Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I do not aggree with shipment costs and demand that costs are returned to me

    Reakce obchodu Hi-Fi market

    Dovolím si reagovat a trochu to objasnit.
    Zákazník (z Belgie) si objednal cyklo doplňky Rockbros (97,-Euro). V objednávce si však nezvolil dopravu určenou pro EU zákazníky Rockbros (ve formuláři uvedeno jako "EU delivery for Rockbros"), ale zvolil si dopravu zdarma, která je však platná pouze v rámci ČR. Informovali jsme jej, že doprava do zemí EU je v ceně 15,-Euro a nabídli mu sníženou dopravu za 12,-Euro. On to odmítl s tím, že požaduje dopravu zdarma. Po chvíli váhání jsme mu nakonec vyhověli a objednávku odeslali do Belgie zdarma. Zákazník však objednávku nepřevzal (nevíme proč) a ta se nám vrátila zpět. A za to nám pán udělil takové krásné hodnocení ...

    A.V.Wiejowski
    Hi-Fi market & Hi-Fi poradna
    hifimarket.cz | hifiporadna.cz