musíte urgovat telefonem. Peníze vrátí, ale až v posledním dni vymezené lhůty.

    Kupoval jsem nabíječku Nitecore, přišel mi laciný čínský falzifikát (tipuji z Aliexpress). Na výtku vůbec nereagovali. K převzetí vrácené zásilky z pošty, jsem je musel telefonicky vyzvat. Peníze vrátili také až po upomenutí. Možná souhra náhod, ale na mě obchod neudělal dobrý dojem.

    Reakce obchodu HIMALAJ.CZ

    Nabíječky a ostatní produkty Nitecore v naší nabídce, jsou originální značkové výrobky, o čemž se můžete přesvědčit zde, http://www.janmelichar.cz/sites/default/files/soubory_kestazeni/prohlaseni-dovozce.pdf, a nikdy tomu nebylo jinak. Váš subjektivní posudek naší práce mi nedává prostor ke komentáři, nicméně jsem rád, že jste kupní cenu v pořádku a včas obdržel zpět. JM